KnockedUp Skrevet 25. august 2008 #181 Del Skrevet 25. august 2008 Får vi ikke se skoene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. august 2008 #182 Del Skrevet 26. august 2008 Hei KnockedUp! Jeg lover at skobilder skal komme, har bare ikke vært hjemme nok til å få fikset sånt i det siste... Skal prøve å få gjort det i kveld eller i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. august 2008 #183 Del Skrevet 26. august 2008 Oooooooooooooooo, hadde fått mail fra Paradisreiser med forslag på reise til Maldivene i dag tidlig!! Kjenner jeg ble utrolig gira nå, og litt sånn type "koste hva det koste vil"-gira.... Jeg har en liten mistanke om at kjære vil prøve så godt hun kan å få meg ned på jorda igjen, men jeg er ikke interessert! Det så helt fantastisk ut! Spesielt falt jeg for et av tilbudene med 9 netter med jacuzzi beach villa og 5 netter i water villa! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 26. august 2008 #184 Del Skrevet 26. august 2008 Oooooooooooooooo, hadde fått mail fra Paradisreiser med forslag på reise til Maldivene i dag tidlig!! Kjenner jeg ble utrolig gira nå, og litt sånn type "koste hva det koste vil"-gira.... Jeg har en liten mistanke om at kjære vil prøve så godt hun kan å få meg ned på jorda igjen, men jeg er ikke interessert! Det så helt fantastisk ut! Spesielt falt jeg for et av tilbudene med 9 netter med jacuzzi beach villa og 5 netter i water villa! :rødme: Ååååååå, herlig herlig!!!! Hvor på maldivene er det da? Vi skal bo på Kuredu og Filitheyo Gleder meg så sinnsykt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. august 2008 #185 Del Skrevet 26. august 2008 Ååååååå, herlig herlig!!!! Hvor på maldivene er det da? Vi skal bo på Kuredu og Filitheyo Gleder meg så sinnsykt!! Det jeg falt mest for var på Iru Fushi. Vet ikke så mye om de enkelte øyene, det ser himmelsk ut overalt spør du meg!!! :rødme: Og for din del er det jo ikke lenge til nå, verken med eller bryllupsreise i paradis!!! Hvordan går det, har du nervene under kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. august 2008 #186 Del Skrevet 26. august 2008 Vi har ikke tenkt på bryllupsreise en gang Jeg har spurt kjære flere ganger, men får liksom bare "vet ikke" tl svar hver gang Da blir det bærplukkerferie i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 26. august 2008 #187 Del Skrevet 26. august 2008 Det jeg falt mest for var på Iru Fushi. Vet ikke så mye om de enkelte øyene, det ser himmelsk ut overalt spør du meg!!! :rødme: Og for din del er det jo ikke lenge til nå, verken med eller bryllupsreise i paradis!!! Hvordan går det, har du nervene under kontroll? Var inne på nettsiden og så på Iru fushi nå, og de så jo bare helt fantastisk ut!!!! ..og ja, alt ser jo bare helt himmelsk ut, så jeg tror man blir fornøyd uansett hvor man velger å dra til der.. Ja, jeg tror nerver og alt er under kontroll. Tror jeg har husket det meste..hehe. Kommer standig på småting jeg må huske og mailer som må sendes, men de viktigste tingene er jo på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. august 2008 #188 Del Skrevet 26. august 2008 Vi har ikke tenkt på bryllupsreise en gang Jeg har spurt kjære flere ganger, men får liksom bare "vet ikke" tl svar hver gang Da blir det bærplukkerferie i sverige Du har heldigvis fortsatt ganske mange måneder å mase på da..... Uansett er det sikkert bare deilig å være sammen alene en liten stund etter bryllupet, det er han vel enig i eller?