Gå til innhold

Der var forholdet mitt en saga blott


Lissi

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Vet dere hva jeg skal gjøre nå?? Jeg skal tørke tårene mine, ta en dusj, kle meg og sminke meg litt, så kommer jeg tilbake etterpå:)

Nei, ikke kom tilbake hit - det er bare bortkasta tid. Dusj, kle deg og smink deg OG gå ut. Spis lunsj et eller annet sted, og smil til vakre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke kom tilbake hit - det er bare bortkasta tid. Dusj, kle deg og smink deg OG gå ut. Spis lunsj et eller annet sted, og smil til vakre menn.

hehe, tror ikke sminken vil gjøre en så god jobb idag, tror jeg må vente med det til i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøste og bære for en feig idiot. :roll:

Ja han er feig, på alle måter! :) Men en ting vet jeg, der er en mann der ute som vil bli veldig glad når han får meg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
hehe, tror ikke sminken vil gjøre en så god jobb idag, tror jeg må vente med det til i morgen:)

Nei, ikke vent. Har du ikke satt livet ditt på vent lenge nok nå?

Det er vel ikke vrts i å kaste bort mer tid på å fore nysgjerrige kjerringer på KG med innlegg? Livet venter på deg, og livet er utenfor KG - Bruk livet, og begynn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja han er feig, på alle måter! :) Men en ting vet jeg, der er en mann der ute som vil bli veldig glad når han får meg :skratte:

Ja, og han finner du ikke foran dataskjermen!!

Kom deg ut!! Nå!!

(Ok, du kan få lov å dusje, kle deg og sminke deg først da), men etter det er det ut i RL altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Dere har rett!! Jeg skal ta en dusj å se hvordan jeg ser ut etterpå, har tilbud om middag og vin med ei venninne, kanskje vinen bør utgå, men kanskje litt shopping. Fikse håret. Jeg bestiller meg en time til frisøren, om jeg ikke ser ut som et helvete da.. dessuten kjenner jeg frisøren så godt jeg bare kan fortelle henne det:)

Takk for gode tips, jeg skal prøve å ikke sture!! :)

Yess!! :hoppe:

(Gjest er best).

Og Lissi33: IKKE kom tilbake hit før både middag og drikke er fortært + at du har blunka til 30 spreke mannfolk.

Å hallejula, nå når jeg har jaga deg herfra, så blir vel Kg-damene enda mer forbanna på gjester. :ler:

Ha det fint i dag Lissi33. Dette fikser du glatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha jeg listet meg som singel på facebook, og skrev at jeg leter etter mannen med stor M. Tok et sekund så kom melding fra en som har godt øye til meg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess!! :hoppe:

(Gjest er best).

Og Lissi33: IKKE kom tilbake hit før både middag og drikke er fortært + at du har blunka til 30 spreke mannfolk.

Å hallejula, nå når jeg har jaga deg herfra, så blir vel Kg-damene enda mer forbanna på gjester. :ler:

Ha det fint i dag Lissi33. Dette fikser du glatt!!

Jeg kommer til å være her masse framover.. hehe.. ikke vær redd! Må jo slå igjen tida med noe:) Men jeg skal ta tak i livet mitt. Kommer til å ha noen nedturer, men skal være sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
hahaha jeg listet meg som singel på facebook, og skrev at jeg leter etter mannen med stor M. Tok et sekund så kom melding fra en som har godt øye til meg :skratte:

Der ser du!!

Men kan du nå logge deg av og komme deg ut? Jeg har nemlig ikke tid til å sitte her og passe på deg lenger. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Det var sannelig på tide.

Misforstå meg rett, men jeg har lest noen av trådene dine og rett og slett blitt frustrert over forholdet deres, skjønte ikke hvordan du holdt ut i det heletatt.

Men nå er det over, du kommer til å klare deg flott =D

Og finne en mann du fortjener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var sannelig på tide.

Misforstå meg rett, men jeg har lest noen av trådene dine og rett og slett blitt frustrert over forholdet deres, skjønte ikke hvordan du holdt ut i det heletatt.

Men nå er det over, du kommer til å klare deg flott =D

Og finne en mann du fortjener.

Ja hvordan har jeg holdt ut?? Jeg skjønner det ikke selv engang.

Jeg har mistet jobben, selvtilliten, meg selv, drømmen min om et familieliv, mannen min og huset mitt.

Men det er greit! Det er bare materielle ting, og de betyr svært lite for meg:)

Ny jobb vil komme. Ny leilighet skal jeg skaffe meg når vi har solgt huset. Drømmen om familieliv vil jeg få tilbake. Til helvete med en mann som behandler meg så dårlig.

Jeg vil klare meg flott. Har mange gode venner og masse herlig familie rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Momo_*

Phø.. Ny jobb har du i løpet av få dager, det føler jeg på meg.

Også skal du snart innrede en ny leilighet til å bli din drømmehule...

Mannen var kanpt en mann...

Drømmer kan man få nye av, og selv om du har mistet han så har du jo drømmer for deg selv og av mer generell art og da...

Selvtilitt blir aldri borte, den kan bygges opp igjen... Og det greier du

Synes du skal ta deg en ferie jeg, og la han fyren rydde opp litt. Hva sier han da? Er det greit for han at det er slutt??? Håper, håper, håper du er sterk nok til å si nei når han kommer krabbende tilbake:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Phø.. Ny jobb har du i løpet av få dager, det føler jeg på meg.

Også skal du snart innrede en ny leilighet til å bli din drømmehule...

Mannen var kanpt en mann...

Drømmer kan man få nye av, og selv om du har mistet han så har du jo drømmer for deg selv og av mer generell art og da...

Selvtilitt blir aldri borte, den kan bygges opp igjen... Og det greier du

Synes du skal ta deg en ferie jeg, og la han fyren rydde opp litt. Hva sier han da? Er det greit for han at det er slutt??? Håper, håper, håper du er sterk nok til å si nei når han kommer krabbende tilbake:-)

Jeg er sterk nok, blir ingen krabbing tilbake!! :) Ja ferie hadde vært toppers:) Skal se om jeg får noen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men hva sier han typen din da ? Eller har du ikke prata noe med han, abre stukket av??

Har dere ikke slått opp og flyttet fra hverandre mange ganger a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Lissi33!!

Er det bare snakk på deg?

Du skulle logge av og begynne å leve livet for mange minutter siden.

Hva er du opptatt med da? Nysgjerrige kg-kjerringer som dynger deg ned med pm for å få saftige detaljer? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...