Gå til innhold

IVF GJENGEN

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Takk for det jenter, jeg går bare og venter på mensen nå, er så spent på om vi kan få begynne i den kommende syklusen og få uttak i mars, eller om vi må vente til april med uttak!!

Førstemann på ventelista liksom!

Krysser fingrene for uttak i mars jeg :duskedame:

...og her i gården måles det eggposer og telles ned til uttak.... :popcorn:

Så spennende Vilje !! Husk å oppdatere her inne :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og her i gården måles det eggposer og telles ned til uttak.... :popcorn:

Spennende! Kunne ønske jeg var der jeg også nå, men må nok vente litt til, er bare på dag 3 med spray...

Mange egg på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan svare meg ang. den såkalte menslignende blødningen etter 7 dager med spray? Jeg synes den virker som ordentlige mensen, jeg. Iallefall på mengde blødning og symptomer ellers (hormonmigrene, humørsvingninger og mensvondt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan svare meg ang. den såkalte menslignende blødningen etter 7 dager med spray? Jeg synes den virker som ordentlige mensen, jeg. Iallefall på mengde blødning og symptomer ellers (hormonmigrene, humørsvingninger og mensvondt).

Jeg fikk også en omtrent vanlig mensen, men kanskje litt kortere enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med sprayingen Prada ?

Og Vilje ??? Er spent på uttaket ditt :popcorn: Har du vært å hentet ut, evt. satt inn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann IVF KG-jenter.

*melde seg inn*

Dette er siden for meg i alle fall. Er alltid mye man lurer på og godt å dele erfaringer med andre.

Litt om meg. Har PCOS, vært inne til operasjon og drillet eggstokkene eller hva det nå var, men fortsatt ikke normal menstruasjon/syklus på meg. Har hatt noen pergotime kurer, økt dosen mer og mer, men null der og. Har lagt det litt på is akkurat nå, skal gifte meg til sommern, så hadde tenkt til å starte for fult etter det.

Blir nok egg uthenting og innsetting på meg også.

Er det lang vente tid på sånt noe? Og hvor er det best å gjøre sånt? Er pas. på Riksen nå, men har hørt at Porsgrunn er ganske greie også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med sprayingen Prada ?

Sprayer i vei, og synes dagene går veeeldig sakte. Foreløpig er formen ganske bra, merker bare litt småtteri innimellom. Men ingenting i mot hva jeg vet venter meg med sprøytene. Får litt annet perspektiv på hva som er egentlig er vondt nå når det er 2. forsøk ;)

Devilina - vi er på Riksen, og fornøyde med det. Der er det ikke noe særlig ventetid nå, uttover at det må passe med syklusene, pausesykluser osv., slik at det oppfattes som litt venting allikevel. Men du kommer kjapt inn i systemet og får reservert plass vil jeg tro.

Endret av Prada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det er spennende!! Har mange eggposer, vil tro over 50 (!), men alle er ikke store nok, så det blir spennende på uttak i morgen. Jeg grugleder meg.

Er ellers på riksen, og føler at jeg er i de mest kompetente hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayer i vei, og synes dagene går veeeldig sakte. Foreløpig er formen ganske bra, merker bare litt småtteri innimellom. Men ingenting i mot hva jeg vet venter meg med sprøytene. Får litt annet perspektiv på hva som er egentlig er vondt nå når det er 2. forsøk ;)

Ja jeg synes også sprayingen var grei, i forhold til hva som skjer etter stikkingen.. Håper dagene går raskt fremover nå da :jepp:

JA det er spennende!! Har mange eggposer, vil tro over 50 (!), men alle er ikke store nok, så det blir spennende på uttak i morgen. Jeg grugleder meg.

Er ellers på riksen, og føler at jeg er i de mest kompetente hender.

Uttak i morgen :hoppe: Åh, kjempespennende Vilje !!!

Jeg skal på UL i morgen, men kun for å sjekke forholdene frem mot EL.. Det er enda et par dager til, etter planen min ...

Masse lykke til i morgen !!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er spennende!! Men jeg merker absoutt ingenting av symptomer, hverken på spray eller sprøyter, antar jeg er heldig der. Merkelig egentlig, ettersom jeg har så mange store eggposer.... hmmm. Skal oppdatere imorgen etter uttak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er spennende!! Men jeg merker absoutt ingenting av symptomer, hverken på spray eller sprøyter, antar jeg er heldig der. Merkelig egentlig, ettersom jeg har så mange store eggposer.... hmmm. Skal oppdatere imorgen etter uttak!

Godt å høre at ikke alle får så mange bivirkninger!

Innsetting på torsdag :strix: :strix:

:pls: :pls: Måtte mine siste 2 egg overleve opptiningen :pls: :pls:

Jeg skal krysse armer og bein for deg Sunny :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :vinke:

Jeg ble kjempeglad da jeg fant IVF-gjengen :hoppe:

Er nylig blitt ICSI prøver, og har fått datoer frem til UL før uttak - eeeendelig skjer det noe!

Vet at jeg kanskje har en lang og prøvende tid foran meg, men akkurat nå er jeg bare så lykkelig for å ha fått en forklaring og vet hva som skjer. Får ikke sove selv om jeg for harde livet forsøker å :tellesauer:

Blir sannsynligvis egguthenting i første uke i mars...... Noen andre??????

Måtte bare hilse på :)

Får vel prøve å finne senga igjen, sukk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal krysse armer og bein for deg Sunny :klem:

Takk Strix :klem:

Innsettingen er forresten utsatt EN dag, det blir på fredag :)

Hei alle sammen :vinke:

Jeg ble kjempeglad da jeg fant IVF-gjengen :hoppe:

Er nylig blitt ICSI prøver, og har fått datoer frem til UL før uttak - eeeendelig skjer det noe!

Vet at jeg kanskje har en lang og prøvende tid foran meg, men akkurat nå er jeg bare så lykkelig for å ha fått en forklaring og vet hva som skjer. Får ikke sove selv om jeg for harde livet forsøker å :tellesauer:

Blir sannsynligvis egguthenting i første uke i mars...... Noen andre??????

Måtte bare hilse på :)

Får vel prøve å finne senga igjen, sukk.....

Velkommen hit Lisa Kaisa :hallo:

Her er vi en fin gjeng kan du tro ;) Håper du fikk deg litt søvn i natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit Lisa Kaisa :hallo:

Her er vi en fin gjeng kan du tro ;) Håper du fikk deg litt søvn i natt ;)

Tusen takk Sunny :smilyblomst:

Og lykke til på fredag - så spennende!

Det ble heller dårlig med søvnen; masse tanker som kverner rundt i hodet. Jeg har fulgt litt med på dette forumet, og her er det jammen mange kjekke og hjelpsomme KG-damer :sol: Det er godt å vite at det fins et sted jeg kan søke hjelp og trøst!

Nå gleder jeg meg til å sette i gang, begynner med spray 17. januar JIPPI

Ha en strålende dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen.

Dette er tråden for meg...

Jeg er idag på siste dag av Primolut. Gleder meg til å få mensen, så eg kan ringe inn dato for synerla spray og sprøyter, å alt det der. Og ikke minst uke for uttak av egg.

Dette er 1. IVF forsøket vårt.

Ser det er flere her som har hatt flere forsøk før...

Hvilke bivirkninger har dere hatt på spray og sprøyter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilje - hvordan gikk det? *spent*

Sunny - utesetter de opptiningen en dag? Eller tiner de som planlagt og lar embroyet vokse en dag i varmeskap?

Betty - jeg har helt overkommelige bivirkninger av sprayen, merker det selvfølgelig, men helt greit. Og med sprøyter tåler jeg ganske greit en ampulle (bruker menopur). Men når jeg skal ha to og tre av gangen utover mot uttak er det bare å gå å legge seg. Sånn var det forrige gang hvertfall, er i nytt forsøk nå og spent på om det blir likt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilje - hvordan gikk det? *spent*

Sunny - utesetter de opptiningen en dag? Eller tiner de som planlagt og lar embroyet vokse en dag i varmeskap?

Utsatte opptningen en dag, men det rare er.. Jeg har positiv eggløsningstest i dag også :klø:

Ringte klinikken igjen for å være på den sikre siden, men nå skulle vi fortsette som planlagt. Innsetting i morgen..

Jeg er bare litt redd for at det er for tidlig å sette inn egg jeg nå :klø:

Dem skulle jo ta ut eggene fra frys dagen etter EL, med andre ord skal egg (ene) inn 2 dager etter EL, men testen slår jo ut i dag også :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppdatering:

EHadde et drømmeuttak, smertefritt og med masse omsorg...

12 egg ut...

5 befruktede..

3 hadde delt seg i 4, de andre var todelt og gikk i søpla...

1 egg inn, 2 på frys...

Rugedag 1, testing etter 12 dg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...