Gå til innhold

Kravstore menn?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Konservativ Mann
Kan du gjøre et lett regnestykke i hodet ditt og finne ut sånn ca hvor mange timer i løpet av livet hans sammen med din mor disse 20 trærne tok? Sånn i forhold til alt hun har gjort hver eneste dag i samme tidsperiode?

Han gjorde da en del andre ting også, i tillegg til å være hovedforsørger slik at mutter`n kunne bytte jobb hver gang hun syntes at den hun hadde begynte å bli kjedelig, uten å måtte tenke over de økonomiske konsekvensene et slikt bytte måtte medfære.

Jeg satt her og tenkte: Herremin, med den mentaliteten og tankegangen håper jeg virkelig aldri han får en sønn... og så slo det meg, - jeg håper virkelig aldri du får en datter heller. Ikke for å være slem mot deg, men fordi du vil videreføre disse steinaldertendensene dine til ungene dine, som i sin tur også skal bli voksne en dag....

Dette skriver du fordi du er et resultat av et sykt samfunn.

Et samfunn der det maskuline og det mannlige skal rakkes ned på og utryddes. Der menn skal være vevre små skapninger som stemmer SV, skraper med foten og sier "ja, kjære" hver gang en harmdirrende feminist rister med pekefingeren.

Faktum er at jeg ikke har havnet i slåsskamp siden ungdomsskolen, men det har hendt at idioter som er ute etter bråk har forsøkt å fremprovosere krøll med kamerater av meg mens jeg har vært borte (på do for eksempel). Med en gang jeg kommer tilbake og spør hva som skjer så ser idiotene på meg, så på hverandre, så går de. Dette fordi de underkaster seg alfa-hannen. Dette er en del av de mannlige instinktene. Blæra fra vestkanten bruker pengene sine og utseendet sitt til å si "se på meg, jeg nedlegger damer i flokk og har penger. Jeg er vellykket, jeg er alfa-hannen". Så ser han meg som en utfordrer og forsøker å drite meg ut for å bekrefte sin plass i hierarkiet, før jeg reiser meg opp hever en sint pekefinger og påpeker at det er vanskelig å dra damer, eller skifte gir i BMWen med to knekte armer. Det er en mannegreie og jeg forventer ikke at dere kvinner skal forstå dette, men det gjør menn. Det er en del av den sunne, mannlige aggresiviteten. Den har sin plass i naturen, det er en del av våre instinkter og det er IKKE noe å skamme seg over så lenge man bruker det KONSTRUKTIVT (som f.eks. å AVVERGE slåsskamper, å FORSVARE sin familie osv.).

Enkelte fornekter sin natur og tror at det barnehagesamfunnet vi har vokst opp i har gjort instinktene våre overflødige. Les Fluenes Herre, eller innbill deg at samfunnet en dag kollapser, da blir plutselig steinaldermannen med 200 kg i benkpress og en ekte, rå maskulin kraft stilt i et helt annet lys.

Hva skal vi forsvares mot og reddes fra?

Pakistanske knivranere, somaliske voldtektsmenn, muslimer generelt.....mye å velge blant.

Og hvor mye tid har du tenkt å bruke til å forsvare og redde din kvinne, sånn i timer?

Militærtjenesten tok et år. Og du kan vel ikke sammenligne en nevekamp som varer i 30 sekunder med 30 sekunders oppvask?

Du får det til å høres ut som om det å ta seg av barn er å leke med dem og lese for dem. Det er bare bonusen det, vennen. Barn er arbeid og forpliktelser, snørr og tårer, lekser, foreldremøter, konferansetimer, fritidssysler,klippekort på legevakta.. og ikke bare det; de skal oppdras og læres opp til å bli levedyktige og gode samfunnsborgere.

Dette ordner jeg, vet du!

Dessuten legger små barn seg veldig tidlig, så hvis du skal få masse tid med dem må du forte deg hjem fra jobb. Trening får du nok vente med til de har lagt seg.

Hjemmegym er tingen! Ser da også folk som tar med seg ungene sine på gymmet, men da er de som regel minst 4-5 år gamle, da.

Sukk... norske kvinner ønsker seg nok heller en sånn som Lars Statsviter.... Hvor var Lars da jeg var ute på jakt? :sur:

Maskuline menn vil dere ikke vite av, jeg har forstått det nå. Det blir like sykt som om menn skulle benket seg foran kvinne-VM i kulestøt og sukket lengselsfullt etter digre dundrer på 110kg med kroppen full av anabole steroider og skjeggvekst. SYKE, SYKE KVINNE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Konservativ Mann
Hvem er det som har sagt at du ikke får ha ønskelister? Det har vi jo alle. Men jeg starter ikke en sjusiders lang tråd som handler om min ønskeliste for det?

Jeg har faktisk ikke startet tråden. Den ble skjenket meg av mine kvinnelige beundrere her på forumet.

Du er jo egentlig jevnstilt med de damene som klager over at de ikke finner noen, på grunn av urealistiske forventninger. For ja, det er urealistisk å forvente at en dame skal være som du beskriver.

Det er kun i det såkalte Vesten at damer er vrange og i strid med sine naturlige instinkter. I resten av verden vokser de opp med den gode gamle drømmen om ektemann og barn som sitt livs store mål.

I denne tråden diskuterer du hvor vanskelig det er å finne noen som oppfyller ønskene til noen menn (og deg). Men, som det ble sagt tidligere her i tråden, finnes det nok også dem som kan gi deg denne "kjærligheten" også. Og er det ikke da på tide å bare slå seg til ro med at du i alle fall ikke finner drømmedama her inne? Om enn så merkelig det høres ut at eneste krav til drømmedame er underdanig. :fnise:

Nei, underdanig trenger hun ikke å være, men medgjørlig, løsningsorientert og hardt arbeidende. I tillegg må kjemien mellom oss passe, men det er en så stor selvfølgelighet at den trenger vi ikke diskutere. Det interessante er å diskutere hva pokker norske damer vil og hvordan man kan iverksette holdningskampanjer for å hjelpe samfunnet på rett kjøl igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Trådstarter her.

Kan vel ikke si at jeg er en beundrer av deg, konservativ mann. ;)

Men jeg synes det er interessant å se hvordan du tenker, for jeg tror det er flere menn som tenker som deg, bare ikke tør å si det høyt for frykt for å få en lekse så de blir blåst over ende.

Nå sier ikke jeg at jeg er enig med deg i alt, du har mange bastante meninger.

Jeg er fortiden hjemme med mine barn (synes ikke de skal gå i barnehage før de er 2-3 år) og gjør da selvfølgelig husarbeidet. I vårt samfunn blir dette sett ned på, man skal begynne å jobbe med en gang permisjonen er over! Hjemmeværende mødre er late i følge veldig mange nordmenn.

Mannen min er en typisk mann etter dine standard, han gjør alt "mannfolkarbeidet" og trives med det.

Jeg synes det er greit å ta meg av hus og barn så lenge barna er små og stelle for mannen min. Han setter stor pris på at jeg tar meg av huset med alt som følger med det.

Må også si at når jeg begynner å jobbe igjen så faller nok fortsatt det meste husarbeidet på meg, men mannen må da begynne å ta en del, noe han synes er helt greit.

Nå passer jeg ikke helt inn i dine krav, men det finnes så mange forskjellige kvinner her i landet, så ikke dra alle over en kam er du snill, alle er ikke bh-løse, hårete kvinnesakskvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ækte mainnfolk er....
Et samfunn der det maskuline og det mannlige skal rakkes ned på og utryddes. Der menn skal være vevre små skapninger som stemmer SV, skraper med foten og sier "ja, kjære" hver gang en harmdirrende feminist rister med pekefingeren.

Hvem ha sagt at mennene skal være slik? Jeg har ennå tilgode å høre noen kvinner ha de kravene til menn. Du skjønner, det er så mye i mellom "sunne alfahanner" og "små vevre mannsskapninger". Det er ikke enten eller.

Faktum er at jeg ikke har havnet i slåsskamp siden ungdomsskolen, men det har hendt at idioter som er ute etter bråk har forsøkt å fremprovosere krøll med kamerater av meg mens jeg har vært borte (på do for eksempel). Med en gang jeg kommer tilbake og spør hva som skjer så ser idiotene på meg, så på hverandre, så går de. Dette fordi de underkaster seg alfa-hannen. Dette er en del av de mannlige instinktene. Blæra fra vestkanten bruker pengene sine og utseendet sitt til å si "se på meg, jeg nedlegger damer i flokk og har penger. Jeg er vellykket, jeg er alfa-hannen". Så ser han meg som en utfordrer og forsøker å drite meg ut for å bekrefte sin plass i hierarkiet, før jeg reiser meg opp hever en sint pekefinger og påpeker at det er vanskelig å dra damer, eller skifte gir i BMWen med to knekte armer. Det er en mannegreie og jeg forventer ikke at dere kvinner skal forstå dette, men det gjør menn. Det er en del av den sunne, mannlige aggresiviteten. Den har sin plass i naturen, det er en del av våre instinkter og det er IKKE noe å skamme seg over så lenge man bruker det KONSTRUKTIVT (som f.eks. å AVVERGE slåsskamper, å FORSVARE sin familie osv.).

Alfahann meg her og alfahann meg der, og "sunn" mannlig aggresivitet - hva i all verden er det? Du har en underlig oppfatning av hva en ekte mann er. Du hadde gått godt sammen med min far, og det er ikke et komlpliment dessverre. Mannen min klarer også å stoppe bråk bare ved å være til stede men det har ikke noe med alfahann å gjøre, det har mer med den roen han fremviser og at han sjelden eller aldri lar seg provosere.

Maskuline menn vil dere ikke vite av, jeg har forstått det nå. Det blir like sykt som om menn skulle benket seg foran kvinne-VM i kulestøt og sukket lengselsfullt etter digre dundrer på 110kg med kroppen full av anabole steroider og skjeggvekst. SYKE, SYKE KVINNE!!

Og hvorfor i all verden tror du at Lars statsviter ikke er maskulin? Fordi om han ikke er enig med deg så betyr ikke det at han er en liten vever SV-mannsskapning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blyga
Det interessante er å diskutere hva pokker norske damer vil og hvordan man kan iverksette holdningskampanjer for å hjelpe samfunnet på rett kjøl igjen.

Norske damer er ikke en ensartet gruppe og det er derfor ganske så forskjellig hva de forskjellige norske damene ønsker seg. Det kan man se ut fra flere av innleggene her inne.

Selv jeg som føler meg som en ganske så tradisjonell kvinne hadde styrt unna deg. Og det på grunn at det jeg leser om hva du skriver om alfahannen og den sunne mannlige aggresivitet og ser hva du legger i det, samt dine meninger om vestkantgutter m.m. Så derfor vet jeg at om jeg hadde møtt deg og sett deg i aksjon så ville du vært en mann jeg overhodet ikke hadde vært interessert i å etablere meg med. Jeg klarer ikke å forholde meg til menn som hele tiden må vise og bevise sitt alfahanngen. Det er mange ordentlige menn som ikke trenger å bevise det hele tiden, og de foretrekker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konservativ Mann
Så derfor vet jeg at om jeg hadde møtt deg og sett deg i aksjon så ville du vært en mann jeg overhodet ikke hadde vært interessert i å etablere meg med. Jeg klarer ikke å forholde meg til menn som hele tiden må vise og bevise sitt alfahanngen. Det er mange ordentlige menn som ikke trenger å bevise det hele tiden, og de foretrekker jeg.

Nå trenger ikke jeg å "bevise" min manndom, det merkes naturlig og selvfølgelig. Jeg er ikke en brautende bølle og frekke folk som vestkantklysa som var innom tråden tør ikke ta den tonen til meg når de eventuelt møter meg, så trenger jeg heller ikke å være det. Tror ikke du hadde merket så veldig stor forskjell fra meg og en "A-4" person før vi eventuelt hadde begynt å diskutere politikk eller såkalt "likestilling" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Konservativ Mann
Alfahann meg her og alfahann meg der, og "sunn" mannlig aggresivitet - hva i all verden er det? Du har en underlig oppfatning av hva en ekte mann er. Du hadde gått godt sammen med min far, og det er ikke et komlpliment dessverre. Mannen min klarer også å stoppe bråk bare ved å være til stede men det har ikke noe med alfahann å gjøre, det har mer med den roen han fremviser og at han sjelden eller aldri lar seg provosere.

Jeg er også rolig....jeg trenger bare å stå der så går bråkemakere. I hvert fall hittil (men nå er jeg svært sjelden på byen, jeg foretrekker å trene, gå på kino, fisketur etc.).

Og hvorfor i all verden tror du at Lars statsviter ikke er maskulin? Fordi om han ikke er enig med deg så betyr ikke det at han er en liten vever SV-mannsskapning.

Det er veldig vanskelig å ikke plassere mannlige statsvitere i den klisjéfylte boksen kalt "vevre SVere" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjemmeværende husmor

Det som er så synd "Konservativ mann", er at du ikke vil, eller evner, å se at du trenger ikke lete så lenge for å finne en kvinne som innehar 99,9% av alle kvalifikasjonene du ønsker hun skal ha.

Derimot må du nok lete lenge etter å finne noen som dekker den siste kvaliteten du ønsker.

Du kaller den så fint "å være medgjørlig", men det er bare en omskrivning for å være en kvinne du kan dominere over, og som lyder ditt minste vink.

Du finner mange kvinner som gjerne vil "ofre" sin karriere for familien, og som med glede hadde stelt for deg og familien.

Men når et av kravene er at kvinnene skal underkaste seg deg (eller være medgjørlige som du uttrykker det), vil du nok ikke finne noen, uansett hvilket land du leter i.

Heller ikke i øst-europa... de jeg kjenner derfra er kvinner som absolutt forteller mennene sine hvor skapet skal stå, og de forteller selv at kvinnnene er veldig bestemte på hvordan de vil ha det!

De jeg kjenner fra Russland, Latvia, Ukraina, og Polen, er kvinner med bein i nesa, som krever at mennene deres gjør en innsats både på jobben, i hjemmet og med barna.

Det kommer så tydelig fram av det du skriver at du ønsker en "nikkedukke", en du kan dominere, ikke en likeverdig livspartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konservativ Mann
Det som er så synd "Konservativ mann", er at du ikke vil, eller evner, å se at du trenger ikke lete så lenge for å finne en kvinne som innehar 99,9% av alle kvalifikasjonene du ønsker hun skal ha.

Derimot må du nok lete lenge etter å finne noen som dekker den siste kvaliteten du ønsker.

Du kaller den så fint "å være medgjørlig", men det er bare en omskrivning for å være en kvinne du kan dominere over, og som lyder ditt minste vink.

Du finner mange kvinner som gjerne vil "ofre" sin karriere for familien, og som med glede hadde stelt for deg og familien.

Men når et av kravene er at kvinnene skal underkaste seg deg (eller være medgjørlige som du uttrykker det), vil du nok ikke finne noen, uansett hvilket land du leter i.

Heller ikke i øst-europa... de jeg kjenner derfra er kvinner som absolutt forteller mennene sine hvor skapet skal stå, og de forteller selv at kvinnnene er veldig bestemte på hvordan de vil ha det!

De jeg kjenner fra Russland, Latvia, Ukraina, og Polen, er kvinner med bein i nesa, som krever at mennene deres gjør en innsats både på jobben, i hjemmet og med barna.

Det kommer så tydelig fram av det du skriver at du ønsker en "nikkedukke", en du kan dominere, ikke en likeverdig livspartner.

I stedet for å spekulere vilt, så kan du heller forholde deg til det jeg faktisk sier! Jeg har ingen problemer med jenter med bein i nesa, det jeg har problemer med er damer som på død og liv skal finne noe å krangle om nesten hele tiden. Det har jeg sett MYE av. En dame som forsøker å prate i en rolig og sivilisert tone om eventuelle problemer som dukker opp er hva jeg vil ha. Slutt å legg ord i munnen på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jaja_*
I stedet for å spekulere vilt, så kan du heller forholde deg til det jeg faktisk sier! Jeg har ingen problemer med jenter med bein i nesa, det jeg har problemer med er damer som på død og liv skal finne noe å krangle om nesten hele tiden. Det har jeg sett MYE av. En dame som forsøker å prate i en rolig og sivilisert tone om eventuelle problemer som dukker opp er hva jeg vil ha. Slutt å legg ord i munnen på meg!

He he, tror du vil få problemer med å finne en jente som klarer å holde en rolig og sivilisert tone gjennom et helt ekteskap. Dette blir som mannen min pleier å si når vi ikke er enige - jeg (kona) krangler mens han diskuterer. :fnise: Han kunne lurt meg, minner mye om krangling det han driver med også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjemmeværende husmor

Jeg spekulerer ikke vilt, jeg forholder meg til det du har sagt.

Og det du har sagt er at du vil ha en "medgjørlig" kvinne.

Det vil si at du vil ha en kvinne som er føyelig, og lett å ha med å gjøre.

Det vil si at du vil ha en kvinne som ikke sier deg i mot, og som gjør som du ønsker når du ønsker det.

Er det ikke dette du vil ha, må du faktisk la være å si at det er det du ønsker deg. Vi her inne er ikke tankelesere, vi kan bare forholde oss til det du skriver.

Men ingenting er bedre enn at du ikke mente det som du skrev det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva "konservativ mann" egentlig driver med.....han sitter jo på KG hele tiden....trodde han var en "busy" advokat... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konservativ Mann
Jeg spekulerer ikke vilt, jeg forholder meg til det du har sagt.

Og det du har sagt er at du vil ha en "medgjørlig" kvinne.

Det vil si at du vil ha en kvinne som er føyelig, og lett å ha med å gjøre.

Det vil si at du vil ha en kvinne som ikke sier deg i mot, og som gjør som du ønsker når du ønsker det.

Er det ikke dette du vil ha, må du faktisk la være å si at det er det du ønsker deg. Vi her inne er ikke tankelesere, vi kan bare forholde oss til det du skriver.

Men ingenting er bedre enn at du ikke mente det som du skrev det.

Underlig definisjon av ordet "medgjørlig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Konservativ Mann
Jeg lurer på hva "konservativ mann" egentlig driver med.....han sitter jo på KG hele tiden....trodde han var en "busy" advokat... :sjenert:

FERIE!!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dette skriver du fordi du er et resultat av et sykt samfunn.

Dersom vi i Norge har et "sykt samfunn", så er du det beste eksempelet på det.

Du er latterlig opptatt av å være stor, sterk, muskuløs og "mann". Joda, du er kanskje muskuløs, men i mine øyne er du ikke en ekte mann av den grunn. De få mennene jeg har truffet som har behov for å vise hvor stor og sterk de er, de har et problem. Og det problemet er ikke forårsaket av norske kvinner eller det norske samfunn.

Enkelte fornekter sin natur og tror at det barnehagesamfunnet vi har vokst opp i har gjort instinktene våre overflødige. Les Fluenes Herre, eller innbill deg at samfunnet en dag kollapser, da blir plutselig steinaldermannen med 200 kg i benkpress og en ekte, rå maskulin kraft stilt i et helt annet lys.

Dersom samfunnet en dag kollapser, så kommer nok norske kvinner til å søke mot en forståelsesfull, ekte, ærlig og snill mann - uten behov for å vise hvor jækla sterk han er mens verden går under. Han må gjerne være sterk, muskuløs og mandig - men er han selvsentrert, hissig og egosentrisk er han til svært liten hjelp.

De fleste kvinner vil ha en maskulin mann; det er bare du som har et forvridd bilde av hva en maskulin mann er.

Du virker som en syk, syk mann. :kgbaby:

Det er kun i det såkalte Vesten at damer er vrange og i strid med sine naturlige instinkter. I resten av verden vokser de opp med den gode gamle drømmen om ektemann og barn som sitt livs store mål.

Nei, se hva som kom fram! Nå er det en stund siden du har skrevet at det å få ektemann og barn burde være kvinners store drøm og selve målet med livet.

Det interessante er å diskutere hva pokker norske damer vil og hvordan man kan iverksette holdningskampanjer for å hjelpe samfunnet på rett kjøl igjen.

Det interessante ville vært å diskutere hvordan man kan iverksette holdningskampanjer for å hjelpe menn som deg til å skjønne at "norske damer" ikke er en homogen gruppe.

Norske damer er ikke en ensartet gruppe og det er derfor ganske så forskjellig hva de forskjellige norske damene ønsker seg. Det kan man se ut fra flere av innleggene her inne.

Selv jeg som føler meg som en ganske så tradisjonell kvinne hadde styrt unna deg. Og det på grunn at det jeg leser om hva du skriver om alfahannen og den sunne mannlige aggresivitet og ser hva du legger i det, samt dine meninger om vestkantgutter m.m. Så derfor vet jeg at om jeg hadde møtt deg og sett deg i aksjon så ville du vært en mann jeg overhodet ikke hadde vært interessert i å etablere meg med. Jeg klarer ikke å forholde meg til menn som hele tiden må vise og bevise sitt alfahanngen. Det er mange ordentlige menn som ikke trenger å bevise det hele tiden, og de foretrekker jeg.

Flott! :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Underlig definisjon av ordet "medgjørlig"

Slå opp i ordboka du, så ser du at definisjonen er nettopp "føyelig" og "lett å ha med å gjøre".

Hvis du mener noe annet med ordet er det vel du som har en underlig definisjon, ikke alle andre.

Definisjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes en mellomting, søte du ... det er dette du tydeligvis ikke ser.

Faktum er at jeg ikke har havnet i slåsskamp siden ungdomsskolen, men det har hendt at idioter som er ute etter bråk har forsøkt å fremprovosere krøll med kamerater av meg mens jeg har vært borte (på do for eksempel). Med en gang jeg kommer tilbake og spør hva som skjer så ser idiotene på meg, så på hverandre, så går de. Dette fordi de underkaster seg alfa-hannen. Dette er en del av de mannlige instinktene. Blæra fra vestkanten bruker pengene sine og utseendet sitt til å si "se på meg, jeg nedlegger damer i flokk og har penger. Jeg er vellykket, jeg er alfa-hannen".

Så ser han meg som en utfordrer og forsøker å drite meg ut for å bekrefte sin plass i hierarkiet, før jeg reiser meg opp hever en sint pekefinger og påpeker at det er vanskelig å dra damer, eller skifte gir i BMWen med to knekte armer. Det er en mannegreie og jeg forventer ikke at dere kvinner skal forstå dette, men det gjør menn. Det er en del av den sunne, mannlige aggresiviteten. Den har sin plass i naturen, det er en del av våre instinkter og det er IKKE noe å skamme seg over så lenge man bruker det KONSTRUKTIVT (som f.eks. å AVVERGE slåsskamper, å FORSVARE sin familie osv.).

Jeg var gift med en alfahann... jævlig slitsomt faktisk. Han var litt sånn som deg, veldig opptatt av det å være mann, istedet for bare å være det uten å lage sånt oppstyr rundt rollen sin... Aldri mer alfahann for meg :nei:

Det vi trenger da er noen som kan drive jorda og som veit hva som er spiselig osv... da er det ikke antall muskelvekt som er det viktige. Det er hjernemuskler.

Pakistanske knivranere, somaliske voldtektsmenn, muslimer generelt.....mye å velge blant.
Da må dere holde dere i gryta da - nytter ikke sitte på Rasta da liksom...

Militærtjenesten tok et år. Og du kan vel ikke sammenligne en nevekamp som varer i 30 sekunder med 30 sekunders oppvask?

Militærtjenesten gjør ingen ting fra eller til for kvinnene i landet hvis det kommer til å beskytte oss i en eventuell krig. Den neste krigen som kommer er ikke Norge forberedt på, og uansett så er et års militærtjeneste ingenting i den sammenheng.

Hehe... nei jeg sammenligner virkelig ikke 30 sekunders nevekamp med en tilsvarende lang oppvask. Men hvor mye slåss du egentlig i året i forhold til hvor mye oppvask du lager?

Vi vil ha maskuline menn, det er bare det at hva du forbinder med maskulinitet og hva vi forbinder med maskulinitet gjerne er to forskjellige ting.

Blir litt som ei venninne av meg som tror at å kle seg porno er å være sexy. Joda, hun får nok av ONS, men det er ikke fordi hun er sexy, det er fordi hun ser billig ut.

Same shit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konservativ Mann
Du er latterlig opptatt av å være stor, sterk, muskuløs og "mann". Joda, du er kanskje muskuløs, men i mine øyne er du ikke en ekte mann av den grunn. De få mennene jeg har truffet som har behov for å vise hvor stor og sterk de er, de har et problem. Og det problemet er ikke forårsaket av norske kvinner eller det norske samfunn.

Noe skal man da bruke all denne mannelige overskuddsenergien til :)

Faktum er at jeg har et avslappet forhold til dette, men synes det er en selvfølgelig og naturlig ting at men har maskuline fritidssysler som sport og da kanskje særlig kampsport, styrkeidrett og denslags. At det mellom FREMMEDE menn gjerne er en liten "maktkamp" ala den mann ser i dyreriket er et faktum. Får jeg noe gratis ved bare å være 130kg tung, så er det jo artig det. Har alltid digget muskler helt siden jeg som liten lekte med He-Man og leste Conan. Kanskje jeg er miljøskadd :)

Dersom samfunnet en dag kollapser, så kommer nok norske kvinner til å søke mot en forståelsesfull, ekte, ærlig og snill mann - uten behov for å vise hvor jækla sterk han er mens verden går under. Han må gjerne være sterk, muskuløs og mandig - men er han selvsentrert, hissig og egosentrisk er han til svært liten hjelp.

Man kan da være begge deler og når jeg og en vever SVer står i en utbrent butikk og begge har planer om å stikke av med den siste pakken med koteletter for å fø barna våre, da stirrer jeg SVeren inn i øynene og spør "do you feel lucky...PUNK!" :)

De fleste kvinner vil ha en maskulin mann; det er bare du som har et forvridd bilde av hva en maskulin mann er.

Du virker som en syk, syk mann. baby.gif

Tull og tøys, dette med muskler er bare et naturlig utslag av å ha en maskulin personlighet. Litt på samme måte som å klype pene jenter i baken etter et par-ti øl (jeg drikker ikke lenger :sjenert: ).

Nei, se hva som kom fram! Nå er det en stund siden du har skrevet at det å få ektemann og barn burde være kvinners store drøm og selve målet med livet.

Ja, det burde det være for menn også. Viktig å gjenta dette igjen og igjen i håp om at det kanskje gir effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konservativ Mann
Slå opp i ordboka du, så ser du at definisjonen er nettopp "føyelig" og "lett å ha med å gjøre".

Hvis du mener noe annet med ordet er det vel du som har en underlig definisjon, ikke alle andre.

Definisjon

Jeg siktet til "lett å ha med å gjøre", og at man vil ha en dame som det er lett å ha et samliv med er vel ikke så fordømt sært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yndig og høflig
Jeg siktet til "lett å ha med å gjøre", og at man vil ha en dame som det er lett å ha et samliv med er vel ikke så fordømt sært?

Nei, det er et rimelig krav og ønske! Jeg ser etter det samme hos en sterk mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...