Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Åh.. :sukk: Det er helt tullete hvor mye jeg savner å være gravid..

Det er ikke noen som trenger en ruger her da?? :klø: :fnise:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Frida*
Åh.. :sukk: Det er helt tullete hvor mye jeg savner å være gravid..

Det er ikke noen som trenger en ruger her da?? :klø: :fnise:

Haha, di gale dame!

Men eg og gler meg til neste gang! Men må jo vente et år i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, di gale dame!

Men eg og gler meg til neste gang! Men må jo vente et år i alle fall...

Jammen jammen... :sjenert: Vil være gravid, selv om jeg ikke er helt klar for å starte på ny barselperiode. Men jeg er jo mange erfaringer rikere nå, så kanskje det går bedre neste gang. Kanskje vi blir prøvere sammen igjen neste gang?? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. :sukk: Det er helt tullete hvor mye jeg savner å være gravid..

Det er ikke noen som trenger en ruger her da?? :klø: :fnise:

:goodbye::sjenert:

Men eg får vel prøva å klara det sjølv først. :fnise:

Gratulerer Babymelona med dagen som var. Men så utrulig fort tida har gått! :dåne:

*vente spent på melonbok blant prøvarbøkene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye::sjenert:

Men eg får vel prøva å klara det sjølv først. :fnise:

Gratulerer Babymelona med dagen som var. Men så utrulig fort tida har gått! :dåne:

*vente spent på melonbok blant prøvarbøkene*

Skal bake en for deg jeg altså! :jepp: Gi meg ett egg eller to. :fnise: Med en dæsj Mr.Dreia. :ler:

Men ja, Minstemelona må vi nok dessverre vente enda litt til på. Minst ett år før vi blir prøvere.. Hvertfall.. :sukk:

Men om tida går så fort som du sier, og det synes jeg også, så er det kanskje ikke så lenge til allikevel!! :)

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: :hoppe::strix::danse::danser::ler: :cry:

Mine følelser når det gjelder Sunny nå! :jepp: Tror det er telepati, for jeg ser for meg at det samme foregår i hodet hennes nå også!

GRATULERER SÅ MASSE, KJÆRE KG-VENN!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Frida*
Kanskje vi blir prøvere sammen igjen neste gang?? :jepp:

Ja, kanskje det!

Men ja, Minstemelona må vi nok dessverre vente enda litt til på. Minst ett år før vi blir prøvere.. Hvertfall.. :sukk:

Pga jobb og sånn har me satt ny prøvestart til hausten 2010 :jepp:

E' du me' ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det!

Pga jobb og sånn har me satt ny prøvestart til hausten 2010 :jepp:

E' du me' ??

:jepp: Skal klare å bearbeide Pappamelona til den tid ja! :jepp:

Da har vi en avtale!?!? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg! Håpløse natta!

Babymelona la seg 2130, og var jo selvfølgelig litt sånn småmakkete i en time (som vanlig) 2230 var det stille. Jeg ble sittende litt på dataen for å gjøre unna litt bryllupsdill (Og KG :lur: ) før jeg til slutt tok kvelden kvart 0015.

Jeg hadde lagt meg, Babymelona begynte å stresse litt som hun vanligvis gjør noen minutter før hun bråvåkner og SKAL ha mat! Så jeg gikk ut av rommet og skulle gå opp etter ei flaske.

Der står vogna hennes, og med VELDIG hard kraft kjører jeg lilletåa inn i hjulet. Jeg fikk hinket meg inn på rommet og lå i fosterstilling i senga. Har ikke kjent slike smerter siden 17 februar jeg.. :sjenert:

Ringte svigermor og fikk streng beskjed om å dra på legevakta. Ingen av naboene var hjemme, så jeg måtte vekke Babymelona klokken 0100, gjøre istand stellebag, vogn, bilsete, flaske og bestille taxi. (Håpløst å være alenemor i en slik situasjon..)

Da jeg kom på legevakta fikk jeg endelig gitt Babymelona litt mat før jeg kom inn til legen. Jeg ble videresendt til røntgen og deretter til ny lege for vurdering av bildene.

Resultat: Tversover-brudd skrått gjennom hele lilletåa. Selve beinet i tåa er presset en del inn og litt i annen vinkel, men bruddet er såpass fint at det vil gro av seg selv.

Vondt er det, og klønete å passe på meg, hund og baby når jeg ikke kan gå, så nå gjenstår det å se hva jeg skal finne på..

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Såpass ja, ble ett realt spark i vogna da tydeligvis ja.

Håper du får hverdagene til å gå rundt fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huffameg da Anamelona !! Hva er det du holder på med på nettene ??? :troest: Stakkars, det hørtes vondt ut ! Klarer du å gå da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Såpass ja, ble ett realt spark i vogna da tydeligvis ja.

Håper du får hverdagene til å gå rundt fordet.

Blir nok svigers igjen nå ja.. :fnise:

Nei huffameg da Anamelona !! Hva er det du holder på med på nettene ??? :troest: Stakkars, det hørtes vondt ut ! Klarer du å gå da ?

Hva jeg driver med?? Si det! :ler: Kløner rundt kanskje??

Nja, hinker rundt..kan ikke skryte av at jeg kan gå akkurat. :klø: Men nå blir jeg hentet imorgen av svigermor, så da skal jeg klare å belaste foten minst mulig mens den leger seg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Nei huffda! Må jo le litt av deg også, men det er ikkje vondt meint :sjenert: Godt gjort, Anamelona!

Veit du, eg har vore redd for å gjere det samme her. Ikkje akkurat å knekke tåa, men å gå på vogna. Den står nemlig litt i veien i gongen, så eg passar kvar kveld på at vogna står mest mulig ute av veien når me går forbi i mørkret. Nå skal eg i allefall passe på!

God bedring!

Og ja, me har ein avtale. Klart pappamelona er med, har ikkje Babymelona sjarmert pappaen sin i senk då? Det har i alle fall A gjort :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei huffda! Må jo le litt av deg også, men det er ikkje vondt meint :sjenert: Godt gjort, Anamelona!

Veit du, eg har vore redd for å gjere det samme her. Ikkje akkurat å knekke tåa, men å gå på vogna. Den står nemlig litt i veien i gongen, så eg passar kvar kveld på at vogna står mest mulig ute av veien når me går forbi i mørkret. Nå skal eg i allefall passe på!

God bedring!

Og ja, me har ein avtale. Klart pappamelona er med, har ikkje Babymelona sjarmert pappaen sin i senk då? Det har i alle fall A gjort :rødme:

Det verste er at den stod i innergangen, og ikke i yttergangen der plassen dens er, fordi jeg tok en dusj og Babymelona lå oppi der utafor badet. :roll: Dumme meg!

Men jo; Pappamelona er godt sjarmert av de små, søte smilene hennes. Og han savner henne veldig når han er på jobb. Heldigvis traff vi han på 17 mai da. Det var koselig!

Jeg har nevnt for han at neste prøverunde er rundt neste sommer/høst (for en stund siden) og det var det ingen protester mot! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, hørtes vondt ut. :redd: Godt å få hjelp av svigers slike gonger. Eg reknar med at dei ikkje har noko imot besøk av gullet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, hørtes vondt ut. :redd: Godt å få hjelp av svigers slike gonger. Eg reknar med at dei ikkje har noko imot besøk av gullet. ;)

Ja, det var noe skikkelig dritt!

Nei, tviler på at de har særlig imot å kose henne. :sjenert: Skrik og netter tar jeg, kos og lek deler vi på. Og det hadde vært en grei ordning synes jeg... Gleder meg til å bli bestemor! :ler: Bare kos og gøy, ingen skriking og søvnmangel. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*blåse på tåen*

Ikke noe artig :kose: Godt at svigers kan trå til da :jepp:

Takketakk. :klem:

Ja, de er priceless siden det er en dagstur til mine foreldre! :jepp:

Uff, så uflaks da. Au-au, som lillebeistet mitt ville sagt ;) Godt du får hjelp :kose:

Hehe.. Lillebeistet er nå søt da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Uffda, det hørtes ikke noe ålreit ut! Men godt du har svigers til å hjelpe deg. Måtte du gipse, eller ble det bare bandasje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...