Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Får håpe det bare er det at du slipper unna den verste kvalmen denne gangen! :jepp:

Cupfinale? Hva er det for noe? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe det bare er det at du slipper unna den verste kvalmen denne gangen! :jepp:

Cupfinale? Hva er det for noe? :fnise:

Satse på det. Får svar på UL om en ukes tid uansett! :)

Noe fotballgreier! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix::hoppe: 6 UKER!!! :hoppe::strix:

Skikkelig sinna pusekatt :legrine:

:ler: Ja, det var innmari det.....

:hoho:

Men altså... de er litt sånn når de er kåte og skal ha seg også! :skratte:

Åja.. :klø: Jeg vet ikke så mye om pusekatter jeg... Men jeg vet at marsvin lager en kurrelyd og går sakte/smygende etter dama når de vil ha seg! :fnise:

Bare innom og sjekker at alt er ok! Når skal du på UL? Er du bekymret for noe, eller bare nysgjerrig?

Siden jeg skal på tidlig UL mener du? Det er pga sykdommen min. De må finne ut hvor langt jeg er på vei slik at jeg kan ta nakkefoldscanning som må utføres i en bestemt fase av svangerskapet. Mellom 12-13 uke tror jeg det er. :) Er litt usikker ja, pga fraværende symptomer, men det kan være så mangt. Det er deilig og kjølig ute, det er gutt(!)

denne gangen, osv.. :)

Den er fin :) Inne på facebook har dem lagt til tekst også :ler: Der pusen anklager den andre for å ha vært utro :fnise:

:skratte: Tviler ikke! Herlige skapninger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babymelona har forresten tatt sine første krabbesteg idag. Bare noen timer siden!! :hoppe:

Begynte plutselig med intens øving på å komme seg opp fra magen til alle 4, og etter litt småtulling tok hun sine steg. :rødme: Veeeeldig klønete, men hun prøvde igjen og igjen å finne rytmen. Fant den aldri før det var leggetid, så imorgen blir det hardtrening på oss! :jepp:

*Kry*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke jenta di :hoppe: Kan tenke meg det var en stolt mamma som la jenta si ikveld :jepp:

Edit: glemte jo helt å :danse: for 6 uker!

:danse: :danse: :danse: 6 uker!! :danse: :danse: :danse:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Problematique

Så spennende med krabbing! Kommer nok til å være gøy i en uke tenker jeg, og så kommer du vel til å banne og steike mens du løper etter henne rundt i hele huset :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende med krabbing! Kommer nok til å være gøy i en uke tenker jeg, og så kommer du vel til å banne og steike mens du løper etter henne rundt i hele huset :lol:

Jess.. :nigo:

Bra avløseren min kommer hjem om en uke! :hoppe: Og takk gud for lekegrind! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...