Anamelona Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #1921 Del Skrevet 12. desember 2009 Ååååå, det er så kos første gangen :rødme: Helt klart! Da får man det banket inn i knollen at det faktisk er noe der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #1922 Del Skrevet 12. desember 2009 Lyngbø er herlig, Valen er herlig.. Kan det bli bedre enn dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. desember 2009 #1923 Del Skrevet 12. desember 2009 Da fant jeg hjertelyd. Prøvd mange ganger denne uka, men for 10 minutter siden - *dunkedunkedunke* :rødme: Sånn plutselig! Det kommer en Minstemelon! Det bor noen inni deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #1924 Del Skrevet 12. desember 2009 Det bor noen inni deg!! Igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 12. desember 2009 #1925 Del Skrevet 12. desember 2009 Igjen!! Rettelse: Igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. desember 2009 #1926 Del Skrevet 13. desember 2009 Igjen!! Rettelse: Igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #1927 Del Skrevet 13. desember 2009 Tenk om Minstemelon kommer på vår første bryllupsdag da? :rødme: Det er jo ca en uke før termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #1928 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Dette er forresten tredje dagen på rad uten kvalme. Det kommer nok en gutt ja... Det var jo i disse dager at det begynte for fullt sist!! Endret 13. desember 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 14. desember 2009 #1929 Del Skrevet 14. desember 2009 Ticker ticker. Jippi. Gratulerer med hjertelyd:) Så utrolig deilig. Nå ble det nok plutselig veldig virkelig:) hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 14. desember 2009 #1930 Del Skrevet 14. desember 2009 Og bare 3 dager igjen, så har du nådd den "magiske" grensa :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. desember 2009 #1931 Del Skrevet 14. desember 2009 Så moro med UL og hjertelyd. Tenk om bebisen kommer på bryllupsdagen da, det hadde jo vært kjempegøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #1932 Del Skrevet 14. desember 2009 Ticker ticker. Jippi. Gratulerer med hjertelyd:) Så utrolig deilig. Nå ble det nok plutselig veldig virkelig:) hihi Ble plutselig litt realistisk nå ja! Og bare 3 dager igjen, så har du nådd den "magiske" grensa :rødme: Vel, jeg er sikker på at jeg ikke er 11+4 sånn egentlig, det er vel sannsynligvis i helga jeg er 12 uker! Menn pytt pytt.. Vi får se hva som viser seg på UL neste tirsdag! Så moro med UL og hjertelyd. Tenk om bebisen kommer på bryllupsdagen da, det hadde jo vært kjempegøy Jeg tror det hadde vært dritbra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 15. desember 2009 #1933 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Da fant jeg hjertelyd. Prøvd mange ganger denne uka, men for 10 minutter siden - *dunkedunkedunke* :rødme: Sånn plutselig! Det kommer en Minstemelon! Ååååååå :rødme: Så herlig !!!! Gratulerer med 11 uker forresten Snart 12 En go`kos til deg Endret 15. desember 2009 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #1934 Del Skrevet 15. desember 2009 Ååååååå :rødme: Så herlig !!!! Gratulerer med 11 uker forresten Snart 12 En go`kos til deg Ja, det var skikkelig deilig med den bekreftelsen.. Selv om jeg nå begynner å kjenne litt på hva kommende sommer har å by på! :dåne: ----------------------------- ..selv om Babymelona er litt tregere enn andre jeg har hørt om/lest om/sett, så er hun vel ikke FOR treg! Idag satte hun seg på rompa på egenhånd for første gang! Hun holdt en kule i hånda, lente seg opp med den andre hånda, og plutselig slapp hun støttehånda for å ta på kula! Tror ikke hun var helt klar over det selv jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. desember 2009 #1935 Del Skrevet 15. desember 2009 Så moro at den lille melona sitter selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #1936 Del Skrevet 16. desember 2009 Kl 1500 idag fikk jeg sms av Pappamelona om at de var i byen og om jeg ville hente han kl 1800. Ville jeg? Så nå har han fikset juletre, og stort sett alt av julehandel.. Sånne ting jeg har prøvd hele uka, men ikke hatt overskudd til. MEN; Vi pleier ikke å kjøre med Babymelona etter middag (1600-1630) for hun sovner! Og å sovne så tett på leggetid er håpløst, så turen til byen startet fint! 5 minutter senere lå trollet og purket og sov. Jeg øste opp hard musikk og skrudde opp og ned lyden for å få henne til å riste seg ut av koma, klapset litt i ansiktet.. Men nei.. Koma! Heldigvis er det bare noen få minutter til byen, så da Pappamelona kom våknet hun med en gang. Stirret, lo og pratet som en foss i baksetet! Og han var veldig fornøyd selv der han satt og dullet og pratet. Hehe.. de er så søte sammen! :rødme: Så ble det litt sitte i armkroken i en liten halvtime før han nå sitter på bussen til byen! Bare en liten uke så kommer han og familien hans hit for å feire jul! KRISSMASS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. desember 2009 #1937 Del Skrevet 16. desember 2009 Herlig med Pappamelona tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #1938 Del Skrevet 16. desember 2009 Herlig med Pappamelona tid Litt ekstra innimellom kan jo ikke skade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. desember 2009 #1939 Del Skrevet 16. desember 2009 Ekstratid liker vi Har pusilusmannen hjemme en snartur i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #1940 Del Skrevet 17. desember 2009 :hoppe: 12 uker!!! :hoppe: Selv om det er litt umulig! Er nok 12 uker i helga en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå