Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P

Sekretæren

Anbefalte innlegg

De klokkene var kjempefine TuttaV :jepp:

Cypress: Det trenger jo ikke på langt nær være noe som er så dyrt. Er jo hele symbolikken/meningen me det som er viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hva skal man ønske seg....? Jeg har ikke engang tenkt på hva jeg ønsker meg. Det er jo noe annet enn å ønske seg noe til jul, syns jeg. Det er faktisk utrolig vanskelig. Hmm... dette skal jeg tenke litt på. :klø:

- Spa

- Tag Heuer klokke :ler:

- Bli ny dag (Extreme makeover minus extreme)

- At han pusser opp leserommet mitt

- En sjenerøst utvidet garderobe

Hva med deg cypress? Din tur! ;)

Ellers er jeg enig med deg, Strix!! :jepp: Og apropos noe helt annet: Hva skjedde med nynorsken din??? Kom på det nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cypress: Det trenger jo ikke på langt nær være noe som er så dyrt. Er jo hele symbolikken/meningen me det som er viktig :)

Det er bra! Helt enig!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skal man ønske seg....? Jeg har ikke engang tenkt på hva jeg ønsker meg. Det er jo noe annet enn å ønske seg noe til jul, syns jeg. Det er faktisk utrolig vanskelig. Hmm... dette skal jeg tenke litt på. :klø:

- Spa

Ellers er jeg enig med deg, Strix!! :jepp: Og apropos noe helt annet: Hva skjedde med nynorsken din??? Kom på det nå....

Jeg angrer vel kanskje litt på at vi ikkje kjøpte noe spesielt til hverandre, men det gjør ikke så mye. Hade bare vært kjekt me noe lite noe som var fra den dagen liksom ;)

Sendte deg en pm jeg Miss :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Spa

Okay... tenke tenke... Kan i alle fall kopiere et par av deg:

- Spa

Og noen egne:

- Bryllupsarrangør (dvs. det er jo litt sent å ønske seg til morgengave... ønsker meg det til jul i stedet!!)

- diamantanheng sam matcher forlovelsesringen (innmari mye billigere enn klokke lissom... :sjenert: )

- et soverom til (altså større leilighet)

- ny madrass (ikke den ekle som har overlevd helt siden Kjære bodde med eksen... :sinna::kjefte: )

- vaskehjelp for et år

Syns jeg var ganske flink jeg nå!! Tror jeg må kopiere listen over i min egen bok også!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De klokkene er bare helt fantastisk vakre! Dere er kjempesnille med hverandre! :rødme:

Ja, er den ikke vakker! Er helt forelsket i den jeg... :hjerter:

Ååå, den Tag Heuer'n var superfin!! :dåne: Tror ikke jeg har råd til noe så dyrt... Tror jeg må sjekke om det finnes en tråd her inne med tips om morgengaver.. Vet jo ikke hva jeg skal ønske meg selv en gang!

Takk, det synes jeg også! :rødme:

Du finner nok ut av noe, og etter den listen jeg leste - så virker det som om det blir noe bra! ;)

De klokkene var kjempefine TuttaV :jepp:

I know :hjerte:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) Har to stesønner og en stedatter. Stedatter er 23, stesønner er 19 og 15, snart 16. Min kjære er bare 14 år eldre enn meg, så han begynte tidlig ;) Jeg er 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 år forskjell hos oss... Men min har ingen barn fra før da. Vi får heller lage våre egne etter bryllupet!! :lur:

Ja, dere får øve imens :sengekos:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er det jobb! To netter på vakt, ikke så mye trening da. I morgen natt tar jeg med meg pilatesmatta mi. Noe må jeg jo gjøre når barna sover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå er det jobb! To netter på vakt, ikke så mye trening da. I morgen natt tar jeg med meg pilatesmatta mi. Noe må jeg jo gjøre når barna sover ;)

Har selv hatt to netter på rad nå, har gått veldig bra med meg, så håper det blir to bra netter på deg å! :klem:

Hva jobber du med? stusset litt over barna skjønner du... tenker da på sånne døgnåpne barnehager jeg da. stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt to netter på rad nå, har gått veldig bra med meg, så håper det blir to bra netter på deg å! :klem:

Hva jobber du med? stusset litt over barna skjønner du... tenker da på sånne døgnåpne barnehager jeg da. stemmer det?

Vel, i natt har det hvertfall vært rolig :) Det er fire gutter på ca 20 år, psykisk utviklingshemmet. Jeg kaller de barna mine, selv om de er store gutter.

Du da? Samme bransje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...