The Kitten Skrevet 4. august 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 4. august 2009 Innom som snarest med en En til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. august 2009 #222 Del Skrevet 4. august 2009 Liker nedtellings tickeren din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. august 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 4. august 2009 Liker nedtellings tickeren din... I forhold til hvor jeg sitter så drar båten feil vei da. Den drar mot nord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. august 2009 #224 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg leste først: Vi har ledig plass i sengen vår. Trulta: Vi tar det neste år, selvfølgelig. Sardinia?? I ettermiddag fikk vi lyst på kake, så vi kjørte like så godt på Peppes for å kjøpe Oreokake og brownies. Jeg må bare si at eplekaken på Peppes, er rett NYDELIG! ..................................................................................... Litt skuffa over at du ikke kommnterte mitt andre innlegg i går eller forgårs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 6. august 2009 #225 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg fant dagboka di jeg også nå! :strix: Jeg ønsker meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. august 2009 #226 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg å se deg innom her også. skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. august 2009 #227 Del Skrevet 7. august 2009 Innom for å ønske deg en fantastisk fredag kattungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. august 2009 #228 Del Skrevet 7. august 2009 Har hun glemte boken sin igjen, eller hva Ulva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. august 2009 #229 Del Skrevet 7. august 2009 Har hun glemte boken sin igjen, eller hva Ulva Det har hun sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. august 2009 #230 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Åhhhh Edit: Ingen tegn som het sint. Endret 8. august 2009 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. august 2009 #231 Del Skrevet 8. august 2009 Har hun glemte boken sin igjen, eller hva Ulva Neida, hun er bare litt opptatt sikkert. Er hun i andre tråder da? Har ikke lagt merke til det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. august 2009 #232 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg leste først: Vi har ledig plass i sengen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. august 2009 Forfatter #233 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har ikke glemt dagboken min, jeg har bare vært opptatt. for at dere har vært innom for å passe på den. Jeg har brukt disse dagene til å være med venner som bare er i Bergen for sommeren. De har nå reist tilbake til sine studiebyer. To av dem studerer i Trondheim hvor de deler en leilighet. Jeg kaller dem samboere, selv om de ikke er noe mer enn romkamerater. Han ene blir så sint hver gang jeg gjør det, og det er kjempetidig. Han blir ikke langsint eller noe slikt bare veldig oppgitt over meg. Jeg var på pokerkveld, hvor jeg vant. Men jeg spilte ikke om penger, for jeg er egentlig veldig dårlig i poker. Jeg vant med fire like i 2-ere, så det kan vel kalles litt flaks. De som hadde røket ut kunne gå ned i kjelleren for å spille bordtennis, noe jeg ikke har spilt siden barneskolen. Der tapte jeg, men vi var egentlig tapere alle sammen. Ellers har det gått i filmkvelder, bowling, og Særlig i går da mine foreldre kom hjem fra en ukes golfferie i Danmark. Ha en fin ettermiddag/kveld alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. august 2009 #234 Del Skrevet 9. august 2009 Puh..... Du er tilbake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 9. august 2009 #235 Del Skrevet 9. august 2009 kattungen Det var det jeg viste og sa: Du var opptatt av andre ting enn kg Så kos med besøk av venner og spesiellt når man ikke ser hverandre så ofte Hvorfor er jeg ikke overrasket over ertinga di i grunn Du er sikkert sånn at hvis noen blir "sint" for noe du sier så er det ekstra gøy Kjenner noen sånne folk og de kan være sykt plagsomme, samtidig som de er verdens søteste mennesker. Jeg bor sammen med en sånn, og hvis jeg skal være helt ærlig så er jeg vel litt lett å tirre Ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. august 2009 Forfatter #236 Del Skrevet 10. august 2009 Folkens, jeg trenger råd... En venninne av meg har fått seg kjæreste. De har vært sammen i ca tre måneder. En annen venninne av min venninne (ikke en felles venninne) har klaget på at han er for kontrollerende overfor henne. Dette har jeg fra min venninne direkte. Jeg sa først at det virket som om hun var litt sjalu. Så begynte jeg å tenke. Hver gang jeg har vært med venninnen min så har hun fått flere meldinger av typen: hvor er du? Hvem er du med? Når kommer du hjem? (Hun har selv sagt hva som står i disse meldingene, jeg har ikke lest dem uten tillatelse. ) Hun har også gjort det veldig klart at hun må svare med en gang ellers så blir han, sitat: "så sint", sitat slutt. Da jeg spurte hva "så sint" betyr, prøvde hun å bortforklare det med at hun tidligere var veldig dårlig på å svare på meldinger. Det stemmer til en viss grad, men hun bør uansett ikke føle seg forpliktet til å informere om hvor hun er og hvem hun er med hele tiden. Spørsmålet er om jeg har grunn til beskymring, og hvordan jeg bør gå frem? Jeg er litt redd for at jeg lager storm i vannglass, men jeg er beskymret for henne. Ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 10. august 2009 #237 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) The Kitten Jeg synes ikke at det høres ut som om du lager storm i et vannglass. Sånn det høres ut har du grunn til bekymring. Men det er en utrolig vanskelig situasjon da. Venninnen din er sikkert kjempeforelsket og vil unnskylde han i en hver situasjon. Tro meg jeg har vært der. Det dreide seg ikke om sjalusi, men om forskjellige andre ting. Poenget er at om jeg hadde hørt på en venninne av meg, så hadde jeg spart meg for mange sorger og jeg hadde aldri giftet meg med fyren. Men jeg var blåøyd og forelsket og nektet å høre på henne. Så spørs et litt hva slags forhold du og venninnen din har også. Jeg har en bestevenninne som traff en fyr for et halvt år siden. Jeg og henne kan snakket om alt, og hun blir aldri sur om jeg forteller henne hva jeg mener. Denne fyren hørtes perfekt ut, noe jeg var glad for fordi hun virkelig fortjener det. Men så dukket det opp små ting, som at hun fant ut at han hadde spionert på henne når hun var ute med venner, og ikke latt seg til kjenne, men begynte å mase om hvor er du nå, hvem er du sammen med o.s.v Vel, egentlig er ikke dette små ting, men en grunn til å si varsko til seg selv. Dette sa jeg til henne og hun var såvidt enig. Kommunikasjon er viktig og jeg rådet henne til å snakke med han. Hun er veldig åpen så hun gjorde det. Prøvde å få han til å forstå at hun ikke var sånn som eks, som visnok hadde sviktet han på det verste. De er sammen ennå, men hun skynder seg langsomt. Helt ærlig, så tror jeg ikke det blir dem. Sjalusi er roten til mye vondt, og jeg ville betenkt meg om jeg var venninnen din. Men igjen, det er ikke lett å råde deg til hva du skal gjøre i den saken. Vi er så forskjellige og reagerer så ulikt. Og dette ble du nok ikke så mye klokere av Håper noen andre her kan gi deg et bedre råd. Ha en fin kveld Endret 10. august 2009 av Ulva35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. august 2009 #238 Del Skrevet 10. august 2009 for at The Kitten vant poker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. august 2009 Forfatter #239 Del Skrevet 10. august 2009 The Kitten Jeg synes ikke at det høres ut som om du lager storm i et vannglass. Sånn det høres ut har du grunn til bekymring. Men det er en utrolig vanskelig situasjon da. Venninnen din er sikkert kjempeforelsket og vil unnskylde han i en hver situasjon. Tro meg jeg har vært der. Det dreide seg ikke om sjalusi, men om forskjellige andre ting. Poenget er at om jeg hadde hørt på en venninne av meg, så hadde jeg spart meg for mange sorger og jeg hadde aldri giftet meg med fyren. Men jeg var blåøyd og forelsket og nektet å høre på henne. Så spørs et litt hva slags forhold du og venninnen din har også. Jeg har en bestevenninne som traff en fyr for et halvt år siden. Jeg og henne kan snakket om alt, og hun blir aldri sur om jeg forteller henne hva jeg mener. Denne fyren hørtes perfekt ut, noe jeg var glad for fordi hun virkelig fortjener det. Men så dukket det opp små ting, som at hun fant ut at han hadde spionert på henne når hun var ute med venner, og ikke latt seg til kjenne, men begynte å mase om hvor er du nå, hvem er du sammen med o.s.v Vel, egentlig er ikke dette små ting, men en grunn til å si varsko til seg selv. Dette sa jeg til henne og hun var såvidt enig. Kommunikasjon er viktig og jeg rådet henne til å snakke med han. Hun er veldig åpen så hun gjorde det. Prøvde å få han til å forstå at hun ikke var sånn som eks, som visnok hadde sviktet han på det verste. De er sammen ennå, men hun skynder seg langsomt. Helt ærlig, så tror jeg ikke det blir dem. Sjalusi er roten til mye vondt, og jeg ville betenkt meg om jeg var venninnen din. Men igjen, det er ikke lett å råde deg til hva du skal gjøre i den saken. Vi er så forskjellige og reagerer så ulikt. Og dette ble du nok ikke så mye klokere av Håper noen andre her kan gi deg et bedre råd. Ha en fin kveld for svar. Jeg ble klokere av det, men lurer fremdeles på hvordan jeg kan ta det opp med venninnen min. Jeg kan ikke akkurat spørre henne rett ut: "Er han slem mot deg?" Nå ja, jeg finner nok ut av det. Og igjen så har jeg litt dårlig samvittighet for å dømme ham uten en gang å ha møtt fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. august 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) for at The Kitten vant poker Endret 10. august 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå