Gå til innhold

Røya skal få fin rompe

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Skya skrev:
Så du merker forskjellen altså? Gøy. Kanskje jeg skal bli flink til å spise egg jeg og. Eneste måten jeg får i meg egg nå er gjennom vaffelrøra. :hoho:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Du driver vel med alternativ trening du nå? Forstår godt at du ikke har tid til å oppdatere her da altså... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! :fnise:

Det er jammen god trening i både flytting og :sengekos:

:lur:

Vi må få tid til begge deler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Maggie- skrev:
Haha, så bra avatar + nick... :ler:

:hoppe: Det er sånn jeg ser verden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å flytte er god trening. Jeg er fremdeles utslitt.

I dag har jeg spist kake.

Fy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

fant ut at det var så lite aktivitet på Pupsilure si treningsdagbok at jeg tenkte jeg skulle kikke inn på di bok :)

Hvordan går det med j-lo treninga di? hehe

fikk du meldt deg inn på de der greiene du skulle prøve? veiledningsgreiene... :) prøver å komme meg i form selv her faktisk :) samboertillegget er noe herk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokkon83 skrev:
Hei hei!

fant ut at det var så lite aktivitet på Pupsilure si treningsdagbok at jeg tenkte jeg skulle kikke inn på di bok :)

Hvordan går det med j-lo treninga di? hehe

fikk du meldt deg inn på de der greiene du skulle prøve? veiledningsgreiene... :) prøver å komme meg i form selv her faktisk :) samboertillegget er noe herk...

Haha! Gjett om jeg kjenner til samboertillegget! Jeg har bodd sammen med kjæresten min før jeg flyttet til Bergen. Jepp, han samme jeg nå flyttet tilbake til. Og jeg gikk på en skikkelig smell. Det kommer ikke til å skje nå, men det har noe med kunnskap å gjøre. Jeg vet akkurat hva jeg gjorde feil, og jeg vet akkurat hva jeg ikke skal gjøre nå.

Kunnskap er så viktig, så jeg tråler gjennom alt jeg finner. Sånn utenifra kan jeg nesten oppfattes som fanatisk. Men det er jeg ikke ;) Og det er så mange rare måter å gjøre ting på. Ja, rare!

Har funnet ut at råvarer, variert kosthold og fysisk aktivitet funker best for meg. Og da er fysisk aktivitet viktigst. :)

I morgen skal jeg rydde resten av tingene på plass, så skal jeg pakke til hytteturen. Bikkja, kjæresten og ødemarka. Da blir det masse turer, så det blir bra for rompa! :hoppe:

Og forresten, det veiledningsgreiene, det skal jeg melde meg på når semesteret begynner. Det er Studentsamskipnaden i Oslo som styrer med det, og må betale semesteravgift først. Det gleder jeg meg til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Du kan glede deg til du kommer igang hos Studentidretten! Jeg begynte å trene der mens jeg studerte, og det er ingen som får meg derfra på en lang stund enda! (Jeg var ferdig med studiene for tre år siden....) Hvis du liker å gå på timer, så har de veldig bra instruktører, bare si fra hvis du vil ha tips!!!

Jeg har forresten prøvd dette med kostholdsveiledning, men ikke en full helseprofil. Jeg fant vel ut mye av det jeg allerede visste på veiledningen, men må innrømme at jeg ikke har vært superflink til å følge det... Det spørs om jeg må ta en liten skjerpings der... :sjenert:

Lykke til ihvertfall, og føler du for å holde meg litt i ørene også, så er du mer enn velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryllupsTwisted skrev:
Du kan glede deg til du kommer igang hos Studentidretten! Jeg begynte å trene der mens jeg studerte, og det er ingen som får meg derfra på en lang stund enda! (Jeg var ferdig med studiene for tre år siden....) Hvis du liker å gå på timer, så har de veldig bra instruktører, bare si fra hvis du vil ha tips!!!

Jeg har forresten prøvd dette med kostholdsveiledning, men ikke en full helseprofil. Jeg fant vel ut mye av det jeg allerede visste på veiledningen, men må innrømme at jeg ikke har vært superflink til å følge det... Det spørs om jeg må ta en liten skjerpings der... :sjenert:

Lykke til ihvertfall, og føler du for å holde meg litt i ørene også, så er du mer enn velkommen!

Så koselig å se nye folk i dagboka :hoppe:

Jeg gleder meg til å begynne i studentidretten! :) Har du brukt svømmebassenget noe særlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
  Miss Shorty skrev:
Så koselig å se nye folk i dagboka :hoppe:

Jeg gleder meg til å begynne i studentidretten! :) Har du brukt svømmebassenget noe særlig?

Jeg brukte det ganske mye til å begynne med, så ble det litt i perioder etter det. Av en eller annen grunn begynte det ene kneet mitt å henge seg opp når jeg svømte, ikke spesielt behagelig... Svømming som skal være så bra for alt og så lite belastende. Jeg kan ikke være helt normal.

Etter forrige tatoveringsrunde (den ble fullført over tre ganger) har det ikke blitt noe i det hele tatt. Men så handler kanskje ikke så mye om tatoveringer heller, men min hangup på ting med mye koordinasjon..... :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryllupsTwisted skrev:
Jeg brukte det ganske mye til å begynne med, så ble det litt i perioder etter det. Av en eller annen grunn begynte det ene kneet mitt å henge seg opp når jeg svømte, ikke spesielt behagelig... Svømming som skal være så bra for alt og så lite belastende. Jeg kan ikke være helt normal.

Etter forrige tatoveringsrunde (den ble fullført over tre ganger) har det ikke blitt noe i det hele tatt. Men så handler kanskje ikke så mye om tatoveringer heller, men min hangup på ting med mye koordinasjon..... :danser:

Ooohh... tattis :hoppe: Hva var det som var så stort at det måtte tas over tre runder? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
  Miss Shorty skrev:
Ooohh... tattis :hoppe: Hva var det som var så stort at det måtte tas over tre runder? :)

Gjorde en cover-up på leggen (hadde en relativt liten djevel der som alt var galt med, dvs. den var en impuls, den var dårlig utført, og den hadde for mye farger i forhold til resten av mine tattiser) Og brått ble relativt lite til relativt stort, store deler av høyreleggen har fått fin figur på (denne gangen gjennomtenkt, godt utført og i svart). Nå skal det sies at det var første gangen som var heftigst, med 6 timer, mens de to resterende øktene var halvannen time og en halvtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

bryllupsTwisted skrev:
Gjorde en cover-up på leggen (hadde en relativt liten djevel der som alt var galt med, dvs. den var en impuls, den var dårlig utført, og den hadde for mye farger i forhold til resten av mine tattiser) Og brått ble relativt lite til relativt stort, store deler av høyreleggen har fått fin figur på (denne gangen gjennomtenkt, godt utført og i svart). Nå skal det sies at det var første gangen som var heftigst, med 6 timer, mens de to resterende øktene var halvannen time og en halvtime.

6 timer?!? OMG :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her og tenker at jeg egentlig er glad for at det diskuteres tattiser i dagboka mi, slik at folk kanskje glemmer at det ikke har vært noe trening på en stund.....

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Shorty skrev:
Sitter her og tenker at jeg egentlig er glad for at det diskuteres tattiser i dagboka mi, slik at folk kanskje glemmer at det ikke har vært noe trening på en stund.....

Velkommen i klubben!

Jeg ordnet meg treningsdagbok på Shapelink før jeg dro på ferie. Var flink de første dagen, og ting så veldig bra ut, nå ser det bare sååå stusselig ut. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Shorty skrev:

Her jeg sitter og spiser Tyrkisk Pepper-sukkertøy er jeg også ganske happy for at det ikke er så mye fokus på trening her!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryllupsTwisted skrev:
Men det var det verdt!!! :jepp:

Det kan jeg tenke meg. Jeg har noe lignende bak på ryggen, en liten drage. Den er så liten og malplassert. Men jeg gidder liksom ikke å bruke tid eller penger på den, for jeg ser den jo ikke allikvel. Men om jeg noen gang bli rik og for mye tid til overs så er det det første jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...