Strix Skrevet 20. februar 2009 #581 Del Skrevet 20. februar 2009 Skjønner. Jeg ville også gått for en lang sprayperiode framfor å utsette det en syklus (selv om jeg ikke synes sprayen var særlig festlig..). Man er jo utålmodig oppi dette!! Kjempespennende at du snart er i gang!! Ja, hadde vi måtte utsette det en syklus hadde det kræsjet med mannens jobb og om han ikke hadde fått fri da måtte vi utsatt det til juni, dersom sykehuset hadde hatt åpent da *GRØSS* Jobben til mannen er helt ok den, men i en situasjon som denne er den ikke alltid like grei Utålmodig er for-, mellom- og etternavnet mitt oppi dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #582 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Kjempespennende at du snart er i gang!! jeg :hoppe: litt sammen med kylling !! Kjempespennende Endret 20. februar 2009 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 20. februar 2009 #583 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Ja, i kveld nyter jeg litt hvitvin, kan vel gjøre det nå mens jeg har muligheten Endret 20. februar 2009 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 20. februar 2009 #584 Del Skrevet 20. februar 2009 Åååå!! Så bra da Strix!! Slipper å vente leeeeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #585 Del Skrevet 21. februar 2009 Og her kjenner jeg litt mensmurringer i dag. Kanskje mensen er på vei tilbake etter at jeg mistet for en måned siden? Åh, som jeg håper det. Får fryseforsøk allerede i den første syklusen :D Men det er kjempehemmelig! Orker ikek involvere folk denne gangen, og det som er så supert med å få til et forsøk så fort er jo at ingen mistenker noe spes heller!!! :gira: Og litt sammen med de andre Gjestivitas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #586 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Og her kjenner jeg litt mensmurringer i dag. Kanskje mensen er på vei tilbake etter at jeg mistet for en måned siden? Åh, som jeg håper det. Får fryseforsøk allerede i den første syklusen :D Men det er kjempehemmelig! Orker ikek involvere folk denne gangen, og det som er så supert med å få til et forsøk så fort er jo at ingen mistenker noe spes heller!!! :gira: Og litt sammen med de andre Gjestivitas Håper blødningen kommer nå Gjestivitas Er enig med deg ang å holde det hemmelig,. Slipper masse spørsmål på den måten.. Neste gang klaffer det !!!! :duskedame: Endret 21. februar 2009 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #587 Del Skrevet 23. februar 2009 Håper blødningen kommer nå Gjestivitas Er enig med deg ang å holde det hemmelig,. Slipper masse spørsmål på den måten.. Neste gang klaffer det !!!! :duskedame: Du er jammen meg helt fantastisk Sunny! Som klarer å pushe frem oss her inne når du selv går igjennom så mye vanskelig! All ære til deg! :klemme: Ingen mens her foreløpig. Tror kroppen lurte meg litt den dagen, kjener ingenting nå. Men håper ot tror at blødningen ikke er langt unna. Mannen henter foressten østrogentablettene mine i dag som jeg skal starte på når blødningen kommer. :gira: Håper du får funnet ut av ting snart Sunny. Det er nok tungt å gå slik og vente og ikke vite noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #588 Del Skrevet 23. februar 2009 Du er jammen meg helt fantastisk Sunny! Som klarer å pushe frem oss her inne når du selv går igjennom så mye vanskelig! All ære til deg! :klemme: Ingen mens her foreløpig. Tror kroppen lurte meg litt den dagen, kjener ingenting nå. Men håper ot tror at blødningen ikke er langt unna. Mannen henter foressten østrogentablettene mine i dag som jeg skal starte på når blødningen kommer. :gira: Håper du får funnet ut av ting snart Sunny. Det er nok tungt å gå slik og vente og ikke vite noe. Gjestivitas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 23. februar 2009 #589 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) lurer litt her.. begynte med nesesprayen (synarela) 7.februar. har VELDIG uregelmessige sykluser, og har nesten aldri mensen på "egenhånd". gjør det noe om man ikke får mensen nå, eller skal man liksom det, i følge behandlingen? prøvde å ringe sykehuset idag for å spørre, men kom selvsagt ikke igjennom på telefonen... Endret 23. februar 2009 av flowergirl777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #590 Del Skrevet 23. februar 2009 Du er jammen meg helt fantastisk Sunny! Som klarer å pushe frem oss her inne når du selv går igjennom så mye vanskelig! All ære til deg! :klemme: Ingen mens her foreløpig. Tror kroppen lurte meg litt den dagen, kjener ingenting nå. Men håper ot tror at blødningen ikke er langt unna. Mannen henter foressten østrogentablettene mine i dag som jeg skal starte på når blødningen kommer. :gira: Håper du får funnet ut av ting snart Sunny. Det er nok tungt å gå slik og vente og ikke vite noe. Takk Jeg må være positiv, så godt som jeg klarer. Har mine nedturer jeg også, men det hjelper liksom ikke Nettopp fordi jeg vet hvor grusomt det er å gå å vente, og ta x -antall negative tester.. så håper jeg for alle andre også. Vår dag kommer .. det er jeg sikker på :rødme: Heie frem en blødning hos deg nå (ikke ofte jeg heier på blødninger altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 25. februar 2009 #591 Del Skrevet 25. februar 2009 Hjemme igjen fra kontroll idag... gikk litt skeis, kan man si. Cyster og greier.. skrevet om hele greia i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 26. februar 2009 #592 Del Skrevet 26. februar 2009 Hjemme igjen fra kontroll idag... gikk litt skeis, kan man si. Cyster og greier.. skrevet om hele greia i dagboka mi. *Hmm, ta en tur for å oppdatere meg* Jeg fikk resepter i går og nå minker det på dagene frem mot spraystart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 26. februar 2009 #593 Del Skrevet 26. februar 2009 Så gøy at dere snart er ordentlig i gang! Jeg har verdens kjedeligste pausesyklus. Blir sikkert verdens lengste også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 26. februar 2009 #594 Del Skrevet 26. februar 2009 Så gøy at dere snart er ordentlig i gang! Jeg har verdens kjedeligste pausesyklus. Blir sikkert verdens lengste også... Uff, så kjedelig å vente og vente og vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #595 Del Skrevet 28. februar 2009 Takk Jeg må være positiv, så godt som jeg klarer. Har mine nedturer jeg også, men det hjelper liksom ikke Nettopp fordi jeg vet hvor grusomt det er å gå å vente, og ta x -antall negative tester.. så håper jeg for alle andre også. Vår dag kommer .. det er jeg sikker på :rødme: Heie frem en blødning hos deg nå (ikke ofte jeg heier på blødninger altså ) Og da var tante rød her ja! Er så vanvittig happy akkurat nå! Fikk klarsignal fra klinikken, og jeg har tatt en progynova i dag Dette er jo vanvittig hemmelig da, så jeg håper inderlig at ingen kjenner meg igjen her inne. Har jo ganske gjenkjennelig historie om noen er veldig pågående og ser mønsteret her. Tenk da, at om fjorten dager har jeg en liten spire igjen. Åh, får lyst til å gråte bare jeg tenker på det jeg. Håper den sitter denne gangen og, men må instille meg kraftig på at vi må ha noen forsøk for ikke å forgå av skuffelse tror jeg. Noen som kan fortelle litt om bivirkninger av progynova? Er litt spent påd et jeg. Skal jo ta tre om dagen fremover. Sunny: Ring og mas på sykehuset! De kan jo ikke la deg vente så lenge. og det kan vel være en fordel da at du kjenner noen der? Gjestivitas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 28. februar 2009 #596 Del Skrevet 28. februar 2009 Gjestivitas: Jeg har brukt Progynova to ganger, og sist ble jeg jo gravid og måtte bruke dem fram til uke 12. Hadde også tre om dagen. Begge gangene ble jeg kvalm, trøtt, deppa og litt urolig, men i forhold til sprayen så var det ikke ille i det hele tatt. Bivirkningene var verst i starten. Etterhvert kjente jeg ikke noe til dem i det hele tatt. LYKKE TIL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #597 Del Skrevet 28. februar 2009 Gjestivitas: Jeg har brukt Progynova to ganger, og sist ble jeg jo gravid og måtte bruke dem fram til uke 12. Hadde også tre om dagen. Begge gangene ble jeg kvalm, trøtt, deppa og litt urolig, men i forhold til sprayen så var det ikke ille i det hele tatt. Bivirkningene var verst i starten. Etterhvert kjente jeg ikke noe til dem i det hele tatt. LYKKE TIL!! Takk for svar Kylling Så du måtte gå på dem så lenge? Gikk du ikke over på Crinone gel eller noe altså? Huff, må høre hva de har tenkt i mitt tilfelle. Har ikke gått på spray jeg, siden jeg hadde kort regime med IVF ` en, og det funket jo veldig bra siden jeg ble gravid. Så jeg har liten erfaring med ekle bivirkninger annet enn at jeg ble veldig gråtete av hormonene sist. Håper det går greit for jeg begynner i jobb snart igjen, og kan ikke være deppa og sånn da.. :spent: Håper i så fall de går over slik som til deg Uansett så er det ikke så lenge det er snakk om i det store og hele. Når ble du gravid da? Kanskje jeg egentlig skulle ha fått med meg det, men jeg har vært litt frem og tilbake her i det siste.. Gjestivitas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 28. februar 2009 #598 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg skal bruke Crinone, engangsvagitorier, lurer på om det var en pakning med 12 eller 15 i... Slipper jeg unna med dette? SKal jeg da antaglig bare bruke det fra innsetting til evt. pos/neg test? Er det sånn at en ikke får ha sex i den perioden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 28. februar 2009 #599 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg skal bruke Crinone, engangsvagitorier, lurer på om det var en pakning med 12 eller 15 i... Slipper jeg unna med dette? SKal jeg da antaglig bare bruke det fra innsetting til evt. pos/neg test? Er det sånn at en ikke får ha sex i den perioden? Samme her. Leste et sted at en skal bruke dette til ei god stund ut i graviditeten? 2-3 måneder? Mannen lurte også på om han kom til å bli litt... feminin hvis han fikk dette.. øh.. "på seg" under sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 28. februar 2009 #600 Del Skrevet 28. februar 2009 Takk for svar Kylling Så du måtte gå på dem så lenge? Gikk du ikke over på Crinone gel eller noe altså? Huff, må høre hva de har tenkt i mitt tilfelle. Har ikke gått på spray jeg, siden jeg hadde kort regime med IVF ` en, og det funket jo veldig bra siden jeg ble gravid. Så jeg har liten erfaring med ekle bivirkninger annet enn at jeg ble veldig gråtete av hormonene sist. Håper det går greit for jeg begynner i jobb snart igjen, og kan ikke være deppa og sånn da.. :spent: Håper i så fall de går over slik som til deg Uansett så er det ikke så lenge det er snakk om i det store og hele. Når ble du gravid da? Kanskje jeg egentlig skulle ha fått med meg det, men jeg har vært litt frem og tilbake her i det siste.. Gjestivitas Hos meg har fryseforsøkene forløpt seg slik: - 3 stk Progynova fra 1. mensdag - 2 stk Crinone fra 2 dager før innsetting Ved negativt forsøk, så sluttet jeg med medisinene rugedag 16. Da jeg testet positivt, måtte jeg bruke både Progynova og Crinone fram til uke 12. Vet at dette varierer noe fra klinikk til klinikk.. Men ved frys så produserer ikke kroppen hormonene på egenhånd, så da er det viktig å ta begge deler fram til morkaken er ferdig utviklet, eller noe sånt. Ble gravid på fryseforsøk nr 2 (august). Jeg skal bruke Crinone, engangsvagitorier, lurer på om det var en pakning med 12 eller 15 i... Slipper jeg unna med dette? SKal jeg da antaglig bare bruke det fra innsetting til evt. pos/neg test? Er det sånn at en ikke får ha sex i den perioden? Vet du om du skal ta én eller to daglig? Synes jeg har hørt at man tar én pr dag på Haukeland, så da kan det hende du akkurat slipper unna med en pakning. Hvis ikke det var slik at man begynner med Crinone et par dager før innsett ved ordinært forsøk også? *gullfiskhukommelse* Du skal ikke ha sex i rugetida nei, pga. infeksjonsfaren. Uttak er jo tross alt et kirurgisk inngrep.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå