Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Innom og :hoppe: litt for 5 uker. det blir spennende den 17. November, det aller første møtet med minstemelonen :rødme:

:hjerter_rundt: Det er nok bare en klump med hjerte og plommesekk som er mulig å se, men det er sikkert en herlig liten klump som vil vise seg igjen i romjulstider - da litt mer detaljert! :rødme:

*håpehåpehåpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Problematique
Dagens :ler:

Det er stygt å le av folk "utenom det vanlige" men HÆÆÆLLE MÅÅÅNE for et

Å herregud, jeg kan ikke slutte å le. Så vannvittig grusomt! Hvordan greier to mennesker som det å finne sammen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, jeg kan ikke slutte å le. Så vannvittig grusomt! Hvordan greier to mennesker som det å finne sammen?!

:ler: Det er litt spesielt ja... Det finnes ikke grenser for rednecks. ;)

:ler: uffameg :fnise:

Gooooooo Helg Anamelona :klem:

:fnise:

God helg, sola mi! Og BabySun.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg.. Igår var Babymelona stuptrøtt da hun la seg, og flott var det. Hun lå i akkurat samme stilling som da jeg la henne - i ca 4 timer. Totalt utslått! :)

MEN kl 2300 våknet hun, og ble bare liggende og stirre ut i løse lufta... :vetikke: Kl 0100 var jeg inne og hentet henne inn til meg, tenkte hun bare hadde oppdaget at hun var alene og var litt usikker på den nye oppdagelsen! :roll: Hun bråket ikke i det hele tatt, men allikevel.....

Det skulle jeg aldri ha gjort. Han har sprellet og sparket meg i ryggen og magen i hele natt. Totalt håpløst å få sove. Og hun sov tydeligvis ikke noe godt selv, og ville våkne 0630. Og sprellet videre. Derfor har ikke jeg sovet siden det jeg heller. Tror kanskje jeg har sovet totalt 3 timer siden jeg våknet igår! :(

Hun har vært dritsur og fæl i hele dag, bare syting og klaging. Nå er hun utslått igjen, og skal forhåpentligvis sove leeenge!

Jeg skrur ihvertfall av lyden på monitoren inatt. :sur: Hvis det blir for ille ligger hun tross alt vegg i vegg med meg, og jeg kan høre henne om hun skriker høyt nok! :)

Usj, jeg er trøtt.

Grændis, så nattatid.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inatt sov hun natta igjennom, og en ekstra halvtme enn vanlig! :nigo: Vi har vært strålende fornøyde begge to, og kosa oss maksimalt!!! Fantastisk dag med litt vennebesøk, og god cupfinale! :lur:

Men, jeg mister mer og mer troa på Minstemelona. For formen er upåklagelig, og jeg løper ikke inn og ut av do hele tiden, trøttheten har stort sett forsunnet...tror jeg. Ingenting som tyder på at jeg er gravid. Vel, kanskje bortsett fra at jeg er ganske svimmel og ikke har lyst på verken sjokolade eller brus. :klø: Det er rare greier. Det pleier jeg jo alltid å ha, men sånn var det sist jeg var gravid også, FØR jeg ble kvalm...

Hmmm.. Må inn og granske den gamle dagboka mi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Problematique

Jeg mener nå å ha lest at når man er gravid så tett, så har man mindre symptomer, for det er ikke så lenge siden kroppen sist var full av gravidhormoner, eller noe sånt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener nå å ha lest at når man er gravid så tett, så har man mindre symptomer, for det er ikke så lenge siden kroppen sist var full av gravidhormoner, eller noe sånt? :klø:

Mulig det?? Har jeg ikke hørt, men håper det! :jepp: Og så reagerte jeg veldig på varmen. Det er jo ikke varmt nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en søndags-:klem: .

Minsemelona har bare å klamre seg fast, bare så h*n vet det! :regler:

Ikke noe artig å gå og kjenne på tvilen nei. Men FORHÅPENTLIGVIS er alt som det skal være. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tenkte jeg ikke det :ler:

Er ganske fornøyd jeg også, selv om fotball ineresserer meg midt bak på ryggen :ler:

Minstemelonen er nok der vet du :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...