Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

:vinke:

Her er det travle dager med bryllups- og dåpsplanlegging ser jeg, 2009 blir jammen et minnerikt år for alle melonene :Nikke:

Vi er midt i vognjungelen for tida, og hvis jeg husker rett har dere en sånn Creeps-vogn? :klø: Vi har snust litt på den (bare på nettet foreløbig), så tenkte jeg at jeg skulle høre med deg om dere er fornøyde med vogna? Hvis det stemmer at det er den dere har da :eeeh:

Og så vill jeg spørre veeeldig pent om kanskje jeg også kan få tilgang til bloggen? :sjenert: *blunke pent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Her var det lenge siden noen hadde skrevet noe... Håper dere har hatt en fin første påske som melonfamilie! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du er i gang med andre runde snart da, da er det jo bare å beholde tittelen :fnise:

:ler: Sææærlig...

:ler:

Ja, det hadde vært noe!

:fnise:

:vinke:

Her er det travle dager med bryllups- og dåpsplanlegging ser jeg, 2009 blir jammen et minnerikt år for alle melonene :Nikke:

Vi er midt i vognjungelen for tida, og hvis jeg husker rett har dere en sånn Creeps-vogn? :klø: Vi har snust litt på den (bare på nettet foreløbig), så tenkte jeg at jeg skulle høre med deg om dere er fornøyde med vogna? Hvis det stemmer at det er den dere har da :eeeh:

Og så vill jeg spørre veeeldig pent om kanskje jeg også kan få tilgang til bloggen? :sjenert: *blunke pent*

Kort ohg fyndig: Vi er fornøyde ja, men jeg føler liksom ikke helt at jeg har grunnlag til å uttale meg siden jeg ikke har kjennskap til andre vogner. Hehe.. Men til den prisen vi betalte, 3500ish var det vel, så er vi strålende fornøyd med størrelse, tilbehør (stellebag, myggnetting og regntrekk) i tillegg til at det jo er kombivogn. Den har også god plass til å kunne fylle opp handlekurven på butikken. Ikke er den noe probløem å trille i ulendt terreng heller! :tommelopp:

Skal gi deg tilgang på bloggen ja. Imorgen. Er bare kjapt innom her mens svigermor triller Babymelona litt! :sjenert:

Bare innom med en påske :klemmer: !

:klem: på Blais'en min! :)

Her var det lenge siden noen hadde skrevet noe... Håper dere har hatt en fin første påske som melonfamilie! :)

:klemmer:

Tja, som alenemamma isåfall. Pappamelona har vært borte, og jeg har vært hos svigers. Pappamelona kommer heldigvis hjem imorgen. Og GJETT om han gleder seg. Hehe... Har ikke sett nurket på 3 uker!! (Hadde dødd jeg)

Jeg har vært alenemamma til en viss grad. Jeg har trent. Babymelona vil jo ikke ligge noen plass for seg selv, så noen må holde henne til enhver tid. Puh! Jeg har vært hos svigers for å få hjelp når jeg skal dusje, spise etc, og for at den stakkars hunden min skulle få litt oppmerksomhet. Lite KG-vennlig å være alenemamma merker jeg, men imorgen er han hjemme. Kommer vel innom her igjen på onsdag!! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det var godt å få mannen hjem, og ikke MINST må det ha vært herlig å komme hjem til deg og lille Babymelona :strix: Syntes han bebissen hadde vokst siden sist?

Skal gi deg tilgang på bloggen ja. Imorgen. Er bare kjapt innom her mens svigermor triller Babymelona litt! :sjenert:

Jeg var inne og så etter bloggen din nå, men den har ikke dukket opp enda. Ei anna KGjente hadde nettopp samme problemet, og da funka det når hun slettet tilgangen, og la meg til på nytt. Kan du også prøve det kanskje? *smile pent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenke meg det var godt å få mannen hjem, og ikke MINST må det ha vært herlig å komme hjem til deg og lille Babymelona :strix: Syntes han bebissen hadde vokst siden sist?

Jeg var inne og så etter bloggen din nå, men den har ikke dukket opp enda. Ei anna KGjente hadde nettopp samme problemet, og da funka det når hun slettet tilgangen, og la meg til på nytt. Kan du også prøve det kanskje? *smile pent*

Ja, hun hadde visst vokst KJEMPEMASSE! :ler: Når jeg ser på bilder tatt dagen før han reiste, så ser jeg også at hun har vokst ja... Utrolig mye! Jeg fikk forøvrig bare såvidt lov å holde jenta den kvelden! Hehe...

Skal prøve igjen med bloggen jeg! :)

:hoppe: for at pappamelona kommer hjem :hoppe:

Og :dåne: så avlastende det var! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne og så etter bloggen din nå, men den har ikke dukket opp enda.

Jeg glemte "Lagre og lukk" :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOdt du endelig har fått hjem gubben også, det var nok godt kan jeg tenke meg ;)

Kjempeherlig. Dagene er mye mer avslappet nå! :jepp:

Og nå skal han bare ut en liten tur til, så står bryllupet for tur! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeherlig. Dagene er mye mer avslappet nå! :jepp:

Og nå skal han bare ut en liten tur til, så står bryllupet for tur! :haar:

:sjokkert: Oi, går tida virkelig så fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Oi, går tida virkelig så fort..

Må vel kanskje få ut fingern og begynne å planlegge småtingene nå! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel kanskje få ut fingern og begynne å planlegge småtingene nå! :sjenert:

Spørs nok det ja. Utnytte tida når du har han hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare flashe litt skryt her, som jeg har glemt å gjøre tidligere...

Da Babymelona var 6 uker gammel, veide jeg 67kg!

Da hun ble født..godt over 90. 92ish.. :ler: SÅÅÅ herlig å være tilbake til normalen! Nå er jeg 63, og dermed et par kg lettere enn før jeg ble gravid. :danse:

Moralen er: Baby er den beste slankekur! :ler: Ihvertfall for oss som samler opp alt vannet vi drikker i kroppen. :sjenert:

Let's go for the next baby! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

Det må jeg si altså, kjempebra at du ikke har hatt problemer med å komme tilbake til trivselsvekta di etter fødselen, håper det blir det samme for meg også :nigo:

Jeg får forresten fortsatt ikke frem bloggen din jeg :klø: Jeg har nettopp laget meg blogg selv, du kan jo se om du får den frem. Har gitt deg tilgang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann Melonen :hallo:

Høres ut som du har det travelt om dagene... Og :sjokkert: hører jeg snakk om ny bebiss allerede !!! Du er jo gaaaaaal kvinne :ler: :ler:

Men det er jo tydelig at du trives godt i mammarollen :rødme:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woaaaaooooo :dåne:

Flink du er melonen :jepp:

Flink?? Jeg som har fråtset i kaker, spekemat, brie-oster og brus og snop etter hun kom! All gravid-fy-mat pluss pluss! :ler: Det var mye vann i kroppen min på slutten, og jeg pumper meg en del, siden ammingen ikke fungerer helt. Men hun har begynt litt da, så det blir jo litt når hun er rastløs. Og amming er som kjent wunderbar når det gjelder vektnedgang. :jepp:

Men nå har jeg "forbud" mot både brusog alle melkeprodukter, siden hun fikk litt luft i magen, så om jeg skal gå sånn i noen uker framover kommer jeg til å bli supertynn! :sjenert:

:dåne:

Det må jeg si altså, kjempebra at du ikke har hatt problemer med å komme tilbake til trivselsvekta di etter fødselen, håper det blir det samme for meg også :nigo:

Jeg får forresten fortsatt ikke frem bloggen din jeg :klø: Jeg har nettopp laget meg blogg selv, du kan jo se om du får den frem. Har gitt deg tilgang :jepp:

:klø: Det var da snålt. Skal prøve igjen. Hvis ikke skal jeg legge deg til på facebook'en :ler: Neida..Vi skal finne ut av det. Men nå har jeg ikke tid. Det får bli i helga eller noe! :jepp:

Heisann Melonen :hallo:

Høres ut som du har det travelt om dagene... Og :sjokkert: hører jeg snakk om ny bebiss allerede !!! Du er jo gaaaaaal kvinne :ler:

Men det er jo tydelig at du trives godt i mammarollen :rødme:

:hug:

Hei Sunny!!

Snakk om ny bebiss er veeeldig ironisk! :ler: Blir nok noen år til neste ja. Hvordan går det med deg? Rekker ikke innom alle dagbøkene for tiden jeg. :sjenert: Sårri...

Ja, jeg trives veldig godt som mamma. Men det er slitsomt å holde på med alt i forbindelse med pumpingen. Jeg har vært halvveis alene, med svigermor som assistent mens Pappamelona var på jobb sist, men om 2 uker blir jeg mutters alene, med baby, hund og meg selv. Det er såvidt det går rundt med oss begge her, og hunden får 2 turer daglig, så jeg gruer meg helt forferdelig til han reiser. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Inatt spydde Babymelona ut senga si så vi måtte ta henne opp til oss! Visst har hun gulpet litt etter hvert måltid til vanlig, men siden inatt har hun ikke holdt på noenting av det hun har fått i seg av melk.

Skal på helsestasjonen på mandag, evt ringe og høre med en lege imorgen om hun fortsetter... Kan jo ikke fortsette slik stakkar. Søvnig og sytete... Sikkert sulten og null energi. :(

Pleier å være flink å spise. Ca 120ml mat til hvert måltid. 7-8 ganger i døgnet. Vil tippe at hun pleier å gulpe opp 20ml etter hvert måltid til vanlig..

Noen som har vært innom noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...