Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så utrolig leit Ann :tristbla: Krysset virkelig fingrene for dere denne gangen, måtte inn i dagboka di å se med en gang jeg sto opp i dag. Også var det negativt :( Dere har jo i det minste egg på frys denne gang så du slipper å gå gjennom samme hormonhelvete igjen, men jeg vet ikke om det hjelper så mye akkurat nå...

Ja det er nå endelig en trøst.. At jeg forhåpentligvis slipper denne hormonstimuleringen .. Men om vi starter nå i neste syklus igjen eller hva som skjer, det aner jeg ikke .. I tilfelle så skal Ingen rundt oss få vite om det.

Så offisiellt har vi tatt pause- gitt opp..

Videoannonse
Annonse
Gjest ØNSKEDRØM
Skrevet

HEI ANN

KJEMPE,KJEMPE KJEMPE LEIT,DET ER VIRKELIG TØFFE TAK

DETTE. :troest: LYKKE TIL VIDERE DA!TA VARE PÅ DEG OG DINE :kose:

GOE KLEMMER FRA ØNSKEDRØM

Skrevet

Først nok en klem til deg, Ann. Det er nok en drittdag i dag for deg. Men dere får ikke lov til å gi opp! Husk, dere har egg på frys. Ett av eggene der kan være Egget med stor E.

Takk for gratulasjoner, Ann, KnockedUp, edea. Jeg har snakket med klinikken nå. Det viser seg at de fikk ut 15 egg i går, ikke 13. Da kan jeg i hvert fall lage egg ;) Av disse var en tredjedel, 5 egg, befruktet. Damen i telefonen sa de skulle ønske det var blitt mer, men jeg hadde vært redd for at ingen skulle bli befruktet, så jeg likevel lettet og glad. Da blir det innsetting i morgen. Håper ingenting går galt nå, og at eggene deler seg fint!

Skrevet (endret)

Først en stooor klem til deg Ann! :klem:

Utrolig trist at det gikk skeis for dere denne gangen og... Håper dere får brukt pausen deres til å tenke på hva dere ønsker videre.

Harlekin, gratulerer så masse med 15 egg og 5 befrukta!!! Heier på dere! :duskedame:

Endret av Lillie
Skrevet

Takk for klemmer jenter :rødme: Dere er go !!!

Harlekin !!! Masse lykke til i morgen !!!! :hug:

Skrevet

*Snikleser melder seg*

Må innrømme at jeg følger spent med på dere her inne, og krysser fingrene med der for full klaff!

Fryktelig synd at de om virkelig ønsker seg barn må slite sånn!

Men dere...jobber noen av dere natt?

Nattarbeid skaper kluss i kroppens hormonsystem og kan være grunnen til at dere ikke blir gravide. En venninne fikk beskjed om dette av legen sin etter å ha prøvd i 2 år uten resultat. Hun gikk da over til en dag-jobb, og 6 mnd senere ble hun gravid uten noen kunstige hormoner...

Dette var bare noen tanker fra en som tenker på dere!

Lykke til alle sammen!

Skrevet
*Snikleser melder seg*

Må innrømme at jeg følger spent med på dere her inne, og krysser fingrene med der for full klaff!

Fryktelig synd at de om virkelig ønsker seg barn må slite sånn!

Men dere...jobber noen av dere natt?

Nattarbeid skaper kluss i kroppens hormonsystem og kan være grunnen til at dere ikke blir gravide. En venninne fikk beskjed om dette av legen sin etter å ha prøvd i 2 år uten resultat. Hun gikk da over til en dag-jobb, og 6 mnd senere ble hun gravid uten noen kunstige hormoner...

Dette var bare noen tanker fra en som tenker på dere!

Lykke til alle sammen!

Ja jeg jobber natt.. Har hørt at det ikke er spesielt bra for hormonsystemet, men jeg trives jo godt med nattarbeid (hvertfall nå ) Synes det er greit å kunne ha litt tid til å følge opp barn hjemme også, og det får jeg mulighet til når jeg jobber natt, pga lengre friperioder..

Men... MÅ jeg over på dag for å få det til , så gjør jeg det.. :sukk: Vi får se ..

Gjest Gjestivitas...
Skrevet

Så utrolig synd med negativt resultat Ann!!! :frown:

Jeg hadde virkelig tro og håp på at dere kom til å lykkes denne gangen...

Du får bare bruke oss her inne for alt det er verdt med å prate hvis du trenger det. Selv om ikke alle har prøvd like lenge som deg kan vi i alle fall til dels sette oss inn i din situasjon...

Håper alt går bra for Harlekin i dag da!!! Gleder meg til oppdatering :)

Ellers har jeg vært på 1. UL for å se på eggposene mine. De så kjempefine ut. Mange fine og ganske store eggposer var det ! Flest på høyre side. Akkurat antall vet jeg ikke, men jeg fikk omtrent sjokk av å se i forhold til at jeg har sett dem under vanlig el hos meg tidligere, og da var det jo ett egg... Det var virkelig oppløftende.

SKal på neste UL på mandag om det ikke bblir noen forandringer på klinikken. Og da mest sannsynlig egguthenting på onsdag eller deromkring :) Grugleder meg nå!

Har også fått sykemelding i dag fordi jeg er så hodestups trøtt og emosjonell at dere aner ikke. Jeg ser nå ut som jeg akkurat har stått opp. Føler meg IKKE fresh for å si det slik.... Da har jeg i alle fall ikke energi til å passe ti smårollinger hele dagen...

Så nå blir det saaaaakte tempo frem mot egguthenting....... :natti:

Skrevet

Gratulerer med store og fine eggposer, Gjestivitas! Spennende med snarlig uttak.

:klem: til modige Ann.

Hvordan går det med Håpet?

Jeg er nå blitt ruger på to egg. Dessverre ingen på frys, men forhåpentligvis blir det ikke nødvendig. Så er det bare å vente da! :sukk:

Skrevet

Gratulerer som 2-eggs-ruger, Harlekin. Får begynne med egg-feste-dansing allerede, da. Er vel aldri for tidlig?!

:danser::danser::danser:

Gjestivitas: Veldig spennende med fine eggposer, lykke til med uttak!

Kjære Ann; tenker fortsatt masse på deg, forsøker å sende gode vibber over nettet.

:hug:

Ellers så må jeg være ærlig å si at jeg synes det er vanskelig å forholde seg til alle råd om livsstilsendringer som skal til for å kunne bli gravid; ikke jobbe turnus (det gjør jeg og), ikke spise ditt/datt, ikke stresse/tenke på det (som jeg har forsøkt, uten hell, men som dessuten er kjempevanskelig), osv.:regler:

Blir gal i hodet av alle rådene :haar: (som jeg skjønner er velmenende), og forstår ikke hvorfor andre i samme situasjon fint klarer å bli gravide uten å gjøre ekstra tiltak. Men det er nå bare meg. Beklager at det ble litt utblåsning i denne tråden, og det var ikke meningen å såre noen eller starte noen stor debatt. Ble bare litt frustrert. :rodme:

Skrevet

Hei dere :)

Jeg er helt fersk her inne. Har begynt med nesespray for 10 dager siden, skal på riksen i uke 43 og ta ut egg for IVF forsøk..spennende for det er 1.gang..Derfor er det veldig godt å kunne dele litt erfaringer med dere..Jeg er 34 år og har 2 barn fra før fra et tidligere forhold, 8 og 12 år. Har prøvd å bli :gravid: i 2 1/2 år uten klaff..Hvor lang tid tok det før dere fikk en mensblødning etter at dere begynte med nesepray??Jeg har ikke fått den enda, bare lurer på om det er noe galt?

Ønsker dere alle lykke til videre.

:klem: fra meg.

Skrevet

Gratulerer som 2 eggs-ruger Harlekin :danser: Nå krysser vi fingrene for deg !!!

Gjestivitas: Så bra at det alt ser fint ut !! :) Håper på kjempebra resultat på egguthenting !!!

Edea:

Hva kan jeg si... :sukk: Jeg ANER snart ikke hva jeg skal gjøre. Slutte i jobben og bare sitte hjemme (nei ligge helst) , bare positive tanker (helst ikke om baby i det hele tatt) , knaske folsyre, slimløsende, stå på hodet etter sex,. Ikke for mye kaffe og te, ingen alkohol.. Skal vi bare melde oss ut fra omverdenen da ???

Nei, det er frustrerende !

Jeg skal ha meg en kjempefest neste helg !!!!! MED alkohol !!!! :danser: Forhåpentligvis får jeg :sengekos: også snart, etter blødning, vondt i magen, egguttak (vondt), innsetting (forbud mot sex), crinone gel morgen og ettermiddag (æsj) og hvertfall ikke lyst på noe kos, og nå blødning igjen.. og vondt :( *sukk* .. neste eggløsning er ? (Ånei, det må jeg ikke tenke på- for da klaffer det ikke ) :klø:

(burde dette stå inne på deppe-hjørnet kanskje? ) :fnise:

Skrevet

Heisann jeppsa :hallo:

Velkommen i gjengen :) :)

Jeg fikk blødning 13 dager etter nesespraystart.. Tror dette er veldig individuellt, den kan visst komme noe forsinket også..

Ta deg en tur inn til IVF-gjengen også forresten :jepp:

Gjest Gjest_jeppsa_*
Skrevet

Hei alle sammen:-)

Jeg er 34 år og har nettopp begynt med suprecur,ivf behandling i uke 43..Dette er altså 1.gang for meg, hormonell er jeg hvertfall, håper det blir bedre når jeg starter med sprøyter 9.0ktober?Håper jeg kan være med å snakke litt med dere,deilig å prate med noen likesinnede. Er det flere som skal sette igang i uke 43,jeg skal på riksen.

Gjest Gjestivitas
Skrevet

:fnise:

Må fnise litt, dere to, Edea og Ann78 har jo helt rett, men det er bra dere tar det såpass fint da. For jeg er helt enig, og har veldig VANSKER med å ikke bli sur når jeg får slike råd.

Jeg tror nok at ALLE her inne har prøvd alle disse rådene, og de som blir gravide etter mange års prøving de er utrolig heldige. Men de har nok en god del flaks i tilegg til at timingen tilfeldigvis ble helt perfekt.

Det er en grunn til at vi går igjennom dette. Det er ikke fordi vi syns det er gøy eller hva jenter?

Jeg tror også slike råd er velmenende, men jeg tror de kommer fra mennesker som enten har fått barn på den vanlige måten uten strev, eller mennesker uten barn, og til sist mennesker som har fått barn etter mange års strev og plutselig blir gravide etter inntak av wildjam eller noe, og de er sikker på at det var det som gjorde susen...

Sorry til de som evt måtte bli fornærmet, det er ikke meningen...

Ellers krysser jeg fingrer og tær for Harlekin nå!!

Og masse gode vibber til Ann herfra også. Kos deg på fest!!!!

Hilsen Gjestivitas som akkurat har satt orgalutran eller hva F**** det heter, den var VOND!!! Jeg erh elt rød og hissig rundt stikkstedet... Men men, det er til å leve med.

Skal nå oppover på jobb for å levere sykemelding..... KJipt, men det må gjøres...

Skrevet

Jeg begynte med progynova i dag, så da er vi igang med 1. frys.

Spent siden vi aldri har hatt fryseforsøk før. Håper det går litt bedre enn ivf, både fysisk og pyskisk.

Skrevet

Harlekin, gratulerer så mye som ruger!!! :danser:

2 egg på deg også, ikke verst! :) Håper rugetiden din blir fin, og ikke alt for laaaang.;)

Gjestivitas, masse lykke til med egguthenting! Krysser fingre for mange fine egg!:)

Ellers velkommen til dere nye!

Jeg ruger nå ennå, men er helt symptomfri til nå... Så tar det ikke som et godt tegn, men prøver å ikke tenke på det. Jobber for fullt og lever ellers helt normalt. Jeg er ikke så mye her inne på denne siden lenger, men jeg tenker på dere alle. :klemmer:

Kommer med oppdatering når jeg har testet.:)

Skrevet

Tenker på dere alle sammen, og krysser fingrene for dere!!

Skrevet

Så rolig det er her da....

Alle går vel enten å ruger nå, eller venter på uttak, insetting....

Jeg stikker to sprøyter om dag, og er suuuupertrøtt!

Det passer serdeles dårlig siden det kjøres flyttelass i dag. Står på hodet i esker på kjøkkenet nå.

Blir deilig å komme inn i nytt hus, og vi rekker det akkurat før uttak også :)

Superfornøyd med det siden jeg ikke vil ha noe ekstra stress.

Slik det blir nå kan jeg sulle rundt i mitt nye hus og finne plass til alt mens jeg ruger, og har på den måten noe å henge fingrene i. Det tror jeg er en fordel....

Gjestivitas...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...