Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

:vinke:

I'm back! :hoppe:

Har med vilje hold meg unna kg i hele fasteperioden. Så oppdatering om mitt liv kommer snart. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Det er herlig å starte dagen med en :kaffekopp: og norsk :sjokolade: Foreldrene mine var på besøk fra langfredag til tirsdag kveld.

Lørdagen viste jeg dem byen og universitetet mitt, de :shoppe: litt (så jeg fikk :gave::nigo: ) Jeg fikk et par sko, en blazer og en hatt. Påskeaften var vi på fonduerestaurant, hvor vi fikk kjempegod mat.

Søndagen dro vi til Honfleur som er en veldig koselig by ikke langt fra der hvor jeg bor. Så var vi ute med ei venninne av meg og spiste middag om kvelden.

Mandag var vi hele dagen med min franske vertsfamilie. Faren viste oss rundt på frigjøringstrendene og lærte oss masse historie. På kvelden var vi på restaurant, hvor jeg spiste oksehjerte. :sikle:

Tirsdag var vi bare her i byen, slappet av og koste oss. Så dro de tidlig onsdag morgen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Onsdag var jeg ute med noen av dem jeg bor med. Egentlig skulle vi bare på ett sted, men vi bestemte oss for å varme opp to andre steder først. Så var det ikke noe moro der vi egentlig skulle, så etter en øl der dro vi videre. Da endte vi på en kjempekul bar som hadde strandliv som tema.

De stengte klokka 02.00, men de som jobbet der inviterte oss med videre. Før vi gikk, fikk vi en shot hver som smakte sjokoladekjeks :overrasket: og en drink.

På neste sted, fikk jeg en cola. Det vil si at jeg ikke gadd å betale for den, men det er bartenderen sin feil. Han ga elendig service, og nei det var ikke mange kunder å holde styr på.

Vi traff også noen menn i øvre 40-årene, som la an på oss. Jeg utnyttet dette, og skaffet oss gratis champagne. :lur: Så dro vi videre med dem fra strandbaren. Vi låste oss inn på byens kuleste utested, og hadde privat nachspiel der. Der fikk vi også gratis champagne og hadde det kjempegøy.

Så dro jeg hjem klokken 07.00 om morningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som du har det kjempekuult i Frankrike! Litt misunnelig.. :fnise:

Når flytter du hjem til Norge igjen da? :) Hva er planene for høsten? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...