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. august 2008 #189 Del Skrevet 26. august 2008 Var inne på nettsiden og så på Iru fushi nå, og de så jo bare helt fantastisk ut!!!! ..og ja, alt ser jo bare helt himmelsk ut, så jeg tror man blir fornøyd uansett hvor man velger å dra til der.. Ja, jeg tror nerver og alt er under kontroll. Tror jeg har husket det meste..hehe. Kommer standig på småting jeg må huske og mailer som må sendes, men de viktigste tingene er jo på plass Høres bra ut! Jeg kommer sikkert til å være helt manisk når jeg har så kort tid igjen. Har fortsatt ikke skjønt at jeg ikke skal få holde total kontroll på alt, at jeg må overlate noen ting til andre (les: mat, servering osv...) Jeg har jo alltid jobbet i brylluper og sørget for at brudeparet får en fin opplevelse, ikke måttet være the centre of attention! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 26. august 2008 #190 Del Skrevet 26. august 2008 Høres bra ut! Jeg kommer sikkert til å være helt manisk når jeg har så kort tid igjen. Har fortsatt ikke skjønt at jeg ikke skal få holde total kontroll på alt, at jeg må overlate noen ting til andre (les: mat, servering osv...) Jeg har jo alltid jobbet i brylluper og sørget for at brudeparet får en fin opplevelse, ikke måttet være the centre of attention! Har du sett filmen "27 dresses"? Du passer kanskje litt inn der Og hvordan går det når dere er to jenter om det? Med mannfolk er det jo ganske greit, ikke alle som gidder å blande seg så veldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. august 2008 #191 Del Skrevet 26. august 2008 Har du sett filmen "27 dresses"? Du passer kanskje litt inn der Og hvordan går det når dere er to jenter om det? Med mannfolk er det jo ganske greit, ikke alle som gidder å blande seg så veldig mye Har ikke sett filmen, kanskje jeg må gjøre det! Vi er begge kontrollfriker, men på hver vår måte, så det går egentlig ganske greit. Min kjære ligner heldigvis innimellom på en typisk gutt, med tanke på at hun ikke er så manisk og irrasjonell som meg. Tør ikke tenke på hvordan det skulle vært hvis vi begge var like gale!!! Men så er hun kjempesøt og feminin på veldig mye annet. :rødme: Og hun er kjempeinteressert i alt som har med bryllupet å gjøre (bortsett fra sko tror jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. august 2008 #192 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Sko! Bittelite bilde, men likevel! Edit: hvorfor ser de røde ut??? Endret 26. august 2008 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 26. august 2008 #193 Del Skrevet 26. august 2008 Har ikke sett filmen, kanskje jeg må gjøre det! Vi er begge kontrollfriker, men på hver vår måte, så det går egentlig ganske greit. Min kjære ligner heldigvis innimellom på en typisk gutt, med tanke på at hun ikke er så manisk og irrasjonell som meg. Tør ikke tenke på hvordan det skulle vært hvis vi begge var like gale!!! Men så er hun kjempesøt og feminin på veldig mye annet. :rødme: Og hun er kjempeinteressert i alt som har med bryllupet å gjøre (bortsett fra sko tror jeg ) Den var ganske alright, så vil anbefale den! Det er jo bra dere ikke er like på den måten da! Ville sikkert vært litt kræsj der da.. Hvis to stk skulle hatt like mye kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 26. august 2008 #194 Del Skrevet 26. august 2008 Sko! Bittelite bilde, men likevel! Edit: hvorfor ser de røde ut??? De var kjempesøte! De ser sikkert så røde ut fordi resten av bildet er så rødt, så når det blir forminsket tar den fargen over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. august 2008 #195 Del Skrevet 26. august 2008 Du har heldigvis fortsatt ganske mange måneder å mase på da..... Uansett er det sikkert bare deilig å være sammen alene en liten stund etter bryllupet, det er han vel enig i eller?? :klø: Joda det er det som teller Vi har lyst å dra til syden da, men har ikke bestemt oss helt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. august 2008 #196 Del Skrevet 27. august 2008 Veldig fine og søte sko! Og de ser ikke røde ut når man forstørrer bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. august 2008 #197 Del Skrevet 27. august 2008 De var kjempesøte! De ser sikkert så røde ut fordi resten av bildet er så rødt, så når det blir forminsket tar den fargen over... Veldig fine og søte sko! Og de ser ikke røde ut når man forstørrer bildet! Takk! Jeg håper de er like søte når de kommer i posten!! Og ikke minst at de passer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. august 2008 #198 Del Skrevet 27. august 2008 I går var en litt blandet dag for meg. Jeg var jo så gira på Maldivene og som det fremgår av denne dagboka litt "koste hva det koste vil"-innstilt. Men så snakket vi litt om det hjemme, og det er nok ikke sikkert det lar seg gjøre økonomisk. Og som kjære sier, vi kan ikke bestille noe vi ikke vet om vi kan stå inne for når fakturaen kommer i posten. Og det er jeg selvfølgelig helt enig i... Jeg er bare mye mer svevende enn henne og er flink til å holde realitetene på avstand... Men, i dag kom kjære med et godt forslag. Hva om vi lager langtidsplan og sier at om så så mange år skal vi dra til Maldivene... Sparer jevnt og trutt, og heller prøver å finne en annen løsning rett etter bryllupet? Og når det har fått sunket inn litt så er det faktisk et veldig godt forslag! Så innimellom slagene på jobb i dag så har jeg gjort litt mer research, og nå er jeg brått også forelsket i Sicilia, nærmere bestemt Palermo... Og det blir 6.600 kr per pers istedenfor 24.600 kr! Det høres jo ut som mye mer gjennomførbart økonomisk ihvertfall, og vi har begge hatt lyst til å dra til Italia også. Får se hva kjære synes om mitt nye forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 27. august 2008 #199 Del Skrevet 27. august 2008 I går var en litt blandet dag for meg. Jeg var jo så gira på Maldivene og som det fremgår av denne dagboka litt "koste hva det koste vil"-innstilt. Men så snakket vi litt om det hjemme, og det er nok ikke sikkert det lar seg gjøre økonomisk. Og som kjære sier, vi kan ikke bestille noe vi ikke vet om vi kan stå inne for når fakturaen kommer i posten. Og det er jeg selvfølgelig helt enig i... Jeg er bare mye mer svevende enn henne og er flink til å holde realitetene på avstand... Men, i dag kom kjære med et godt forslag. Hva om vi lager langtidsplan og sier at om så så mange år skal vi dra til Maldivene... Sparer jevnt og trutt, og heller prøver å finne en annen løsning rett etter bryllupet? Og når det har fått sunket inn litt så er det faktisk et veldig godt forslag! Så innimellom slagene på jobb i dag så har jeg gjort litt mer research, og nå er jeg brått også forelsket i Sicilia, nærmere bestemt Palermo... Og det blir 6.600 kr per pers istedenfor 24.600 kr! Det høres jo ut som mye mer gjennomførbart økonomisk ihvertfall, og vi har begge hatt lyst til å dra til Italia også. Får se hva kjære synes om mitt nye forslag! Hørtes ut som et veldig godt forslag! 24.600 hørtes veldig dyrt ut! Når man skal ha det i tillegg til bryllupet så blir det litt mye.. Vi har ikke råd til noen stor bryllupsreise... Huset skal bygges og pusses opp endel nå, i tilleg til bryllup, så da forsvinner pengene fort Så tror vi tar en helt ordinær sydentur, er nok for oss å komme oss bort litt og bare være oss sammen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. august 2008 #200 Del Skrevet 27. august 2008 Hørtes ut som et veldig godt forslag! 24.600 hørtes veldig dyrt ut! Når man skal ha det i tillegg til bryllupet så blir det litt mye.. Vi har ikke råd til noen stor bryllupsreise... Huset skal bygges og pusses opp endel nå, i tilleg til bryllup, så da forsvinner pengene fort Så tror vi tar en helt ordinær sydentur, er nok for oss å komme oss bort litt og bare være oss sammen :rødme: Det er jo absolutt hovedsaken å få lov til å være to sammen etter bryllupet. Er godt fornøyd med at det finnes alternativer som også kan friste masse! Det kan jo godt hende vi bare har øyne for hverandre likevel??? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg