Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!! :bolledeig:

:klemmer:

Stakkar Minstemelona har blitt kastet ut i hardføre, men nå er det slutt på brie, vin, medisiner, rødt kjøtt og andre dumme ting! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen - her hadde det skjedd saker og ting ja!

Gratulerer! :gravid:

Så moro. Blir samme aldersforskjellen som mellom mine det da :) Skal ikke påstå det er så enkelt alltid, men synes den første tida er ganske fæl uansett, var ikke noe bedre sist gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles meget avslappende faktsik.. Ifjor da jeg ble gravid fikk jeg jo helt noia, glede, lykke og angst for å miste. Nå er det bare deilig. Bekymringsløst, for jeg vet at det går som det går uansett. Og skjer det noe så har jeg kjære Melonene mine å trøste meg med og nok å henge fingrene i. ;)

:strix: :strix: GRATULERER MED SPIRE :strix: :strix:

Vet du, akkurat sånn tenkte jeg også da jeg bl gravid med lillemor :Nikke: Blir jo en fantastisk flott aldersforskjell på dine to da :) To tette er igrunnen ikke så dumt spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen - her hadde det skjedd saker og ting ja!

Gratulerer! :gravid:

Så moro. Blir samme aldersforskjellen som mellom mine det da :) Skal ikke påstå det er så enkelt alltid, men synes den første tida er ganske fæl uansett, var ikke noe bedre sist gang :ler:

Nei, jeg er smertelig klar over det. ;) Det er ikke bare bare. Men det finnes de som har det verre, så hvis alt går bra, så blir jeg tobarnsmamma i begynnelsen av juli! :strix:

:strix: :strix: GRATULERER MED SPIRE :strix: :strix:

Vet du, akkurat sånn tenkte jeg også da jeg bl gravid med lillemor :Nikke: Blir jo en fantastisk flott aldersforskjell på dine to da :) To tette er igrunnen ikke så dumt spør du meg!

Da går vi litt for din holdning også, din erfaring... Er jo litt gøy med to tette! :Nikke:

Blir det gutt eller jente tro?? :klø:

Selv har jeg guttefølelse! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det blir jente ;)

En jente til?? :fnise: Tippeliste og sånne ting lager jeg ikke før jeg har vært på tidlig UL og sett at det er bra inni der!. :riste:

Men for all del: Tipp i vei!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid!!!

:hakeslepp:

:overrasket:

Mest fordi jeg tenker "hva om JEG hadde vært gravid nå"... :fnise:

Virker helt uvirkelig. Eller for tre uker siden da, siden snuppa mi er nesten tre uker eldre enn Babymelona. OMG...

Men uansett: GRATULERER!!! :hoppe::hoppe:

Edit: feil smiley :ler:

Endret av lille katt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid!!!

:hakeslepp:

:overrasket:

Mest fordi jeg tenker "hva om JEG hadde vært gravid nå"... :fnise:

Virker helt uvirkelig. Eller for tre uker siden da, siden snuppa mi er nesten tre uker eldre enn Babymelona. OMG...

Men uansett: GRATULERER!!! :hoppe::hoppe:

Edit: feil smiley :ler:

:fnise: Vi hadde et spetakkel av en unge i ca 4 mnd, men så roet hun seg gradvis, og har vært perfekt i 3 mnd nå. Sover fra 1900 hver kveld, våkner opp 0700-0900 en gang (Men er jeg skikkelig trøtt er det ikke noe i veien for en ekstra halvtime på øyet, for hun ligger bare og pludrer. ;) ) spiser og sover og leker på dagtid, alt til gode rutiner. Ingen amming, men masse god mat. :jepp: Ser ingen problemer med et nytt tilskudd om livet hadde vært sånn fremover. :ler:

Er det for mye å ønske at dette skal vare til hun er 18 år?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ifølge utregning er jeg 3+5 idag, så jeg venter litt med å bytte ut Babymelonas ticker med noe så usikkert. Etter tidlig UL så blir det vel ny ticker. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så utrolig fantastisk Anamelona. Må ærlig talt si jeg ble litt satt ut av meldingen i dag :ler: Men det var jo på en bitteliten måte ønska, så da må det jo være greit. Også satser vi på alt ser på ut på ul ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næææh, gratulerer! Så moro! :hoppe:

:Nikke::hoppe: Akkurat bestilt legetime nå, så får vi se i løpet av uka hva han sier! :jepp:

ENN at det er liten minimelon på vei da!? :strix:

:nigo:

Det er Minstemelon som er på vei ja! :Nikke:

:hoppe: Så utrolig fantastisk Anamelona. Må ærlig talt si jeg ble litt satt ut av meldingen i dag :ler: Men det var jo på en bitteliten måte ønska, så da må det jo være greit. Også satser vi på alt ser på ut på ul ;)

:fnise: Ble litt satt ut selv jeg. Visste ikke at det gikk an å bli gravid ved å :humpe: kun to ganger! :roll:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ble litt satt ut selv jeg. Visste ikke at det gikk an å bli gravid ved å :humpe: kun to ganger! :roll:

Det trodde ikke jeg heller, men nå sitter jeg her da 26 uker senere og venter en liten en. :fnise: Hadde ikke tid til :humpe: den månden det skjedde. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaaaaaaaaaaaaaaaaa ???? Hva er det jeg leser :sjokkert:

jammen....

:strix: :strix: Gratulerer så masse Anamelona !!!! :strix: :strix:

Så fantastisk !!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OJOJOJ- Gratulerer!!! Det var en kjempehyggelig nyhet!!

Jeg hadde vel lest et sted at dere ikke brukte prevensjon, men nå skjønner jeg at dere faktisk hadde begynt å prøve! Da er det er jo ekstra stas at dere slapp vente så lenge. Jeg krysser fingre for at alt går bra.

Hvem vet.. Kanskje vi havner i samme terminklubb denne gangen og :sjenert: Har utrolig blanda følelser til det hele. Skal skrive om det i dagboka mi nå.

Men gratulerer igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde ikke jeg heller, men nå sitter jeg her da 26 uker senere og venter en liten en. :fnise: Hadde ikke tid til :humpe: den månden det skjedde. :lol:

Rare greier det der.. :klø:

Hvaaaaaaaaaaaaaaaaa ???? Hva er det jeg leser :sjokkert:

jammen....

:strix: :strix: Gratulerer så masse Anamelona !!!! :strix: :strix:

Så fantastisk !!!

:hug:

:Nikke: Er ve igrunn ganske fornøyd nå!! :jepp:

OJOJOJ- Gratulerer!!! Det var en kjempehyggelig nyhet!!

Jeg hadde vel lest et sted at dere ikke brukte prevensjon, men nå skjønner jeg at dere faktisk hadde begynt å prøve! Da er det er jo ekstra stas at dere slapp vente så lenge. Jeg krysser fingre for at alt går bra.

Hvem vet.. Kanskje vi havner i samme terminklubb denne gangen og :sjenert: Har utrolig blanda følelser til det hele. Skal skrive om det i dagboka mi nå.

Men gratulerer igjen! :klemmer:

Bruker ikke prevensjon fordi ingenting virker/gir for mye bivirkninger. Eneste som fungerer er spiral, og det er uaktuelt akkurat nå. Vil bli ferdig med barn før dentid...

Det er ikke til å stikke under en stol at jeg tenkte at det godt kunne latt vente på seg MINST 2-3 mnd, for det klaffer vanvittig dårlig med neste års planer, men hjelpes - den lille er utrolig velkommen til vår lille familie uansett! :rødme: Det er gøy å tenke på at jeg har en liten baby i magen igjen. :gravid: Og litt gøyere om vi havnet i samme klubb igjen. Jeg er i begynnelsen av juli-agust, så du har enda litt tid! :lur:

------------------------------------

Da skal jeg til legen imorgen kl 0820, så skal jeg oppdatere hva som skjer der. Jeg skal beklage ovenfor han at jeg renner ned dørene hans iallefall. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. :rødme:

Idag tidlig kom lekekameraten til Babymelona til verden. Hun min klarte bragden å føde bare dager etter at mannen hennes dro. Er ikke hjemme på noen uker enda. Huffa.. :) Gleder oss masse til å hilse på den bittelille gutten!

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...