Gå til innhold

Der var forholdet mitt en saga blott


Lissi

Anbefalte innlegg

Lissi 33, jammen på tie seie eg og! Har ikkje skrive i nåken av dine tråda før, lest desto meir, og eg håpar du held deg langt unna han her i framtida, han kjem ikkje til å forandre seg saman med deg, de er i feil spor trur eg.

Ønskjer deg all lukke i framtida, men ikkje kast deg inni noko nytt, ta den tida du treng til å finne ein som er heilt rett for nett deg. Eg har trua på at du finn ut av dette!

Takk for det. Jeg vet at dette er det eneste riktige. Skal holde meg langt unna han ja. Kan aldri stole på han igjen.

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Sommeren er rette tiden å være singel på :) Du skal ikke ta med deg en venninne og unne deg en tur til varmere strøk da? Det hadde gjort deg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han sa dette i en sms: jeg vil deg bare godt ....., mtp at vi likevel var litt forskjellige og sannsynligvis ikke hadde fungert optimalt som et team. Dette ville tæret ytterligere på, tror jeg. så det var nok en riktig avgjørelse likevel som sparte begge for mye frustrasjon.

Hvorfor har han da holdt på meg i et år? Hvorfor har han ikke gitt slipp på meg en av de gangene jeg har flyttet ut?

Hvorfor ikke avslutte med stil? Istedet gjøre noe så usselt?

Men jeg tror det var hjelp fra et eller annet.. det ga meg det pushe jeg trengte for å komme meg videre:)

Hehe, eksen min gjorde det slutt etter tre år, og han var bare sammen med meg pga sex. Tenkte å foreslå det samme, men så tenkte jeg: Nei, vent litt. Huff... Var bare litt galgehumor.

Jeg kommer aldri helt til å forstå hvorfor min eks var sammen med meg så lenge, og kanskje du heller aldri vil forstå. Kanskje var eksen din glad i deg, for feig til å gjøre det slutt... Håpet at det skulle gå over... Men det jeg ikke forstår er hvorfor han ikke benyttet "sjansen" da det ble slutt mellom dere tidligere. Hvorfor ikke dra da? Vel ... Svaret kom til meg mens jeg sitter her og tenker høyt. Kanskje han rett og slett er redd for å være alene? At et forhold som hangler er bedre enn ingenting. Og at han registrerte seg på sukker for å ha "reserve" om det skulle bli slutt mellom dere. Slik at han slapp å være alene. Du kjenner han best, kan det være grunnen, tror du? Aner ikke jeg, bare hiver ut noen tanker, egentlig.

Jeg har vært registert på forumet her i noen år, men slettet meg for et par måneder siden. Har fulgt meg deg da, og har sympati med deg. Skulle neten spurt om du ville ta en kaffe om du bodde i Oslo og trengte en skulder, men...

Kanskje det er en trøst, om enn en mager en, det finnes mennesker som du ikke kjenner her i verden, men likevel er disse menneskene opptatt av ditt ve og vel og håper at du får det bra! Du er ikke alene... Selv om det sikkert kan føles slik. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren er rette tiden å være singel på :) Du skal ikke ta med deg en venninne og unne deg en tur til varmere strøk da? Det hadde gjort deg godt.

Jeg satt faktisk å tenkte på det i dag. Det er nettopp det jeg burde gjort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet hardt, for hardt.

Vi hadde en herlig dag i går, grilla og drakk rødvin. Det kom en på døra og jeg tok en titt på pcen hans i mens. Vi satt faktisk å planla bryllup for moroskyld. Lo og hadde det så gøy. Men han har profil på sukker. Er ikke det flott at min samboer er begynt å se etter andre damer?

Så nå står klærne hans i en søppelsekk på trappa og jeg har mistet troen på kjærligheten! :sukk:

Har kun lest dette innlegget i tråden, men så forskjellige som dere to er i forhold til prioriteringer er det virkelig til det beste. Men du har vel tatt han inn i varmen igjen innen kvelden snur til ny dag, tenker jeg, som vanlig... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kun lest dette innlegget i tråden, men så forskjellige som dere to er i forhold til prioriteringer er det virkelig til det beste. Men du har vel tatt han inn i varmen igjen innen kvelden snur til ny dag, tenker jeg, som vanlig... :roll:

Ja, for det går jo aldri an å faktsik til slutt klare å bryte ut!

Dette skal gå så bra så lissi33! Synes du takler dette kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig med sånne folk? Skjønner godt at du føler deg lurt jeg!

Jeg skulle ønske jeg visste. Men noen vet ikke hva de har før de har mistet det.

Det har jeg alltid sagt til han.

I dag har jeg en skikkelig tung dag. Bare griner og føler meg så verdiløs. At han kan si han elsker meg ene dagen, og neste sjekker han damer.

Det gjør så jævli vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fisk73

Beklager, jeg synes det er litt vel lynsjestemning her jeg...

Mannen var rett og slett ikke klar for å være i forhold med deg, hvorfor, det kan kan ingen av oss vite. Men det jeg har lest tidligere i dine tråder lissi, er at det har vært et forhold preget av mye usikkerhet, og det har dere vært to om å lage... Jeg kjenner veldig få mennesker som trives under slike usikre forhold, du har selv truet han med å gå flere ganger, vel, det var ikke akkurat med på å sikre forholdet dere imellom...

Ønsker deg lykke til, men det å sitte her på nett og kritisere en mann du har vært veldig glad i og frivillig delt flere år sammen med, vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke heller jeg har kritisert han er, jeg stiller spørsmål ved handlingene hans.

Endret av Lissi33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis man ikke kan få klage sin nød på et anonymt nettforum, hvor kan man da få utløp for alle frustrerende tanker uten å plage de nærmeste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fisk73

Klart man skal få ytre sine meninger i et offentlig fora, men da må man også tåle at andre har en annen mening eller oppfatning av saken ;)

Personlig så mener jeg at en sak alltid har to sider, minst, og det å nøre oppunder en sur galle, eller lage "lynsjestemning", vel det tror ikke jeg er spesielt bra for en selv.... Er det ikke meningen at man skal gå videre i livet? Gjør man det om man bruker mye tid på å analysere hva som er galt med mannen? Det er vel bedre om man går litt i seg selv og ser på hva man kan dra med seg av lærdom i et havarert forhold? Det er jo mulig man selv handler uhensiktsmessig...

Og jeg har lest flere av trådene til lissi, og jeg synes det har vært mye att og frem, usikkerhet, klaging, frustrasjon og masse annet. Men jeg tror ikke bare det er han som er problemet.....

Håper virkelig du kommer deg gjennom dette, lykke til, og håper du tar noen lærdommer og ikke lar han få prege deg i mange år i ettertid med bitterhet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg skulle ønske jeg visste. Men noen vet ikke hva de har før de har mistet det.

Det har jeg alltid sagt til han.

I dag har jeg en skikkelig tung dag. Bare griner og føler meg så verdiløs. At han kan si han elsker meg ene dagen, og neste sjekker han damer.

Det gjør så jævli vondt.

Et tips til deg Lissi; ikke tenk så mye over "hvordan kunne han??!!". Jeg vet det er vanskelig, men prøv!! Prøv å innstill hjernen din på at han er ikke noe for meg akkurat nå.

Og grav deg ned med sorgene, få det ut! Jeg personlig skjønner ikke det pjattet om å gå ut på byen og finne seg en kar som blir med på det meste. Jeg har mer tro på å gå inn i seg selv først før man begynner å se utover. Det er jo ikke dermed sagt at du ikke kan gå ut og hygge deg, hvis du skjønner hva jeg mener.

Lykke til! Kjærlighetssorg er for jævlig, men det må til noen ganger.

Forresten, han kjenner deg jo godt, og vet hvilke strenger han skal spille på. Som på søndag for eks, med å ta seg fri og si de ordene du ønsker å høre. Nå er det opp til DEG om det skjer en forandring her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare stikke innom å ønske deg lykke til og gi en :klemmer:

Jeg har vært der du er i dag - var sammen med en i over fire år som var usikker uten å gi beskjed.. han var også feig... lot meg blir så forbanna, såret og lei meg at det var jeg som gjorde det slutt til slutt fordi han ikke turte å gjøre det selv....

det tok noen mnd med selvmedlidenhet og tunge tanker, før det gikk opp for meg at jeg hadde det bedre uten han..... når det kom til stykket så savnet jeg ikke HAN, men det å være sammen med noen.. samtidig som jeg følte meg ensom da vi var sammen...... følelser er ikke alltid så veldig logiske....

men så fort jeg var klar for det (og det tok lang tid å finne tilbake til meg selv, og være fornøyd med å være alene) så fant jeg verdens beste mann, og vi gifter oss om under 2 mnd... så det går an... er bare å ta en dag om gangen! Så om ikke så altfor lenge, når du er klar - så er du videre.. og han sitter igjen med sin usikkerhet, umodenhet og feighet...

Lykke til!! Everything will be ok in the end, if its nok ok, its not the end!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...