Gå til innhold

Kravstore menn?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Utrolig hvor god tid alle har her... !!!

Hvem betaler lønnen deres egentlig...hehe

Spiser popcorn med min kjære Daiquiry jeg, men først når jeg kommer hjem og har bidratt med alt kvinn.....eh... husarbeidet...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Utrolig hvor god tid alle har her... !!!

Hvem betaler lønnen deres egentlig...hehe

Spiser popcorn med min kjære Daiquiry jeg, men først når jeg kommer hjem og har bidratt med alt kvinn.....eh... husarbeidet...

;-)

Jeg har ferie. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underholdende lesing :gjeiper:

Jeg tror at flere i min vennekrets må være drømmedamer for konservativ mann.

Jeg selv er 20 år, ble forlovet og gravid som 19 åring, venter spent på mitt første barn. Jeg tar meg av husarbeidet. Trenger litt hjelp av samboer nå når jeg er ganske svær og ikke orker fult like mye som ellers. Jeg vasker gulv, vasker klær, henger dem opp og legger dem sammen når de har tørket, vasker badet og kjøkkenet, setter inn i og tar ut av oppvaskemaskinen osv... Spørr innimellom samboer om han kan henge opp en maskin klær eller vaske over gulvet da bekkenet mitt begynner å bli ganske vont.

Det eneste jeg ikke er så flink til er å lage middag hver dag. Det deler vi på.

Nå har jeg sommerferie å tar det som en selvfølge at jeg tar meg av hjemmet når samboer jobber. Det vil sikkert bli litt mere fordelt når jeg begynner å jobbe etter permisjn med barnet, men jeg regner fortsatt med at jeg vil stå for det meste.

Flere av jentene jeg kjenner er også slik som dette.

Så vi finnes i ung alder også :)

Vi har forresten ganske lite mannfolk arbeid her. Har ikke hage og leiger leilighet så det blir lite oppussing her. Hogger trær gjør vi heller ikke g det er skjelden det er tung bæring. Vi har bil som han skifter dekk på når det trengs. Det er vel stortsett eneste "mamme oppgaven" vi har. Noe jeg kommer til å lære meg når jeg selv tar lappen, og hjelpe ham om han vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konservativ mann
Der ser du, "Konservativ mann"! :popcorn:

Det finnes tydligvis håp.....i Rogaland :)

Har Lille Blåklokke noen venninner som bor i/ønsker å forflytte seg til Østlandet? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kan virkelig en potensiell kvinnehater og likestillingsvegrer ha noe å hente sammen med en kvinne i det hele tatt?

Synes det lukter konflikter eller lett undertrykking allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Konservativ mann
Kan virkelig en potensiell kvinnehater og likestillingsvegrer ha noe å hente sammen med en kvinne i det hele tatt?

Synes det lukter konflikter eller lett undertrykking allerede...

Kvinnehater? Hater da ikke kvinner!

Likestillingsvegrer? Er det et ord? Jeg skulle da dullet og stellet så fælt for min unge, gravide kone, at du ville ikke trodd det :). Det eneste jeg vil unngå er det jeg har støtt MYE på blant jenter under 25: troen på at bare de er pene, så trenger de ikke oppføre seg eller gjøre et eneste arbeidsslag. Så lenge kona mi er villig til å jobbe, så skal da jeg hjelpe til, og føler hun at hun har behov for avlasting er det bare å si i fra. Er det å "vegre seg for likestilling", så er det vel det, da.

Når det gjelder konflikter og undertrykking så ser jeg, igjen bare mine egne, personlige erfaringer, nesten utelukkende undertrykking av mine mannlige venner, sjelden omvendt. Og konfliktene stammer nesten utelukkende fra aggressive og konfliktorienterte kvinner etter hva jeg selv har sett. Nå sier jeg ikke at dette nødvendigvis er representativt for resten av befolkningen, men kanskje jeg har mange kamerater som er FOR SNILLE og derfor tiltrekker seg jenter som liker å herse med folk. Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har aldri sagt at min fremtidige kone skal være hjemmeværende.

Hun bør da ha vanlig 8 timers arbeidsdag og ta seg av størsteparten av husarbeidet når hun kommer hjem. Og før søstrene skrik og skrål begynner å vræle, så vil jeg minne om at alternativet er at JEG tar mesteparten av husarbeidet når jeg kommer hjem fra jobb i TILLEGG til å ta alt "mannfolkarbeidet", så begynn ikke å hyle om at det å ta et par timer husarbeid om dagen er noe som kvalifiserer til fritak fra arbeidslivet.

Videre har jeg sagt jeg skal HJELPE TIL med husarbeidet, 30% av kvinnfolkarbeidet + alt mannfolkarbeidet er da sannelig minst 50% innsats i hjemmet. Skal damer kreve noe mer blir det å utnytte mannen, mener nå jeg.

Jeg jobber i et lite firma uten aktuelle konekandidater (ingen unge, hvite og tradisjonelle kvinner her, dessverre). Jeg traff for øvrig noen hyggelige studiner under studietiden, men ingen jeg har beholdt kontakten med (enkelte festet og fyllet fire dager i uka, andre greide ikke å bli ferdig på normert tid, slik at vi mistet kontakten når vi ikke lenger hadde samme forelesninger osv.).

Ellers må jeg si at det er litt sjarmerende at dere prøver å finne norske løsninger til meg, jenter. Det må jo bety at der EGENTLIG synes jeg er en kjernekar som dere ikke vil "miste" til utlandet. Kom igjen, bare innrøm det! *SMASK*!! :)

Jeg skjønner ørlig talt ikke problemet jeg da... du beskriver ingen spesiell "utenlands kvinne" det du beskriver er jo slik som er vanlig her til lands. kvinner og menn arbeider. jeg ville gjerne vært hjemmeværende, men det er fåtall som faktisk har råd til at mannen kun arbeider. jeg er gammeldags av meg til tross for at jeg er 25 år, og kunne tenkt meg å jobba kun et par dager i uka og gjort hjemmearbeidet og fått barn som jeg har hjemme.

men nå er det slik at jeg også må jobbe fult, og jeg ønsker virkelig å få en ring på fingeren snart, og stifte en egen familie..

her er oppgavene fordelt ca 50/30.. jeg ser det mer naturlig for meg å rydde og lage mer mat enn mannen.. selvom vi har de samme oppgavene, faller det meg mer naturlig at "nå er det rot her" og da rydder jeg og tar klesvaska..

har aldri klaga over min samboer, jeg syns han er fantastisk flink til å lage mat, vaske, rydde og slikt.. kontra min forrige eks som satt KUN på ræva, og gjorde aldri noe.. endte med mer krangling og irritasjon som endte med brudd pågrunn av jeg var lei av hans latskap..

så jeg syns dine forventninger til jenter er mer enn rimelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kvinnehater? Hater da ikke kvinner!

Likestillingsvegrer? Er det et ord? Jeg skulle da dullet og stellet så fælt for min unge, gravide kone, at du ville ikke trodd det :). Det eneste jeg vil unngå er det jeg har støtt MYE på blant jenter under 25: troen på at bare de er pene, så trenger de ikke oppføre seg eller gjøre et eneste arbeidsslag. Så lenge kona mi er villig til å jobbe, så skal da jeg hjelpe til, og føler hun at hun har behov for avlasting er det bare å si i fra. Er det å "vegre seg for likestilling", så er det vel det, da.

Når det gjelder konflikter og undertrykking så ser jeg, igjen bare mine egne, personlige erfaringer, nesten utelukkende undertrykking av mine mannlige venner, sjelden omvendt. Og konfliktene stammer nesten utelukkende fra aggressive og konfliktorienterte kvinner etter hva jeg selv har sett. Nå sier jeg ikke at dette nødvendigvis er representativt for resten av befolkningen, men kanskje jeg har mange kamerater som er FOR SNILLE og derfor tiltrekker seg jenter som liker å herse med folk. Ikke vet jeg.

Vil først gjøre det klart at jeg er ny gjest i tråden.

Kvinnehater og likestillingsvegrer ( nei det er ikke et ord) er hvordan det lett er å oppfatte deg , det at du vil ta vare på og stelle for en gravid kone, burde være en selvfølgelighet. Men kanskje du ser på det som et gode sammenlignet med dine ellers sparsommelige ambisjoner om å delta i heimen?

Det kan vel gi grobunn for konflikter når det forventes at den ene skal ta seg av de daglige oppgavene?

Jeg lurer litt på hvor mye erfaring du har med forskjellige type kvinner, når du har konkludert med at de fleste er det samme. Overlegne, late og frekke.

Du vil ikke ha en hjemmeværende kone, men en som skal jobbe og bruke like mange timer ute av hjemmet som deg selv.

Hvordan får du det til å bli hennes oppgave å holde huset pent, og at du kun til nød ville "avlastet" henne med husarbeidet.

Hvorfor skal du ha fordeler i egenskap av det å være mann?

Angående dine kamerater som forklares som FOR snille , er de like "strenge" som deg når det kommer til arbeidsfordeling ,og er ikke det i så fall hersing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vil først gjøre det klart at jeg er ny gjest i tråden.

Kvinnehater og likestillingsvegrer ( nei det er ikke et ord) er hvordan det lett er å oppfatte deg , det at du vil ta vare på og stelle for en gravid kone, burde være en selvfølgelighet. Men kanskje du ser på det som et gode sammenlignet med dine ellers sparsommelige ambisjoner om å delta i heimen?

Det kan vel gi grobunn for konflikter når det forventes at den ene skal ta seg av de daglige oppgavene?

Jeg lurer litt på hvor mye erfaring du har med forskjellige type kvinner, når du har konkludert med at de fleste er det samme. Overlegne, late og frekke.

Du vil ikke ha en hjemmeværende kone, men en som skal jobbe og bruke like mange timer ute av hjemmet som deg selv.

Hvordan får du det til å bli hennes oppgave å holde huset pent, og at du kun til nød ville "avlastet" henne med husarbeidet.

Hvorfor skal du ha fordeler i egenskap av det å være mann?

Angående dine kamerater som forklares som FOR snille , er de like "strenge" som deg når det kommer til arbeidsfordeling ,og er ikke det i så fall hersing?

Hør, hør! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konservativ mann
Jeg skjønner ørlig talt ikke problemet jeg da... du beskriver ingen spesiell "utenlands kvinne" det du beskriver er jo slik som er vanlig her til lands. kvinner og menn arbeider. jeg ville gjerne vært hjemmeværende, men det er fåtall som faktisk har råd til at mannen kun arbeider. jeg er gammeldags av meg til tross for at jeg er 25 år, og kunne tenkt meg å jobba kun et par dager i uka og gjort hjemmearbeidet og fått barn som jeg har hjemme.

men nå er det slik at jeg også må jobbe fult, og jeg ønsker virkelig å få en ring på fingeren snart, og stifte en egen familie..

her er oppgavene fordelt ca 50/30.. jeg ser det mer naturlig for meg å rydde og lage mer mat enn mannen.. selvom vi har de samme oppgavene, faller det meg mer naturlig at "nå er det rot her" og da rydder jeg og tar klesvaska..

har aldri klaga over min samboer, jeg syns han er fantastisk flink til å lage mat, vaske, rydde og slikt.. kontra min forrige eks som satt KUN på ræva, og gjorde aldri noe.. endte med mer krangling og irritasjon som endte med brudd pågrunn av jeg var lei av hans latskap..

Godt å høre!

Jeg synes du høres ut som en kjempeflott jente, synd at jeg ikke har truffet noen slike og fått kjemi med dem. Norge er et forholdsvis stort land geografisk, sett i forhold til folketallet og vi bor spredt. Sprer man alle gode koneemner som deg og "Lille Blåklokke" utover landet så blir dere vanskelig å finne, dessverre.

P.S: Hvis ringen på fingeren uteblir, så får du kontakte meg da, vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Godt å høre!

Jeg synes du høres ut som en kjempeflott jente, synd at jeg ikke har truffet noen slike og fått kjemi med dem. Norge er et forholdsvis stort land geografisk, sett i forhold til folketallet og vi bor spredt. Sprer man alle gode koneemner som deg og "Lille Blåklokke" utover landet så blir dere vanskelig å finne, dessverre.

P.S: Hvis ringen på fingeren uteblir, så får du kontakte meg da, vet du :)

Er du på friertokt? I Norge? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Larsemann
Du vil ikke høre, du? Uansett hvor mange ganger jeg sier det, så skal du høre det du vil høre? HUN SKAL IKKE NEDPRIORITERE KARRIEREN SIN TIL FORDEL FOR MIN KARRIERE, MEN TIL FORDEL FOR FAMILIEN!!

Så så. Jeg hører hva du sier, og svarer i forhold til det. Hun skal altså nedprioritere karrieren sin til fordel for deg og en eventuell familie. Hvorfor ikke du? Som du allerede kan tenke deg, tjener min samboer mer enn meg, og det vil derfor være naturlig at jeg heller går ned i stillingsprosent dersom vi får barn sammen. Jeg har heller ikke noe imot det; jeg synes faktisk det er det mest praktiske og økonomiske. I tillegg mener jeg det er en bra mulighet til at mine fremtidige barn blir like godt kjent med meg som med sin mor etter at hun har vært hjemme med dem den første tiden.

Hun skal altså ikke gjøre noe husarbeid i det hele tatt? Er det det du sier? Eller har du fått deg for deg at den såkalte "50/50" fordelingen er global og universal og gjelder over hele verden? Pratet med en albaner her om dagen og han sa "du finner ikke menn som tar oppvask og lager mat der jeg kommer fra, for å si det slik" når jeg spurte ham hva som var vanlig i Kosovo. Sier ikke at hun skal gjøre alt, men at jeg er drittlei damer som gjør fint lite, om noe i det hele tatt, i min generasjon.

Min mor var drittlei av at min far gjorde fint lite, om noe i det hele tatt, hun også. Derfor fikk vi likestilling. Du mener vel ikke i fullt alvor at kvinner - bare i egenskap av å være kvinner - både skal tjene penger for familien (slik du hedver ovenfor), og gjøre mesteparten av husarbeidet hjemme? Verden har forandret seg, unge mann. Og jeg vil si til det bedre. Ikke bare har jeg en livspartner å være stolt av, men mye har forandret seg i hjemmet også. Hvor mye tid tar det å sette på en oppvaskmaskin, vaskemaskin, tørketrommel, sammenlignet med det dagsarbeidet det var å få utrettet disse i gamle dager?

Nei, våkn opp. Og dersom du er så redd for å ta i en vaskeklut får du heller få deg hushjelp. Eventuelt bruke energien din på å kurtisere øst-europeiske kvinner på internett (istedet for å bruke den her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hjemmeværende husmor

Bare et lite spørsmål først: dersom fordelingen i hjemmet deres er 50/30, hvem tar de siste 20 %?

Over til saken.

Jeg skjønner helt klart problemet... for det er ikke hva han ønsker som er problemet, det er hva han forventer og krever!

Jeg skjønner av det du skriver at du og din samboer ikke har barn, men jeg kan nesten garantere deg at når dere får barn vil du forandre mening!

Du vil oppdage at det å ha barn er en fulltidsbeskjeftigelse i seg selv, og uten å få mannens hjelp i hjemmet mens du selv jobber full tid, vil du oppleve at døgnet har alt for få timer.

Jeg er hjemmeværende husmor med to barn.

Arbeidsfordelingen i hjemmet vårt er ca 90/10, der jeg tar 90 % av alt hjemmearbeid, inkludert en del av det trådstarter kaller "mannfolkarbeid", og alt av husarbeid innad i hjemmet. (Barnepass er ikke inkludert i det "regnestykket")

Grunnen til at det har blitt slik kan være det samme, men det er et valg vi har tatt å ha det slik, og det er best for vår familie at vi har en slik fordeling. :)

Jeg ser at trådstarter mener at det å være husmor i dag ikke er en fulltidsjobb, men det kan det i mange tilfeller være.

Hans arbeidsdag varer i 8-10 timer om dagen, det gjør min også.

Trådstarters problem er at han ikke har noen som helst kunnskap om hva som kreves av innsats i hjemmet, og han forventer at han skal ha en arbeidsdag på 8-10 timer mandag til fredag, mens hans kone skal ha en "arbeidsdag" på 12-14 timer hver eneste dag uken igjennom.

Han krever en kvinne som jobber full tid ute, og også full tid hjemme!

Han forventer og krever at hans kvinne skal gjøre ALT av husarbeid (med litt hjelp dersom hun ber ham om det, og da må han sikkert roses og belønnes kraftig i etterkant også om jeg har skjønt ham riktig), mens han skal ta seg av det som i verste fall tar 10 timer i året sammenlagt.

Det kan kanskje se ut som om vi lever etter et tradisjonelt kjønnsrollemønster fra 50-tallet, men jeg kan forsikre deg om at det er på utsiden.

Innad vil du se at vi er likestilte på alle områder, også økonomisk.

Vi lever slik fordi det passer oss og vår livsstil best, ikke fordi han ønsket å ha en trofekone, og en hushjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konservativ Mann
Hun skal altså nedprioritere karrieren sin til fordel for deg og en eventuell familie. Hvorfor ikke du?

Jeg har gjentatte ganger sagt at jeg OGSÅ skal prioritere familie fremfor karriere. Jeg er ikke interessert i å jobbe så mye at jeg ikke får nødvendig kvalitetstid med familien, så dette går begge veier.

Du mener vel ikke i fullt alvor at kvinner - bare i egenskap av å være kvinner - både skal tjene penger for familien (slik du hedver ovenfor), og gjøre mesteparten av husarbeidet hjemme? Verden har forandret seg, unge mann.

Nå gjør jo kvinner mer enn 50% av husarbeidet i de fleste samliv uansett. Videre så jobber faktisk kvinner (særlig mødre) noe mindre enn det menn gjør, slik at de totalt sett har 5-6 timer MER fritid enn mannen. Jeg synes dermed ikke det er noe radikalt ved mine holdninger.

Nei, våkn opp. Og dersom du er så redd for å ta i en vaskeklut får du heller få deg hushjelp. Eventuelt bruke energien din på å kurtisere øst-europeiske kvinner på internett (istedet for å bruke den her).

Nå tar jeg meg jo av ALT husarbeidet i kraft av å være singel :), og jeg kan vel delta i tråder her av ren samfunnsinteresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konservativ Mann
Jeg skjønner helt klart problemet... for det er ikke hva han ønsker som er problemet, det er hva han forventer og krever!

....og jeg mener at problemet er det en del norske kvinner forventer og krever!

Trådstarters problem er at han ikke har noen som helst kunnskap om hva som kreves av innsats i hjemmet, og han forventer at han skal ha en arbeidsdag på 8-10 timer mandag til fredag, mens hans kone skal ha en "arbeidsdag" på 12-14 timer hver eneste dag uken igjennom.

Han krever en kvinne som jobber full tid ute, og også full tid hjemme!

Å være hjemmeværende er ikke lenger enn fulltidsjobb, ikke etter innføring av barnehager og alt som er av hvitevarer nå om dagen.

Skulle det vise seg at min fremtidige kone jobber mer enn meg totalt sett, så vil jeg SELV justere OPP min innsats i hjemmet slik at det blir noenlunde likt.

Han forventer og krever at hans kvinne skal gjøre ALT av husarbeid (med litt hjelp dersom hun ber ham om det, og da må han sikkert roses og belønnes kraftig i etterkant også om jeg har skjønt ham riktig), mens han skal ta seg av det som i verste fall tar 10 timer i året sammenlagt.

Ikke hjelp DERSOM hun ber om det! Jeg skal uansett bidra, og dersom jeg SER at min innsats må økes, eller dersom min kone antyder det, ja, så vil jeg ØKE innsatsen!

ikke fordi han ønsket å ha en trofekone

Hvilken syk premie var det mannen din vant? Trøstepremie? :ler: . Nevnte jeg at jeg også vil ta med meg en fremragende sans for humor inn i ekteskapet? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er en morsom fyr, Konservativ mann.

Du klager over at norske kvinner ikke vil ha deg, samtidig som du statuerer at du ikke vil ha norske kvinner, men heller ønsker å få deg en kone fra Øst-Europa. Vel, da er vel alle glade? Vi norske kvinner slipper å gifte oss med deg, og du slipper å ha en norsk kone. Jeg er imidlertid litt usikker på hvor heldig dette er for Øst-Europeiske kvinner. Men dersom du lykkes i å finne en som ikke får avsmak for deg, er det jo en lykkelig situasjon.

Jeg deler for øvrig Larsemanns undring over at du gidder å bruke en masse tid på et norsk kvinneforum all den tid du hater norske kvinner, og at norske kvinner tydeligvis hater deg. Kom deg heller på et ukrainsk forum, du. :)

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvilken syk premie var det mannen din vant? Trøstepremie? :ler: . Nevnte jeg at jeg også vil ta med meg en fremragende sans for humor inn i ekteskapet? :gjeiper:

Fremragende og fremragende, herr Blom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du er en morsom fyr, Konservativ mann.

Du klager over at norske kvinner ikke vil ha deg, samtidig som du statuerer at du ikke vil ha norske kvinner, men heller ønsker å få deg en kone fra Øst-Europa. Vel, da er vel alle glade? Vi norske kvinner slipper å gifte oss med deg, og du slipper å ha en norsk kone. Jeg er imidlertid litt usikker på hvor heldig dette er for Øst-Europeiske kvinner. Men dersom du lykkes i å finne en som ikke får avsmak for deg, er det jo en lykkelig situasjon.

Jeg deler for øvrig Larsemanns undring over at du gidder å bruke en masse tid på et norsk kvinneforum all den tid du hater norske kvinner, og at norske kvinner tydeligvis hater deg. Kom deg heller på et ukrainsk forum, du. :)

Jeg er 100% enig med deg, Zia. Tror denne fyren bare prøver å overbevise seg selv om at alle norske kvinner er elendige skjøger, og det skulle han bl.a. få fram ved å kritisere alt av kritiske svar han får - for om noen er kritiske til hans holdninger og meninger, det jo være noe galt med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjemmeværende husmor
....og jeg mener at problemet er det en del norske kvinner forventer og krever!

Å være hjemmeværende er ikke lenger enn fulltidsjobb, ikke etter innføring av barnehager og alt som er av hvitevarer nå om dagen.

Skulle det vise seg at min fremtidige kone jobber mer enn meg totalt sett, så vil jeg SELV justere OPP min innsats i hjemmet slik at det blir noenlunde likt.

Ikke hjelp DERSOM hun ber om det! Jeg skal uansett bidra, og dersom jeg SER at min innsats må økes, eller dersom min kone antyder det, ja, så vil jeg ØKE innsatsen!

Så dersom DU ser at hun jobber mer enn deg skal du trå til?

Hva med alt arbeidet du ikke ser at hun gjør? Skal det telles med, eller er det ikke med i regnestykket fordi du ikke SER med egne øyne at hun gjør mer enn du mener?

Ser du ikke at alt du skriver går på DEG og hva din kone skal tilføre deg og deres familie?

Du sier også at du skal bidra med utover hjelp dersom det viser seg at hun gjør mer enn DU forventer/krever at hun skal gjøre!

Og det å være hjemmeværende med barn kan i mange tilfeller være heldagsjobb. At du hevder med motsatte viser at du ikke har noen som helst innsikt i hva som kreves for å drive en husholdning med barn.

Og da spesielt hvis man har barn med spesielle behov (som veldig mange barn har!)

Jeg jeg har en "arbeidsuke på 60-70 timer hver eneste uke året igjennom, uten ferie, til tross for at jeg er hjemmeværende.

Det er 20-30 timer mer pr uke enn mannen min, selv om han har en fulltidsstilling. Det vil si at han måtte bidra med 2 timer hver dag, 10-15 timer pr uke, for at vi skulle ha lik fritid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...