mia83 Skrevet 9. februar 2012 #7621 Del Skrevet 9. februar 2012 Karbad er herlig! Utsette å skrive oppgave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. februar 2012 #7622 Del Skrevet 10. februar 2012 Da skal jeg ta et bad. Så skal jeg treffe venner, besøke min bestemor og utsette å skrive oppgave. Når flytter du tilbake til Noreg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 10. februar 2012 #7623 Del Skrevet 10. februar 2012 Bare en uke så er det vinterferie her også, og da blir det spaaaaaaaaaaa :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. februar 2012 #7624 Del Skrevet 10. februar 2012 Her er det jobbing i vinterferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #7625 Del Skrevet 15. februar 2012 Når flytter du tilbake til Noreg? Jeg klarte å overse spørsmålet ditt. Flytter tilbake til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. februar 2012 #7626 Del Skrevet 15. februar 2012 Gleder du deg til å flytte hjem igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. februar 2012 #7627 Del Skrevet 16. februar 2012 Noen spennende planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 19. februar 2012 #7628 Del Skrevet 19. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. februar 2012 #7629 Del Skrevet 19. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #7630 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg håper ikke dere har trodd jeg ignorerte dere, for det var ikke tilfellet. Har bare ikke vært innom dagboken min på en liten stund. Mia, ja jeg gleder meg til å flytte hjem, men er glad jeg fremdeles skal være her i fire måneder til. - - - - - - - - - - - - - - Denne uken har jeg jo vær i Norge. Egentlig har jeg ikke gjort så masse, men det var godt med et miljøskifte. Jeg har skrevet litt på oppgaven min, og vært med venninner. Blant annet var jeg på besøk hos ei venninne, som har en syv måneder gammel sønn. Jeg fikk holde ham, og holdt på å bli lugget ihjel. Så det er hva jeg har gjort i helgen, Trulta. Vært med venninner, og slappet av. Var også hos bestemoren min en dag, og fikk fastelavnsboller. Det har jeg forresten bakt i dag, for det er jo nå det er fastelavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. februar 2012 #7631 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Høres kjempekoselig ut Kitten! Jeg har ikke orket å bake boller i dag, men søstra til kom innom med boller til dem ( og ). Så da baker jeg i morgen eller tirsdag. Skal se an formen. Har ligget nesten i hele dag. Fastelavensboller er godt uansett hvilken dag det er Endret 19. februar 2012 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #7632 Del Skrevet 19. februar 2012 Høres kjempekoselig ut Kitten! Jeg har ikke orket å bake boller i dag, men søstra til kom innom med boller til dem ( og ). Så da baker jeg i morgen eller tirsdag. Skal se an formen. Har ligget nesten i hele dag. Fastelavensboller er godt uansett hvilken dag det er Ikke kjekt at du er syk. Vi har fått klager på husbråk, og det irriterer meg for jeg er uskyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. februar 2012 #7633 Del Skrevet 19. februar 2012 Klager? Bor du med noen andre som bråker da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #7634 Del Skrevet 19. februar 2012 Klager? Bor du med noen andre som bråker da kanskje? Helt ærlig så er jeg glad for at det ble klaget. Et par av dem jeg bor med, mener det er greit å ta seg en fest i tide og utide, i tillegg til å stå på gangen på natten og snakke. Det er veldig lydt, om man snakker på gangen, så det er ganske forstyrrende. Hadde det vært en gang i ny og ne, ville det vært greit. Problemer er at det er 4-5 ganger i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. februar 2012 #7635 Del Skrevet 19. februar 2012 Det er ikke bra... blir du også forstyrret av bråket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #7636 Del Skrevet 19. februar 2012 Det er ikke bra... blir du også forstyrret av bråket? Det har hendt en del ganger, og nå er jeg ganske lei. Særlig siden det de snakker om, nesten bare er sladder. Så om de fortsetter, kommer jeg til å gi beskjed til huseieren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. februar 2012 #7637 Del Skrevet 19. februar 2012 Det synes jeg du skal gjøre ja! Slitsomt med sånne folk kan jeg tenke meg. Hvilket land er de fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #7638 Del Skrevet 19. februar 2012 Det synes jeg du skal gjøre ja! Slitsomt med sånne folk kan jeg tenke meg. Hvilket land er de fra? Gjett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #7639 Del Skrevet 19. februar 2012 Ok, jeg skal si det. De går i klassen min, så de er norske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. februar 2012 #7640 Del Skrevet 19. februar 2012 Ok. Jenter eller gutter? Jeg må legge meg nå.. skikkelig trøtt.. selv om jeg har ligget i senga til 16.30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå