^^Sunny^^ Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #502 Skrevet 19. januar 2009 Sunny: noen symtomer ennå? Nææææ .. Ikke noe særlig. Har hatt et par stikninger i magen (tror jeg hadde det sist gang også). Hadde knallhard mage i morges , det er sjelden jeg har, men ellers ingenting... Du da ? Du går vel enda på hormoner ?
Vilje Skrevet 19. januar 2009 #503 Skrevet 19. januar 2009 ja jeg tar jo progesterontilskudd..men gjør ikke du det da? Merker lite jeg også. Teller bare ned!!
^^Sunny^^ Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #504 Skrevet 19. januar 2009 ja jeg tar jo progesterontilskudd..men gjør ikke du det da? Merker lite jeg også. Teller bare ned!! Nei. Siden jeg har satt inn i naturlig syklus så produserer kroppen dette selv.. Telle ned ja, dagene går bare så innmari seint :dåne:
Strix Skrevet 22. januar 2009 #505 Skrevet 22. januar 2009 Deres som har sprayet, hvor stor er denne nesesprayen?? Er den større enn grensen for antall ml en kan ha i håndbagasjen?? Vi skal til utlandet mens jeg skal spraye nemlig og såvidt jeg har forstått det etterhvert så skal denne sprayen helst stå, ikke tåler den kulden i maskinrommet på et fly og jeg trenger det skriftlig fra legen at jeg trenger denne medisinen sant??
Harlekin Skrevet 22. januar 2009 #506 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hei Strix. Det er Synarela, ikke sant? Da skal den være liten nok til å passe i en sånn plastpose. Husker ikke nøyaktig hvor mye flasken inneholdt, men liten var den i alle fall. Men kanskje hadde det vært lurt å få en bekreftelse fra legen likevel, for sikkerhets skyld? Edit: Husker det nå, tror det var 60 ml. Endret 22. januar 2009 av Harlekin
Strix Skrevet 22. januar 2009 #507 Skrevet 22. januar 2009 Hei Strix. Det er Synarela, ikke sant? Da skal den være liten nok til å passe i en sånn plastpose. Husker ikke nøyaktig hvor mye flasken inneholdt, men liten var den i alle fall. Men kanskje hadde det vært lurt å få en bekreftelse fra legen likevel, for sikkerhets skyld? Edit: Husker det nå, tror det var 60 ml. Takk for svar! Jeg vet ikke, men godt mulig at det er Synarela ja. Om den bare er på 60ml og grensene er på 100ml så er jo det flott. Jeg har uansett tenkt å be om å få med brev fra en lege ja, det skader i alle fall ikke
Prada Skrevet 22. januar 2009 #508 Skrevet 22. januar 2009 Suprecuren min er nesten like liten som en vanlig otrivin. Kanskje værre å få med sprøyter. Nå har jeg tatt kveldens hormonskudd. Blodprøve + sprøytestart i går. Kontroll neste uke.
Gjest ønskebarn Skrevet 22. januar 2009 #509 Skrevet 22. januar 2009 Er det noen som kan svare på hvor stor sjanse det er for at men blir gravid etter første innsetting? Skal snart i gang Men har liksom ikke trua Noen som kan hjelpe???
Vilje Skrevet 22. januar 2009 #510 Skrevet 22. januar 2009 Er det noen som kan svare på hvor stor sjanse det er for at men blir gravid etter første innsetting? Skal snart i gang Men har liksom ikke trua Noen som kan hjelpe??? Ca 30 % Ved 1 gangs innsetting sa min veldig positive lege at nå var sjansen for å bli gravid 40 % med så fint egg. Ca 50-60 % blir gravide etter 3 forsøk Sunny; hvordan er det med rugingen????? Går inn i rugedag 9 imorgen jeg
^^Sunny^^ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #511 Skrevet 23. januar 2009 Sunny; hvordan er det med rugingen????? Går inn i rugedag 9 imorgen jeg Jeg kjenner ikke så mye til noe som helst.. Bare humøret som er ræva Jeg er nå på rugedag 8.. Noen symptomer hos deg da ?
Harlekin Skrevet 23. januar 2009 #512 Skrevet 23. januar 2009 Ønskebarn: Jeg kan jo muntre opp med at jeg ble gravid på første innsetting! Sunny: Virker som du trenger en
^^Sunny^^ Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #513 Skrevet 24. januar 2009 Sunny: Virker som du trenger en
flowergirl777 Skrevet 25. januar 2009 #514 Skrevet 25. januar 2009 Hei! Jeg skal begynne med IVF på Ullevål nå. Ringte dit på forrige mandag, da jeg fikk mens. Men har ikke fått noe brev fra dem med datoer, resepter osv. Flere som hører til Ullevål her? Tok det lang tid før dere fikk brev?
^^Sunny^^ Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #515 Skrevet 26. januar 2009 Vilje .. Er det i morgen du skal teste ? Ønsker deg masse lykke til !!!!!
Vilje Skrevet 26. januar 2009 #516 Skrevet 26. januar 2009 Vilje .. Er det i morgen du skal teste ? Ønsker deg masse lykke til !!!!! Testa allerede lørdagskveld jeg Ikke det jeg hadde håpa på ... Nå begynner jeg å miste troa...dette er 3. innsetting...
Strix Skrevet 26. januar 2009 #517 Skrevet 26. januar 2009 Åh, vilje... Jeg håper, håper, håper du testet for tidlig. Kjenner jeg får så vondt av dere som tester negativt gang på gang, spesielt i forsøk. Og det gjør at jeg kvir meg mye til vi skal i gang selv. Skuffelsen blir nok mye større om det ikke går når det faktisk er en reell mulighet for at det skal gå...
^^Sunny^^ Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #518 Skrevet 27. januar 2009 Nei Vilje Håper du testet for tidlig !!!!!
Prada Skrevet 29. januar 2009 #519 Skrevet 29. januar 2009 Vilje - var blodprøven negativ også? Håper du tok feil med den testen... Jeg har vært på kontroll i dag. 7-8 egg på gang, litt ujevn størrelse enda. Fornøyd med antallet utfra at jeg går på menopur. Oppjustering av dosen til 4 hetteglass, og ny kontroll mandag. Da er egentlig alt likt som sist, foreløpig. Men da blir det uttak til uka!
^^Sunny^^ Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #520 Skrevet 31. januar 2009 Testa allerede lørdagskveld jeg Ikke det jeg hadde håpa på ... Nå begynner jeg å miste troa...dette er 3. innsetting... Skjønner godt at du begynner å miste troa, det gjør jeg og.. dette var vår 4. innsetting :cry:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå