Gå til innhold

Marc Spector - Mann på forumet deres


Marc Spector

Anbefalte innlegg

Skulle jo utstyrt'n med den skjorta på skolen idag! Kanskje en og annen alenemor der da! ;) Da hadde det sikkert også ryktes fort at pappa'n hans er ledig (OG DESPERAT!!

-----

...eller at pappa`n hans er singel og har massevis med humor! :jepp:

-----

Det var veldig hyggelig og rart å se gutten vår gå alene frem til rektor med den altfor store skolesekken, og håndhilse og bukke til rektor. Kjempehyggelig da dette selvsagt er en stor dag han har gledet seg til, og en milipæl i livet.

-----

Klart at det er rart. Den dagen der kommer aldri igjen og "babyen" er i ferd med å legge ut på sin egen vei her i livet. Løsrivelse og all ting... Å overvinne hindringer a la skummel rektor/lærer/andre unger, og masse mennesker som ser på, er med på å bygge opp den lille. Gratulerer med vel overstått skolestart. Det kommer til å gå bra. :)

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Margareth'a mi! :)

___

Nå håper jeg på fint vær til helgen, for da er det Drammen Elvefestival og da har jeg tenkt meg ut og få blåst av meg litt støv! :gjeiper:

Har ikke avtalt å møte noen ennå, men ALLE skal jo ut da så det trenger man knapt. Er bare å stille seg opp midt på torget og så dulter man borti noen kjente! :-D

Elvefestivalen er alltid en knallsuksess, og virker å ha kommet for å bli. Nå som Drammen vokser i lyntempo vil jeg gjette på at om vi er heldige med været så blir det "fullt"! Hihi

Men allikevel: Dere Osloværingene som bor dere ihjel med Norges høyeste boligpriser. Ta dere en tur til lille deilige Drammen til helgen da vel, og se hvor flott byen har blitt! Det er ikke "et høl i asfalten på E18" lenger! Nå er Drammen en av Norges peneste byer. Jeg sier ikke det fordi jeg er Drammenspatriot (ikke så veldig ihvertfall.. ;) ) men nå som vi har fått trafikken ut av byen og under jorda, og ikke minst fått de flotte parkanleggene og promenadene langs elva, har Drammen blitt en flott by!

Endret av Marc Spector
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg liker Drammen kjempegodt jeg! Har gode venner som bor der, og kunne godt tenkt meg å slå meg ned for godt der når den tid kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!!

Og skulle en bli sulten blir ikke dagen noe dårligere med en "Floorlegger"! :gjeiper:

Og blir det mørkt og stemningen stiger, er det ingenting i veien for å tusle de ti meterne ned til Pigen for en drink eller to. :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk du meg til å savne Drammen, dummingen.

:fnise:

Da er det jo perfekt med en Drammenstur denne helgen og oppleve elvefestivalen! Men ledig bord hos Jonas B. kan jeg nok ikke love..

Plass til et piknikteppe i elveparken derimot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Ikke denne helga dessverre, barnevakt natt til lørdag og besøke svigers fra lørdag til søndag ;) Men skulle gjerne reist altså, det skulle jeg virkelig. Lenge siden jeg har sett gullungen til venninna mi nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da takker jeg hjerteligst for videosnutten! Det er det nærmeste jeg har sett Drammen - ellers er det full fart igjennom det stedet, for å komme meg østover/sørover...

God tur på festival! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett
Da har jeg fårsa med én øl og er straks på vei til byen med stor D..

:danse:

Ha ein fin kveld, kos deg masse.

Håper du finner noen som kan gjøre deg i godt humør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fårsa med én øl og er straks på vei til byen med stor D...

Kan tyde på at det kanskje ikke bare var med èn heller, for det heter da vitterligen: "...byen med stor B...." ! :ler:

Kanskje vi får en oppdatering på nattens viderverdigheter når han en gang slår øynene opp igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Margareth: DDDrammen ;) Stor D ;) Hehe.

:Nikke:

Åssen er formen idag? :fnise:

Jo'a formen er bra den, men jeg har sovet ufattelig dårlig i "natt". Var hjemme i firetida, og måtte jo streife innom kompjutern før jeg la meg, og der var det jaggu melding til meg på Sukker gitt. :) Tenkte at det vel kanskje ikke var så lurt å svare i halvfylla, men det trengte jeg egentlig ikke bekymre meg for da jeg sovna midt i svaret og fikk aldri sendt det. :fnise: Men jeg var flink nok jeg så svaret trengte ingen redigering idag. :) Jeg våkna først kl halv åtte sittende i sofa'n, og gikk da og la meg, men sov som sagt litt dårlig. Er pigg nå og er klar for en tur til ikveld jeg. Det var en veldig hyggelig tur igår. Startet litt dårlig da alle jeg spurte om å bli med på byen ikke hadde mulighet eller var sjuke.. Men som kjent er det så mye folk i byen at det tok ikke lang tid før jeg traff på noen gamle kjente og da var jo straks kvelden reddet. :)

Jeg må flire av mine egenskaper på "sjekkearenaen" da: Den eneste jeg klarte å "sjekke opp" (eller dvs. en hyggelig samtale med store deler av kvelden) var den ene halvparten av et lesbisk par!..

( :-D Jeg ler meg ihjel!!!)

Hyggelige jenter da, men dårlig uttelling :fnise:

Endret av Marc Spector
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....øving gjør mester! :)

...og; jeg skjønte jo det med Drammen da, gutter og jenter...hihi...

Måtte bare kverulere litt på morrakvisten. :lur:

Jasså; MS ligger inne i "sukkerlaken" og vaker han? :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jasså; MS ligger inne i "sukkerlaken" og vaker han? :love:

Ja, rimelig klissen han Marc Spector..

Men søt da! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hjelp! Nå har jeg visst tråkka i salaten her, og kvinnene her tror nå at jeg er en slik slibrig sukkersøt kvinnebedårer som bruker og kaster.. Hvordan redde situasjonen og nøytralisere balansen mellom søtt og salt?.. -JO, jeg har en idé: Jeg deler mine musikkpreferanser med de, for det forteller jo alt om et menneske!*

Satyricon - Fuel for Hatred

*Nei, nå tror de at jeg er en sånn langhåra satanrocker med et forvridd kvinnesyn! :sjokkert: Må veie opp med noe mer romantisk.*

*Oops, nå ble jeg plutselig en sånn melankolsk sutrepave. Hvor ble det av mannen i meg?..*

Marilyn Manson - Rock is Dead

*Der var mannen i meg igjen ja! :) Eller.., nei han der var vel heller ikke prototypen på en skikkelig mann.. :( Nå tror de at jeg bruker leppestift og eyeliner, og gud hjelpe, kanskje de tror jeg bruker narkotika også?! Men Marilyn bruker ikke narkotika han altså! Marilyn!?, det er jo et damenavn!?.. Jeg må finne noe som viser hvilken pikenes Jens jeg er:*

Jennifer Lopez - Ain't it Funny?

*De skjønner jo nå at jeg er han typen J-Lo danser med her! :) (I wish! :( ) Kanskje de tror jeg har verdens mest feilaktige bilde av meg selv og en selvtillit som ikke står i stil med virkeligheten. Må dempe meg litt:*

the Offspring - Self Esteem

*Oj.., det tippet kanskje litt langt andre veien... Må vise at jeg har trua nok på meg selv til at jeg kan garantere vennskap eller mer for resten av livet!:*

Margareth Berger - Lifetime Guarantee

*Oops, nå tror nok ihvertfall Margareth at jeg er en sånn stalker som tror at jeg skal ende opp på den røde løper'n sammen med Margareth Berger når hun snart kommer til å motta en Grammy! Men hvem er jeg til å si at..:*

*Vræl, nå sitter nok alle damene å griner her.. Jeg har da ikke grini til den låta mer enn et titalls ganger ihvertfall! Jeg er da ikke en sånn sørgelig figur jeg. Jeg er da bare blid jeg, og blåser i alt vondt jeg har opplevd! Bare kutter tvert med gamle følelser jeg og kaster meg ut i livet med døsdforakt:*

the Cardigans - My Favourite Game

*Åh-åh.., det endte jo ikke så bra! Nei dette gir jeg opp! Tror ikke det er mulig å formidle hvem jeg er her jeg.. Håpløst ass'! :( *

Men ha en fin dag ihvertfall da!

Glad i dere! :rødme: * :

(PS: Beklager at jeg ikke hadde noen sjømannsviser! ;) )

Endret av Marc Spector
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...