Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:helen: for :blomst: og :klem: NoAngel.

Trulta: Det ser dessverre ut til at det ikke blir noe av Tyrkiaturen, for min mor klarer ikke å bestemme seg for om hun vil dra eller ikke. :sur: Hun sier hun kanskje vil vente og se til senere i høst om det kommer et bedre tilbud da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: for :blomst: og :klem: NoAngel.

Trulta: Det ser dessverre ut til at det ikke blir noe av Tyrkiaturen, for min mor klarer ikke å bestemme seg for om hun vil dra eller ikke. :sur: Hun sier hun kanskje vil vente og se til senere i høst om det kommer et bedre tilbud da.

Makan :kjefte:

Bedre tilbud :omg:

Hun kan nå vel ikke få bedre følge enn sitt kjære barn vel...

Bare si ifra om at blod er tykkere enn vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her skal det bli :sol: og litt :regn: i dag.

Mine foreldre reiser på golftur til Danmark, sammen med et vennepar i ettermiddag. Jeg skal kjøre dem til flyplassen kl. 14.30. :reise:

I kveld skal jeg på kino med en venninne som er på besøk fra Oslo. Vi skal se 17 Igjen! :popcorn: Jeg gleder meg kjempemasse til å se henne. :) Før det tenkte jeg å gå en tur også, så kan jeg spise :sjokolade: med god samvittighet. :jepp:

Min mor bestemte seg for at hun ville ta turen. Så i går kveld bestilte vi tur til Side i Tyrkia. Vi skal være vekke i en uke. :opplyser::nigo::bolledeig::skaal::strix::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

:vinke: The Kitten

Så bra at moren din bestemte seg for å reise til syden :) Ulvemannen har vært i Side, men det er noen år siden. Han likte seg godt der. :jepp:

Kos deg masse sammen med venninen din i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere skal til Tyrkia:) Er det kun deg og moren din?

Ja, det er bare meg og min mor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: The Kitten! :) Jeg skulle gjerne blitt med, men det kræsjer med Hellasturen... :sukk:

:hallo:

Det var dumt, men kan ikke jeg komme til Hellas etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var dumt, men kan ikke jeg komme til Hellas etterpå?

Det kan du! Vi har en ledig seng i leiligheten vår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det kan du! Vi har en ledig seng i leiligheten vår! :)

:helen: Jeg leste først: Vi har ledig plass i sengen vår. :skratte::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har den store gule tingen dukket opp på himmelen. For de som ikke vet hva jeg snakker om, så ser den slik ut: :sol:

I tillegg har himmelen hatt denne fargen. :opplyser:

Dagen har vært brukt til :husarbeid: og så har jeg laget pasta med pesto til meg og min bror. :kokk:

Jeg fikk også 500 kr av ham for å massere ryggen hans. :opplyser: Det kommer godt med, men jeg vet ikke hva jeg skal bruke de til. :klø:

I ettermiddag fikk vi lyst på kake, så vi kjørte like så godt på Peppes for å kjøpe Oreokake og brownies. :)

I morgen skal jeg treffe en venninne, og om kvelden skal jeg på pokerkveld hos en kompis. Heldigvis er det frivillig om man vil satse penger. :fnise: Jeg kunne alltids foreslått klespoker, men siden jeg sannsynligvis kommer til å bli den ene jenten der, så tror ikke det er så lurt. Jeg stoler på dem jeg skal spille med, men er ikke noe poeng i å være dum.

Ha en fin kveld/natt alle sammen. :klem:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...