Gå til innhold

IVF GJENGEN

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_S_*

Lykke til med sprøyter, Strix.

Bruk Emlakrem hvis det blir for uholdbart å stikke. Bare et tips.

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg er heldigvis ikke redd for å stikke i det hele tatt. Og med min fortid med ulike kroppsdekorasjoner så er ikke et stikk noe å snakke om, men greit tips for de som er litt redd ja!!

Men jeg er så spent på hvordan kroppen vil reagere.

Når problemet vårt er min slakke eggproduksjon(antagligvis) så er det jo bla. nå vi får sett om dette vil virke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kamilia i.i.
Her har alle tatt Påskeferie virker det som...

Jeg har så mange symtomer jeg.. Er ømm nederst i maven og det stikker litt..

Har lest at dette er positivt men tør ikke helt å håpe... Leser alt for mye om diverse symtomer jeg... ikke bra...

Ja ja.. "bare" 9 dager igjen til test...

Neida, vi har ikke tatt påskeferie. Noen av oss skal nok holde deg med selskap. :)

Ser vi er nokså i samme løypa, du og jeg. Hadde uttak forrige mandag, og innsetting av to små på torsdag. Så nå er det bare å sitte her og vente hele påska gjennom. Har både stikkinger, ømme pupper, konstant trøttt og hele pakka, men skriver det på Crinone-kontoen, og har et nøkternt forhold til hele greia. Klarer liksom ikke å ha noen forventninger, er så redd for å bli skuffa igjen, at jeg fortrenger alle håp og har slett ikke trua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi er nokså i samme løypa, du og jeg. Hadde uttak forrige mandag, og innsetting av to små på torsdag. Så nå er det bare å sitte her og vente hele påska gjennom. Har både stikkinger, ømme pupper, konstant trøttt og hele pakka, men skriver det på Crinone-kontoen, og har et nøkternt forhold til hele greia. Klarer liksom ikke å ha noen forventninger, er så redd for å bli skuffa igjen, at jeg fortrenger alle håp og har slett ikke trua.

Joda da er vi i samme løype du og jeg... men jeg satte inn på onsdagen - et 5 delt og et 4 delt.

Trua her i gata svinger fra svært positiv til skuffelse og gråt.. Ønsker barn så det gjør vondt.. Arghhh.. :sukk:

Vanskelig å leve som "gravid" når man ikke vet lissom...

I morgen er en ny dag... da ska det shoppes til hyttetur... Trur at påskeegget i år blir litt større enn i fjor... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har noen venner vi snakker med men ellers så prøver vi å holde tett.. Min mamma som bor langt unna er fullstendigt oppdatert men hun er det ikke så vanskelig å fortelle sånne ting til, jeg har en supermamma.

Men hans familje er så følsomme allesammen, det er jo positivt det.. men pappan foreksempel begynner lett å gråte og er super følsom. Og få spørsmål om hvordan man har det hele tiden er super stressende.

De på jobben vet jo og men de er ikke så farlig, man har ju ikke tid til å snakke om bebiser på jobb hele tiden, sjefen min har etterhvert blitt veldigt omtenksam og tenker ikke bare sykefravær lengre..

SUNNY -Hvordan går det med Synarelan?

Synarela`n ja :sukk: Det er et herk ! æsj, smaker vondt, hodepine og veldig trøtt, men jeg holder ut ... Har påminner på mobilen klokka 08 , 15 og kl 22. Og jenta i huset her er lynkjapp når den ringer :ler: Mamma !!! Medisinene dine !!! Hun vet hvorfor vi gjør dette, men jeg har sagt at det vil ta laaang tid før vi vet noe.. Bare så vi slipper å si noe til henne med en gang, hvis det klaffer...

Her har alle tatt Påskeferie virker det som...

Jeg har så mange symtomer jeg.. Er ømm nederst i maven og det stikker litt..

Har lest at dette er positivt men tør ikke helt å håpe... Leser alt for mye om diverse symtomer jeg... ikke bra...

Ja ja.. "bare" 9 dager igjen til test...

Neida, jeg har ikke tatt påskeferie :) følger med her :ler:

:duskedame: *heier videre* :duskedame:

Er nok mange på påskeferie her nå, ja.

Jeg har nesten ingen symtomer igjen jeg. Kjenner mennssmerte i magen morgen og kveld, og svir av en test hver morgen, med samme sørgelige resultatet. Jeg klarer ikke å la være. Desverre.

Har lest alt jeg har klart å finne om symtomer. Men har følelsen at dette sannsynligvis ble mislykket.

Er på dag 7.

Ang å fortelle venner og bekjente: Omtrent alle som kjenner meg, vet at vi er på prøverørsforsøk. Både jobb og venner.

Jeg syns det er vanskelig å holde sånt hemmelig. Jeg har hatt mye sykefravær på jobb ifm dette, og da undrer jo kollegaer seg. Like greit å si sannheten, når folk spør, istedenfor å komme med halvsannheter.

S

Du er på dag 8 .. Jaja, snart så skimter du nok 2 blå tenker jeg :lur:

:duskedame: Go girls !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synarela`n ja :sukk: Det er et herk ! æsj, smaker vondt, hodepine og veldig trøtt, men jeg holder ut ... Har påminner på mobilen klokka 08 , 15 og kl 22. Og jenta i huset her er lynkjapp når den ringer :ler: Mamma !!! Medisinene dine !!! Hun vet hvorfor vi gjør dette, men jeg har sagt at det vil ta laaang tid før vi vet noe.. Bare så vi slipper å si noe til henne med en gang, hvis det klaffer...

Neida, jeg har ikke tatt påskeferie :) følger med her :ler:

:

Må du ta tre ganger om dagen, :sukk: jeg slapp billig unna med 2 ganger om dagen, og det med klokke på mobiler er genialt.. Hadde sikkert glemt mange dusjer hvis den ikke hadde vært med meg. For å få bort den vonde smaken spiste jeg tyrkisk pepper rett etterpå, det hjelper i allefall på litt...

Hodepinen er forferdlig med Synarela.. har egentlig aldrig følt noe lignende.

Ja ja.. jeg får ruge videre... :ler:

Drar på ferie i morgen men rekker sikkert å stikke innom før vi drar.. er jo så nysjerrig på hvordan det går for jentene her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må du ta tre ganger om dagen, :sukk: jeg slapp billig unna med 2 ganger om dagen, og det med klokke på mobiler er genialt.. Hadde sikkert glemt mange dusjer hvis den ikke hadde vært med meg. For å få bort den vonde smaken spiste jeg tyrkisk pepper rett etterpå, det hjelper i allefall på litt...

Hodepinen er forferdlig med Synarela.. har egentlig aldrig følt noe lignende.

Ja ja.. jeg får ruge videre... :ler:

Drar på ferie i morgen men rekker sikkert å stikke innom før vi drar.. er jo så nysjerrig på hvordan det går for jentene her inne...

God ferie da prinzess !!!! Må ruge fint :lol: hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunny: Får du ta sprayen klokken 8, 15 og 22?!

Jeg fikk beskjed om hver 8.time, så jeg må ta den 7, 15 og 23... Så jeg må tidlig opp og legge meg sent og ikke får jeg sove skikkelig innimellom heller :sur:

Men, men ellers syns jeg det går helt greit altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_S_*

Det gjør så vondt å drømme at man tester positivt, og så står man spent opp, og tester, og det er selvsagt 110 % negativt. *Lei seg* Jeg må nok snart innse realiteten nå.

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S - Ja jeg drømmer det samme hver natt.. :sjenert:

Men det er fortsatt ikke sikkert å teste.. Spiren må jo få sende ut litt hCG slik at testen blir positiv, det er derfor du ikke skal teste tidlig.

Stå på og prøv å være positiv... selv om det er vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunny: Får du ta sprayen klokken 8, 15 og 22?!

Jeg fikk beskjed om hver 8.time, så jeg må ta den 7, 15 og 23... Så jeg må tidlig opp og legge meg sent og ikke får jeg sove skikkelig innimellom heller :sur:

Men, men ellers syns jeg det går helt greit altså :jepp:

Ja det er det som står i papirene mine . Det gjorde jeg sist gang også..

Jeg synes det er trist å måtte ha på vekking kl 08 jeg :sjenert: (de dagene jeg kunne ha sovet ut ) - for jeg får jo ikke sove videre etterpå .. dumme greier.. Og jeg har nesten en måned igjen å spraye :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på ferie, holder meg bare litt unna for at dagene skal gå fortere ;)

Ruger på 9. dagen, 3 dager til testing.

Sliter litt med motivasjonen, VIL det skal gå bra, men redd det går som vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det som står i papirene mine . Det gjorde jeg sist gang også..

Jeg synes det er trist å måtte ha på vekking kl 08 jeg :sjenert: (de dagene jeg kunne ha sovet ut ) - for jeg får jo ikke sove videre etterpå .. dumme greier.. Og jeg har nesten en måned igjen å spraye :dåne:

Jeg sover ikke noe særlig etter spraying klokka 7(!) på fridagene mine jeg heller, og når jeg i tillegg sover elendig om natten så føler jeg meg ikke så energisk og sprek akkurat nei :fnise:

Jeg prøver å se på dem som en slags forberedelse til det jeg har i vente, så da BØR det bare bli resultater av dette ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke på ferie, holder meg bare litt unna for at dagene skal gå fortere ;)

Sliter litt med motivasjonen, VIL det skal gå bra, men redd det går som vanlig...

Oi , bare 2 dager til testing !!! :duskedame:

MASSE MASSE LYKKE TIL !!!! Krysser fingrene for 2 blå !!!! :klem:

Jeg sover ikke noe særlig etter spraying klokka 7(!) på fridagene mine jeg heller, og når jeg i tillegg sover elendig om natten så føler jeg meg ikke så energisk og sprek akkurat nei :fnise:

Jeg prøver å se på dem som en slags forberedelse til det jeg har i vente, så da BØR det bare bli resultater av dette ;)

:kose:

Ja nå bør det jammen bli resultater !! Nå vil vi ha :babysmokk::rope:

-------------

:sukk: Våkner med hodepine , og legger meg med hodepine , bah... Det er vel noe jeg bare bør venne meg til. Hadde jo hodepine fra dag 1 i svangerskapet med Vesla, uff.. ser ikke frem til det, men :sjenert:

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine ja, jeg går nesten ikke til det lengre... Ble så vant til det på Pergoen og vet at smertestillende ikke tar det, og ikke blir det verre av f.eks høy musikkk. Så jeg prøver å ignorere det ;)

Når på dagen har der satt sprøytene? Jeg skal sette de før 12 om dagen og fant uat at det var greit å sette dem samtidig som jeg sprayer om morningene i 7-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_S_*

Strix: Jeg fikk beskjed om å sette sprøyter på kvelden. Så jeg hadde klokka 19 som fast tidspunkt.

Jeg er på rugedag 10 eller 11 og det er så rart... Jeg tester negativt, men er alikevel småkvalm hver morgen og hver kveld. Har vært det de siste 4-5 dagene.

Første kvelden trodde jeg det var noe jeg hadde spist. Så våknet jeg om morran av at jeg igjen var kvalm.

Og slik har det vært hver morgen og kveld siden. Det går over etter en stund, men jeg syns det er trist hvis kroppen spiller meg sånne puss.

Forøvrig har jeg ikke kjent noe annet. Bortsett fra litt bobling i magen innimellom. Akkurat som eggstokkene vokser. Jeg hadde samme følelse da jeg gikk på sprøyter.

Tenk om.....?? Jeg holder nesten ikke ut. Forferdelig med denne perioden. Tankene svinger fra time til time.

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest L-gjest

Da satt jeg første sprøyte i dag gitt.. Makan, var jo ikke vondt i d heeele tatt jo.. :) Så da er d å grue seg til egguthenting. :) Er d ganske vondt? Får bare lokalbedøvelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet ?? :popcorn:

*håpe håpe håpe håpe*

:duskedame: Kom igjen Pradababy!!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S - nei!!! Det var ikke sånn det skulle gå. Er ikke så lett å gi noen oppmuntrende ord, så gir en :klem: i stedet.

L-gjest - det varierer velig. Jeg er av de som synes det er helt grusomt vondt. Men så er det de som ikke merker annet enn to små stikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...