Gå til innhold

Marc Spector - Mann på forumet deres


Marc Spector

Anbefalte innlegg

Ser jeg liker litt av musikken din.

satyricon og marilyn Manson b.la...

Dessuten er jeg enig i at JonasB har digg pizza, spiste Gamlelandet seinest igår, men det var i Porsgrunn, da.

Ikke i Drammen...

Liker å lese boka di, den er interessang (jada, kan ikke stave det ordet)

Ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Upps,- jeg må stikke...mobilen ringer... :mobil: So long!

..og det var det siste jeg hørte fra Margareth.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg liker litt av musikken din.

satyricon og marilyn Manson b.la...

Dessuten er jeg enig i at JonasB har digg pizza, spiste Gamlelandet seinest igår, men det var i Porsgrunn, da.

Ikke i Drammen...

Liker å lese boka di, den er interessang (jada, kan ikke stave det ordet)

Ha en fin mandag!

Her har vi ei som er litt tøffere enn Margareth i musikkstilen ja. ;) (Nå begynner'n pikadø å sette damene opp mot hverandre tilogmed nå!.. Litt av en type!! :( )

Koselig at du syns boka mi er interessant ( ;) )! Føler det er mest vas, men det er jo gjerne fra det øverste laget av bevisstheten min, så kanskje skinner litt av meg igjennom i det jeg skriver allikevel.

Forresten dårlig gjort å snakke om pizza fra Jonas når jeg planlegger grøt idag! ;) (Skal sjekke ut et triks jeg lærte i "Gryte-tråden" til Margareth :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi ei som er litt tøffere enn Margareth i musikkstilen ja.

Det vet jeg jammen ikke helt, gitt: jeg er en svartmetall-fan på min hals! Hardt, mørkt og brøling som kommer fra de dypeste fangehullene...slik er også min verden.

Mørk hilsen fra :heks: som sitter og koser seg med ettermiddags-metall-kaffen sin :kaffekopp:

*P.s...hva mener han med "mest vas", mon tro?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg jammen ikke helt, gitt: jeg er en svartmetall-fan på min hals! Hardt, mørkt og brøling som kommer fra de dypeste fangehullene...slik er også min verden.

Mørk hilsen fra :heks: som sitter og koser seg med ettermiddags-metall-kaffen sin :kaffekopp:

Oj.. så feil kan man ta! Og jeg som trodde Margareth likte en balansert miks av trønderske(!) sjømannsviser og fengende elektronica. :blaaveis: Jeg får passe på å ha Kovenant lett tilgjengelig i tilfelle hun svinger innom snart da. (er nok det nærmeste jeg kommer svartmetall i CD-hylla. Eller hadde ikke jeg Susperia bortgjemt et sted også?..)

En mann som skriver dagbok er verdt litt oppmerksomhet :vinke:

:klemmer: Elsker oppmerksomhet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Elsker oppmerksomhet? Det ville ingen finne på å mistenke deg for, hehe... :) Skulle ikke være født i Løvens tegn vel, sånn tilfeldigvis?

*mystisk melding med zorro-briller på: tampen brenner med hensyn til RRRR`ene.....* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Elsker oppmerksomhet? Det ville ingen finne på å mistenke deg for, hehe... :) Skulle ikke være født i Løvens tegn vel, sånn tilfeldigvis?

Hehe.. (Kan nok hende jeg er litt mer "mediasky" in real life. :sjenert: )

Jeg har aldri lagt noe som helst i hvilket stjernetegn jeg er født i. Hvordan i alle dager skulle det kunne gjøre noe forskjell?.. Men jeg er nå ihvertfall steinbukk om det forklarer noe? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært på "foreldreskole!" :)

Det må jeg si var en positiv opplevelse! Alle foreldrene i førsteklasse møttes i gymsalen på skolen, og vi hadde type "bli-kjent-dag". Vi ble via diverse finurlige aktiviteter "tvunget" til å bli kjent med flere av foreldrene. Det må jeg si er et utrolig smart påfunn av skolen. Jeg er nok ikke typen som liker å gi av meg selv på denne måten (selv om noen lenger opp i tråden her "tror" at jeg liker oppmerksomhet ;) ), men det var veldig profft gjennomført og det ble aldri flaut eller ubehagelig. Litt abstrakt for meg å plukke ut gamle postkort fra en haug på gulvet som skulle illustrere mine tanker og følelser rundt mitt barns første skoleår, men det ble da bare gøy og hyggelig det også.

Tror det er veldig viktig for et sunt miljø på skolen at også foreldrene til barna kjenner hverandre. Håper dette sprer seg til resten av landet etterhvert. :)

Kjempehyggelig! Og kanskje en klarer å lire av seg noe mer enn et lavmelt hei når man treffer foreldre man ikke visste hvem var i skoledøra nå. :) (Men bare så synd at jeg knapt husker ett nytt navn da.. Håpløs figur når det kommer til navn asså!!)

Hmm.. Innser at mitt skalkeskjul som Marc Spector muligens sprekker fortere enn jeg aner om noen jeg kjenner leser denne boka mi.. Begynner å bli mye detaljer som fort kan krysskobles her nå.. Ikke så nøye! Jeg er forsiktig med å skrive noe som kan bli ubehagelig for noen om det skulle komme ut, så det er bare å sende meg et PM og si hei om du har avslørt meg. Bare hyggelig det altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Så lenge man er forsiktig med hva man skriver tror jeg nok det skal gå bra. Min "regel" med ting jeg skriver på nett er at om det er noe jeg ikke kunne fortalt noen i virkeligheten, eller noe jeg ikke kunne stått for, så skriver jeg det ikke. For meg er det ikke så farlig om noen jeg kjenner plutselig skulle finne meg. Men så er jeg generelt en veldig åpen person om det meste ovenfor de fleste, da.

Morsomt at skolen finner på slikt! Vet at mamma ikke ble ordentlig kjent med noen foreldre i klassen min før mot slutten av barneskolen... (bytta skole midtveis, riktignok). Noe hun angrer veldig på, så nå som eldste lillebror går i femte, kjenner hun alle, etter å ha gått aktivt inn for det helt fra han begynte. Tror det er veldig smart!

Steinbukk her og, forresten :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at det skal svært mye til før "noen" i nærområdet gjenkjenner oss som dem vi nå en gang er, inne på et ganske anonymt forum. Om vi hverken legger ut bilder, navn eller nummer, er vi (til tross for hva vi liker å tro) ganske lik hvermannsen, alle sammen. Men som de unike menneskene vi er, fortjener vi at "noen" saumfarer oss :lete: nærmere og ser hvilke vakre tulipaner vi egentlig er.....og sammen er vi en nydelig bukett! Oss forum-mennesker... :klemmer:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager: har han tatt seg en lengre ferie og dratt på sambafest ett eller annet sted i verden, eller ble han kidnappet og tatt med som favorittgroupien til et av de kvinnelige bandmedlemmene, da han var på skummel festivalhelg her forleden? Vi savner mannen på forumet! Har noen sett denne mannen, fortrinnsvis levende og sparkende, finnerlønn: en stor muffin med sjokoladebiter! Søk, Fido!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror han har blitt overfalt av barna mens de lekte cowboy og indianer, stakkars Marc var indianeren og har blitt kidnappet av cowboyene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE! Godt å komme inn hit igjen og se at jeg er savnet! :rødme:

Jeg kan berolige dere med at alt er vel med superhelten deres! :tongue:

Helgen har vært fin. Jeg og barna var på tur med foreldrene mine i seilbåten deres. Turen gikk til Son og Sauholmen. Der var det kjempefint! Utrolig koselig liten øy! (Og selvsagt slo det meg hvor romantisk det ville vært å ligge i lyngen der og se på solnedgangen med en søt jente!.. :klemmer: ) Barna storkoser seg i båten, og båttur er i det hele tatt medisin for sjelen (hvis man ser bort fra småkjefting og surmuling blant mannskapet når båten skal legges til ved brygga.. Alltid delte meninger, og i tillegg en skipper som ikke sier noe men som forventer at alle vet hva han tenker.. ;) ).

Sov også ekstra godt selv om madrassen er hard. Er visst noe rart i den sjølufta! Oksygen?.. :)

Ellers 'a?

Jo; på fredag ombestemte jeg meg igjen.. og gjorde noe jeg forkastet for noen uker siden da jeg ikke syns jeg har råd til det.. Jeg bestilte meg ny TV! :) Er'n ungkar så er'n ungkar!! :danse: -> 42" Full HD! Jeg liker å se på film, men magien ble liksom litt borte da jeg plutselig måtte klare meg med 24".. Gleder meg til å nyte litt film igjen!

Har dere hatt en fin helg da "jentene mine"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin helg her, innflyttningsfest på lørdag og bestekompisen til typen på besøk hele helga. Kjempekos! :danse:

jeg vil også ha HD tv! Men vi må nok pent nøye oss med vår 21" med innebygd DVD-spiller. Den er hvertfall flat! Sånn er det når man er ung og blakk ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg vil også ha HD tv! Men vi må nok pent nøye oss med vår 21" med innebygd DVD-spiller. Den er hvertfall flat! Sånn er det når man er ung og blakk ;P

Sånn er det egentlig å være gammel og blakk også.. Men som ungkar kan man tillate seg å ta noen uansvarlige valg! ;):laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii, kammerat! Hyggelig å se deg igjen her. :D Jeg har også en sånn gammel, liten knått av en tv...med en fjernkontroll som har gått i stykker, med en NY fjernkontroll som jeg kjøpte på Biltema...som nesten virker helt ok ennå...: jeg hadde hatt bruk for en ny tv jeg også. Har i alle fall littegranne lyst på en slik flat en.

---

Ingenting er som lang tur på sjøen! :) ...helst utpå havet, så man kan få "blåst" seg litt ordentlig og sove alldeles vidunderlig etterpå. Det ligger også i mitt blod, det der.

Godt å få sjø-ulken på land igjen. Greit å vite hvor man har ham når man trenger ham, liksom. :lur:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii, kammerat! Hyggelig å se deg igjen her. :D Jeg har også en sånn gammel, liten knått av en tv...med en fjernkontroll som har gått i stykker, med en NY fjernkontroll som jeg kjøpte på Biltema...som nesten virker helt ok ennå...: jeg hadde hatt bruk for en ny tv jeg også. Har i alle fall littegranne lyst på en slik flat en.

Slik flat TV har liksom vekket noe i oss.. Det er litt som med MP3-spillere egentlig.. Selv om MP3 er dårligere enn CD og kanskje tilogmed dårligere enn en god gammaldags kassettwalkman, så må vi bare ha en slik snærten liten blank og fin MP3-spiller! (Ikke vet vi hva MP3 står for engang..) Disse Flat-TV'ene har vel knapt klart å nærme seg kvaliteten på den gode gamle CRT-TV'en (billedrørs-TV'en), men allikevel skal alle ha det for den er jo så fin! Jeg har altså selv latt meg "lure", men unnskylder meg med at jeg i det minste har kjøpt Full HD da, og skal koble til HD-kilder straks den er innenfor døra her! :-) Egentlig burde man bestilt seg en 36" HD CRT-TV fra Brasil eller no', for da snakker vi bildekvalitet da! Og så billig! F.eks. Philips lager slike TV'er til lavkostland og de TV'ene er jo overlegne LCD-TV'ene i kvalitet, men jeg hadde vel strengt tatt ikke villet hatt inn et 80 kilos monster av en CRT-TV igjen da!..

(Nå ble det mye vas igjen.. ;) )

Godt å få sjø-ulken på land igjen. Greit å vite hvor man har ham når man trenger ham, liksom. :lur:

Passer på deg i måneskinnet jeg vet du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ! Kom over verdens kuleste "møbelbutikk"! Mer kunst enn møbler kanskje, men utrolig stilig ihvertfall! :jepp:

MotoArt

Som "utrangert" flymekaniker må jeg jo bare handle mitt neste salongbord herfra!.. Bare synd de kun oppgir pris ved forespørsel! Dårlig tegn.. :hakeslepp:

Salongbord

Endret av Marc Spector
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...