Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg lyst på is... men fryseren er heldigvis tom :ler: Kroppen min har nok ikke godt av is i dag, har vært mye kos i det siste...

Leste akkurat i dagboka di, og der har det visst skjedd ting. :sukk: At ting skulle skje og være over på såpass kort tid da. :sur: Men det er iallefall noe at dere klarte det på egen hånd, og jeg krysser alt jeg kan for at det går så mye bedre neste gang! :jepp:

Og hvis du føler for en is, kjøp deg en is. Noen ganger bør man bare unne seg noe godt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God helg ønskes til hele melonafamilien :klem:

..og en god helg ble det! :jepp: Vi fikk 4,5 timers sammenhengende søvn på det meste. Babymelona pleier å vekke oss klart og tydelig når det begynner å nærme seg mattid, og det er 2,5-3 timers mellomrom. ..ikke lenger enn 3,5 timer. Men natt til søndag ble det altså 4,5 timer før hun ville våkne! :fnise:

Det er vel kanskje ikke å anbefale å gå så lenge mellom måltidene, men hun sier da klart og tydelig fra når hun er sulten så.. Og de timene var veldig deilige også da!!!

Men hun tok igejn natt til idag, med matkrav hver andre time, og å ligge og pludre og knote i mellomtiden! Når hun ligger 10 cm fra meg er det ikke bare bare å sovne! :ler:

Men hun er jo skjønnest da. :rødme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Ticker: Babymelona er 1 month old! :dåne:

Hun begynner å bli stor, jeg må planlegge konfirmasjon snart! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Herregud, en hel måned allerede. Tida går innmari fort!

:sukk: Ja... Selv om det er deilig å være kvitt massiv blødningsperiode pluss sårhet og hjelpesløsheten rett etter fødselen, så savner jeg den fortsatt. ..dagen jeg fødte altså!

Det er jo litt rart, men det er en happening man aldri får igjen. Første gangen man får barn! :) Alle som har den til gode burde bare glede seg! Jeg misunner dere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter med samme følelsen selv. Er jo ikke lenge siden vi fikk lillemannen heller og han er alt 16 mnd :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun tok igejn natt til idag, med matkrav hver andre time, og å ligge og pludre og knote i mellomtiden! Når hun ligger 10 cm fra meg er det ikke bare bare å sovne! :ler:

Det der hørtes veldig kjent ut :ler:. Bortsett fra det med pludringen da, som bare hørtes søtt ut. Lillejenta her stønner, breker (!) og knirker høylydt. Roper også litt innimellom. Egentlig ganske usjarmerende lyder :fnise:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med samme følelsen selv. Er jo ikke lenge siden vi fikk lillemannen heller og han er alt 16 mnd :hakeslepp:

Ikke sant? Merkelig hvordan tiden bare skal suse av gårde på den måten! :klø:

Rekker jo ikke å nyte ting skikkelig jo! :regler:

Det der hørtes veldig kjent ut :ler:. Bortsett fra det med pludringen da, som bare hørtes søtt ut. Lillejenta her stønner, breker (!) og knirker høylydt. Roper også litt innimellom. Egentlig ganske usjarmerende lyder :fnise:.

Pludring er søtt! Veldig søtt! Men nytes best på dagtid når jeg ikke skal sove. For hun våkner når hun våkner uansett. På dagtid nekter hun å ligge andre plasser enn oppå meg og Pappamelona, så da blir det til at hun må drasses overalt. Kun om natta vi får lagt henne fra oss, og da mellom oss i senga! :roll: så jeg MÅ nesten bare få den søvnen på natta! :ler:

Babymelona breker hun også! :sjenert: Hehehehe... Utrolig vittig lyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!!! Hvorfor skal Pappamelona og Babymelona være så forbaska søte der de ligger på sofaen. Pappamelona ligger og nusser henne på hodet der hun ligger på magen hans! :rødme:

Tror jeg må gå bort og kose med de.. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at babymelona er en mnd allerede. Man føler seg dritgammel når man hele tida gnåler om hvor fort tida går, men sånn er det jp altså :fnise:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at babymelona er en mnd allerede. Man føler seg dritgammel når man hele tida gnåler om hvor fort tida går, men sånn er det jp altså :fnise:

Ha en fin helg!

Ja, så er jeg vel dritgammel da. :ler: Dritgammel er noe man blir når man blir mamma/pappa! :ler:

God helg til deg også, imli! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!!! Hvorfor skal Pappamelona og Babymelona være så forbaska søte der de ligger på sofaen. Pappamelona ligger og nusser henne på hodet der hun ligger på magen hans! :rødme:

Tror jeg må gå bort og kose med de.. :hjerter_rundt:

:rødme: Åååååååå, så herlig !!! Håper du har en fantastisk fin helg med mann og barn Anamelona !!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Åååååååå, så herlig !!! Håper du har en fantastisk fin helg med mann og barn Anamelona !!! :klem:

Jaa.. Her er det ikke særlig feiring, men det er iallefall en bursdag i huset. Ikke at jeg har klart å somle meg til å kjøpe gave, og ikke har jeg peiling på hva det skulle vært heller.. :sjenert: ..men vi får ta det igjen når han plutselig kommer på hva han vil ha! :jepp:

God (resterende) helg til deg og dine, kjære Sunny. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest kaffedama

:skratte: Konfirmasjon, ja! :hoho:

Det er så rart at man har blitt mamma helt uten at man føler seg "voksen" eller annerledes inni! :sjenert:

Endret av kaffedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Konfirmasjon, ja! :hoho:

Det er så rart at man har blitt mamma helt uten at man føler seg "voksen" eller annerledes inni! :sjenert:

Ja, jeg føler meg jo ikke annerledes. Jeg er fortsatt lille meg, som ser tilbake på da jeg og venninnene mine løp rundt i hagene til hverandre og lekte, løp gjennom sprederen, klatret i trærne, plukket rips hos naboen(!) osv... Og nå er jeg "voksen" og har blitt mamma, skal gifte meg og døpe bebiss. Alt det der skjer på ca 4mnd (fødsel, bryllup, dåp)

Snåle greier. :klø:

(Og allerede har jeg begynt å tenke på at jeg har lyst å bli gravid igjen! :bond: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Gale dama! :fnise:

Jeg skal nok vente litt, men jeg har så lyst! Kommer fortsatt ikke over hvor "gøy" det var å føde. (Når jeg leser den setningen kan jeg ikke klandre noen for å tenke "Syke, syke vesen" :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...