Disco Biscuit Skrevet 9. desember 2008 #341 Del Skrevet 9. desember 2008 Huff leit å lese om barnet som døde.. Sender deg en trøstende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #342 Del Skrevet 9. desember 2008 Huff leit å lese om barnet som døde.. Sender deg en trøstende Takk MaiL Det er begravelse på fredag, men da har jeg eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #343 Del Skrevet 9. desember 2008 Du kan jo da gi pårørende en fin blomsterbukett og si du veldig ville komme, men at du har eksamen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #344 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, det kan jeg Kan hende jeg rekker det. Men skal ikke stresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LindaKristin Skrevet 9. desember 2008 #345 Del Skrevet 9. desember 2008 Så leit å høre om barnet...får helt noia når jeg hører om sånt,har selv en sønn på 5 år. Men lykke til på eksamen!Det kommer til å gå superfint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #346 Del Skrevet 9. desember 2008 Takk LindaKristin Jeg tror det skal gå bra, jeg har lest jevnt og trutt gjennom hele året, så jeg er ikke stressa i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LindaKristin Skrevet 9. desember 2008 #347 Del Skrevet 9. desember 2008 LITT flink du da! Stikk motsatt av den studenten jeg var...leste noen dager før hver eksamen,men gikk heldigvis alltid kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #348 Del Skrevet 9. desember 2008 LITT flink du da! Stikk motsatt av den studenten jeg var...leste noen dager før hver eksamen,men gikk heldigvis alltid kjempefint Jeg startet ikke den trenden før forrige semester, så det tok noen år før jeg skjønte at det var lurt, kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 9. desember 2008 #349 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Drikke litt rødvin du, pføy, er på jobb nå, og i min bransje blir det ikke akkurat sett på som videre positivt å drikke på jobb Men det blir det vel i de færreste bransjer Veldig trist med dødsfallet Endret 9. desember 2008 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #350 Del Skrevet 9. desember 2008 Endelig har jeg rotet frem den eksterne hardisken med bilder, så jeg har laget et lite album på FB. Foreløpig veldig lite, for Java ville ikke virke, og da får jeg loadet bare 5 bilder av gangen. Jeg ble sur på uploaderen og så nå orker jeg ikke tenke på bilder på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 9. desember 2008 #351 Del Skrevet 9. desember 2008 Kjekt med bilder da, slev om det bare er noen Jeg laget min første fotobok på nettet i går og syns det ble veldig bra. Litt stiv pris da, men vurderer å lage flere, til meg selv istedenfor vanlig album med bilder i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #352 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvor lagde du fotobok da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #353 Del Skrevet 9. desember 2008 Fotobok har jeg leeeeeeenge fundert på om jeg skal lage. Det er lenge siden jeg har hatt orden på bildene mine, så jeg må sortere og finne frem først Og DET er tiltak det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #354 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er gøy med fotobok. Jeg lage en liten en til N i fjor. Men det var sånn liten en, så skrev jeg ting på de forskjellige bildene. Var gøy det Men hva er egentlig fotobok, kan jo være jeg tar feil. Er noe som heter scrapbook og. Eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #355 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg tenker at det er en bok man lager på for eksempel fotoknudsen.no ved å laste opp bilder. Så kommer den i posten etterhvert Venninna mi lagde kalendere på den måten, de blir veldig fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #356 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg vil vinne noe fra julekalenderen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. desember 2008 #357 Del Skrevet 9. desember 2008 Flax-kalenderen? JEG OG!! Vurderer å skrape hele dritten nå - bedre å bli skuffa én gang skikkelig, enn å bli skuffa en gang om dagen gjennom hele desember... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #358 Del Skrevet 9. desember 2008 Flax-kalenderen? JEG OG!! Vurderer å skrape hele dritten nå - bedre å bli skuffa én gang skikkelig, enn å bli skuffa en gang om dagen gjennom hele desember... Jeg og hadde skrapet hele på engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #359 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har ikke Flax-kalender, men jeg ville hatt den... høres så morsomt ut. Metoden din virker fornuftig, skrap alt du Nei, jeg tenkte på KG-kalenderen. Jeg ventet spent på at de skulle avsløre vinnerne i går, men jeg stod jo ikke der!!! Neste mandag gjør jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. desember 2008 #360 Del Skrevet 9. desember 2008 Nei, jeg tenkte på KG-kalenderen. Jeg ventet spent på at de skulle avsløre vinnerne i går, men jeg stod jo ikke der!!! Neste mandag gjør jeg det Jeg stod heller ikke der! Neste mandag er det vår tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg