Harlekin Skrevet 15. september 2008 #161 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Heisann, Gjestivitas, det er bra du er i live! Tenkte litt på hvordan det gikk med deg. Bare et par uker igjen til start, det var kjapt! Lykke til, du må oppdatere oss her inne på hvordan det går. Lillie: Så fint at det nærmer seg uttak for deg. Aktivitet i eggstokkene høres ut som et godt tegn! Selv får jeg et par stikk at og til, men det er nok i protest mot min altfor tidlige (og heldigvis reversible) overgangsalder Jeg begynner på sprøyter på onsdag! Så etter Puregon-instruksjonsvideoen på nett, men fikk feilmelding. Ser ut til at de har flyttet siden Noen som vet den riktige siden? Edit: Jeg mener, adressen www.puregonpen.com virker, men når jeg skal laste ned PDF-en står det at siden er flyttet. Endret 15. september 2008 av Harlekin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 15. september 2008 #162 Del Skrevet 15. september 2008 Harlekin - det var merkelig. Jeg får opp videoen etter å ha svart på de spørsmålene som stilles først (brukte da samme adresse som du oppga). Hvis du klikker den inn på denne linken, kommer du da direkte til videoen? puregon pen Ellers synes jeg puregon pennen var enkel i bruk, men brukte instuksjonsvideoen første gangen. Masse lykke til med stikking, det er godt å komme seg et skritt videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 15. september 2008 #163 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg får det fremdeles ikke til. Siden vil ikke vise seg for meg! Jeg kan prøve (i skjul) på jobb i morgen, det kan hende det er nettleseren min. Uansett skal jeg nok klare å følge instruksjonene, jeg er ganske flink til å lese meg til ting. Takk for at du prøvde å hjelpe, Lillie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnockedUp Skrevet 16. september 2008 #164 Del Skrevet 16. september 2008 Fått sett videoen nå? Uansett så er pennen veldig enkel å bruke, jeg leste meg til det uten problemer, og jeg er som regel ganske klønete med alle ting som er en smule tekniske. Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. september 2008 #165 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Fått sett videoen nå? Uansett så er pennen veldig enkel å bruke, jeg leste meg til det uten problemer, og jeg er som regel ganske klønete med alle ting som er en smule tekniske. Lykke til i morgen Heisann, nei, ikke enda. Uansett skal jeg nok klare det! Tenker å sette alt sammen og sånt i dag, så jeg slipper å gjøre annet enn å stikke i morgen tidlig. Takk for lykkeønskning Endret 16. september 2008 av Harlekin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #166 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Hei Det var et bra antall ja!!! Blir spennende å høre hvordan det går med dere. Var det vondt denne gangen også ? Eller gikk det greit? Er litt engstelig for den uttakingen selv jeg... Vi var på samtale på Medicus på fredag, og jeg må si jeg føler vi blir veldig godt ivaretatt der. Og nå er det ikke lenge igjen for meg heller! Fikk med penn til sprøytene hjem og greier! Bare et par uker igjen nå så er jeg i gang! Lykke til! Gjestivitas... Så spennende at du snart er i gang ! Vi blir en god gjeng her inne Det var ganske vondt ja, men kan jo hende jeg har litt lav smerteterskel eller noe Jeg ble sinnsykt kvalm når jeg kom hjem, stod å "brakk" meg over vasken (våget ikke gå til toalettet av frykt for å kaste opp på veien).. .men kanskje litt min feil siden jeg hev innpå tablettene på tom mage :klø: Vi har i dag fått bekreftet at 9 av eggene våre er befruktet Så det blir spennende i morgen å se hvor mange som klarer seg gjennom natten.. SÅÅÅ.. blir det innsetting av eller :babysmokk: (hadde det vært opp til min kjære mann så hadde han vel puttet inn 4 egg eller noe *gleder meg :rødme: Endret 16. september 2008 av Ann78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpet Skrevet 16. september 2008 #167 Del Skrevet 16. september 2008 Uttaket er overstått, 12 egg ut Og 9 av dem lot seg befrukte. Nå må de bare overleve til i morgen og dele seg fint *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 16. september 2008 #168 Del Skrevet 16. september 2008 Oi, oi, ni befrukta hos både deg Ann og Håpet! Gratulerer. Det er jo veldig bra, blir spennende å høre hvor mange som deler seg. Tvi-tvi. Harlekin- som sagt, puregonpennen er enkel i bruk. Du klarer det garantert med bare å lese deg til det. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 16. september 2008 #169 Del Skrevet 16. september 2008 Spent på å lese hvordan det går med dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 17. september 2008 Forfatter #170 Del Skrevet 17. september 2008 Da er jeg blitt ruger av 2 embryo :rødme: NÅ begynner ventetiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 17. september 2008 #171 Del Skrevet 17. september 2008 Åhh, 2 stykker! Spennende! Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 17. september 2008 Forfatter #172 Del Skrevet 17. september 2008 Åhh, 2 stykker! Spennende! Masse lykke til!! :jepp: Masse takk !! Blir spennende !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnockedUp Skrevet 17. september 2008 #173 Del Skrevet 17. september 2008 Åh nå er det spennende her Har Håpet også satt inn i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpet Skrevet 17. september 2008 #174 Del Skrevet 17. september 2008 Har Håpet også satt inn i dag? Ja Ruger på ett gullegg, og har hele 8 fine egg på frys!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnockedUp Skrevet 17. september 2008 #175 Del Skrevet 17. september 2008 Så flott Gratulerer som rugere til dere begge! Hva med deg Ann, fikk du noen på frys?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 17. september 2008 #176 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Grattis som rugere, jenter! Nå følger vi andre etter snart (håper og ber om at jeg kan sette eggløsningssprøyta i helga) Endret 17. september 2008 av Lillie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 17. september 2008 #177 Del Skrevet 17. september 2008 Ann fikk på frys, hun også. Håpet og Ann er kroneksempler på vellykkede IVF'ere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 17. september 2008 #178 Del Skrevet 17. september 2008 Hvordan går det med deg, Lillie? Snart skal du i ilden, du også ... tør jeg si ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #179 Del Skrevet 17. september 2008 Oi oi! Så utrolig spennende det blir å følge med her om et par ukers tid da!!! Skal krysse alt jeg har for at dere lykkes!! Hvordan gikk det med sprøyta da Harlekin? Jeg tror den er ganske lett å bruke. Min ser i alle fall veldig grei ut, og jeg tror jeg tør å ta den alene selv første gang Jeg venter nå på mensen, og kjenner jeg er veeeeeldig klar for å starte opp nå... Men gruer meg fortsatt som en hund til uttaking.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #180 Del Skrevet 18. september 2008 Så flott Gratulerer som rugere til dere begge! Hva med deg Ann, fikk du noen på frys?? Ja jeg fikk 5 egg på frys Kjempefornøyd med det resultatet !!! Da var det bare 2 egg som ikke var "gode nok".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå