Gå til innhold

Røya skal få fin rompe

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Gjest Bolledeig

Gode treninger på deg, sterk er du :)

Rygghev kan man trene ganske lenge uten noe særlig motstand, kroppsvekt holder lenge, så det ville jeg ikke tenkt på, er det på maskinene eller de stativene laget til rygghev du bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

14! Det er jo kjempebra :duskedame: Så flink du er :)

Det er veldig sjelden jeg er så høyt oppe, for å si det sånn. Så kanskje burde jeg heller øke litt i level, enn å sutre over at det ikke er mulig å stille inn stigning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode treninger på deg, sterk er du :)

Rygghev kan man trene ganske lenge uten noe særlig motstand, kroppsvekt holder lenge, så det ville jeg ikke tenkt på, er det på maskinene eller de stativene laget til rygghev du bruker?

Takk :)

Jeg bruker de stativene. Jeg bestemte meg for å prøve vekter, siden det ikke var så anstrengende lenger med bare kroppsvekt. Men i dag glemte jeg det... ble så opptatt av å snakke med ei jente om å bytte på mellom settene våre :fnise:

Koselig at du er innom med sånne små tips :Nikke:

14! Det er jo kjempebra :duskedame: Så flink du er :)

Det er veldig sjelden jeg er så høyt oppe, for å si det sånn. Så kanskje burde jeg heller øke litt i level, enn å sutre over at det ikke er mulig å stille inn stigning :ler:

Takk :hoppe:

Øk i level, så tar det mer i rompa :Nikke: Rompa skal hvertfall gjennomgå skikkelig hos meg hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på denne dansinga, altså. Om det var noe for meg :klø: Ikke fordi jeg var en stor kløne, det spiller ingen rolle, jeg er ei kløne når det gjelder step også :fnise: Men jeg har rett og slett forelsket meg i høyintensitet på ellipsen. Trodde ALDRI jeg skulle gjøre det, elske høypuls lissom... Så jeg kommer mest sansynlig til å gå inn i studioet etter flow, og ta den skikkelig ut! Herrrrrlig!

Koselig at du stikker innom selv med liten KG-tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Er usikker på denne dansinga, altså. Om det var noe for meg :klø: Ikke fordi jeg var en stor kløne, det spiller ingen rolle, jeg er ei kløne når det gjelder step også :fnise: Men jeg har rett og slett forelsket meg i høyintensitet på ellipsen. Trodde ALDRI jeg skulle gjøre det, elske høypuls lissom... Så jeg kommer mest sansynlig til å gå inn i studioet etter flow, og ta den skikkelig ut! Herrrrrlig!

Koselig at du stikker innom selv med liten KG-tid :)

Klart jeg må innom! Avhengig selv om det er liten tid å være det på!! :jepp:

Men bare så det er sagt, så blir det ganske bra høyintensitet så fort du får programmet inn i beina altså! :) Men skjønner deg godt hvis noe annet frister mer, vet hvordan det er!

Du får si hei på vei ut ihvertfall da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg litt irritert.... Lønna mi har ikke kommet, jeg har snakket med sjefen, hun mente det var fordi jeg ikke hadde levert et skriv, en bekreftelse på at jeg har akseptert stillingen. Greit nok, den må jeg ha rotet bort. Det er èn ting; jeg har ikke penger. En annen ting er at semesterkortet mitt ikke har kommet i posten, dvs jeg kan ikke bevise at jeg er medlem av SiO og dermed får jeg ikke studentpris på Domus i morgen! Jeg hadde planlagt å betale semesteravgiften i studentidretten i morgen. Jeg NEKTER å betale 100 kr i enkeltbillett, for dem er jo jeg en ekstern nå. Det er utrolig irriterende, jeg har så lyst til å trene, men jeg sitter midt i limbo. Fuck. Jeg blir sur når jeg ikke får trent når jeg vil.

Så det ender opp med at jeg tar en skikkelig langtur med hunden i morgen, får bare komme meg opp så tidlig som mulig, og ta det som en langkjøringsøkt. Gjør jeg det før frokost, forbrenner jeg mer fett også. Møkkalønn, møkkasemesterkort, møkkaHF og møkkaekamensoppmelding. Like greit å få ut det andre som har frustrert meg i det siste og! Nå går jeg og legger meg! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt frustrasjonen. Irriterende og ikke få trent når man er så godt i gang og så motivert. Får satse på at det ordner seg til uka. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Uff, så kjedelig! :troest: Utrolig irriterende å bli stoppet av sånne ting når man er motivert til å trene. Men bra du fikk det ut!

Langtur med hunden er ikke dumt det heller da, men skjønner at det ikke blir det samme, håper både lønna og semesterkortet kommer snart :jepp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt frustrasjonen. Irriterende og ikke få trent når man er så godt i gang og så motivert. Får satse på at det ordner seg til uka. :kose:

Jepp, ordner seg nok :Nikke: Litt greit å oppdage at det er kjipt og ikke få trent, det betyr jo at det er på vei til å bli en inngrodd vane. Forhåpentligvis ;)

Uff, så kjedelig! :troest: Utrolig irriterende å bli stoppet av sånne ting når man er motivert til å trene. Men bra du fikk det ut!

Langtur med hunden er ikke dumt det heller da, men skjønner at det ikke blir det samme, håper både lønna og semesterkortet kommer snart :jepp:

:kose:

Langturene er gode de, blitt en vane om morran nesten uansett. :) Lønna skulle visst være på vei. Og semesterkortet kommer sikkert snart. Betalte jo semesteravgiften i forrige uke :) Pleier å gå ganske fort, det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så vesentlig mye å melde på treningsfronten, har gått lange turer i helgen, det er ikke så ille det. Og i stad måkte jeg snø på trappa. Det så nemlig ut som om jeg ikke hadde en trapp, men en bratt bakke. Og det er greit å vite hvor trinnene er ;) Lekte litt med hunden ute i snøen, og ble god og varm. Så det ble en sen frokost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uka skal jeg starte med å gå turer og. Blir ikke så lange da, men en halvtime-tre kvarter før frokost. Og snømåking ser det ut til at det blir og! :snø:

Skal jeg forresten flytte denne over til treningsdagbøkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye måking blir det, ja. Jeg gadd ikke ta trappa i dag, det bare snør og snør og snør, så jeg kan likegodt ta alt når jeg kommer hje :Nikke:

Har jeg virkelig gått glipp av at det er et underforum som faktisk er for treningsdagbøker? :klø:

Men flytt den gjerne over :hoppe: Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :hoppe:

Hehe, ja da var jeg ikke så fjern likevel da ;) Men når jeg tenker etter, så var det jo på tide ;) Sykt mange treningsbøker her inne :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:duskedame:

Nå også som egen treningsdagbok!

Å måke snø er da trening nok så det holder. Dessuten tror jeg man bruker ganske mye muskler på å holde seg oppreist i Oslos gater om dagen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i Ansjoni.Vi har gått den samme runden som vi pleier å gjøre, den varer ca 1 time. 1 time anspenthet i lårene hver dag, resulterte i stølhet både i går og i dag. :Nikke:

Hvis ikke semesterkortet mitt kommer i dag, så hyler jeg!! Da hører dere meg, skal jeg love dere :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Ble det trening på deg i kveld eller venter du fremdeles på kortet? SiO skal ha inne i sine systemer når du har betalt for deg, så du skal ikke være nødt å ha med kvitteringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...