Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2008 #141 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har han forlatt skuta liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. oktober 2008 #142 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Tenk det Margareth, han har gått fra oss! Endret 7. oktober 2008 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 7. oktober 2008 #143 Del Skrevet 7. oktober 2008 Uff, kanskje jeg ødela hele idyllen hans med to damer??? Sorry... Trodde han hadde baller nok til å håndtere alle tre jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2008 #144 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) . (holde seg klar, hvis det skulle komme en slik farkost innom her) Endret 27. desember 2019 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #145 Del Skrevet 14. oktober 2008 :) Så hyggelig at jeg er savnet da.. Må nesten forklare hvorfor jeg ble borte også da.. Jeg klarte å låse datamaskinen min så jeg ikke fikk logget på igjen.. Og så den lange forklaringen: .. Jeg begynte derfor å ta med meg jobb-PC'en hjem isteden, men jeg vil ikke lagre brukernavn og passord i den og da passordet er en haug med tilfeldige tegn generert av KG ble det litt vanskelig å huske... Nå har jeg fått istand en annen gammal maskin som bare er min, så da blir det lettere å komme innom her. Jaja.. uansett: Hyggelig å være ønsket tilbake av et trekløver med jenter! :rødme: Takk for PM Margareth! Da fikk jeg e-post og ble minnet på å ta en tur innom her igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #146 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tenkte jeg måtte foreslå The fast and the furious for vår mann fra Drammen og heldigvis kom han på mer allmenne tanker enn bare bil... Er nok ikke så veldig mange berter som er alt for opptatt av det fenomenet. Det er forresten sing-a-long med Mamma Mia i byen din i helgen. Jeg likte også the Fast and the Furious filmen. Men som påpekt skal jeg prøve å holde meg til mer allmenne temaer fremover så dere ikke detter helt av her. Såpass skylder jeg dere som klamrer dere til meg selv etter nesten en måneds stillhet.. Sing-along høres jo artig ut, men det er ikke sikkert det er like artig å være med meg på det... Tilogmed barna mine blir flaue av meg når jeg synger nattasangen.. Men hva liker dere å høre om da? Dere vil vel neppe høre om triste kjærlighetshistorier eller dating..? Jeg har akkurat prøvd å sette opp nettverk i stua her, og mekka litt på bilen før EU-kontrollen. Kanskje dere vil høre om det? :gjeiper: Har ikke skjedd så mye spennende i det siste her hos meg, men det skjer da litt av hvert utover høsten. -London-guttetur, singel-tur på høyfjellshotell (*blush*) og julebords-guttetur til Danmark er allerede spikret. DET kan jo bli noe å fortelle fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 14. oktober 2008 #147 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jooo gi meg triste kjærlighetshistorier og dating, pliiiiiiiiiis! London er verdens beste by! Kan tenke meg guttetur dit er ganske kult ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #148 Del Skrevet 14. oktober 2008 Mens vi er inne på Mamma Mia; hvorfor i alle dager kjøper "folk" film-musikken, når det finnes i original tappning? Det begriper jeg meg ikke på... ABBA forever! Er nok litt inhabil da jeg ikke har sett filmen, men jeg tenker nok det samme.. Jeg vil ikke tro disse sangene er tolket særlig spesielt heller, og dersom de har forsøkt å gjengi det så likt ABBA som mulig ville jeg nok foretrukket å høre orginalen ja.. Det er derimot flere eksempler på coverversjoner som er bedre eller i deg minste vel så fengende som orginalen, og da er det selvsagt bare å handle. Jeg er dårlig på å huske slikt, men det var en knallgod cover av "every breath you take" med Puff Daddy (P. Diddy..) and Faith Evans men da kalt "I'll Be Missing You" (the Police) på nittitallet en gang, Marilyn Manson har laget en dødskul versjon av "Tainted Love" (Gloria Jones! Men nok mest kjent fra coverversjonen til Soft Cell.. ), No Doubt sin versjon av "" (), ..ja da kom jeg ikke på mer i farten.. (Klikk evt på det som er streket under for smakebit fra youtube ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #149 Del Skrevet 14. oktober 2008 Uff, kanskje jeg ødela hele idyllen hans med to damer??? Sorry... Trodde han hadde baller nok til å håndtere alle tre jeg. I den fantasiverdenen jeg lever i nå takler jeg nok minst tre damer , men når det kommer til stykket tror jeg nok jeg bare ønsker meg én (og så kan jeg fantasere om dere i mitt stille sinn da.. :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #150 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Edit: Slettet Endret 10. februar 2011 av Marc Spector Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #151 Del Skrevet 14. oktober 2008 London er verdens beste by! Kan tenke meg guttetur dit er ganske kult ^^ Har aldri vært der jeg, så det blir jo ekstra spennende. Det er faktisk bryllupsgave til en kompis.. Vi spleiset på helgetur med fotballkamp til han sammen med oss.. Vi reiser altså fire gutter pluss "brudgommen". Jeg bryr meg ikke døyten om den fotballkampen, men har bestemt meg for at jeg skal kose meg uansett. Mulig jeg kommer til å "heie på det andre laget".. :gjeiper: , men det får de tåle. Uten at jeg er kjent tror jeg faktisk vi skal bo "på" Trafalgar Square.. Deilig at det skjer noe positivt igjen etter lang tid med "bare" bekymringer. Like blid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober 2008 #152 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Endret 27. desember 2019 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #153 Del Skrevet 15. oktober 2008 Dette har jeg tenkt veldig mye på, og har nok vært i tvil mange mange ganger. Nå er det faktisk over ett år siden våre problemer kom til overflaten, og et halvt år siden vi etter månedsvis fra hverandre, men med et ørlite håp om å klare å finne tilbake, valgte å bestemme oss for at det ikke var noe håp. Eksen er også i et forhold med en ny mann så det er nok ingen "fare" for at vi kommer til å prøve igjen nå. Men du kan nok sikkert ha rett i at man nok burde gi seg tid til å være HELT over det gamle forholdet, men på sett og vis kommer jeg nok aldri over at ting gikk som det gikk. Dette mest fordi jeg føler et stort ansvar overfor barna mine som jeg (vi!) ikke klarte å gi det livet de fortjener. Savnet av eksen min er nok også nå mer det at jeg savner henne som en venn enn som en kjæreste. Vi er gode venner altså, men fremdeles er det en litt kunstig atmosfære, og det er ganske slitsomt. Denne singel-turen jeg skal på vil på ingen måte være en "jakt-tur", og jeg er ikke ute etter å finne trøst eller noe sånt. Noe av det fineste med å være med å være del av "nettdatingmiljøet" (hørtes skikkelig bra ut ) har vært å chatte med folk på samme sted i livet og med samme fokus. Egentlig akkurat det samme som jeg opplever her hos dere jentene på KG. Blir stort sett ikke det samme å prate med gutta om sånne ting Jeg blir ikke skuffet om jeg ikke finner en fremtidig kjæreste på denne turen jeg skal på, men jeg håper å finne noen nye gode venner. Da blir jeg glad Det viktigste for meg er egentlig å begynne å "leve" igjen. Det har jeg absolutt gjort i sommer etter en rimelig tafatt vinter.. Men gjør som Margareth: Ikke bekymre dere for meg Jeg skal nok få det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 16. oktober 2008 #154 Del Skrevet 16. oktober 2008 Du virker som en reflektert mann MS. Husk at barn trenger innerst inne 2 år på å venne seg til nye situasjoner som en skilsmisse er. Det kan selvfølgelig gå bra selv om mor eller far etablerer seg på nytt, men det sies (kan dessverre ikke referere til denne artikkelen jeg leste for en tid tilbake) at barn bruker 2 år på å slutte å håpe innerst inne at mamma og pappa skal bo sammen igjen. Jeg er også skilt, og enda, 4 år etter skilsmissen som min datter ikke husker noen ting av kan hun si " Kan ikke du og pappa bo sammen igjen, det var så koselig". Kos deg i London, hygg deg med venner, det er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #155 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du virker som en reflektert mann MS. Husk at barn trenger innerst inne 2 år på å venne seg til nye situasjoner som en skilsmisse er. Det kan selvfølgelig gå bra selv om mor eller far etablerer seg på nytt, men det sies (kan dessverre ikke referere til denne artikkelen jeg leste for en tid tilbake) at barn bruker 2 år på å slutte å håpe innerst inne at mamma og pappa skal bo sammen igjen. Jeg er også skilt, og enda, 4 år etter skilsmissen som min datter ikke husker noen ting av kan hun si " Kan ikke du og pappa bo sammen igjen, det var så koselig". Kos deg i London, hygg deg med venner, det er viktig! Dette tenker jeg også på og jeg er veldig redd for å introdusere en eventuell ny kjæreste som kanskje tilogmed forsvinner ut av livet deres like fort som hun kom inn.. Jeg har sett noen eksempler på at det kommer flere nye partnere som tas rett inn i varmen og flytter inn raskt og knytter sterke bånd til barna, for så å forsvinne når forholdet ikke varte allikevel. Mine barn har allerede opplevd at det har kommet et nytt menneske i mammas liv, som etterhvert har blitt offisiell kjæreste. De takler det fint, men ja, de er visst fortsatt litt opptatt av om ikke jeg og mamma skal bli kjærester igjen en gang. Det hengende snøret har jeg holdt hardt i i lang tid, men nå har jeg etterhvert klart å overbevise meg om at jeg vil få det bedre uten å prøve å leve sammen med henne igjen. Barna vil nok også få det bedre om mamma og pappa er lykkelige i hvert sitt forhold, enn om vi skulle prøve å leve sammen igjen men feile nok en gang.. Skrekkscenarioet mitt er selvsagt som jeg beskrev tidligere at vi introduserer to nye mennesker (og kanskje noen barn på kjøpet) og så blir de helt borte etter et nytt brudd. Mamma og pappa vil jo aldri bli borte, men stemødre og stepappaer har vel kanskje en tendens til å forsvinne helt for barna, og dette kan jo bli ganske traumatisk. Kanskje jeg burde vente til barna har flyttet hjemmefra?.. Nei, så kontroll på mine følelser har jeg faktisk ikke.. (selv om jeg har lært å undertrykke mye det siste året..). Hyggelig at jeg oppfattes som en reflektert mann! Blir litt glad av å høre det. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 21. oktober 2008 #156 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kanskje jeg burde vente til barna har flyttet hjemmefra?.. Nei, så kontroll på mine følelser har jeg faktisk ikke.. (selv om jeg har lært å undertrykke mye det siste året..). Hyggelig at jeg oppfattes som en reflektert mann! Blir litt glad av å høre det. Takk! Tror vel at barna etterhvert synes det er godt å se at pappa faktisk blomster igjen og smiler enda mer enn før den dagen det dukker ei spesiell dame som gjør at han ønsker å dele livet med henne i tillegg til barna. Mener å huske du har små barn, du har vel vært på foreldreskole har jeg vel lest og da er det jo enda noen år før de forlater redet... Ungene mine tror de snart blir kastet ut hjemmefra for jeg snakker alt for mye om at de skal ta utdannelse i utlandet (må jo leve igjennom de nå...) he he. Skal se at de blir studerende i Oslo som sin mor, sånn passe langt hjemmefra til å komme hjem på søndagsmiddag og sånt. Nei, enda noen år igjen på meg også MS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #157 Del Skrevet 21. oktober 2008 I helgen var jeg altså på denne tidligere nevnte singelturen på høyfjellshotell. Det var en særdeles overraskende hyggelig opplevelse! Det begynte med en busstur i noen timer hvor det var litt rokkering underveis slik at man fikk snakket med flere i løpet av bussturen. Pratet med flere hyggelige jenter, hvor spesielt to fattet min "interesse". Litt dårlig match allikevel da siden den ene jenta ikke ønsket seg en mann med barn, og da jeg nok var litt for gammel for den andre (ti år yngre enn meg som er 36). Jeg snakket endel med disse senere også, men uten at det ble full klaff noen vei. Var på hyggelig fottur i fjellheimen på lørdagen. Det var fin middag og fest på lørdagskvelden. Middagen var veldig hyggelig og jeg snakket mye med en veldig hyggelig jente som nok allikevel ikke er "min type".. Og så var det altså fest. Men jeg kommer sjelden "til min rett" på fest akkurat.. Jeg er nok mest vorspiel-typen jeg og koser meg ofte best ved å sitte å prate med en gruppe mennesker i en sofa og kanskje med en drink eller tre. Men jeg havnet da på dansegulvet etterhvert selv om det neppe kan kalles dans det jeg utøver. Er faktisk gøy å danse når en først kommer igang.. På søndag var det ny tur, og da møtte jeg en jente jeg hadde vekslet noen blikk med tidligere på turen, men som jeg liksom aldri støtte på. Hun var veldig hyggelig, og det gikk ikke lenge før jeg lot meg fascinere av henne :rødme: Vi pratet lett om litt av hvert, og jeg syns det var utrolig behagelig å være sammen med henne. Jeg klarte også å innbille meg at hun nok syns jeg var OK også. Jeg ble etterhvert mer og mer sjarmert, men turen var etterhvert over og vi fikk liksom ikke snakket sammen så mye at det føltes riktig å komme med noen hint om at jeg likte henne veldig godt.. Jeg har derimot sendt henne noen meldinger nå etter turen og hun svarer hyggelig, men jeg er nok redd det er mest for å være høflig. Jeg er nok vel forsiktig av meg med å utlevere meg helt, men jeg var litt mer raus med komplimentene i den siste meldingen jeg sendte, og etter det ble det stille.. Litt trist egentlig da jeg begynte å drømme litt nå Men uansett; det var godt å føle at jeg klarte å forelske meg igjen og føle sommerfugler i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. oktober 2008 #158 Del Skrevet 21. oktober 2008 Uansett om du ikke treffer noen som klaffer hundre prosent nå, er det flott at du tør å plassere degselv på markedet slik! Man må jo øve seg opp i å bli kjent med folk igjen, øve på å flørte og hele spillet. Hørtes ut som en fryktelig koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #159 Del Skrevet 21. oktober 2008 Uansett om du ikke treffer noen som klaffer hundre prosent nå, er det flott at du tør å plassere degselv på markedet slik! Man må jo øve seg opp i å bli kjent med folk igjen, øve på å flørte og hele spillet. Hørtes ut som en fryktelig koselig helg Ja det er godt å tørre å bryte noen barriærer og føle at man "lever" Jeg hadde jo aldri trodd at jeg skulle melde meg på noe sånt. Også alene da!.. :gulp: Følte meg egentlig også ganske tøff da jeg meldte meg på denne turen, men det var da ingenting å grue seg til! Det var en veldig koselig helg ja, men jeg håper jo jeg slipper en sånn tur til.. Men altså; jeg kan definitivt anbefale en tilsvarende tur for hvem som helst. På denne turen var det alle slags mennesker, og alle aldersgrupper (selv om det var tynt i rekkene langt nede på tyvetallet..) (Vil dere vite mer må dere bare sende meg en PM altså. Selv om jeg nok har blåst coveret mitt her for lenge siden, trenger jeg jo ikke å legge alle ledetråder oppe i dagen heller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 22. oktober 2008 #160 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kremt, Hr MS, skulle ikke du ta det litt med ro??? Så kos deg på tur, kjenn at du kan ha det hyggelig og være en kjekk kar, men la nå ikke det lille hodet ditt løpe helt løpsk med deg heller. Det er MANGE flotte jenter der ute, så nyt dagene du, og ta for deg, men ikke begynn å tenk på samboer og kjæreste med det samme en dame er hyggelig mot deg!! Kos deg heller og ta for deg av singellivets gleder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå