Gå til innhold

Fort gjort i en port!


Cloudberry

Anbefalte innlegg

Takk for besøk i dagboka mi! :jepp: Tenkte eg måtte ta turen innom di dagbok også!

Gratulerer så mykje med baby i magen! :roser: Det blir nok koseleg med to tette, vil eg tru. :)

Tusen takk! :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:troest: Høres ut som du har en skikkelig dritt dag. Håper du klarer å finne på noe som gjør dagen bedre (shopping) Skjønner veldig godt at det kan være vanskelig når man bor så langt unna "folk". Hva med BIM-treff i byen litt unna, når du reiser inn dit, så møter du plutselig noen som ikke bor så altfor langt unna deg ;) Endret av Tussi!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Indo og itla. Det hjelper litt.

Fatter ikke hvorfor dagen i dag skulle bli så crappy... Alt går på tverke føler jeg og ikke er jeg en særlig god mamma heller her jeg sitter og depper.

En av to pleier å hjelpe på slike dager. En skikkelig fest (som er utelukket) eller en shoppingtur (det er vel du enig i, itla). Men så er det ikke så lurt å kjøpe masse klær og sånn nå. Dessuten skal vi spare penger til ny bil. :sur:

For å toppe det hele. Potterosa mi, som jeg overøser med vann, næring og kjærlighet driver bare og dør om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Høres ut som du har en skikkelig dritt dag. Håper du klarer å finne på noe som gjør dagen bedre (shopping) Skjønner veldig godt at det kan være vanskelig når man bor så langt unna "folk". Hva med BIM-treff i byen litt unna, når du reiser inn dit, så møter du plutselig noen som ikke bor så altfor langt unna deg ;)

Litt moro at du foreslår shopping samtidig som jeg sitter å foreslår det selv ;) Blir ikke i dag iallefall, men kanskje senere i uka. Vi får se.

Begynner å jobbe snart, så da ordner alt seg sikkert. Bare utrolig lei av å være hjemmeværende i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt moro at du foreslår shopping samtidig som jeg sitter å foreslår det selv ;) Blir ikke i dag iallefall, men kanskje senere i uka. Vi får se.

Begynner å jobbe snart, så da ordner alt seg sikkert. Bare utrolig lei av å være hjemmeværende i dag :(

Shopping hjelper som regel på alt, så vi tenker tydeligvis ganske likt ;)

Hvor i verden befinner du deg egentlig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør vel starte med å si at ting føles litt bedre akkurat nå, så dette er faktisk ikke et sutreinnlegg. Må beklage mitt tungsinn og hormoner på vidvanke i dag, men det var altså ikke en særlig god formiddag sånn psykisk. Godt at det finnes KG-damer som kan :troest: litt.

Ble heldigvis redda på formiddagen her av ei jeg kjenner som fikk :babygutt: for en seks ukers tid siden. Hadde tenkt meg til henne i løpet av uka, men så passet det fint for henne at jeg kom i dag. Kunne vel ikke funnet en dag som passet bedre. Godt å få :skravle: litt iallefall og moro å holde liten baby igjen. Ble jo nesten litt babysyk og det kunne jo ikke passet bedre ;)

Vi har jo informert familie og nære venner om spiren, men har bestemt oss for å vente til 1. august før vi sier noe til folk her. Holdt på å røpe meg flere ganger da jeg var på besøk i dag, men tror det gikk bra. På en så liten plass spres slikt seg fort og vi synes det er greit å informere arbeidsgivere og sånn selv.

Da skal jeg ta meg en liten :sove: tenker jeg...

Åh... Fikk H&M katalogen i posten i dag, så det blir nesten shopping iallefall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte jo det viktigste!

:babyjente: :babyjente: :babyjente: JEG HAR BLITT TANTE I DAG TIL EI JENTE. :babyjente: :babyjente: :babyjente:

(eller egentlig filletante, men tante er tante)

:juhu: :duskedame: :juhu: :duskedame: :juhu: :duskedame: :juhu:

Alt står bra til. Litt synd at de ikke bor her i landet siden vi ikke får sett henne med det første. Håper vi får til et besøk om ikke alt for lenge.

Må strikke veldig fort nå ja! ;)

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Så godt å høre at dagen ble bedre etterhvert! :klemmer:

For det andre: GRATULERER MED EN LITEN NIESE! :hoppe:

Og for det tredje: Heretter skal jeg kalle deg Lynpinnen, for jeg ser for meg at det kommer til å lyne i strikkepinnene dine de neste dagene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det går bedre med deg :klemmer:

Skjønner at det kan være litt frustrerende å være hjemmeværende, særlig hvis det er på en plass det ikke skjer så mye.

Skal flytte snart vi også, litt spent på hvordan det blir... akkurat nå bor vi i oslo og her er det jo stadig noe som skjer,så det blir nok litt forandring når vi flytter. Kanskje jeg må finne meg en hobby?

Gratulerer med tantebarn da, heldig for henne at hun har en tante som strikker til henne.

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det andre: GRATULERER MED EN LITEN NIESE! :hoppe:

Og for det tredje: Heretter skal jeg kalle deg Lynpinnen, for jeg ser for meg at det kommer til å lyne i strikkepinnene dine de neste dagene. ;)

Lynpinnen it is! Ble ferdig med buksa i går, "bare" votter og sokker igjen,

Gratulerer med tantebarn da, heldig for henne at hun har en tante som strikker til henne.

:hoppe: GRATULERER SOM TANTE :hoppe:

Så artig :klem:

Gratulerer som tante!! :babyjente:

Tantebarn er stas. Hadde vært bittelitt mer stas om det hadde vært søstersen sin, men tror ikke jeg kan regne med henne med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er kvart på tolv og jeg (og lillemann) har allerede sovet en dupp på to timer :sjokk: Han pleier ikke å sove så lenge på dagen lenger, men i dag var han grinete fra vi sto opp. Jeg fant derfor ut at det var like greit å putte han i vogna først som sist. Og da :sove: vi jammen meg, begge to. Kjenner at det var utrolig godt da og lillemannen er definitivt i MYE bedre humør nå! Jeg er jo trøtt hele tida, men fikk brev fra legen i går om at jeg har lave jernlagre ogmå ta jerntabletter :idesmil: Jeg AVSKYR jerntabletter, men alt for å få litt mer energi.

I dag :regn: det her. Eller, det pøser ned. Like godt å holde seg inne tror jeg, med :kaffe: og et pledd. Frister i allefall ikke å gå ut. Jeg henter til nød posten ;)

Eller driver vi å tenker i overkant mye på bil for tida. Samboer'n min tror jeg nesten ikke tenker på annet. Vi har en fullt brukbar en, men den har et lite minus. Det er ikke plass til to barn og vogn i den. Og det må vi jo nesten ha nå. Må nok ut å kjøpe stasjonsvogn ja, for sånne søskenvokner er svære greier assa. For tiden så vurderer vi enten Toyota avensis eller Mazda 6 (ikke at jeg har noe peil) :forvirret: men jeg tror nesten vi må dra å se litt en dag. Må jo være plass til barneseter baki også og de for "viderekommende" er svære greier.

Selv om dagen i går var pyton en stund fant jeg ut noe veldig, veldig bra i går. Nå gleder jeg meg virkelig til den nye babyen kommer. Ikke det at jeg ikke har gledet meg før, men det kom så brått at det generelt var veldig mange tanker. Nå kan jeg nesten ikke vente :hjerter_rundt: *knis* Tror babybesøk kombinert med tantebarn gjorde susen. Fant også ut at jeg GLEDER meg til fødselen (samboer'n min gjør ikke det). Men ulempen med sånn "gleding" er at jeg også har blitt veldig redd for at noe skal være galt. Ikke lett det her.

Nei, da skal vi spise lunsj vi :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Private Practice på tv, gulrøtter og kesamdip... I loooooooove tuesday nights :hjerter_rundt:

på min tv også :fnise: har hjemmebakt brød med rørte blåbær :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...