Seeya Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #261 Del Skrevet 14. januar 2009 Ja, jeg håper jeg snart kan bli gravid, så ha permisjon og innen den er over håper jeg den stillingen på min forrige jobb er utlyst .. :) Bra vi er flere, som har det på samme måte hører mange si man ikke må stresse med prøvingen osv, men hvis man først prøver så blir det så man tenker en del på det.. Også, at det kommer da det kommer, men, hvis ikke vi prøver, så har vi ikke sex ofte nok til at noe skal skje hvertfall. Skal man håpe, må man jo "prøve".. Nesten fristet til å teste imorra jeg.. CD 30.. Hvis de strekene på billigtestene som var litt sterkere enn de andre dagene, hadde jeg jo EL på 16-17 dagen. Og da kunne jeg jo godt ha testen imorgen. Men spørs j når EL var da.. frister å teste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. januar 2009 #262 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvor lang pleier en sånn periode å være for deg da??? Min var på 28 dager noen dager en til to dager kortere, aldri over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. januar 2009 #263 Del Skrevet 14. januar 2009 Håper det klaffer denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #264 Del Skrevet 15. januar 2009 Hm, gjennomsnittet siden jeg slutta med pilla er vel ca. 32 dager. Men, sist gang gikk det jo , husker ikke helt, men 35-36 dager ell noe.. Så usikkert.. Kunne ønske jeg hadde kortere syklus, for da gikk jo hver PP mye fortere.. Var svak og tok en test idag.. Negativ.. så gitt opp håpet for denne mnd egentlig.. Tempen min har steget en del siste 3 dagene da og holdt seg høy men.. Hva betyr så det? Vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. januar 2009 #265 Del Skrevet 15. januar 2009 Temping kan jeg ingenting om, men om du ikke får mensen i helgen så kanskje ta en ny test på mandag??? Håper inderlig at det har klaffet for dere denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #266 Del Skrevet 15. januar 2009 Kan liksom så lite om temping jeg også .. Men, er jo første mnd jeg temper en hel syklus til samme kl, så får se da jeg får et mønster idet. Tempet jo ifjor sommer, men, hadde bare termometer som viste en desimal. + at jeg var ikke helt riktig med kl å slik.. Har på en måte mista håper mitt denne mnd jeg nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. januar 2009 #267 Del Skrevet 15. januar 2009 Ikke mist håpet da Seeya. Skjønner så altfor godt hvordan du har det. Vi hadde det jo ikke i tankene engang da jeg nå ikke fikk mensen, men sykehusinnleggelse gjorde det jo litt anderledes denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #268 Del Skrevet 16. januar 2009 Oi, nå må jeg lese dagboka di her ser jeg.. Skjedd noe jeg ikke har fått med meg :o.. Tempen min har vært veldig høy de siste dagene, og idag steg den enda mere.. hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. januar 2009 #269 Del Skrevet 16. januar 2009 Den siste måneden har vært litt hektisk for å si det sånn. God morgen forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 16. januar 2009 #270 Del Skrevet 16. januar 2009 Innom og ønsker deg en riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #271 Del Skrevet 16. januar 2009 God kveld til deg istedet da Og riktig god helg til dere alle Ingen mensen innen mandag, så blir det ny test. Håper jeg føler etter deg Nòtt .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. januar 2009 #272 Del Skrevet 16. januar 2009 God kveld til deg istedet da Og riktig god helg til dere alle Ingen mensen innen mandag, så blir det ny test. Håper jeg føler etter deg Nòtt .. Jeg krysser fingrene for deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #273 Del Skrevet 17. januar 2009 *følger skulle det stå i forrige melding.. CD 32 idag.. Ingen mensen.. Fortsatt høy temperatur.. Og akkurat nå føles det som det "sprenger" litt i brystene.. Sånn rar følelse.. Ikke ømme.. litt vondt rett og slett bare.. merkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. januar 2009 #274 Del Skrevet 17. januar 2009 Spennende det er her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. januar 2009 #275 Del Skrevet 17. januar 2009 følger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #276 Del Skrevet 18. januar 2009 CD 33. Ingen mensen. Forts høy temp, men er jo mulig det er vanlig for meg å ha slik temp i denne fasen av syklusen da.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. januar 2009 #277 Del Skrevet 18. januar 2009 Dette er jo skikkelig spennende da. Når har du tenkt å teste???? Jeg krysser det jeg kan krysse for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #278 Del Skrevet 18. januar 2009 Er fristet til å teste imorgen. Lurer litt på om mensen kommer.. For har slike murringer/stikninger, så enten er jeg gravid, eller så har jeg bynt å få litt mens smerter. Pleier aldri ha mens smerter da riktignok.. Aldri hatt egentlig.. Men er ikke slik vondt, vondt, men bare er et eller anna jge kjenner innimellom.. Vurderte å teste tirsdag.. Klare å holde meg til da..Ikke kaste bort tester i hytt og vær.. Men så er jeg jo veldig nysgjerrig da.. Så blir nok testing imorgen tidlig hvis ikke tante rød har meldt sin ankomst.. Men kan liksom ikke forvente noe anna enn negativt tror jeg.. For hvis el var dag 16, så var det jo 14 dager etter el da jeg testa sist.. og da burde det jo vært positivt hvis det var noe.. men, hvis mensen kommer de nærmeste dagene så kan jo ikke el ha vært cd 16 heller da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. januar 2009 #279 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg hadde ikke menssmerter før, men så i høst kom de Du kan godt være gravid uten at det slår ut på testen selvom det er gått 14 dager siden EL, kan hende kroppen din bruker litt tid på produsere HCG som er det stoffet testene slår ut på. Jeg fortsetter å krysse fingrene for deg jeg alstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 18. januar 2009 #280 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei:) Bare innom å snikleser litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå