Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den ligger på den skjulte KG-gruppa :) Dinedama fikser deg inn der, det er bare admins som kan gjøre det tror jeg. Eller var det cypress....? :klø:

Ahh, såpassa ja ;)

Både dinedama og cypress er admins, så bli venn med en av dem Strix, så kan du bli invitert til den hemmelige gruppa med alle de vakre kjolebildene. :lur:

En hemmelig gruppe altså!

Bare å sende PM, så legger jeg til!! :)

Jepps, jepps, det skal jeg gjøre!

Laga meg en ny profil og la til bla. dinedama, så kanskje hun slipper meg inn :nigo:

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laga meg en ny profil og la til bla. dinedama, så kanskje hun slipper meg inn :nigo:

Kult :tommelopp:

:ler:

Kan dere koreografere brudedansen også?

Når den tid kommer, ja :sjarmor:

I dag er det fredag... og det betyr at det straks er HELG!!

:strix:

Masser av god-helg-:klemmer: til deg...

Takk! God helg til deg og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg og Muffin :klem: Og til alle dere som er innom dagboken min i løpet av helga! :hoppe:

Jeg er innom!!! :hoppe: God helg til meg da altså!! :fnise: Ønsker deg det samme!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Du skulle hatt datoen som 09.09.09 :fnise:

Me tenkte å danse litt for deg jeg og. Men jeg har ikke så god rytme, og ikke bli sint vis jeg trakker deg på tærene, men here we go :sjenert:

:danse::duskedame::rulle::strix::bolledeig::hoppe:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: TittTitt

Jeg blir ikke sint for at du danser for meg, vel ;) Det er jo bare kos! :Nikke: Koselig at du kom innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg beskjed om at et av barna jeg jobbet med for et par år siden (spesialklasse for funksjonshemmede barn), døde på fredag. Det er en merkelig følelse, man vet at de ikke lever like lenge som friske barn, men likevel forventer man at de skal leve lenge nok til å bli voksne. Mange gjør ikke det. Tenker på foreldrene, at de mistet barnet sitt like før jul, og hvordan livet kommer til å bli TOTALT annerledes, fra å dreie seg 200% om barnet, til å bare dreie seg om dem to. Rart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så trist!!! Det er sånne historier som setter ting litt i persepktiv ja... Man tror man har problemer selv, men så er det bare peanøtter i forhold til hva andre strir med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist!!! Det er sånne historier som setter ting litt i persepktiv ja... Man tror man har problemer selv, men så er det bare peanøtter i forhold til hva andre strir med...

Det er sant. Jeg har alltid beundret foreldrene til disse barna, de har det beintøft, men de får til ting. De gjør de samme tingene, har karriere, andre barn som er friske, følger dem opp alle sammen. De blir slitne, men de gjør alt dette fordi de MÅ. Det er tankevekkende ja......

:kose:

Takk :klem:

:vinke:

Håper du har det bra!

Jeg har det bra ja! :klem::) Håper du og pusene din koser dere ;) Hvis hun er litt groggy, kan du jo drikke litt mer rødvin for å matche :ler:

Ja, nå er jeg jammen morsom igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...