Gjest LindaKristin Skrevet 4. desember 2008 #321 Del Skrevet 4. desember 2008 TUUUUSEN takk for koselig dans!! Sorry at jeg glemte å danse for deg i går.. Så jeg danser litt nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #322 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg liker å bli danset for uansett når det er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LindaKristin Skrevet 4. desember 2008 #323 Del Skrevet 4. desember 2008 Så bra!Jeg må si jeg er veldig fornøyd med den dansen der,bra koreografi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 4. desember 2008 #324 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Den ligger på den skjulte KG-gruppa Dinedama fikser deg inn der, det er bare admins som kan gjøre det tror jeg. Eller var det cypress....? :klø: Ahh, såpassa ja Både dinedama og cypress er admins, så bli venn med en av dem Strix, så kan du bli invitert til den hemmelige gruppa med alle de vakre kjolebildene. En hemmelig gruppe altså! Bare å sende PM, så legger jeg til!! Jepps, jepps, det skal jeg gjøre! Laga meg en ny profil og la til bla. dinedama, så kanskje hun slipper meg inn Endret 4. desember 2008 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. desember 2008 #325 Del Skrevet 5. desember 2008 Så bra!Jeg må si jeg er veldig fornøyd med den dansen der,bra koreografi Kan dere koreografere brudedansen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. desember 2008 #326 Del Skrevet 5. desember 2008 I dag er det fredag... og det betyr at det straks er HELG!! Masser av god-helg- til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #327 Del Skrevet 5. desember 2008 Laga meg en ny profil og la til bla. dinedama, så kanskje hun slipper meg inn Kult Kan dere koreografere brudedansen også? Når den tid kommer, ja I dag er det fredag... og det betyr at det straks er HELG!! Masser av god-helg- til deg... Takk! God helg til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. desember 2008 #328 Del Skrevet 5. desember 2008 En til deg, for å ønske deg en goooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #329 Del Skrevet 5. desember 2008 God helg til deg og Muffin Og til alle dere som er innom dagboken min i løpet av helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 5. desember 2008 #330 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Ha en kjempefin helg Miss Endret 5. desember 2008 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #331 Del Skrevet 5. desember 2008 til Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. desember 2008 #332 Del Skrevet 6. desember 2008 Når den tid kommer, ja Gleder meg! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. desember 2008 #333 Del Skrevet 6. desember 2008 God helg til deg og Muffin Og til alle dere som er innom dagboken min i løpet av helga! Jeg er innom!!! God helg til meg da altså!! Ønsker deg det samme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 7. desember 2008 #334 Del Skrevet 7. desember 2008 Du skulle hatt datoen som 09.09.09 Me tenkte å danse litt for deg jeg og. Men jeg har ikke så god rytme, og ikke bli sint vis jeg trakker deg på tærene, men here we go Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #335 Del Skrevet 7. desember 2008 TittTitt Jeg blir ikke sint for at du danser for meg, vel Det er jo bare kos! Koselig at du kom innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #336 Del Skrevet 7. desember 2008 I dag fikk jeg beskjed om at et av barna jeg jobbet med for et par år siden (spesialklasse for funksjonshemmede barn), døde på fredag. Det er en merkelig følelse, man vet at de ikke lever like lenge som friske barn, men likevel forventer man at de skal leve lenge nok til å bli voksne. Mange gjør ikke det. Tenker på foreldrene, at de mistet barnet sitt like før jul, og hvordan livet kommer til å bli TOTALT annerledes, fra å dreie seg 200% om barnet, til å bare dreie seg om dem to. Rart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. desember 2008 #337 Del Skrevet 7. desember 2008 Huff, så trist!!! Det er sånne historier som setter ting litt i persepktiv ja... Man tror man har problemer selv, men så er det bare peanøtter i forhold til hva andre strir med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 8. desember 2008 #338 Del Skrevet 8. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 9. desember 2008 #339 Del Skrevet 9. desember 2008 Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #340 Del Skrevet 9. desember 2008 Huff, så trist!!! Det er sånne historier som setter ting litt i persepktiv ja... Man tror man har problemer selv, men så er det bare peanøtter i forhold til hva andre strir med... Det er sant. Jeg har alltid beundret foreldrene til disse barna, de har det beintøft, men de får til ting. De gjør de samme tingene, har karriere, andre barn som er friske, følger dem opp alle sammen. De blir slitne, men de gjør alt dette fordi de MÅ. Det er tankevekkende ja...... Takk Håper du har det bra! Jeg har det bra ja! Håper du og pusene din koser dere Hvis hun er litt groggy, kan du jo drikke litt mer rødvin for å matche Ja, nå er jeg jammen morsom igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg