Gå til innhold

Kjære dagbok


The Kitten

Anbefalte innlegg

:hallo:

Jeg håper alle hadde en fin 17. mai feiring. :flagg: Her stelte vi i stand stor brunsj med ost, rekeboller, raspeballer, salat, melon, skinke, risengrynsgrøt, eggerøre, bacon +++. Til dessert hadde vi bløtekate (det finnes visstnok ikke i Frankrike, men hun ene hadde bakt) suksessterte, sjokoladekake, verdens beste, boller og norsk :sjokolade: Til drikke hadde vi champagne, rødvin, hvitvin, øl, cider kaffe og noe smoothiegreier jeg ikke helt skjønte hva var.

Det var godt! :sikle:

Ser dere at jeg har fått meg ticker? Jeg gleder meg masse til å reise. Vi er tre venninner, som skal til Thailand, Laos, Vietnam og Indonesia. :hoppe:

Når jeg kommer tilbake til Bergen har jeg en viktig avgjørelse å ta. I fjor sommer traff jeg en fyr like før jeg skulle til Frankrike. Har nevnt ham før (han jeg har jobbet med for en del år siden,)men da sa jeg vi bare var venner. Noe vi også var på det tidspunktet.

Ting har imidlertid endret seg litt mellom oss. I februar sa han nemlig at han vil jeg skal flytte inn til ham, og at vi skal bo sammen. :daane: Han hoppet da glatt over alle mellomsteg, så jeg ble litt småstresset, og sa jeg trengte tid til å tenke litt.

Nå har jeg tenkt meg nøye om, og heller mot å si ja. Jeg kjenner ham ikke godt nok til å være 100 % sikker i min sak, men det er når man bor med noen at man ser hvordan de virkelig er. Det verste som skjer er at det ikke fungerer mellom oss, noe jeg heller vil vite før enn siden.

Venninnene jeg har snakket med om det her, sier jeg bør gi det en sjanse. Så lenge jeg lover å gå om han er stygg mot meg. Noe han aldri har vært, så jeg ser ikke at det plutselig skulle komme.

Hva tenker dere om dette? Høres det ut som det har klikket for meg? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bo sammen med han her hjemme i Norge eller? Har dere vært kjærester eller rotet eller noe sånt?

Har dere vært mye sammen tidligere?

Skjønner godt at du gleder deg til tur! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bo sammen med han her hjemme i Norge eller? Har dere vært kjærester eller rotet eller noe sånt?

Har dere vært mye sammen tidligere?

Skjønner godt at du gleder deg til tur! :hoppe:

Det blir hjemme i Norge. Hvor jeg uansett har familie og venner jeg kan dra til, om ting ikke skulle fungere.

Vi har aldri vært kjærester, men har rotet og vært sammen en god del tidligere.

Så tenker jeg også at om jeg flytter litt gradvis inn, så er det ikke like skummelt.

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg ville flyttet gradvis inn. :jepp:

Go for it! :tommelopp:

Da gjør jeg det. :hoppe:

Lurer på hva foreldrene mine sier til det? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vetikke:

Kanskje de synes det er litt rart at dere ikke har vært kjærester først?

:ler: Da har de iallfall min fulle forståelse, for det er jo litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt spesielt?

Men den som intet våger, intet vinner!! :)

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke stress når dere skal bære inn flyttelasset når du skal flytte inn gradvis? Blir det ikke tungt å holde på TV-er og vaskemaskiner mens dere beveger dere med museskritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke stress når dere skal bære inn flyttelasset når du skal flytte inn gradvis? Blir det ikke tungt å holde på TV-er og vaskemaskiner mens dere beveger dere med museskritt?

:ler: Leiligheten er fullt møblert. Så jeg trenger ikke bære noe som helst. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det eneste du trenger å flytte over foreløpig er vel toalettsaker og noen klær, så ser dere hvordan det går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det eneste du trenger å flytte over foreløpig er vel toalettsaker og noen klær, så ser dere hvordan det går ;)

Ja, klær må jeg flytte. Blir litt stress å bruke klærene hans. Han er litt høyere enn meg, så de blir nok litt for store.

Hva kan jeg kjøpe i bursdagsgave til min bror? :klo: Han blir 26, og det kan ikke være for stort eller tungt. For det skal jo fraktes tilbake til Norge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er aller mest interessert i biler og språk. Så det er vanskelig å kjøpe noe ut i fra det. :sukk:

Kanskje jeg finner noe på markedet. :jepp: Kan hende jeg finner noe til han fyren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:jepp:

Du kan kjøpe en fransk bil til broren din. :ler: En diiiiger en. :lol:

Jeg drømte faktisk at jeg leide en gigantisk bil som ble levert hos min bestemor. Den var dobblet så stor som en vanlig bil, og min far ble ganske sinna for at jeg hadde leid den. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Man drømmer mye rart ;) Det er ikke noe han samler på eller kan begynne å samle på da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Man drømmer mye rart ;) Det er ikke noe han samler på eller kan begynne å samle på da? :)

:riste: Så dette er nesten helt umulig. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...