Gå til innhold

IVF GJENGEN

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Gratulerer Devilina

!!!

Jeg har gått på provera, så det var en som spurte.

Jeg går nå på progynova for tykkere slimhinne, og skal sette inn fryseegg imorgen, det blir mitt fjerde fryseegg som skal i ilden.

Ellers vil jeg tipse om www.snartgravid.com, hvor det er maaaasse aktive underfora, også et for ivf behandlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere Develina!!!!!!!!

Jeg var på kontroll på RH i dag-alt har gått kjempebra. Jeg har respondert veldig bra etter bare 6 dager på gonal.

har tid kl 0800 på mandag til EGGUTHENTING.....(grue,grue,grue), men jeg overlever nok. skal sette Ovitrelle på lørdag kveld. Ringer på tirsdag, og håper på innsetting på onsdag. :fnise:

så da blir det en spennende tid framover. Håper jeg kan teste pos like før høstferien...

B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_SuperWoman_*

Hei barnesangen!

Kan jeg spørre deg om hvor lang tid det tok fra første time på ivf på RH frem til der du er i dag siden det virker som det er ditt første ivf-forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_SuperWoman_*

Hei!

Har hatt laparoskopi, og det de fant ut er at jeg sannsynligvis har tette eggledere (ukjent årsak). Blir derfor videresendt til ivf. Det ble nevnt røntgen av eggledere i tillegg, og jeg har lest litt om det.. Er det noen som har vært i samme situasjon som meg, og som har måttet gjennomgå en slik hsg-røntgen også? Er det bare for å få bekreftet diagnosen, eller er det slik at dette kan løse opp i noe der inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Devilina :hoppe:

Dere som har gått på progynova og progesteron, blir dere kvalme av det? Er så småkvalm hele tiden, og synes det blir litt verre for hver dag... satt inn et egg for seks dager siden, og håper jo på det beste da, men. Var litt kvalm før innsetting også, men ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mer eller mindre småkvalm hele tiden på Progynovaen, spesielt fra dag 5, for meg kjentes det ut som når jeg forventer mensen(blir alltid kvalm 2-3dager før i vanlige tilfeller) og forsøket var mislykket så jeg fikk mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei barnesangen!

Kan jeg spørre deg om hvor lang tid det tok fra første time på ivf på RH frem til der du er i dag siden det virker som det er ditt første ivf-forsøk?

Vi hadde forsamtale på Rh 27.april i år. Ringte inn mens i sommer, begynte på spray 11.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra ultralyd hos Aleris. Alt har har fungert akkuratt som det skal:) Skal sette EL-sprøyte (Peregnyl) i morgen klokka 21.30. Uttak på Mandag klokka 08.15. Innsett på Onsdag. Legen sa han så 8-10 folikkler.

Så da har vi uttak på samme dag barnesangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle lykke ønskninger her... men nå kom da altså TR idag... spiren ville ikke sitte... så da er det bare å prøve igjen.

Vi har et egg på frys, så håper vi får en tid snart til å sette det inn... og ikke minst... at det går bra med opptininga.

Er faktisk ikke lei meg eller noe... hadde i grunn regnet med det, jeg trodde jo helt fra starten av at det var negativt.

Så jeg tenker heller positivt om at jeg har faktisk klart å bli gravid, men... det at spiren vil bli værende... det er det som er problemet nå :)

Starter igjen med nytt pågangsmot og godt humør :)

:hug: til alle som tar en tur innom her denne lørdagskvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit, men kanskje et godt tegn at det festet seg litt... :klem:

Ja det er det jeg tenker og... :)

Man må jo bare forsette og prøve å være positiv. Den som gir seg er en dritt... i alle fall med en gang :fnise:

Tror det blir innsetting i uke 42 :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper, håper, håper egget overlever!!! Husker ikke prosentene, vi hadde 2, men det første klarte seg ikke så da ble det ett og det ble ikke noe utav det viste det seg heller.

Men mange får jo full klaff på fryseforsøk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper, håper, håper egget overlever!!! Husker ikke prosentene, vi hadde 2, men det første klarte seg ikke så da ble det ett og det ble ikke noe utav det viste det seg heller.

Men mange får jo full klaff på fryseforsøk :jepp:

50-60% av embroyene overlever opptining, så dobbelt krysser fingra og fletter håret (masse kryss) for at mitt overlever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50-60% av embroyene overlever opptining, så dobbelt krysser fingra og fletter håret (masse kryss) for at mitt overlever :)

Jeg er en eneste stor knute av kryssing for deg her Devlilina!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

det er ingen aldersgrense på hvor ung. eller må være over 18. spørs på grunnen til hvor stor sjanse man har på å bli gravid. hørt om jenter på 18 år som har fått det innvilget. prøverør altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra ultralyd hos Aleris. Alt har har fungert akkuratt som det skal:) Skal sette EL-sprøyte (Peregnyl) i morgen klokka 21.30. Uttak på Mandag klokka 08.15. Innsett på Onsdag. Legen sa han så 8-10 folikkler.

Så da har vi uttak på samme dag barnesangen:)

Det har vi jammen. Skal møte på RH i morgen kl 08.00. Forberdes, og tid for uttak 08.30. Vi er første par ut i morgen, så da slipper jeg å grue meg så lenge.......lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det har vi jammen. Skal møte på RH i morgen kl 08.00. Forberdes, og tid for uttak 08.30. Vi er første par ut i morgen, så da slipper jeg å grue meg så lenge.......lykke til :)

Masse lykke til til deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra uttak. Trøtt og sliten siden vi dro klokka 5 i dag tidlig. Ikke spesielt vondt, men jeg kjente det jo. Mest vondt med bedøvelsen og da han putta inn "støvsugeren". Jeg var på en snurr og syntes det meste var interessant og spennende. Artig med storskjermoverføring av hele greia.

Så til resultatet. Vi fikk ut 12 egg og er storfornøyde, sambos prøve så også "bra" ut så krysser fingrer for tlf med gode nyheter i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra uttak. Trøtt og sliten siden vi dro klokka 5 i dag tidlig. Ikke spesielt vondt, men jeg kjente det jo. Mest vondt med bedøvelsen og da han putta inn "støvsugeren". Jeg var på en snurr og syntes det meste var interessant og spennende. Artig med storskjermoverføring av hele greia.

Så til resultatet. Vi fikk ut 12 egg og er storfornøyde, sambos prøve så også "bra" ut så krysser fingrer for tlf med gode nyheter i morgen:)

HEi.

Jeg fikk også ut 12 egg, så da bør det være noe å velge imellom.

Følte mest ubehag lite smerte, men så bad jeg også om å få en god coctail-dop ;) Gikk litt rundt, men ikke så veldig.

har hatt stort ubehag i regionen etter at jeg kom hjem i halv 12-tiden, men det dysses fint ned av en paracet. Gelen er heller ikke neo å snakke om. Håper på pos resultater på tlf i morgen.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bra resultat begge to :) Heldige dere som har relativt smertefrie uttak :)

Selv testa jeg negativt i dag, men er bare på dag 10 etter innsetting så håper fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...