inkasikin Skrevet 28. desember 2008 #441 Del Skrevet 28. desember 2008 Negativ test 2.juledag og TR kom i går. Jula ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg. MEN...... snart nytt år med nye muligheter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #442 Del Skrevet 29. desember 2008 Negativ test 2.juledag og TR kom i går. Jula ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg. MEN...... snart nytt år med nye muligheter... Uff, nei så leit inkasikin Dumme greier altså !!!! En STOR til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #443 Del Skrevet 2. januar 2009 Da blir det siste fryseforsøk på oss om ca 14 dager Håper mine 2 små nurk overlever opptiningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. januar 2009 #444 Del Skrevet 2. januar 2009 Lykke til med fryseforsøk Sunny Jeg er på RG 12 idag, har testet negativ på dag 7,9 og 11. Så er veldig pesimist her nå. Rugetiden er tøff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #445 Del Skrevet 2. januar 2009 Lykke til med fryseforsøk Sunny Jeg er på RG 12 idag, har testet negativ på dag 7,9 og 11. Så er veldig pesimist her nå. Rugetiden er tøff!! Takk Rugetiden er tøff ja Kjedelig med negative tester Men kanskje det er for tidlig ? Det fikk jeg beskjed om hvertfall Jeg krysser fingrene for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 3. januar 2009 #446 Del Skrevet 3. januar 2009 Lykke til med fryseforsøk Sunny Jeg er på RG 12 idag, har testet negativ på dag 7,9 og 11. Så er veldig pesimist her nå. Rugetiden er tøff!! Jeg testet negativt dagen før blodprøve på Riksen, jeg, altså.. Og du ser jo av avataren resultatet Noen får senere utslag på hcg enn andre, at det stiger saktere. Så ikke gi opp håpet enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesti Skrevet 3. januar 2009 #447 Del Skrevet 3. januar 2009 "Negativ test 2.juledag og TR kom i går. Jula ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg. MEN...... snart nytt år med nye muligheter..." I samme kjipe julebåt vi to da Inkasikin... Begynte å ane uro 1 juledag og 2 juledag neg test og dagen etter TR.. Håpet var jo der, men sannynligheten for at det ikke gikk (70%?) var jo i bakhodet hele tiden.. Er glad jeg ikke fikk TR som julepresang på juleaften..hehe Er jo bare å prøve igjen.. Hvor lenge må man egentlig vente? Psykisk er jeg klar, men fysisk (tatt for gitt at det ikke er noen cyster etc.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesti Skrevet 3. januar 2009 #448 Del Skrevet 3. januar 2009 Så at du spurte etter meg først nå Sunny, det var koselig! Ja, man lurer jo på hvordan det er gått med andre i denne prosessen..:-) Har et spm til alle jeg, noen som har erfaring med kort regime/antagonist? Gyn. mente at det ikke var noen forskjell i resultat på privatklinikken jeg er. Har dere noen erfaringer med dette? Var greit nok med Suprecur (bare noen hetetoktanfall i løpet av døgnet), men å skjule 5 spray om dagen i 16 dager (på jobben spes.) med monsterstore nesesprayen slipper jeg gjerne en gang til.. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla77 Skrevet 4. januar 2009 #449 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei alle sammen! Ønske alle lykke til med IVF/ICSI! Jeg skal til UL imorgen på Riksen, er første søskenforsøket og har vært på 300IE Menopur i en uke nå, gruer meg til imorgen for å se om det ble noen egg. Forrige gang ble forsøket avbrudt siden jeg hadde to egg, den ene var normal mens den andre var liten. Håper det er noen egg der. Lykke til jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #450 Del Skrevet 5. januar 2009 Så at du spurte etter meg først nå Sunny, det var koselig! Ja, man lurer jo på hvordan det er gått med andre i denne prosessen..:-) Har et spm til alle jeg, noen som har erfaring med kort regime/antagonist? Gyn. mente at det ikke var noen forskjell i resultat på privatklinikken jeg er. Har dere noen erfaringer med dette? Var greit nok med Suprecur (bare noen hetetoktanfall i løpet av døgnet), men å skjule 5 spray om dagen i 16 dager (på jobben spes.) med monsterstore nesesprayen slipper jeg gjerne en gang til.. Hva tror dere? Trist at det ikke klaffe for dere Gjesti Kjipe greier.. Jeg fikk ut mindre antall egg med kort regime. Men de mente også at kanskje jeg satte eggløsningssprøyten litt for tidlig , selv om jeg satt den Akkurat da jeg skulle.. Ved neste forsøk (langt regime) så satte jeg sprøyten senere og fikk hentet ut flere egg.. Så det er ikke sikkert det har med kort regime å gjøre :klø: Det var jo greit å slippe den dumme nesesprayen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #451 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei alle sammen! Ønske alle lykke til med IVF/ICSI! Jeg skal til UL imorgen på Riksen, er første søskenforsøket og har vært på 300IE Menopur i en uke nå, gruer meg til imorgen for å se om det ble noen egg. Forrige gang ble forsøket avbrudt siden jeg hadde to egg, den ene var normal mens den andre var liten. Håper det er noen egg der. Lykke til jenter! Krysser fingrene for at dere finner noen flotte egg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #452 Del Skrevet 5. januar 2009 litt på sida, men var det vanskelig for dere å komme igjennom på telefon på Ullevål da dere skulle "ringe inn mens" da dere skulle begynne behandlingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 6. januar 2009 #453 Del Skrevet 6. januar 2009 Da har jeg begynt med spray igjen! Oppdaget nå at jeg skal spraye mye kortere enn sist, men sykepleiren vet vel hva hun gjorde da hun satte opp datoer. Er vel kommet på kort regime antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 6. januar 2009 #454 Del Skrevet 6. januar 2009 Vi har blitt forespeilet et opplegg med spray på dag 21. og så menslignende blødning etter 1-2 uker. Deretter sprøyter... og så ul på dag 5-6 og 9-10 og uttak 1-2 døgn etter det. Ligner dette på noe av det dere andre ivf`ere har vært gjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 6. januar 2009 #455 Del Skrevet 6. januar 2009 Vi har blitt forespeilet et opplegg med spray på dag 21. og så menslignende blødning etter 1-2 uker. Deretter sprøyter... og så ul på dag 5-6 og 9-10 og uttak 1-2 døgn etter det. Ligner dette på noe av det dere andre ivf`ere har vært gjennom? Dette høres veldig likt ut opplegget jeg hadde, bortsett fra at jeg begynte på spray på dag 18 fordi jeg har veldig korte sykluser. Dessuten hadde jeg bare én UL, på dag 9. Jeg hadde UL på fredag, siste sprøyte og nesespray lørdag, medisinfri dag søndag og uttak på mandagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 6. januar 2009 #456 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette høres veldig likt ut opplegget jeg hadde, bortsett fra at jeg begynte på spray på dag 18 fordi jeg har veldig korte sykluser. Dessuten hadde jeg bare én UL, på dag 9. Jeg hadde UL på fredag, siste sprøyte og nesespray lørdag, medisinfri dag søndag og uttak på mandagen. Hvor korte sykluser hadde du da, noen dager under 28 da? Du holdt vel til på HUS du også så da høres det bra ut at det jeg har blitt forespeilet ligner det du var gjennom Så får jeg bare håpe vi får samme resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 6. januar 2009 #457 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvor korte sykluser hadde du da, noen dager under 28 da? Du holdt vel til på HUS du også så da høres det bra ut at det jeg har blitt forespeilet ligner det du var gjennom Så får jeg bare håpe vi får samme resultat Jeg var på Haukeland, ja! Har ikke noe å klage på opplegget der, alle var veldig hyggelige. Mine sykluser er vanligvis ca. 25-26 dager, men jeg har hatt flere med 20-24 dager, noen opp til 28 dager, og en gang hadde jeg bare 14 dagers syklus! Håper virkelig at du får positivt resultat du også. Det skal bli spennende å følge deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #458 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvor korte sykluser hadde du da, noen dager under 28 da? Du holdt vel til på HUS du også så da høres det bra ut at det jeg har blitt forespeilet ligner det du var gjennom Så får jeg bare håpe vi får samme resultat Det blir kjempespennende Strix !! Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 7. januar 2009 #459 Del Skrevet 7. januar 2009 Takk for det jenter, jeg går bare og venter på mensen nå, er så spent på om vi kan få begynne i den kommende syklusen og få uttak i mars, eller om vi må vente til april med uttak!! Førstemann på ventelista liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 7. januar 2009 #460 Del Skrevet 7. januar 2009 ...og her i gården måles det eggposer og telles ned til uttak.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå