Gå til innhold

IVF GJENGEN

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Takk for svar ang crinone, da tar jeg det litt mer med ro. Og etter den om morgenen er jeg jo uansett i full aktivitet.

Tar to ganger om dagen, er det jeg har fått beskjed om.

Uansett så er det mye bedre med crinone enn progestan-kule-styret...

Når kan du teste Prada ? :popcorn:

Je er godt i gang med heiingen allerede jeg :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart å være veldig positiv helt til i dag, og nå er jeg bare 100% overbevist om at jeg ikke er gravid. Alle vondtene jeg har kjent litt på er ikke her i dag. 2 dager til testing, men har ikke lyst... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart å være veldig positiv helt til i dag, og nå er jeg bare 100% overbevist om at jeg ikke er gravid. Alle vondtene jeg har kjent litt på er ikke her i dag. 2 dager til testing, men har ikke lyst... :tristbla:

Ikke lett åvære positiv hele veien nei.. Men de kan bli positivt selv om du ikke har vondter :lur:

:duskedame:

Hvordan greier du å holde deg fra å teste da ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan greier du å holde deg fra å teste da ????

Fått mensen, så det er ganske enkelt å ikke teste... :grine:

Får se hva blodprøven sier i morgen. Akkurat nå hadde det føltes bedre med en tidlig sa enn ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får se hva blodprøven sier i morgen. Akkurat nå hadde det føltes bedre med en tidlig sa enn ingenting.

NEEEEEEEIIII !!!!!!!!!!!!!!!!! Ååhhh :trist:

kanskje det bare er en bitteliten blødning ? Eller er det mye ? Offda Prada :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå hadde det føltes bedre med en tidlig sa enn ingenting.

Skjønner hva du mener med det .. Jeg tror nok det var tilfelle med meg sist, for eg SÅ en strek, selv om den var svak... Og blødningen kom senere enn den skulle, det bekreftet sykepleieren på klinikken også...

En stor klem til deg Prada

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg får så vondt av deg. Det er så trist når det ikke går :troest:

:klem:

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått blodprøvesvaret. Det var utslag på hcg, men lite. Og siden jeg har fått mensen er det ikke vits å teste på nytt. Men, da har egget hvertfall festet seg denne gangen, for deretter å løse igjen. Framskriftt bare det...

Så da er 8. søskenforsøk historie, og hvis ikke syklusen min henger seg helt opp så rekker vi et fryseforsøk før påske.

:cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått blodprøvesvaret. Det var utslag på hcg, men lite. Og siden jeg har fått mensen er det ikke vits å teste på nytt. Men, da har egget hvertfall festet seg denne gangen, for deretter å løse igjen. Framskriftt bare det...

Så da er 8. søskenforsøk historie, og hvis ikke syklusen min henger seg helt opp så rekker vi et fryseforsøk før påske.

:cry3:

:troest: Uff, Prada da, det er så leit :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg som ringte inn mensen i dag fikk vite at sykepleieren antagligvis har telt og tenkt feil da vi var der i desember og at vi muligens må utsette forsøket enda en syklus. Trenger jeg si at jeg er SKUFFET!! :tristbla:

Alternativet er å ha meg på ekstra lang sprayeperiode og jeg skal under ingen omstendigheter overmedisineres står det i journalen min :roll:

Venter på telefon fra en sykepleier med hva legen vil gjøre.

Edit: Sykepleieren hadde snakket med legen som hadde sett på journalen min og vurdert meg grundig og kommet frem til at jeg nok kunne stå litt ekstra lenge på sprayen uten at det utgjorde noen risiko... Så da blir det spraystart om 3 uker :hoppe:

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som ringte inn mensen i dag fikk vite at sykepleieren antagligvis har telt og tenkt feil da vi var der i desember og at vi muligens må utsette forsøket enda en syklus. Trenger jeg si at jeg er SKUFFET!! :tristbla:

Alternativet er å ha meg på ekstra lang sprayeperiode og jeg skal under ingen omstendigheter overmedisineres står det i journalen min :roll:

Venter på telefon fra en sykepleier med hva legen vil gjøre.

Edit: Sykepleieren hadde snakket med legen som hadde sett på journalen min og vurdert meg grundig og kommet frem til at jeg nok kunne stå litt ekstra lenge på sprayen uten at det utgjorde noen risiko... Så da blir det spraystart om 3 uker :hoppe:

Tommel opp for lang sprayperiode! Det hadde jeg også, og det er definitivt et bedre alternativ enn å vente en syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp for lang sprayperiode! Det hadde jeg også, og det er definitivt et bedre alternativ enn å vente en syklus.

Greit å høre at andre også har vært borti det samme ;) Dere fikk vel klaff på første forsøk også, gjorde dere ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvor lenge er det snakk om å spraye før du begynner å stikke da, Strix?

Ikke helt sikker siden det ble sagt då mangt i løpet av de telefonene, men over 4 uker, 5... Får se hva instruksjonene sier når de kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker siden det ble sagt då mangt i løpet av de telefonene, men over 4 uker, 5... Får se hva instruksjonene sier når de kommer :)

Skjønner. :) Jeg ville også gått for en lang sprayperiode framfor å utsette det en syklus (selv om jeg ikke synes sprayen var særlig festlig..). Man er jo utålmodig oppi dette!! Kjempespennende at du snart er i gang!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...