IrmaAdele Skrevet 7. september 2009 #1141 Del Skrevet 7. september 2009 HEi. Jeg fikk også ut 12 egg, så da bør det være noe å velge imellom. Følte mest ubehag lite smerte, men så bad jeg også om å få en god coctail-dop Gikk litt rundt, men ikke så veldig. har hatt stort ubehag i regionen etter at jeg kom hjem i halv 12-tiden, men det dysses fint ned av en paracet. Gelen er heller ikke neo å snakke om. Håper på pos resultater på tlf i morgen. Lykke til videre. Så supert. Hva slags gel snakker du om? Er det noe progesteron greier? Jeg har fått Cyclogest stikkpiller som jeg skal begynne å ta i morgen. Lykke til til deg også Blush: Så leit med den negative testen. Men det er jo som du sier fortsatt et håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. september 2009 #1142 Del Skrevet 7. september 2009 Gratulerer med masse egg og overstått uttak Klart det blir klaff! Vi fik ut tre egg og de klarte å befrukte to, så med 12 så tror jeg dere har litt å velge i Lykke til med rugetiden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 7. september 2009 #1143 Del Skrevet 7. september 2009 Så supert. Hva slags gel snakker du om? Er det noe progesteron greier? Jeg har fått Cyclogest stikkpiller som jeg skal begynne å ta i morgen. Lykke til til deg også Blush: Så leit med den negative testen. Men det er jo som du sier fortsatt et håp. Har fått progesteron i gel form som "sprutes" inn i skjeden morgen og kveld. Skal bruke det ca 14 dager, men skal dobbeltsjekke det på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IrmaAdele Skrevet 8. september 2009 #1144 Del Skrevet 8. september 2009 Da har de ringt. Bare 5 av de 12 eggene var modne så de gjorde ICSI på de. 3 av de var befrukta. Glemte helt å spørre åssen kvalitet det var på dem, men vi får håpe at i alle fall 1 av de er gullegget:D Sykepleiern sa at de normalt bare satt inn 1 på så unge (22år). Men siden det er privat er de ikke så nøye på det, så vi får bestemme selv. Så om det er igjen 2 egg til i morgen som er bra, så blir jeg ruger på 2 egg i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 8. september 2009 #1145 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som vil dele med meg sånn ca hva de betaler privat? Jeg kjenner jeg blir dårlig bare av å tenke på seks mndrs ventetid på å komme igang i det offentlige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 8. september 2009 #1146 Del Skrevet 8. september 2009 Da har de ringt. Bare 5 av de 12 eggene var modne så de gjorde ICSI på de. 3 av de var befrukta. Glemte helt å spørre åssen kvalitet det var på dem, men vi får håpe at i alle fall 1 av de er gullegget:D Sykepleiern sa at de normalt bare satt inn 1 på så unge (22år). Men siden det er privat er de ikke så nøye på det, så vi får bestemme selv. Så om det er igjen 2 egg til i morgen som er bra, så blir jeg ruger på 2 egg i morgen:) Så flott da, at de fikk befruktet 3 egg. Det er service hos deg skjønner jeg Jeg kan ringe riksen 14.30 i dag og høre hvordan det har gått. Blir spennende. etter hva jeg fikk vite før uttak så skulle de bruke icsi på oss uansett. Er faren større for tvillinger ved å sette inn 2 egg? Bare lurer, da jeg nærmer meg 35 med stormskritt....vet ikke om vi får velge...... Lykke til i morgen. Når skal du inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IrmaAdele Skrevet 8. september 2009 #1147 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som vil dele med meg sånn ca hva de betaler privat? Jeg kjenner jeg blir dårlig bare av å tenke på seks mndrs ventetid på å komme igang i det offentlige.. Betaler 26500 for ICSI. Vanlig IVF er litt billigere. I tillegg kommer jo medisinene, men de må jo betales for i det offentlige også. Betaler også eganandel på 280 kroner ved hver konsultasjon (ikke uttak og innsett). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IrmaAdele Skrevet 8. september 2009 #1148 Del Skrevet 8. september 2009 Så flott da, at de fikk befruktet 3 egg. Det er service hos deg skjønner jeg Jeg kan ringe riksen 14.30 i dag og høre hvordan det har gått. Blir spennende. etter hva jeg fikk vite før uttak så skulle de bruke icsi på oss uansett. Er faren større for tvillinger ved å sette inn 2 egg? Bare lurer, da jeg nærmer meg 35 med stormskritt....vet ikke om vi får velge...... Lykke til i morgen. Når skal du inn? Så vidt jeg vet er det jo større sjanse for tvillinger, men den er vel ikke så veldig høy. Sjansen for at et egg fester seg selv om det er 2 er visst også bare cirka 5% høyere enn ved 1 egg. Skal inn klokka 11 i morgen. Hvordan går det med deg? Jeg kjenner nesten ikke noe i dag. Kjempe lenge å vente helt til 14.30 da. Lykke til med telefonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 8. september 2009 #1149 Del Skrevet 8. september 2009 Så vidt jeg vet er det jo større sjanse for tvillinger, men den er vel ikke så veldig høy. Sjansen for at et egg fester seg selv om det er 2 er visst også bare cirka 5% høyere enn ved 1 egg. Skal inn klokka 11 i morgen. Hvordan går det med deg? Jeg kjenner nesten ikke noe i dag. Kjempe lenge å vente helt til 14.30 da. Lykke til med telefonen! Det er lenge å vente ja, men sånn er det bare. Jeg har det fint i dag. KJenner omtrent ingenting. JEg er sykemeldt t.o.m torsdag, så da får jeg iallefall ro . Når det gjelder pris har jeg brukt ca 13.ooo på medisiner, og så langt ca 600 kr på kosnsultasjon(minus bet for uttak og innsett). syns ikke det er så verst. ha en forsatt fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 8. september 2009 #1150 Del Skrevet 8. september 2009 Da har tlf blitt tatt, og resultatet fordøyd. av 12 uttatte egg, her 10 blitt befruktet!!!!!!! Tror nesten ikke at det er sant har time på RH i morgen kl 13. Noen som vet hvor nær opptil innsettint Crione skal tas? Jeg tar den om morgenen etter at jeg har stått opp, men lurte på om jeg burde vente til litt nærmerer insetting........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IrmaAdele Skrevet 8. september 2009 #1151 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Da har tlf blitt tatt, og resultatet fordøyd. av 12 uttatte egg, her 10 blitt befruktet!!!!!!! Tror nesten ikke at det er sant har time på RH i morgen kl 13. Noen som vet hvor nær opptil innsettint Crione skal tas? Jeg tar den om morgenen etter at jeg har stått opp, men lurte på om jeg burde vente til litt nærmerer insetting........ Wow. Så super bra. Håper på et eller flere gullegg og at du får mange på frys:) Nå går jo jeg på Cyclogest som prgesterontilskudd da og ikke Crione. Men har i allefall fått beskjed om å ikke ta Cyclogesten i det hele tatt før innsett i morgen. Og heller ta den 3-4 timer etter innsett. Endret 8. september 2009 av IrmaAdele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 8. september 2009 #1152 Del Skrevet 8. september 2009 Da har tlf blitt tatt, og resultatet fordøyd. av 12 uttatte egg, her 10 blitt befruktet!!!!!!! Tror nesten ikke at det er sant har time på RH i morgen kl 13. Noen som vet hvor nær opptil innsettint Crione skal tas? Jeg tar den om morgenen etter at jeg har stått opp, men lurte på om jeg burde vente til litt nærmerer insetting........ Har de ikke informert om det? Jeg fikk streng beskjed om å ikke ta crinonen før innsett. Men heller like etterpå. De skyller til og med underlivet før innsett så jeg tviler på du bør bruke Crinone, det vil nok bare gjøre det mer kronglete for dem å sette inn egget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 8. september 2009 #1153 Del Skrevet 8. september 2009 enig med Strix.. de sa ikke ifra til meg heller på forhånd, men jeg klarte å tenke det ut selv faktisk og tok "morgendosen" min rett etter innsettinga. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blush Skrevet 9. september 2009 #1154 Del Skrevet 9. september 2009 Da har tlf blitt tatt, og resultatet fordøyd. av 12 uttatte egg, her 10 blitt befruktet!!!!!!! Tror nesten ikke at det er sant har time på RH i morgen kl 13. Noen som vet hvor nær opptil innsettint Crione skal tas? Jeg tar den om morgenen etter at jeg har stått opp, men lurte på om jeg burde vente til litt nærmerer insetting........ Gratulerer med supert resultat! Blir spennende å høre hvor mange som har delt seg som de skal i dag da Har de ikke informert om det? Jeg fikk streng beskjed om å ikke ta crinonen før innsett. Men heller like etterpå. De skyller til og med underlivet før innsett så jeg tviler på du bør bruke Crinone, det vil nok bare gjøre det mer kronglete for dem å sette inn egget... Jeg fikk heller ikke denne beskjeden... og jeg var ikke så lur at jeg tenkte det ut selv heller. Men nå testa jeg negativt i dag igjen, så da er det kjørt for denne gang for oss. Har to egg igjen på frys, så nå lurer jeg bare på hvor snart vi kan sette i gang igjen. Mulig jeg skulle hatt ny laparoskopi for å fjerne ny endo før det, får høre hva de sier når de ringer meg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 9. september 2009 #1155 Del Skrevet 9. september 2009 Gratulerer med supert resultat! Blir spennende å høre hvor mange som har delt seg som de skal i dag da Jeg fikk heller ikke denne beskjeden... og jeg var ikke så lur at jeg tenkte det ut selv heller. Men nå testa jeg negativt i dag igjen, så da er det kjørt for denne gang for oss. Har to egg igjen på frys, så nå lurer jeg bare på hvor snart vi kan sette i gang igjen. Mulig jeg skulle hatt ny laparoskopi for å fjerne ny endo før det, får høre hva de sier når de ringer meg i dag. Jeg fikk ingen beskjed ang crione, derfor spurte jeg. Prøvde å ringe en sykepleier i går for å spørre, men etter 50 min i tlf kø hadde jeg ikke mulighet til å vente lenger. Skulle til tannlegen. Har tatt dosen min allerede, da jeg ikke klarte å tenke det ut selv. FÅr snakke med dem etterpå i dag og høre hva som da skjer........ Har time kl 13 på RH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IrmaAdele Skrevet 9. september 2009 #1156 Del Skrevet 9. september 2009 Da er jeg ruger på 2 gullegg:D Et super bra og et bra. Men ikke så bra at det kunne fryses, så da puttet vi like så godt inn begge siden vi fikk lov. Det tredje var ikke så bra å ble kastet. Da er det bare å krysse fingrene for at i allefall ett av eggene fester seg. Skal ta blodprøve den 24:) Hvordan har det gått med deg Barnesangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 9. september 2009 #1157 Del Skrevet 9. september 2009 Da er jeg ruger på 2 gullegg:D Et super bra og et bra. Men ikke så bra at det kunne fryses, så da puttet vi like så godt inn begge siden vi fikk lov. Det tredje var ikke så bra å ble kastet. Da er det bare å krysse fingrene for at i allefall ett av eggene fester seg. Skal ta blodprøve den 24:) Hvordan har det gått med deg Barnesangen? JEg er ruger på et gullegg med bra kvalitet:) 6 embryo ligger på fys, de tre siste vet jeg ikke noe om...regner med de er kassert, siden de 7 som er igjen var av bra kvalitet. Jeg skal ta blodprøve 21.9, så da er det bare å ruge i vei. Lykke til IrmaAdele:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. september 2009 #1158 Del Skrevet 10. september 2009 Så spennende å lese Barnesangen og IrmaAdele Rug som pokker og de klamrer seg nok fast!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 12. september 2009 #1159 Del Skrevet 12. september 2009 Noen av dere "garva" rugere her inne som kan fortelle meg om symptomer på at jeg har lykkes eller at det har gått galt? har siden jeg satte inn hatt en lett press i høyre eggstokk, men det er den eggstokken de har "rotet " mest i under forsøket. Ømmebryster har jeg, men det er jo også en bivirkninge av crinone...... er det sånn at mensen kommer til vanlig tid om gullegget ikke fester seg? Eller vil det komme tidligere? Beklager alle spm, men jeg er fryktelig spent, og håper selvsagt det fester seg. har fått beskjed av legen om å leve helt som vanlig, så jeg prøver det. Mye tanker i hodet om dagen, men det er vel nokså vanlig;) God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 12. september 2009 #1160 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg innbiller meg at jeg kjente litt stikninger i magen 3-4 dager etter innsetting, som muligens var festesmerter.. noe spes. annet tenkte jeg ikke over... litt vanskelig, som du sier, med crinone-"symptomer".. Jeg fikk beskjed om å leve som om jeg var gravid jeg da, etter innsetting. Regner med at du ikke har tenkt deg på fylla i kveld liksom.. hehe. Lykke til og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå