Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes egentlig at ultralydinnkallelsen kom litt i tidligste laget jeg da. Er jo en stund til 12 uker enda og ting kan jo skje... Tanken på å måtte avlyse timen fordi spiren ikke er der lenger virker ikke noe særlig. Men, vi får krysse fingrene og håpe på det beste. Tror jo egentlig at dette går bra!

Virker som kvalmen har tatt en pause ja, men er utrolig trøtt. Sov en time på sofaen i ettermiddag, men det føles ikke sånn i det hele tatt. Skal se "Private Practice" og så :sove:

Ellers er jeg utrolig sulten i dag og har lyst på noe hele tida. Ikke :sjokolade: (helt utrolig) men MAT! :spise: God mat og gjerne brødmat, pasta og sånn. Prøver å skjerpe meg da, så nå har jeg laget meg en stor skål gulrøtter og agurk og litt dip. Det duger forsåvidt det, så jeg skal gå til innkjøp av mer sunne greier i morra.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med ultralysinnkallelse! :hoppe: Jeg skal tippe kjønn når jeg får tenkt meg litt om ;)

Tipp i vei! Selv har jeg en liten følelse for jente. Sist var jeg bombesikker på at det kom en gutt og det stemte jo, men på langt nær så sikker nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Tipp i vei! Selv har jeg en liten følelse for jente. Sist var jeg bombesikker på at det kom en gutt og det stemte jo, men på langt nær så sikker nå...

Skal huske på mammaens magefølelse når jeg bestemmer meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også tippe kjønn! Jeg tror du får en liten gutt til..

Mmm..gulrøtter med dip hørtes digg ut=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ultralydinnkallelse tidlig jeg også, i uke 9 tror jeg... reagerte også på at det var i det tidligste laget, timen er jo ikke før i slutten av august.

Men,men.. nå har det jo gått fint og det gjør det jo som regel :-D

Har ikke noen klar magefølelse jeg, men mannen er 100 % sikker på gutt, så det blir spennende å se. Litt har det smittet over på meg også, for guttenavn er nesten klart og blå sparkebukse er innkjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal huske på mammaens magefølelse når jeg bestemmer meg ;)

Ja, men husk at den er nokså usikker altså!

Jeg vil også tippe kjønn! Jeg tror du får en liten gutt til..

Mmm..gulrøtter med dip hørtes digg ut=)

Ja, ikke godt å si denne gangen. Var så sikker forrige gang, men nå ???

Gulrøtter og dip var utrolig godt faktisk. Men skal prøve å lage av kesam neste gang så det blir enda sunnere.

Fikk ultralydinnkallelse tidlig jeg også, i uke 9 tror jeg... reagerte også på at det var i det tidligste laget, timen er jo ikke før i slutten av august.

Men,men.. nå har det jo gått fint og det gjør det jo som regel :-D

Har ikke noen klar magefølelse jeg, men mannen er 100 % sikker på gutt, så det blir spennende å se. Litt har det smittet over på meg også, for guttenavn er nesten klart og blå sparkebukse er innkjøpt.

Ja, kanskje du har en :babygutt: der inne. Vi var bombesikre begge sist om at det var gutt. Nå var faktisk det første han sa når jeg fortalte om den nye bebisen ordrett: "Nææi. Det er ei jente". Vi får se. Utrolig lenge til 22. september altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kvalmen er tilbake. Trodde et lite øyeblikk den var borte for godt, men neida. :murvegg: Heldigvis var den ikke så ille som jeg har kjent den tidligere.

Jeg og lillemannen har vært på shopping i dag. Utrolig godt og utrolig slitsomt. Jeg tåler ikke sånt for tida. Litt for mye anstrengelse på en dag. Kanskje derfor jeg er kvalm og utrolig sliten nå i kveld. :Gjesp:

Uansett, greit å få handla litt. Vi bor på landet med nærmeste by en times tid unna og vi må nesten inn dit for å handle annet enn mat. I dag var det sikringsutstyr til heimen som sto på lista, men det ble jo selvsagt mye mer enn det. Nattdrakter og body (hvor det sto skrevet: daddy is my hero. Gjett hvem som var litt fornøyd med den) til lillemannen, en tunika til meg selv som skjuler at jeg har lagt på meg litt over magen og en haug med smykker og øredobber. 75% salg på Glitter er fine greier! :tommelsmil: Dessuten fikk lillemann sin første tannbørste, siden den første tanna så vidt har brutt igjennom.

Fordelen med å være kvalm og sliten er at jeg iallefall ikke er i tvil om at det er noen der inne. Har jo vært tendenser til usikkerhet de siste dagene. En annen rar ting er at puppene mine ikke har vokst i det hele tatt. De har blitt mindre. Regner med at det er fordi at jeg har trappa ned på amminga, men urettferdig uansett.

I kveld skal jeg jeg bare slappe av, tror jeg. Ta meg en lang :dusje: med ansiktsmaske og bodyscrub. Trenger det virkelig, spesielt ansiktsmaska. Jeg har nemmelig fått masse kviser. Pleier aldri å ha kviser jeg, men nå... :vetikke:

Ha en flott kveld alle KG-damer! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin kveld! :klemmer: Hørtes herlig ut med lang dusj og ansiktsmaske og bodyscrub... :juhu:

Deilig å slappe av og ta litt ekstra vare på seg selv.. Hadde meg en laaaang :dusje: med bodyscrub, etter litt trening i dag.

Kviser ja :dåne: har sååå uren hud nå... Går rund og er overbevist på at folk vet at jeg har sluttet på prevansjon bare av den grunn :fnise: har ikke hatt noen slike problemer så lenge jeg har hatt min nåværende jobb :sukk:

Håper kvelden din er bra Cloudberry

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja svangerskapskviser er noe dritt. Jeg ble kvitt mine først rundt uke 25 tror jeg det var. Hørtes kjempedeilig ut med bodyscrub og ansiktsmaske da! Har jeg også lyst på=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin kveld! :klemmer: Hørtes herlig ut med lang dusj og ansiktsmaske og bodyscrub... :juhu:

Var utrolig godt også. Skulle egentlig ønske at vi hadde badekar, men når vi ikke har det får dusjen holde! :klem:

Deilig å slappe av og ta litt ekstra vare på seg selv.. Hadde meg en laaaang :dusje: med bodyscrub, etter litt trening i dag.

Kviser ja :dåne: har sååå uren hud nå... Går rund og er overbevist på at folk vet at jeg har sluttet på prevansjon bare av den grunn :fnise: har ikke hatt noen slike problemer så lenge jeg har hatt min nåværende jobb :sukk:

Håper kvelden din er bra Cloudberry

Ja, det er viktig å ta vare på seg selv. Pleier å ta meg en lang :dusje: noen kvelder. Er liksom ikke det samme om morran med en unge som ligger og kravler på badegulvet og som må fiskes frem fra under badeskapet ved jevne mellomrom.

Ja svangerskapskviser er noe dritt. Jeg ble kvitt mine først rundt uke 25 tror jeg det var. Hørtes kjempedeilig ut med bodyscrub og ansiktsmaske da! Har jeg også lyst på=)

Var godt også, og dessuten synes jeg huden ser litt bedre ut i dag :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: 10 UKER :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ifølge legen 10+4, men jeg stoler nå engang mest på egen "tidsregning".

Så sliten jeg er! Var helt skutt i går kveld (og i et elendig humør) og det virker ikke som om det er så mye bedre i dag. Kvalm og trøtt - og en veldig opplagt unge som det ikke virker som vil sove med det første. Godt det snart er helg og at samboer'n er hjemme om dagene slik at jeg kan sove når jeg vil :ler: Egentlig burde jeg har gjort masse :husarbeid: i dag, men jeg er jammenmeg ikke sikker på om jeg orker. Snille samboer'n har sagt at han kan gjøre det, men jeg blir vel ikke helt fornøyd om jeg ikke gjør det selv. :sjenert:

Denne kommunen her ligger jammen ikke på latsida. Allerede i går ringte jordmor ang neste svangerskapskontroll. på grunn av sommerferie blir den ikke før 21. august, men det er forsåvidt helt greit.

Nei, jeg får komme igang å gjøre litt iallefall...

GOD HELG! :klem:

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 10 uker! :hoppe:

Skjønner godt at du synes det blir best når du gjør husarbeide selv, kjenner meg igjen der... Hos oss er det sambo som støvsuger, så de få gangene jeg gjør det tar det tre ganger så lang tid fordi han f.eks. ikke har støvsuget lister og stikkontakter osv på et par måneder... :roll: Men jeg PRØVER å slippe litt taket om dagen, det kan sikkert være en fordel etter at knøttet er født. Det er jamen ikke lett, da...

Så flink kommune! Ikke akkurat sånn det foregår her i Oslo. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lurer meg til å skrive litt mens samboer'n lager jordbærsmoothies*

Endelig helg, lillemann sover og fredagspizza er fortært. Er veldig sliten kjenner jeg, men jeg kan vel strengt tatt for det selv. Kvalmen avtok litt utover formiddagen, så begynte jeg å legge sammen litt klær. Det ene tok det andre (som det gjerne gjør når jeg begynner) og plutselig hadde jeg rydda både soverom, kontoret til samboer'n, stua, tørka støv og vaska kjøkken og bad. Ikke gulvene riktignok, for da var det nok for lillemannen som krevde oppmerksomhet fra mamma'n sin - VELDIG! Heldigvis tok samboer'n gulvene og støvsuginga da han kom hjem (må nemmelig være en til å holde unge når vi støvsuger, for han er livredd).

Merka forresten i dag at jeg nok er litt mer nærtagende enn vanlig. Pleier aldri å bli rørt når jeg ser filmer ol på tv, men i dag :gråte: jeg som en liten unge da jeg så slutten på extreem makeover - house edition eller hva det nå heter på tv3.

Nei, nå skal jeg ligge flatt på sofaen resten av kvelden og i morra er det min tur til å sove lenge! :danse: :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: sitter alltid med tårer i øynene når jeg ser det selv. Men når du sier det så har det kanskje vært verre de siste gangene.

Høres ut som dere har hatt en fin kveld, håper resten av helga blir like bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: sitter alltid med tårer i øynene når jeg ser det selv. Men når du sier det så har det kanskje vært verre de siste gangene.

Høres ut som dere har hatt en fin kveld, håper resten av helga blir like bra :)

Ja, disse hormonene skal man ikke spøke med! Jeg fyker så mye opp og ned og frem og tilbake i humør for tida at det ikke burde være lov. I går kveld feks ble jeg lynings for en filleting, ba typen dra til hæ**** :kjefte: (og det pleier jeg altså ikke å si) før jeg låste meg inn på badet og hulka :gråte: Som å være tenåring på nytt, til og med kvisene er på plass!

Har slappa av i kveld ja og har vel vært på vei i seng en halvtime nå. Denne kvinneguiden, denne kvinneguiden... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne kvinneguiden=)

Så deilig at du fikk sove lengre idag da..

Å gjett om det var deilig da! :danse: :danse: Sto ikke opp før klokka elleve og kunne :dusje: helt alene!

Nå sitter jeg bare å venter på at samboer'n skal dusje ferdig etter trening slik at vi kan spise lunsj sammen. :spise:

Ellers må jeg strikke på harde livet denne helga. Cloudberry kommer nemmelig til å bli tante i løpet av de nærmeste dagene og har kommet alt for kort på sitt barselgaveprosjekt (som vanlig). :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...