Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg måtte jo innom face da..Og dommen er: Nyyyyydelig=) Synes jeg ser litt Anamelona inni der jeg da!

Hun ligner visst mest på meg - foreløpig! :lur: Temmelig lik. Vi får se om vi finner Pappamelona inni der etterhvert. :jepp:

Blir ikke akkurat mindre nysgjerrig nå... :sjenert:

Kommer, kommer... :)

Eehmmm... Lurer litt på om jeg er blant de heldige som tilhører "kremen" :sjenert:

Klart du er. :jepp:

Vil å være krem... :sjenert:

Vi får piske litt da vettu. :lur: Og så får du bare minne meg på når blogg er opprettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fantastisk historie.

Å som jeg gleder meg!

Det er bare å glede seg! :jepp:

Moro å lese om fødselen din. Ser at våre to prinsesserer temmelig like store :)

Høres ut som du koser deg med den lille :rødme:

KG-tvillinger. :fnise:

Åh :) Fint å lese fødselshistoria! Håper du og pappamelona koser dere masse med lille babymelona :hjerter_rundt:

Vi koser oss veldig masse. Akkurat nå ligger Pappamelona og Babymelona bare og beundrer hverandre på sofaen. :rødme: *photo-click*

Er det tøft å være mamma???

Vel, det merkes at vi har en ny sjef i huset. Sammenhengende søvn blir aldri mer enn 3 timer! Totalt toppen 5-6 er vel det meste vi har hatt. Men da stod vi opp klokken 1200. :fnise: Det var en laaang natt!

Fødselpermisjon er den mest slitsomme ferien jeg noengang har hatt! :ler:

Men alt er verdt det, og det er veldig koselig. Babymelona sover, spiser, sover, får ny bleie, sover, bader, sover og beundrer oss iblant. :) Hun sover vel nærmere 18-20 timer om dagen - merk IKKE om natta. Så langt iallefall! Om ikke enda mer. :vetikke: Men hun er jo så søt når hun sover også da... :rødme:

Hehe, så deilig å være blant kremen da ;)

Skulle bare mangle vet du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner magesparkene og å være gravid!!! :cry:

Jeg savner tiden rett før fødselen og selve fødselskvelden! :cry:

Jeg vil ha Babymelona her hos meg, for jeg er helt oppslukt i det herlige ansiktet hennes. :rødme: Men jeg savner tiden som gravid også! :sur:

Damn, nå er jeg helt på gråten!

Pokkers hormoner..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babymelona vil sikkert ha ett søsken etterhvert ;) Ellers får du lese inne hos meg, så får du låne litt gravidfølelser :klemmer:

Jeg var jo der og snoket, og innså hvor mye jeg savner det. :cry:

Men det er mye som foregår i kroppen min i disse dager. Heldigvis sa jordmødrene at det er normalt å reagere og smågråte for den minste ting i dagene etter fødsel. :) Men det merkes virkelig at en viktig periode brått har tatt slutt. :sukk:

F.eks. så føler jeg meg virkelig "slank og smekker" akkurat nå. :ler: Selv om jeg ikke har helt sixpack, så er jeg mye lettere, ankler og fingre - kroppem generelt - er mye tynnere etter at vannet forsvant, magen er så å si flat og jeg føler det er herlig å få tilbake kroppen mer eller mindre.

Men så bemerket Pappamelona litt strekkmerker på magen bare på tull, helt klart tull, men jeg ble jo bare deppa med en gang. Selv om jeg ikke har noe imot litt strekkmerker. Skulle jo igrunn bare mangle. Stolt av magen og at det ikke ble verre!

Det er så ufattelig lite som skal til for at tårene skal trille, selv om ingen mener noe vondt med noe.. ;) Huff...

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og en enda viktigere periode har startet.

Er vanskelig for meg og sette meg inn i følelsene dine akkurat nå, men det er vel hormoner som raser rundt nå også.

:kose: Det meste er vel normalt både i graviditeten og første tiden etter babyen har kommet. Følelser som raser og herjer og gjør at du ikke skjønner noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en enda viktigere periode har startet.

Er vanskelig for meg og sette meg inn i følelsene dine akkurat nå, men det er vel hormoner som raser rundt nå også.

:kose: Det meste er vel normalt både i graviditeten og første tiden etter babyen har kommet. Følelser som raser og herjer og gjør at du ikke skjønner noen ting.

Du klarte å svare før jeg fikk endret innlegget! :ler:

Men ja, det er veldig mye som skjer i kroppen nå og jeg må vel bare få organisert ting slik at jeg kommer i vater etterhvert! :)

Ja, tickeren er jo enda søtere enn graviditetstickeren! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarte å svare før jeg fikk endret innlegget! :ler:

Men ja, det er veldig mye som skjer i kroppen nå og jeg må vel bare få organisert ting slik at jeg kommer i vater etterhvert! :)

Ja, tickeren er jo enda søtere enn graviditetstickeren! :rødme:

Sånn er det når man er så kjapp ;)

Du er ikke den første som har savna graviditeten etter hva jeg har lest her inne, så det er nok helt normalt :)

Har dere fått kosa dere noe om dagene da eller går det mest i stell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå koselig å høyra om babymelona og pappamelona som beundrar kvarandre. :rødme:

Kjedelig med overreaksjonar du ikkje vil skal komma, men det går nok over når du har blitt litt meir vant med den nye situasjonen, ting har roa seg og hormonene ikkje herjar lenger. ;) Men at du savnar å gå gravid - snart søskentid? :lur::ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn er det når man er så kjapp ;)

Du er ikke den første som har savna graviditeten etter hva jeg har lest her inne, så det er nok helt normalt :)

Har dere fått kosa dere noe om dagene da eller går det mest i stell?

Mye stell, og korte netter! ;) Blir nok litt for lite søvn, og vi går mer eller mindre i koma, men det går seg nok til når rutinene er på plass! :jepp:

Kan du forresten sjekke om bloggen min fungerer? Jeg har lagt til kun deg foreløpig, for jeg er ganske grønn på området! :sjenert: Må sjekke om det virker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå koselig å høyra om babymelona og pappamelona som beundrar kvarandre. :rødme:

Kjedelig med overreaksjonar du ikkje vil skal komma, men det går nok over når du har blitt litt meir vant med den nye situasjonen, ting har roa seg og hormonene ikkje herjar lenger. ;) Men at du savnar å gå gravid - snart søskentid? :lur::ler:

:klem:

De er sååå søte sammen! :rødme:

Ja, ting går nok over når jeg får vent meg til det. Synes bare det er så brutalt at en graviditet er over på så ufattelig kort tid. :sjenert: Søsken?? Neh, ikke før om minst 4-5 år tror jeg. :fnise:

:kose:

:klemmer:

Hormoner går over, til slutt i alle fall. :klem:

Ellers slenger jeg meg på denne :sjenert:

Du er jo iallefall blant kremen! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mye stell, og korte netter! ;) Blir nok litt for lite søvn, og vi går mer eller mindre i koma, men det går seg nok til når rutinene er på plass! :jepp:

Kan du forresten sjekke om bloggen min fungerer? Jeg har lagt til kun deg foreløpig, for jeg er ganske grønn på området! :sjenert: Må sjekke om det virker!

Jeg kommer inn i bloggen, men det ligger ingen innlegg der? Mulig du må endre innlegget fra kladd til publisert eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner magesparkene og å være gravid!!! :cry:

Jeg savner tiden rett før fødselen og selve fødselskvelden! :cry:

Jeg også :sjenert: spesielt sparkene i magen. Ikke sparkene den siste måneden, men sparkene da jeg var sånn ca seks/sju måneder på vei. De er så koselige da :rødme:

Litt rart at jeg savner det også, har jo tross alt vært gravid 18 av de siste 24 månedene. Kanksje det har blitt en vane :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer inn i bloggen, men det ligger ingen innlegg der? Mulig du må endre innlegget fra kladd til publisert eller noe...

Nå da? :klø:

Jeg også :sjenert: spesielt sparkene i magen. Ikke sparkene den siste måneden, men sparkene da jeg var sånn ca seks/sju måneder på vei. De er så koselige da :rødme:

Litt rart at jeg savner det også, har jo tross alt vært gravid 18 av de siste 24 månedene. Kanksje det har blitt en vane :klø:

Fikk aldri de skikkelige ribbeinssparkene jeg. En sjelden gang fikk jeg noen, men tror det var bare 2-3 stk. :vetikke: Så alle spark var koselige synes jeg. :rødme: Så nå legger jeg henne på magen min isteden og lar henne ligge og sprelle der. :strix: Reserveløsning....

For deg har det nok blitt en liten vane ja. Mine planer er å vente noen år på nr 2.. Tror jeg! Orker ikke liten mini, magekul og kvalme alene de ukene Pappamelona er på sjøen! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...