*appifany* Skrevet 27. april 2012 #7661 Del Skrevet 27. april 2012 Ooooh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. april 2012 #7662 Del Skrevet 29. april 2012 Så kuult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. april 2012 Forfatter #7663 Del Skrevet 29. april 2012 Kan noen minne meg på at jeg innen den 1. november må søke på LAGS solidatitetsbrigader? Oppholdet i 2013 vil ikke være i Mexico, men et annet land i Latin-Amerika. Skal sende e-post til dem og høre hvordan det finansieres. Hvis jeg må finansiere alt selv, har jeg ikke penger til det. Så krysser fingrene for at jeg slipper det. X Så gjelder det bare å lære seg mer spansk før jeg søker. Det jeg kan til nå er: Si (ja) No (nei) Tal vez (kanskje) madre (mor) padre (far) hermano (bror) hermana (søster) chico (gutt) chica (jente) hijo (sønn) hija (datter) abuelo (bestefar) abuela (bestemor)primo (fetter) prima (kusine) tio (onkel) tia (tante) ciudad (by) pais (land) sol (sol) luna (måne) ordenador (PC) libro (bok) leer (lese) caliente (varm) frio (kald)agua (vann) con (med) sin (uten) izguerdia (venstre) dereche (høyre) caballo (hest) perro (hund) gato (katt) calle (gate) pero (men) mujer (kvinne) hombre (mann) carne (kjøtt) pescado (fisk) verdura (grønnsak)fruta (frukt) menzana (eple) naranja (appelsin) fresa (jordbær)pan (brød) queso (ost)café (kaffe) plata (sølv) verde (grønn) azur (blå) negro/negra (svart) blanco/blanca (hvit) rojo (rød) amarillo (gul). Så kan jeg verbene comer (å spise) beber (å drikke) ver (å se) ir (å gå) + me gusta (jeg liker) og (yo) quiero (jeg vil/jeg ønsker). Så jeg kommer jo et lite stykke med det. Forresten kan jeg jo si donde esta (hvor er) også. Takk for meg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. april 2012 #7664 Del Skrevet 30. april 2012 Så spennende! Kan prøve å minne deg på det hvis jeg husker. Har du bestemt deg for hva du vil bli når du blir "stor" da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. april 2012 Forfatter #7665 Del Skrevet 30. april 2012 Så spennende! Kan prøve å minne deg på det hvis jeg husker. Har du bestemt deg for hva du vil bli når du blir "stor" da? Det er veldig snilt av deg. Ja, jeg har bestemt meg for å søke meg inn i tollvesnet. Først vil jeg jobbe med hunder, deretter vil jeg gå over til å jobbe med etterretning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. april 2012 #7666 Del Skrevet 30. april 2012 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. april 2012 #7667 Del Skrevet 30. april 2012 Spennendes ja!! Føler min jobb er kjedelig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. mai 2012 #7668 Del Skrevet 2. mai 2012 håper du har d bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 4. mai 2012 #7669 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde også kjempelyst til å jobbe med hunder innen toll, politi eller militære når jeg var ... ung... Men så kom det unger og greier og plutselig var det ikke så lett å velge fritt lenger Jeg håper du når målene dine TK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #7670 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg hadde også kjempelyst til å jobbe med hunder innen toll, politi eller militære når jeg var ... ung... Men så kom det unger og greier og plutselig var det ikke så lett å velge fritt lenger Jeg håper du når målene dine TK Det håper jeg også at jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. mai 2012 #7671 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg tror du klarer dine mål, TK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #7672 Del Skrevet 7. mai 2012 Tusen takk, Trulta. Det er kjempeflott å vite at du har tro på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. mai 2012 #7673 Del Skrevet 7. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. mai 2012 #7674 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg har også tro på deg Kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #7675 Del Skrevet 11. mai 2012 for støtten jenter Kan jeg spørre om råd angående noe? En venninne av meg er sammen med en som åpenbart ikke er bra for henne, og jeg ser det er forferdelig tøft for henne. Noen ting jeg reagerer på er at det alltid er hun som må dra og besøke ham, og hun må da betale alle billettene selv. Han er i full jobb, hun lever på studielån. Jeg tror ikke ett sekund på at han ikke har hatt en eneste mulighet for å komme hit. Jeg mener ikke at han skal betale hver eneste billett for henne, men noe burde han klare å sponse. Særlig siden han nekter å komme hit. Han har også sagt at hun er stygg på bilder, så nå tror hun det da. At vi andre sier hun er nydelig på bilder spiller ingen rolle. Han har sagt at hun er stygg og da er hun stygg. Det er mye annet også, men det var en ting jeg reagerte særlig på. Han har også sagt at "det er ikke alltid mannen sin oppgave å få jenta i humør." Jeg spurte hva det utsagnet skulle bety, og det var som jeg trodde. At når hun ikke ville ha sex måtte hun bare værsågod finne seg i å ha det likevel, for han var jo kåt. Hadde lyst til å spørre om han manglet begge armene, men bet det i meg. Så til spørsmålet hvordan kan jeg hjelpe henne? Jeg vil jo at hun skal slå opp med ham, og finne seg en kjæreste som er snill mot henne. Det som er problemet er å få henne til å innse at hun fortjener bedre enn ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. mai 2012 #7676 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg svarte i min egen bok jeg.. ikke noe godt svar, men det er en vanskelig situasjon. Håper hun kommer seg bort fra han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #7677 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg svarte i min egen bok jeg.. ikke noe godt svar, men det er en vanskelig situasjon. Håper hun kommer seg bort fra han. Jeg har litt lyst til å sende ham en melding på facebook og fortelle ham hva for en drittsekk han er. Noe sier meg at det kommer til å slå tilbake på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. mai 2012 #7678 Del Skrevet 14. mai 2012 Er ikke sikkert det er så lurt nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #7679 Del Skrevet 15. mai 2012 Er ikke sikkert det er så lurt nei.. Det har ordnet seg Hun har slått opp med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. mai 2012 #7680 Del Skrevet 15. mai 2012 Så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå