Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Ligger fortsatt ingenting der.

:sur: Da må jeg prøve videre senere... For Pappamelona skal ut og vaske bil nå. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sur: Da må jeg prøve videre senere... For Pappamelona skal ut og vaske bil nå. :sukk:

Husker på min egen i alle fall så var det at innlegget la seg som kladd. Men så fort jeg endra det til publisert fungerte det som det skulle. Kan endre det rett under innlegget.

Vaske bil ja, uff, det trengs her også gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker på min egen i alle fall så var det at innlegget la seg som kladd. Men så fort jeg endra det til publisert fungerte det som det skulle. Kan endre det rett under innlegget.

Vaske bil ja, uff, det trengs her også gitt..

Nå har jeg trykket på publish.. Hjalp det noe? Herregud så blåst jeg er på dette! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg trykket på publish.. Hjalp det noe? Herregud så blåst jeg er på dette! :roll:

Nå har jeg vært og tittet ;)

Gratulerer med 2 uker liten bebis ;) Tenk at du har vært mamma i to uker nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Booyah!

Trodde jeg hadde sendt deg PM jeg :sukk:

Men nå fikk du sms istedet da=)

Har jeg tilgang til bloggen din nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært og tittet ;)

Gratulerer med 2 uker liten bebis ;) Tenk at du har vært mamma i to uker nå :klem:

:dåne: Ja, tenk.. :jepp: Så koselig. Og vi kome hjem 21 februar. det vil si at vi har klart å holde henne i live for egen maskin i nesten 2 uker nå. :ler:

Helsesøster veide henne og sa til og med at hun har gått over snittet opp i vekt, så hun legger på seg og blir stor jente! :rødme:

Booyah!

Trodde jeg hadde sendt deg PM jeg :sukk:

Men nå fikk du sms istedet da=)

Har jeg tilgang til bloggen din nå?

Du kan være prøvekanin. Kommer du inn?? Hvis ikke, så er bloggen klar og jeg skal legge deg til.. Har slit litt med å få riktige innstillinger på den! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så alle spark var koselige synes jeg. :rødme: Så nå legger jeg henne på magen min isteden og lar henne ligge og sprelle der. :strix: Reserveløsning....

For ein herlig reserveløsning. :rødme:

:strix:

Håpar livet i melonheimen går bra. Godt å ha Pappamelona heime så lenge, vil eg tru? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke bloggen din...

Kanskje piffen er gått ut av kremen min :fnise:

:klemmer:

:fnise: Det er fordi jeg kun har lagt til 2 stk så jeg kunne sjekke om noen kommer inn og andre ikke. Skal få lagt til nå... Det ligger ikke så mye der enda, men det kommer. :jepp:

For ein herlig reserveløsning. :rødme:

:strix:

Håpar livet i melonheimen går bra. Godt å ha Pappamelona heime så lenge, vil eg tru? ;)

Det er fantastisk reserveløsning. Og i dag tidlig, mens melonene mine sov, fikk jeg gjort masse husarbeid. da jeg gikk inn på rommet for å hente Babymelona for bleieskift, lå hun flat på Pappamelonas bryst og snorket. :hjerter_rundt: Gud, så nydelige de var!

Og det er helt herlig å ha han jher til å hjelpe til med det daglige ja! Helt klart! :jepp:

Babymelonaer nok veldig fornøyd med valg av foreldre :kose: Blir helt baby-syk av å lese her inne.. :fnise:

Blogg? :sjenert:

Ja, vi var heldige med hverandre alle tre! :ler:

Bloggen skal åpnes, men vær forberedt på at det er lite å hente der foreløpig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at "kremen" er lagt til i bloggen. Si fra om det er noen som har sluppet unna, så fikser jeg det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at "kremen" er lagt til i bloggen. Si fra om det er noen som har sluppet unna, så fikser jeg det. :jepp:

:sjenert: har ikke fått noe adresse jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: har ikke fått noe adresse jeg :sjenert:

sårri...... :dåne: nå er du lagt til. Det er ingen adresse, men du går inn på profilen min her (tror jeg) og så finner du bloggen der..

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til Melonfamilien! :klemmer:

Helg?? Hva er det? :fnise: Her er alle dager like, bortsett fra tv-programmet. Helger er håpløse. Bra vi har gått glipp av mye denne uka, så vi kan se masse repriser! :jepp: ..for helg er reprise-maraton!

God helg til Mazilla også!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Det ER jo håpløst. :sjenert:

..nå er forøvrig du også lagt til i bloggen om du vil snoke..når bildene en gang kommer! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg?? Hva er det? :fnise: Her er alle dager like, bortsett fra tv-programmet. Helger er håpløse. Bra vi har gått glipp av mye denne uka, så vi kan se masse repriser! :jepp: ..for helg er reprise-maraton!

God helg til Mazilla også!

:klemmer:

Alle dager er i grunnen like her også, nå som jeg surrer rundt som arbeidsledig... :sjenert: Tipper det er hakket koseligere å ha like dager som nybakt familie! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dager er i grunnen like her også, nå som jeg surrer rundt som arbeidsledig... :sjenert: Tipper det er hakket koseligere å ha like dager som nybakt familie! :jepp:

Det er det nok, men det vanker nok atskillig mer søvn på deg enn på oss. :lur: Du er heldig der, selv om jeg egentlig ikke ville ofret Babymelona for søvn. :sjenert: Min tid med hel natts søvn kommer tilbake en vakker dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg nettopp fått med meg at en bråte moderatorer kan drive å snoke i vilden sky på private blogger på KG. Jizez! Takke meg til private blogger.. :regler:

Er det noen som har noen forslag til hvor man kan lage egen, privat blogg hvor man kun tillater enkelte mennesker tilgang? Enkelt og greit med enkel mulighet til å legge ut bilder? :vetikke:

Hvis ikke får jeg bare lage en "fake" facebook-side. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...