Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Gjest Ulva35

:vinke: kattungen

Flink du har vært :tommelopp: Spare 260 kroner er bra ja, og jeg er sikker på at broren din kommer til å lage noe snadder. :)

Titten: :opplyser: du kan dra hvor du vil, uansett hvem som er president. Du trenger ikke be om lov vett du :)

Begge to: takk for klemmer inne hos meg. Her en noen til dere :hug::hug::hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo: Ulva

Takk for :hug:

Broren min holder på å lage mat nå, men han nekter å fortelle hva det er han lager. :fnise: Jeg får ikke lov til å gå inn på kjøkkenet engang.

Det er riktig som du sier at TittTitt kan reise hvor hun vil uansett hvem som er president. :opplyser: Dessuten så kommer hun aldri til å bruke en krone i Amerika, siden de bruker dollar der. :ler: (Det var bare min dårlige sans for humor som kom frem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det har jo blitt noen sider nå...

Sånt går det når jeg er borte vettu...

I natt drømte jeg at Pjukset var en av de fæle gjestene som er innom kg. Jeg sier ikke at alle gjester er fæle, men det har unektelig vært en del frekke gjester her i det siste. Uansett så var ikke en hyggelig drøm. :tristbla:

Du, det tror jeg ikke Pjukset vår hadde gjort.

Oj, drikke vaniljesaus? :ler: Det er vel godt vis det er litt. Husker engang jeg skulle lage sommerboller. Da tror ejg at ejg spiste halve boksen emd vaniljekrem :sjenert: Så ble jeg kjempe kvalm etterpå :fnise:

Åhh...Sommerboller :sikle:

Det hadde vært godt det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo blitt noen sider nå...

Sånt går det når jeg er borte vettu...

Du, det tror jeg ikke Pjukset vår hadde gjort.

Åhh...Sommerboller :sikle:

Det hadde vært godt det nå...

:jepp: Det har blitt noen sider nå. :)

Veldig kjekt at du stakk innom. :hoppe:

Jeg tror heller ikke Pjukset ville gjort noe slikt.

Det var en fæl drøm. :sukk:

Da jeg var liten trodde jeg at det gule i midten på sommerbollene var ekte egg. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :):kaffekopp:

Har du hatt en fin dag igår? Planer for denne dagen da?

Håper varmen kommer snikende tilbake no. Var sol igår,men er jo kald vind!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg en fin da ja. Gikk opp Stoltzekleiven med min far i går kveld. Det var tungt, men veldig deiig etterpå. Vi hadde en veldig fin tur, og han fortalte meg masse om familien vår. :jepp:

Det som ikke var så kjekt i går var at mine foreldre kranglet, og det er sur stemning mellom dem i dag også. Nå ja, jeg er ganske vant til det. At de har vært gift i 25 år er noen ganger helt utrolig.

I dag er det :sol: her. Jeg har gjort noen ærend i sentrum, lagt ute og solt meg i noen timer. Jeg har lånt vekk Ipoden min til min bror, så jeg hadde ikke musikk. :digge: Derfor så begynte jeg å kjede meg etter kort til.

I kveld skal jeg på cocktailparty hos en venninne. :skaal: Det gleder jeg meg til. :) Er litt usikker på om jeg skal gå ut da, men jeg får se hva som skjer.

Middag i dag blir taco. :spise:

Ha en fin dag alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Så bra at du hadde en fin dag i går. Kjempekoselig når foreldre forteller om familien og forteller fra "gamle" dager og sånn :jepp:

Av og til popper det opp gode barndomsminner når jeg leser hva andre forteller. Nå husket jeg plutselig fra da jeg var veldig liten. Likte veldig godt å besøke min oldemor og høre hun fortelle om gamle dager og så sang hun for meg :) *mimre, mimre*

Så kjeldelig at foreldrene dine krangler :troest: Du sier det er utrolig de har vært gift så lenge. Er det fordi de krangler masse? For det samme sier alle om min søster og svoger og de krangler nesten alltid. Men gift er de på 21 året. :forvirret:

Kos deg masse på party i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du hadde en fin dag i går. Kjempekoselig når foreldre forteller om familien og forteller fra "gamle" dager og sånn :jepp:

Av og til popper det opp gode barndomsminner når jeg leser hva andre forteller. Nå husket jeg plutselig fra da jeg var veldig liten. Likte veldig godt å besøke min oldemor og høre hun fortelle om gamle dager og så sang hun for meg :) *mimre, mimre*

Så kjeldelig at foreldrene dine krangler :troest: Du sier det er utrolig de har vært gift så lenge. Er det fordi de krangler masse? For det samme sier alle om min søster og svoger og de krangler nesten alltid. Men gift er de på 21 året. :forvirret:

Kos deg masse på party i kveld :klem:

Takk for trøst. :)

Ja, de krangler mye, men jeg er vant til det. Jeg skjønner at man kan bli uenig om store ting, men jeg ser ikke poenget med å krangle om alle mulige bagateller, slik de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Her er det overskyet, men mildt ute. Jeg sjekket nettopp hvor mange grader det er, og gradstokken viste 17 grader.

I går kveld hadde jeg det veldig kjekt. Jeg traff flere som jeg ikke hadde sett på lenge. Det er alltid koselig. :) Vi lagde strawberry daiquiri og mojito. Jeg lagde ikke da, for jeg er elendig til å mikse drinker.

Etter vorspiel gikk vi på byn, og vi var vel innom omtrent alle steder man kan komme inn på i Bergen by. Jeg spanderte :ol: på en kompis. Så fortalte han en historie om en jente som blir kjempesint og slår hvis hun, legg merke til dette, IKKE får spandere.

Min holdning til det å spandere på venner er veldig avslappet. Jeg regner med at det går opp i opp til slutt. Jeg synes det blir feil å telle hver minste krone og øre når det kommer til venner.

Kvelden endte med at jeg gikk hjem sammen med en venninne og to kompiser. Vi skulle egentlig ta taxi, og så snakket vi om at det egentlig ikke var så langt å gå. Det er ca 8 km hjem til meg, og litt lenger til dem. Jeg klarte på et merkelig vis å kutte meg på en tå, men jeg merket ingenting til det. Jeg så bare at jeg blødde da jeg kom hjem. Vel, vel... Jeg jeg har alle ti tær i dag også. :nigo:

I dag har jeg ikke så masse planer. Jeg har lovet min mor å gjøre litt husarbeid mens hun og min far er og spiller golf.

I kveld skal vi spise fin middag med biff, fløtegratinerte poteter og :vin: Det er forsinket bursdagsmiddag for min bror, og en feiring av at han skal bli samboer med kjæresten sin.

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Helt enig med deg. Og krangle om bagateller er bare tull. Men må jo være en grunn til at de holder sammen alikevel, akkurat som med min søster og svoger.

Høres ut som du hadde en fin kveld i går. Så hun ble sint når hun IKKE får lov å spandere. Så sint at hun slår :overrasket: Henne hadde jeg holdt meg langt unna.

Enig med deg i ditt avsappende forhold til spandering.

Ha en fin kveld kattungen :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tungt å gå opp stoltzen ja. Vet du hvor mange trappe trinn det er, ca? :klø:Jeg har bare gått der 2 ganger, første gangen gikk jeg på litt over 50 min :sjokk: Og andre gangen litt over 30 minutter. Men da hadde jeg voffen med meg, som jeg bærte opp :ler: Fin tur, driiit tungt, men såå deilig når du kommer opp. Og DEN fine utsikten :jepp:

Høres ut som en vellykket kveld på byn igår :) Pøb til pøb kveld er altid kjekt, ihvertfall vis alle er med på det. Og jeg og liker å gå hjem. Syntes det er koselig. Men ikke aleine, da er jeg litt redd. Dequari er så godt, namnam :sikle:

Jeg vet hvorfor du klarte å stå opp så tidlig diag, det er pga du var ute igår. Slik er jeg. Våkner alltid "tidlig" dagen derpå. Det slår ikke feil.

Trist at foreldrene dine kranglet, men sånn er det vel emd alle par. Jeg og N krangler veldig masse :ler: Men det går alltid bra :) 25 år er lenge, heianne. Jeg og N har bare vært sammen i 3 år. Weee.

Har du kjæreste eller noen i kikkerten, Kitten? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulva: Jeg ville også holdt meg langt unna den jenten ja. Hun høres ikke helt god ut. Heldigvis har jeg ikke møtt henne selv. Jeg liker ikke at fremmede spandere på meg. Med venner er det noe annet for da vet jeg jo at de får tilbake ved en annen anledning. :jepp:

TittTitt: Jeg tror det 722 trappetrinn opp Stoltzekleiven. En gang på ungdomsskolen skulle jeg gå opp med noen venner, og da skulle jeg telle trappetrinnene. Det gikk ikke så bra for han ene jeg gikk med gjorde alt han kunne for å få meg til å komme ut av tellingen. :fnise:

Jeg har ikke kjæreste, men jeg har en i kikkerten. Men det snakker vi ikke mer om nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei *hysj-hysj* :)

Oj, såå mange trappetrinn? Djisess. Husker jeg var i paris med folkehøyskoen,d a skulle vi opp i det der notre dam greiene, da telte jeg alle trappetrinnene, og jeg klarte å telle, men no husker jeg ikke hvor mange det var :ler:

Har du vært i paris? Veldig fint der, og masse dyre ting. Herregud så dyrt enkelte ting kunne være.

Jeg og er sånn som liker å spandere. Men merker fort hvem som er ute etter å bli spandert på hele tiden, de som aldri bruker penger selv. At det går opp i opp er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei *hysj-hysj* :)

Oj, såå mange trappetrinn? Djisess. Husker jeg var i paris med folkehøyskoen,d a skulle vi opp i det der notre dam greiene, da telte jeg alle trappetrinnene, og jeg klarte å telle, men no husker jeg ikke hvor mange det var :ler:

Har du vært i paris? Veldig fint der, og masse dyre ting. Herregud så dyrt enkelte ting kunne være.

Jeg og er sånn som liker å spandere. Men merker fort hvem som er ute etter å bli spandert på hele tiden, de som aldri bruker penger selv. At det går opp i opp er bra :)

Ja, jeg har vært i Paris. To ganger faktisk. En gang med franskklassen og en gang på jentetur. :)

Vi var også i Notre Dame. På toppen, men jeg telte ikke trappetrinnene. Det veldig dyrt i Paris ja, men herre gud så fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt har jeg :sove: dårlig. Det var for varmt, så for kaldt. Så var jeg tørst, så måtte jo på do, deretter måtte jeg åpne et vindu. Er det forresten noen som har en katt til overs som kan fange fuglene som bråker slik? :klø:

Etter en kopp stor, sterkt :kaffekopp: våknet jeg litt og kledde på meg. Det er :regn: her i dag. Likevel føler jeg for å være sommerlig og går i kjole.

Jeg spiste frokost med en venninne i dag. Det var kjempekoselig, men Gud så mett jeg ble. :dåne:

Jeg har kjøpt meg ny bok i dag. Señor Peregrino, av Cecilia Samartin. Jeg har lest Drømmehjerte av henne, og den likte jeg veldig godt. Jeg satser på at denne blir like bra. :jepp:

Jeg har også fått kniver fra Illustrert vitenskap. :opplyser:

I kveld skal jeg på kino og se Hangover med noen venninner, og så skal vi spise middag ute. :)

Ha en fin dag alle sammen. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:hallo: The Kitten

Trenger du katt da? Er du ikke en pusekatt selv :hoho: Tuller, jeg klarte ikke å la være bare.

Får håpe du får bedre søvn i natt da. Det er kjedelig å ligge våken og ikke få sove.

Gratla med kniver, og kos deg masse på kino i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...