Ingeborg Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #281 Del Skrevet 5. juli 2004 Håper du koser deg på ferie, Madley! Her er alt litt snudd på hodet, og jobbintervjuene jeg har vært/skal på har fått forrang for bryllupet. Kanskje ikke så lurt, med tanke på at det er en måned og to dager igjen... Men ting ordner seg sånn litt etter litt. Har fått ja fra tekstlesere samt en venn av min kjæres familie som skal lese dikt i vielsen. Sambos forlover har sagt ja til å synge og spille på festen. Og ikke minst har alle svart på invitasjonen!!! Så nå skal jeg begynne å pusle med bordplassering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juli 2004 #282 Del Skrevet 5. juli 2004 Så spennende med de jobbgreiene! Bryllupet blir sikkert kjempebra uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 5. juli 2004 #283 Del Skrevet 5. juli 2004 Tenkte jeg ville legge igjen en liten hilsen i dagboken din - siden du har vært så snill å besøke min! Lykke til i innspurten av bryllupsforberedelsene - i den sammenhengen er du jo etterhvert som veteran å regne i forhold til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 5. juli 2004 #284 Del Skrevet 5. juli 2004 Godt å se vi er flere med noe å hekte fingrene i nå når det bare er 33 dager igjen. Lykke til, i havn kopmmer vi vel begge på et godt vis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #285 Del Skrevet 6. juli 2004 Takk for hilsener, alle sammen! Nå tror jeg bordplasseringen er ferdig. Det gikk faktisk overraskende greit - ingen store feider i noen av familiene, så ingen som ikke KAN sitte sammen. Har sendt den til mamma og svigermor, så kommer det nok noen kommentarer... Dessuten har det gått i orden både med bil og sjåfør. Min snille onkel låner bort sin nye svarte bil og plusser på seg selv til å kjøre. Så hyggelig! Spekulerer på om jeg ikke har en svært kreativ kusine som kan få ansvar for å pynte den... I morgen er det en måned igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #286 Del Skrevet 7. juli 2004 Én måned igjen. Det kribler litt i magen ved tanken, må innrømme det! Gleder meg mer og mer til å få mannen i mitt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. juli 2004 #287 Del Skrevet 7. juli 2004 Gratulerer med -1 måneds bryllupsdag!!! Nå begynner det virkelig å nærme seg, jo!! ... har du nervene under kontroll? Eller rettere sagt: Har du kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #288 Del Skrevet 7. juli 2004 Hei lmari-vennen! Nervene er under kontroll. Resten av bryllupet, derimot... vel, det går nok bra. Nå føler jeg meg helt naken, for jeg var nettopp og leverte inn forlovelsesringene våre til oppussing og gravering. Stort tomrom på ringfingeren min, og det skal være der minst en uke! *hulk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 7. juli 2004 #289 Del Skrevet 7. juli 2004 Bare en liten hilsen til hu som bare har en måned igjen. Snart er du ferdig med all planlegginga og kan bare nyte å gå opp kirkegulvet og se på alle de som bryr seg om deg og din kjære. Nyt planleggingstida som er igjen - og husk å glede deg! (ikke at jeg tviler på at du glemmer det...) (og takk for sist...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #290 Del Skrevet 7. juli 2004 Gleder meg masse, jeg, Tusenogtredve! Tok en telefon til prestekontoret i dag, bare for å sjekke at de har mottatt papirene våre, få telefonnummeret til organisten og liknende. Pratet med den kjempekoselige presten som konfirmerte meg, og som jeg alltid har hatt mye med å gjøre (han er kaffegjest i bryllupet vårt også - skal ikke vie oss, siden svigerfar er et naturlig valg). Og jeg fikk vite at det ikke er noen vielse etter oss, sånn at vi kan bruke så lang tid vi bare vil inne i kirka! Dermed får vi plass til to musikkinnslag, tre salmer og dikt... Hurra! (Håper bare vi rekker fotografen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 7. juli 2004 #291 Del Skrevet 7. juli 2004 Da har vi en måned igjen Tusen takk for hilsen forresten, og har svart deg i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #292 Del Skrevet 11. juli 2004 Ting ordner seg sånn litt etter litt. Har kjøpt sko til kjæresten min, sånn at han har tid til å gå dem inn ordentlig. Har funnet musikk til brudevalsen også. Og for hver lørdag som går, frykter vi stadig mer for å bli drukket ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 11. juli 2004 #293 Del Skrevet 11. juli 2004 Gøy å se at ting kommer på plass. Spennende med utdrikningslag , særlig når du ikke vet når en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #294 Del Skrevet 12. juli 2004 Hei, Optimist! Ja, kjekt med ting som ordner seg. Og dette med utdrikking er litt spesielt for meg - for ting tyder sterkt på at jeg får to, muligens tre, utdrikkingslag... Et med venninner i Bodø, et i Trondheim og et med kollegene mine. Selvsagt kjempekoselig at de vil gjøre det for meg. Men jeg stoler ikke helt på hva et par av venninnene mine kan finne på (selv om jeg har sagt til dem at jeg går hjem hvis det utarter til utdritingslag), og så liker jeg ikke å bli så kjempefull. Gru-gleder meg, tenker jeg vi kan si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #295 Del Skrevet 14. juli 2004 Har nettopp snakket med organisten, og det var så koselig! Hun gikk nemlig noen år over meg i skolekorpset og husket godt hvem jeg var. Ingen problemer verken med marsjene eller salmene, tvert imot fikk vi skryt for å velge utradisjonelt. Gleder meg bare mer og mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 14. juli 2004 #296 Del Skrevet 14. juli 2004 ...og nå er notene til utgangsmarsjen din levert til foreldrene dine... Så er det også i orden. Er bare en liten tur innom boka di for å hilse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #297 Del Skrevet 14. juli 2004 ...og nå er notene til utgangsmarsjen din levert til foreldrene dine... Så er det også i orden. Er bare en liten tur innom boka di for å hilse. Så snill du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #298 Del Skrevet 15. juli 2004 Siterer meg sjøl fra bryllupsforumet, jeg. Dette er status pr. idag: * Kirke * Forlovere * Selskapslokale (som fikser "alt" for oss) * Meny * Antrekk til begge * Blomster * Frisør * Fotograf * Snakket med organisten * Snakket med presten * Tekstlesere (nesten avtalt, ihvertfall) * Kirkeverter * Musikkinnslag i kirka * Bil * Bordplassering * Ringer * Alt av kaker OK * Hotell til overnatting * Bryllupsreise * Toastmaster * Gaveåpnere * Billetter så vi kommer oss til bryllupet (en uke før). Under arbeid: * Vennekorps til utgangsmarsjen i kirka * "Minikonsert" på kvelden * Øve på å danse vals * Musikk til festen * Morgengave Gjenstår: * Menyhefte m/presentasjon av gjester, sanger etc. * Bordkort (hans jobb) * Omvisning på museet der vi skal ha selskapet * Møte med fotografen * Kjøpe utstyr til gaveoppakkerne * Notiser til avisene * Bli brune ( ) * Generalprøve i kirka * Kjøpe engangskameraer * Supplere sminke til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 15. juli 2004 #299 Del Skrevet 15. juli 2004 Høres ut som at dere er godt i rute. Tenker nervene begynner å snike seg innpå snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #300 Del Skrevet 16. juli 2004 Nå har jeg nettopp snakket med direktøren på museet der vi skal feire bryllupsfesten. Hurra! Ingen problemer med å få lov til å fotografere i parken (hvis været tillater det), og vi får billig omvisning der forloveren min skal være guide. Alt ordner seg for snille jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg