Gå til innhold

Lillemor og pondus


pondusa

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige hilsner jenter! :klem:

Har akkurat kjørt lillemor i bhg, hun hadde lyst til å spise frokost sammen med ungene der i dag. Har en hel dag til rådighet, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.....

Burde vel vært i byen en tur og ordnet noen småting. Får vel gå meg en tur etterpå. Går masse nå, for jeg innbiller meg at god form=god fødsel. det stemte iallefall sist. :wink:

Sola har ikke funnet frem bak skyene enda, men gradstokken har krøpet over 10 grader. Ikke værst bare det. Sendte til og med lillemor i bhg uten strømpebukse i dag.... :roll:

Auuu, såre brystvorter!! :tunge1: Såvidt jeg klarer å ha på meg t-shirt, bh`en måtte jeg kle av så snart jeg kom inn igjen... :ler:

Må vel kanskje lete opp purelan-salven. Den funker iallefall godt.

Kanskje jeg også skulle begynne å tenke på hva som skal pakkes i sykehusbagen?? :) Har jo ikke vært aktuelt med noe fødsel før sambo kom hjem, men siden han kommer i morgen, må jeg vel kanskje pakke bagen snart. Har ikke stresset med det, for jeg vet jo igrunn hva jeg blir å behøve på sykehuset, og dessuten bor vi et steinkast fra, så sambo kan lett dra hjem å hente noe.

T-17, storform og koser meg skikkelig som gravid! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmmmmm, det lukter nybakte brød. Skal ta de ut av ovnen straks! :)

Sambo har ikke ringt i dag, betyr det at han sitter på hurtigbåten å planlegger å komme dumpende inn døra om ca 45 min???? :roll: Han har nemlig en tendens til bare å dukke opp uten å si fra nemlig... :ler:

Dagens utbytte av bytur:

-10 små vaskekluter, 5 hvite og 5 blå

-horn og iste på kafè

Oppdaget da jeg kom til byen at noen regninger var trukket, så jeg var nesten blakk! :-x Og de første perm.pengene kommer selvfølgelig neste mnd. Dumme meg trodde de ble utbetalt når perm. startet.... :tunge1:

Gikk til byen, kjapp gåtur på 15 min. Travet rundt i byen sammen med 2 nybakte mødre..... Gikk hjem igjen noen timer senere.

Resultat: Gode kynnere og mye "stikking" der nede.....

37+6 uker og T-17 :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sambo kom i går kveld, men i kveld kommer han!!!!

Var ikke noe artig på tv i går kveld, så jeg begav meg på litt vaskink kl 21.

Resultat: Støvsugde stue, kjøkken og gang. Tørket støv og vasket gulv i stue, kjøkken og gang. Vasket lilledoen og trappa til loftet.

Da var det deilig å gå å legge seg kl 23. :ler:

T-16 i dag. Noe halsbrann, urk... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Her går det jammen raskt unna!!! Tenk så nær du er nå!! :)

Og jammen må jeg si meg imponert over formen din og tempoet du holder!! *bøyer meg i støvet*

Hold på finværet nå da til jeg kommer nordover! :ler:

Håper resten av uka blir fin! Tenker det er godt å få kaillen i hus også! :Nikke:

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!!

Er vel bare ute og nyter været og mannen?!?!

Bare innom en kjapp tur jeg! Masse planer og godt vær så da blir det travelt! *venter mld når som helst jeg* :-)

Hehe,ja kanskje vi klarer det nå siden jeg har så mye annet å tenke på....Vel,vel er enda lenge til IKM....Er vel kanskje El tid snart..Ja,ja vi får bare pøka på :ler:

Stooooor :klem:

(må bare løpe nå for sambo truer med å selge pc`n hvis jeg ikke forter meg litt...........)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kan bare si en ting jeg.....

Løs følgende ligning... :ler:

:kysse: + :kline: + ingen :sove: = 1 skritt nærmere :babysmokk:

6 ukers adskillelse har definitivt gjort noe med modningen ja.... Og mer skal det bli, har jo masse å ta igjen vi.... :plystre:

38+2 uker i dag, og 14 dager til terminen. Ser ut til at mer av slimproppen går nå, så jeg tror egentlig ikke at jeg går helt til termin. Fødsel neste uke den 7.juli er fortsatt planen.. :sjarmor:

Ellers er vi bare ute og nyter det deilige været, 3 dager på rad med sol og over 20 grader..... Er nesten nytt for oss dette... :ler:

Takk for hilsner Madden, Pi@, skytte og LB!!

Lillemor har gjort en oppdagelse: Storjentetruser!!

Sier hun skal slutte med bleie og bare ha på seg truse. Så da hiver vi oss på det, og ser om det ikke blir bleieslutt før ferien er over!! Hatt noen små uhell, men går veldig bra. Godt å kunne være mye ute da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå.. begynner å bli stor pie nå :P Klart hun vil ha ornlige jentetruser da :ler: Så skjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Hvordan går det? Flere som koser seg i kanonværet ja!!! Deeeeiiiiiiliiiig :hoho: Har ikke hatt tid til å være inne på lenge lenge! Huset ser ut som et bomba ****** men det sjiter jeg i så lenge det er så fint ute! Vi fortjener det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*svett* :ler:

Har ikke tall på hvor mange liter iste jeg har satt til livs de siste dagene. Må vel nærme seg tosifret snart. :kul:

Men vi skal ikke klage, er utrolig deilig at det kunne komme slikt sommervær til oss også.

Det er heller ikke lett å være 2.5 år i denne sommervarmen. Heldigvis finnes det plaskebasseng, saftis og iste!! :ler:

Lillemor går for det meste uten bleie nå om dagen, og protesterer litt når hun må ha den på. I går greide hun faktisk å si fra før det kom i trusa, og tisset på do. Var veldig stolt da! :P Men 5 min senere hadde vi uhell på stuegulvet.... Det går nå riktige veien iallefall, skal ikke forvente allverden av henne heller.

I morgen skal hun til frisøren, hun har skikkelig tykt, krøllete englehår. Må jo være en pinsel i denne varmen. Skal få klippet det litt luftigere og stusset det godt.

Jeg var på kontroll hos legen min i dag, fordi jm har tatt ferie.

Flotte tall som alltid:

Uke: 38+5

Vekt: 82kg (opp 13 totalt)

BT: 120/80

Hb: ---

Urin: L+3 (men jeg kjenner ingen symptomer.....de skulle sende til dyrkning, og evt ringe om de trengte morgenurin.)

Ødem: 0 (godt gjort i denne varmen!!)

Leie: Pondus har klart kunststykket med å feste hodet!!!!

Sf.mål: 34 cm

Legen tok en kjapp ul for å se at alt var bra, og det var det jo! :) Pondus kikket rett på oss, og jeg så en liten skjønn nese. :hjerte:

Målet på lårbenet indikerte 39+1 uker og termin 11.07 :wink:

Fikk ny time til legen neste tirsdag, men han trodde ikke jeg kom til å nå den... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt står bra til med deg og den lille :P Er vel ei som gleder seg til å bli storesøster tenker jeg. Hvordan tenker hun om den kommende babyen? *Sommerklem* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hEi Pondusa!

Lenge siden jeg har tittet i boken din! Så spennende at det nærmer seg termin/fødsel. Tipper du gleder deg fælt til å møte lille pondus!!! :wink: Håper du overlever i varmen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia du!!

Endelig er forumet tilbake så jeg kan få gratulere deg her også!!!

Har vært å titta på bildet...........Smelt.................!!

Håper jeg kan overta gravidhormonene dine nå :lol:

Kos deg masse! Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...