Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med hvor lang tid det tar for kroppen å komme i normal syklus etter IVF-beh. Vet kropper er forskjellig, men noen som kan antyde?

Jeg er i dag på dag 18 etter forrige mens. CB eggløsningstest har enda ikke slått ut, så jeg begynner å lure på om kroppen ikke skjønner at den skal fungere normalt enda? VI stresser ikke med å prøve, men jeg tar CBeggløsningstest for å finne ut hvordan syklusen er.

Noen som kjenner seg igjen?

ha en god lørdag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk lengre sykluser, gikk fra ca. 30 dager til 34 dager. Og EL ble forskjøvet like mange dager.

Skrevet

Har vært å satt inn et egg nå. Dessverre var det ingen til frys :( Så nå håper vi det funker på første.

Hvordan er det med forsøk to når man ikke har fryseegg, må man vente lenger før man kan hente nye egg enn man hadde måttet før man setter inn egg nr. to?

Skrevet

LystPaBaby.....det vet jeg ikke. Har gjennomgått et IVF forsøk, fikk SA, men her 6 egg på frys som kan tines opp og se om de overlever.

Til dere andre.....fikk pos utslag på eggløsningstest i dag, så vi har hatt en fin morgen.....:)

Skrevet

Hmmmm... Vi fikk beskjed om at en hormonkrem jeg tar hver morgen kan gi falske positive utslag på graviditetsprøven, så vi skal ta blodprøve 14 dager etter.

Virker som det varierer en hel del fra plass til plass hvordan ting gjøres ;)

Leste litt mer i papirene. Må vente 2 menssykluser før prosedyre for ny uthenting kunne skje. Så da taper vi hvertfall ikke tid pga mangel på nedfryste egg. Det var en lettelse.

Men krysser fingrene for dette egget me! Ingenting hadde vært bedre enn full klaff på første!

Skrevet

Hvor lenge skal man gå på progynova egentlig? Ikke fått noe beskjed om det... bare at jeg skal ta morgen og kveld... :klø:

Skrevet
Hvor lenge skal man gå på progynova egentlig? Ikke fått noe beskjed om det... bare at jeg skal ta morgen og kveld... :klø:

Mener å huske at jeg tok det helt til jeg testet negativt. I kombinasjon med progestan fra etter innsettingen.

Skrevet

Hei folkens... her i gården er det snart igang med runde nr 4... da går vi privat. Gir ikke helt opp ennå!!

Skrevet
Har vært å satt inn et egg nå. Dessverre var det ingen til frys :( Så nå håper vi det funker på første.

Hvordan er det med forsøk to når man ikke har fryseegg, må man vente lenger før man kan hente nye egg enn man hadde måttet før man setter inn egg nr. to?

:goodbye:

Jeg og Devilina gikk på hormoner første runde ganske likt i sommer og vi skal igang med runde 2 nå nesten samtidig. Jeg fikk også bare ut ett egg som ble befruktet og delte seg så jeg skal starte på helt ny runde og hun med sine frosne små. Såå... min konklusjon er at det tar ca like lang tid, men selvfølgelig avhengig av menssyklusen din og hvor fort du får mensen og alt sånn..

Men SELVFØLGELIG gjelder ikke dette deg da du får full klaff med dette egget!! :duskedame: for deg og egget!!

Jeg skal da begynne på puregon igjen imorgen kveld. Så står det på papirene mine at jeg skal gå på det i 4 dager... men da jeg snakket med sykehuset sa de at jeg skulle starte imorgen og så komme på kontroll mandag... Da blir det altså 5 dager på puregon...:klø:

Tror nok jeg må sende en mail og spørre eller ringe.. :jepp:

Skrevet
Men SELVFØLGELIG gjelder ikke dette deg da du får full klaff med dette egget!! :duskedame: for deg og egget!!

Tusen takk for oppmuntring. Har kjent en del stikninger i magen siden innsetting. Varierer fra dag til dag.

Krysser fingrene og håper på det beste. Og masse lykke til med din egen runde!!!

Skrevet

IrmaAdele.......hvordan gikk UL i dag? Lykke til videre:)

Skrevet
IrmaAdele.......hvordan gikk UL i dag? Lykke til videre:)

Heisann.

Ultralyden i dag viste ett stykk knøtt på 12.3 millimeter og et bankende hjerte. Er så letta, så nå våger jeg endelig å senke skuldrende og faktisk tro at vi endenlig skal bli foreldre.

Lykke til videre alle sammen:) Jeg håper dere kommer etter om ikke så lenge:)

Skrevet

Gratulerer Irmadele. Godt å høre det ordner seg for mange her inne.

:)

Skrevet

Var inne til kontroll og i dag og fikk gla svaret om at hvis tiningen går bra til tirsdag, så er det innsetting!!! :):hoppe:

Kanskje det lykkes denne gangen? :)

Skrevet

Hej hej!

Den 4 november ska vi på ett första besök i STHLM för PGD! Jippie! :D

Skrevet

Sorry det ska vara den 9 November. :D

Får jag fråga er vad som händer på första besöket? Tas det prover på en osv.. eller pratar man allmänt om PGD? Berätta gärna!

Tack på förhand!

Skrevet

Hurra!!! Var på kontroll i går og fikk bare gode nyheter!!

Ingen cyster, mange egg, fint hormonivå og eggløsningssprøyten kan kanskje settes alt på lørdag! :strix:

Vi må alle krysse fingrene for Devilina idag!! opptiningsvar og kanskje innsetting idag!! :pls: :pls: :pls:

Ha en fin tirsdag!

Skrevet
Sorry det ska vara den 9 November. :D

Får jag fråga er vad som händer på första besöket? Tas det prover på en osv.. eller pratar man allmänt om PGD? Berätta gärna!

Tack på förhand!

Hmm.. PGD?? :klø:

Første samtale vi hadde til IVF var info samtale og spermlevering..

Alle blodprøver og sånn var tatt før den dagen.. Hadde også UL av livmor og eggstokker.

Så gøy at du er igang! Masse lykke til og håper at ventetiden fra 1 samtale til igangsetting er kortere for deg enn den var for meg! :)

Skrevet
En uke på spray, og jeg er sååååå trøøøøtt.... :sove:

Orker ikke å tenke på hvor mange uker det er igjen. :tristbla:

Hvordan går det med deg Prada?? Begynt på sprøyter?

Skrevet
Hmm.. PGD?? :klø:

Første samtale vi hadde til IVF var info samtale og spermlevering..

Alle blodprøver og sånn var tatt før den dagen.. Hadde også UL av livmor og eggstokker.

Så gøy at du er igang! Masse lykke til og håper at ventetiden fra 1 samtale til igangsetting er kortere for deg enn den var for meg! :)

Hur länge fick ni vänta måntro?

Tja vi ska göra en IVF fast en lite mer avancerad sådan, kallad för PDG där man gör könsdiasnotik på embryot eftersom jag är bärare av en ärftlig sjukdom som bara pojkar kan få.

Förresten grattis till att allt såg fint ut! Och jag håller tummarna att ägglossningssprutan sätts på lördag! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...