Gå til innhold

Lillemor og pondus

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glemte bare å si hvor fin magen din er!! Ser så koselig ut! Å litt tungt...Skjønner ikke hvordan du greier å gjøre alt som du gjør om dagene :o Ser for meg at jeg blir helt hjelpesløs hvis jeg blir gravid :ler:

Ha en fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor spiste en 50-øring i dag... :( Den så ut til å gli helt ned, for hun har både spsit og drukket siden. Nå må jeg vel holde et øye med bommelomm i bleien da. :wink:

Ellers var hun å fant noen truser som hun fikk i julegave. De ville hun prøve i ettermiddag. Vi ble enig om at da måtte hun også gå på do å si fra når hun ville tisse. Jo, det skulle hun. Fikk ha dem på seg 1 times tid før leggetid, og når nattbleien var på, måtte trusa på utenpå. :ler:

Vi har avtalt at i morgen når vi kler av bleien, kan hun få gå litt i trusene, mot at hun sier når hun vil tisse. Kom helt plutselig dette, men ingenting er bedre enn at hun selv er motivert for det!! :) Hadde jo håpt å få henne tørr i løpet av sommeren uansett. Hun var jo 2 i februar.

Nå er sambo kommet til land igjen. Kom til Meløy nå i kveld, hvor båten og rederiet har tilholdssted. Mistenker han for bare plutselig komme hjem med hurtigbåten hvilken kveld som helst etter helga nå. :sjarmor:

37+2 uker i dag. Kjempefin form, men kynnerne begynner å bli noe "tak" i nå.

Pondus er alt annet enn rolig inne i magen. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom det noe slim i truseinnlegget, så nå er det nok slimproppen som snart ryker. Kjente jeg ble litt smånervøs i går kveld for det, for med lillemor gikk den 2 dager før fødsel.

Er vel heller en reaksjon på at sambo er kommet "nesten" hjem nå, og jeg slapper mer av.

Men fødsel i neste uke hadde ikke vært å forakte nei... :wink:

Vært å kjørt søndagstur sammen med mams & paps nå i formiddag, og om en times tid skal vi dit å få middag. Deilig lammelår. Namnamnam...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Snakket med sambo tidligere i kveld. De var på tur til Bodø hvor de skulle på slip å gjøre noe småtterier i morgen. Så tirsdag trodde han at han var hjemme!! :hoppe:

Da blir det alt annet enn :sove: her i huset, har jo 6 uker å ta igjen før det blir full stopp noen uker....

Og så moden som tappen min er nå, vil det jo ikke gjøre ting værre iallefall :sjarmor:

Har ellers vært en fin dag, bortsett fra at vi snart får svømmehud av alt regnet. Var på 2-timers kjøretur sammen med mams & paps, veldig koselig. Deretter dro vi hjem for en times tid hvile og dusj, før vi kl 16 dro for å få middag hos snille foreldrene mine. Deilig lammelår med sjokoladepudding til dessert. Og kaffe og is til barne-tv. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Pi@. Det er det vi håper på. Med lillemor fikk han 3 uker før han måtte reise, og det var utrolig for en kontakt de fikk på den korte stunda. Gjorde nesten ingenting annet enn å puppe jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,oi,oi!!! Her har jeg blunket og så har det skjedd så mye morsomt og spennende!!

Har 50øringen kommet til rette?! Huff, hadde nok blitt bra nervøs jeg ja! Men så lenge det ikke blir stopp så går det bra!

Trusetid ja, hehe! Jeg pleide å trives bedre med trusen på hodet jeg :oops: Heldigvis vokste jeg det av meg da :ler: Bortsett fra nå i disse prøvetider da, hehehe!

Ble det søndagstur over brua eller? Deilig med slike kjøreturer! JEg stortrives med å kjøre bil hit og dit! Man får liksom filosofert og funnet ut fryktelig mye morsomt om folk og husene de bor i!

Så kommer mannen din hjem nuh snart :hoppe: Så bra!!!! Det blir bra deilig tenker jeg! Spørs om ikke lille pondus får fart på seg :sjarmor:

Slimpropp på tur også ja.....Oi,oi,oi!!!! Jeg venter i spenning!!!

Og,ja! Er det ikke supert med snille foreldre?! Som ordner middag og tar seg av oss! Uansett hvor gamle vi blir så er de jo mamsn og papsn....!

Hvis jeg blir bwb (blessed with a baby, kom på det i farta her!) så vil jeg bli slik som mine foreldre er!

Go natt Pondusa! Snakkes imorgen!

Big hug :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for titten LB og Skytte! :klem:

Kommer nok ingen sambo hjem i morgen likevel, blir vel onsdag eller torsdag nå. Båten legger stillt for en stund nå, og da må de få gjort mest mulig slik at de slipper det når de skal starte fisket etter ferien. Bittelitt trist, men sånn er nå fiskeriene.... :cry:

Hihi, skytte, ja vi hadde fin søndagstur over brua. Fikk sett både fagervika og ulvangsøya. Godt bare å komme seg ut litt. Lillemor syntes det var veldig gøy å få sitte i bestefars bil iallefall.

7.45 i morges sendte min kjære søste mld til meg, var litt inne i drømmeland enda jeg. Om jeg og lillemor ville være med på shoppingtur til Mo. Hun skulle kjøre 8.30 :o

Vi fikk fart på oss, og lillemor fikk en bretta brødskive i hånden i det vi dro ut av døren. :ler:

Hadde en fin dag, til tross for at regnet pøste ned hele tiden. Jeg fikk handlet en god del småtterier som jeg fant ut vi trengte... :)

# ammepute (20,- på kid interiør)

#sengsett til pondus-sengen (kid)

# en liten kosebamse til lillemor (15,- på kid)

#3 t-shirts, 1 tights og 4-pk med truser til lillemor (salg på kappahl) :)

#sommerhatt til lillemor (10,- på lindex)

Var å så på utvalget av skikkelige tursekker for barn, og fant ut at den minste sekken til bergans (12L), passet perfekt. Så den skal vi kjøpe senere.

Har vasket noen maskiner klær i kveld, og nå har jeg et tørkestativ med mine og lillemors klær, og et stativ med bare bittesmå pondusklær. :hjerte: Hadde glemt hvor søte de klærne var jeg. :P

Og ja, 50-øringen kom ut igjen i dag, blank og fin..... (men gikk jo rett i søpla med bleien selvsagt)

37+4 uker, og T-19 :kul:

Ikke noe mer slim å spore enda, men kynnere og "modningsilinger" nedover mot skjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, for en herlig dag du har hatt :P Shopping er gøy uansett vær! En finner noe alltid :ler: Jeg holder på å sy risposer til min søster, fordi hun er så plaget med stivhet i rygg og hofte. Håper det kan hjelpe litt :P God uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det endte godt med 50-øringen. Nå har du en riktig morsom historie å fortelle om. Synes jeg ser det for meg når du jakta etter pengen :hoho: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kanskje torsdag før sambo kommer hjem, så det blir definitivt julibaby på oss. Tror jeg holder meg til planen som var 7.juli jeg.. :hoho:

Mystisk gult lys ute, håper det dukker opp i morra også. Da skal jeg bare slappe av mens lillemor er i bhg.

T-18 og har nok en verdensmester i kickboksing snart. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bra at det ser ut til at mannen rekker å komme hjem før pondus melder sin ankomst!

Og siden du er så flink til å holde igjen til etter 1. juli så får jo mannen en ekstra uke med pappapermisjon, og det er vel ikke å forakte?

Ha en fin uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du! Så koselig med bittesmåklær!!! *sukk* Håper jeg får gleden av å gjøre sånt en dag...snart!!!

Blir å *prøve for livet* før jeg reiser til Trheim den 14.! Men da regner jeg med EL er forbi så...*krysser fingrene*

Så morsomt med shopping! Ekstra gøy når det er så billig :sjarmor:

Håper også på stort gult lys imorgen!! Har jo besøk så tenkte på en tur uti fjorden imorgen! Å vise henne arvegodset mitt :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppa!

Ja nå er det jammen ikke lenge igjen!!! Håper du får en herlig fødselsopplevelse :klem:

Sessa 30+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...