Marc Spector Skrevet 11. september 2008 Forfatter #121 Del Skrevet 11. september 2008 I utgangspunktet har jeg egentlig aldri hatt særlig sansen for rally.. Rally er jo imponerende, for all del! Men jeg har nok mer sansen for asfaltracing på bane hvor man kan følge bilene i forhold til hverandre, og hvor førstemann i mål vant. Digger Formel 1, og som nevnt tidligere så drømmer jeg om å kjøpe Go Kart (for det bor nok en lettere tøylet fartsdjevel i beina mine også. ) MEN!!! Nå til lørdag skal jeg, hvis alt går som det skal.., få sitte på med en vaskekte rallybil på no' avstengte grusveier oppi Romerikstraktene et sted! Bortkasta å sende meg med i en sånn bil da jeg jo egentlig ikke er interessert da, men jeg liker jo fart og spenning, så jeg sier da ikke nei takk!!! Det er en kompis som skal prøve seg som kartleser for han fører'n etterhvert, som har ordna så jeg får meg en luftetur. Håper ikke jeg får helt kick og oppgraderer drømmen fra Go Kart til Rally nå da!! Jeg har som sagt ikke greie på det, men så vidt jeg har fått med meg så snakker vi om en Volvo 244 i klassen Nasjonal (?). Det er vel langt fra Petter Solberg og gutta, men det er sikkert nok til å skremme vettet av meg uansett! Margareth: Til info så koster det visst en tusenlapp for hvemsomhelst å få sitte på en tur med denne bilen, og det er sikkert flere tilsvarende tilbud rundt omkring da vel de fleste trenger litt inntekter på dissa bilene også! Nesten like bra som å få kjøre selv det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 12. september 2008 Forfatter #122 Del Skrevet 12. september 2008 Argh! Det ble avbestilling på den rallyen og da blir det ikke noe tur på meg heller.. Håper det blir en ny anledning da. Var litt klar for det nå, men da blir det siste finpussen på soverommet isteden. (For det er jo skikkelig morsomt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2008 #123 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Endret 27. desember 2019 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 13. september 2008 Forfatter #124 Del Skrevet 13. september 2008 Nå føler jeg at du insinuerer at rally er mer krevende enn Formel1?! *FORNÆRMA* Rally er liksom "kontrollert kaos".. mens baneløp blir litt mer presisjon. (Blir litt som lærer'n min på flymekk'en omtalte helikopter i forhold til fly: "Helikopter, det er bare flaks!" ) Slake svinger hist og her du liksom! Kan forresten hende du "får det som du vil" da alle mine formel1-helter har det med å gå til andre grener... Montoya gikk til NASCAR (som faktisk er et par slake venstresvinger og that's it ....), og nå snakker Kubica om at han har lyst til å gå til RALLY!?!?!? Detforno'a? Tror nok Kubica blir noen år til da han fremdeles gjør bra suksess i F1, men kanskje blir jeg også rally-fan hvis han skifter beite? Prøvde å følge med på Nascar da Montoya gikk dit, men jeg klarte bare ikke!! Flaks at det ikke ble noe tur idag da, for da kunne det jo hendt at jeg hadde konvertert tvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2008 #125 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Ønsker Marc en finfin og lystig søndag! Endret 27. desember 2019 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 15. september 2008 Forfatter #126 Del Skrevet 15. september 2008 Sortering av bøker i nye reoler hørtes jo artig ut! (...) Gleder meg faktisk til noe av det samme da jeg har et par DVD-skap klare for montering, og da blir det alfabetisering av godfilmene. Kanskje fortjener noen hedersplass og slipper å stå med ryggen ut også? Kanskje Mafiabrødre, Omen Trilogien, Fluen og Resident Evil er heldige?! :gjeiper: Takk, søndagen ble bra den. Vi var i kirken da det var utdeling av kirkebok til fireåringene og CD til seksåringene. Det var også høsttakkefest og dåp, så det var en fin opplevelse. Etterpå ble det pizza på Lizzi's med barna og eksen. Hyggelig det også. Og så ble dagen avsluttet med reprisen av Formel1-løpet fra Italia. (Nødvendig å sende det klokka tolv på natta eller? Gjesp!!) Utrolig spennende løp, og med "helten" på en bra tredjeplass! Og så kult med Sebastian Vettel som vant da! Det hadde INGEN trodd! (Hmm.. Blir det mer motorsnakk her nå så blir det bare meg og Margareth igjen her inne. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 15. september 2008 #127 Del Skrevet 15. september 2008 Ja dere holder nesten på å jage meg ut Jeg er fiiint lite interessert i motor/bil, så teit er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 15. september 2008 Forfatter #128 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Blomster da? Ehh, nei.. da blir det bare deg og Margareth igjen her!.. EDIT: Faktisk så liker jeg å pusle med rosebuskene i hagen om våren da! (Og så skulle jeg gjerne hatt en søt pike jeg kunne gitt blomster til! ) Endret 15. september 2008 av Marc Spector Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 15. september 2008 Forfatter #129 Del Skrevet 15. september 2008 Apropos.. Jeg må lage meg en liste over ting jeg ikke må glemme å gjøre av og til (eller oftere!) for min fremtidige kjæreste (pluss oppgaver som må gjøres men som ødelegger forholdet om det overlates kun til den ene..): -Kjøpe blomster uten noen foranledning. Eller kanskje aller helst plukke blomster! -Invitere på piknik. Med f.eks pølse-thermos i fjordparken eller pølse på spidd ved gapahuken til speiderne oppi skogen her. -Være flinkere til å vaske og rydde! (Før hun gjør det selv..) (Skammer meg over at dette er noe jeg må minne meg selv på!! Men det hjelper jo litt på husligheten å bo alene for første gang i sitt liv nå da. ) -Være flinkere til å lage middag, og da prøve å unngå de tre P'ene for ofte.. -Prøve å følge med bedre på "garderoben" hennes så jeg kan kommentere nye plagg uten å få beskjed om at den blusen er et halvt år gammel... -Pynte med lys og blomster fra hagen til middag oftere. -Leie romantiske komedier oftere enn skrekkfilmer?... -Smøre kveldsmat (dropper visst ofte den.., men det er jo hyggelig å by på litt mat istedenfor at vi ender med å snoke i skapet etter digg da!) -Smøre frokost (selv om jeg ikke har appetitt om morgenen selv. Men en omelett eller egg og bacon får igang matlysten da! ) -Følge med på hva som skjer i nærområdet og planlegge helgene litt så vi ikke blir sittende hjemme og kjede oss. Dra på fotoutstillinger, muséer, markeder mm. -Klippe meg litt oftere.. Venter alltid litt for lenge, og da er jeg sikkert ikke så flott på slutten.. -Stryke klær Så noen ting som hører innunder samme listen men som jeg tror(!) jeg er flink til (jeg gjør tingene over også altså, men bare ikke ofte nok..): -Gi komplimenter. -Stryke borti henne når vi passerer hverandre. -Ta bilen hennes og dra å fylle bensin, sjekke olje, vaske den, fylle vindusspylervæske mm. Og andre bilgreier (liker å gjøre det da ) -Kose og nusse -Lytte (eh.. husk å slå av TV'en hvis vi skal prate, for ellers hører jeg bare halvparten.. ) -Vaske opp (inn og ut av oppvaskmaskinen..) -Vaske og legge sammen klær. -Betale regninger og gå gjennom posten. Hmm.. Var da mange andre ting jeg tenkte på her om dagen da jeg satt og filosoferte litt, men det er borte nå. Men dere har sikkert noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 15. september 2008 #130 Del Skrevet 15. september 2008 :dåne: Marc, det er på nære nippet at jeg forlater sambo og tar en tur til Drammen altså. Fytterakkern for en sjarmør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 15. september 2008 Forfatter #131 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Sjarmør?! I wish! Sjarmerende profilbilde du har fått forresten! OG NEI; det er ikke grønnere på andre siden! Så hold deg der du er du. (ehh.. hva vet jeg? Jeg har jo ikke vært på andre siden.. Ta en liten tur da vel! ) Endret 15. september 2008 av Marc Spector Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2008 #132 Del Skrevet 16. september 2008 Hihi tror nok egentlig at jeg holder meg her Men det var ment som et kompliment altså! Takker, profilbildet er av megselv ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 16. september 2008 Forfatter #133 Del Skrevet 16. september 2008 Tusen takk for komplimentet! Hyggelig at noen lar seg sjarmere av tankene mine. Må nesten skryte av profilbildet ditt en gang til når det faktisk er deg det er bilde av da! Skulle vært mulig å sett det i full oppløsning.. (Neida, tuller. Det hadde jeg nok ikke hatt godt av.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2008 #134 Del Skrevet 16. september 2008 Hehe det tar seg faktisk bedre ut i lite format enn full oppløsning, siden det er tatt med dårlig mobilkamera Ser ikke ut som meg i det hele tatt egentlig. Men det er et stilig bilde fordet, og appelerer til den lille burleskdanseren i hjertet mitt ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 16. september 2008 Forfatter #135 Del Skrevet 16. september 2008 :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2008 #136 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Endret 27. desember 2019 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 17. september 2008 Forfatter #137 Del Skrevet 17. september 2008 Næmmen!.. Prippen eller, bokormen min? Ikke vær redd Margareth! Jeg er ikke en slik ubehøvlet mannssjåvinist som fråtser i kvinner, og bruker og kaster. Jeg elsker selvsagt å kose med en kvinne som eventuelt elsker å kose med meg, men kos og eventuelt sex handler først og fremst om kjærlighet! Og når kjærligheten er til stede kan man tillate hverandre å nyte kropp for nytelsens skyld også, men uten en kjærlig omfavnelse til slutt blir det aldri komplett! Make love, not war! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 4. oktober 2008 #138 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tenkte jeg måtte foreslå The fast and the furious for vår mann fra Drammen og heldigvis kom han på mer allmenne tanker enn bare bil... Er nok ikke så veldig mange berter som er alt for opptatt av det fenomenet. Det er forresten sing-a-long med Mamma Mia i byen din i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2008 #139 Del Skrevet 4. oktober 2008 Mens vi er inne på Mamma Mia; hvorfor i alle dager kjøper "folk" film-musikken, når det finnes i original tappning? Det begriper jeg meg ikke på... ABBA forever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. oktober 2008 #140 Del Skrevet 4. oktober 2008 Maaaaaarc, hvor eeeeeeer duuuuu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå