Gå til innhold

IVF GJENGEN


^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Lillie: Henter du medisiner på posten? :klø: Jeg gjør det på apoteket jeg da...Snart spraystart på deg også jo, spennende!

harlekin: Takk, ikke lenge til du selv er i gang :)

gjestivitas: mnd-skiftet sept/okt komme rnok før du vet ordet av det, og vips er du i gang også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med spraystart, Ann og Håpet! Jeg begynner om én uke, og kjøpte min første, lille flaske med Synarela i dag. Damen på apoteket bemerket, "dette er dyre greier" - tell me about it!

Hyggelig å høre fra deg igjen, Gjestivitas :klemmer: Det er ikke så veeldig lenge til du begynner heller da - tiden går fort!

Takk det samme, Harlekin. Jeg håper at alt ordner seg for dere!! Det var ikke måte på hva dere skulle måtte gå igjennom...... :klemmer:

Takk til Håpet også, og lykke til til dere alle! Jeg krysser fingrene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle å ta en titt i Lassie sin dagbok!

Det gir litt lys i den karusellen dere er i tror jeg;)

Lassie sin dagbok

Den omhandler bare tiden etter annonsering av graviditet da ;)

Men det var kanskje det du tenkte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den omhandler bare tiden etter annonsering av graviditet da ;)

Men det var kanskje det du tenkte?

Hun fikk babyen sin i går, var det jeg siktet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med spraystart, Ann og Håpet! Jeg begynner om én uke, og kjøpte min første, lille flaske med Synarela i dag. Damen på apoteket bemerket, "dette er dyre greier" - tell me about it!

Hyggelig å høre fra deg igjen, Gjestivitas :klemmer: Det er ikke så veeldig lenge til du begynner heller da - tiden går fort!

Gratulerer med spraystart til både Ann og Håpet!:)

Håper dere får en fin periode med spraying, uten noen bivirkninger.

Jeg har nedtelling til fredagen, da starter jeg med spraying.

Dyre greier disse medisinene,ja, ingen tvil! Jeg måtte punge ut med 11 400 kr på posten for alle medisinene mine, jenta i disken kikka litt rart på meg, men sa ingenting.

Vi får bare håpe det er verdt hver krone ;)

Snart er dere også igang da :juhu:

Helt utrolig at det må være så dyrt !! :sukk: Vi får vel dekket noe av utgiftene denne gang heldigvis.. Må bare få sett å sendt disse kvitteringene til NAV..

Jeg er veldig spent på om jeg får bivirkninger av denne nesesprayen, er vel bare å vente i spenning.. Typisk at jeg får allslags bivirkninger !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk babyen sin i går, var det jeg siktet til.

Oj, så flott! Ja, det er jo en skikkelig oppmuntring for oss IVF-ere. Takk for at du fortalte det, Grace!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillie: Henter du medisiner på posten? :klø: Jeg gjør det på apoteket jeg da...Snart spraystart på deg også jo, spennende!

Ja, har alltid hentet medisinen på posten. Her jeg bor har vi sykehusapotek, men det er ikke utsalg. Ellers kjøper jeg det jeg trenger når jeg er på sykehuset.

Startet med spray i dag, så nå er jeg i gang jeg og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har alltid hentet medisinen på posten. Her jeg bor har vi sykehusapotek, men det er ikke utsalg. Ellers kjøper jeg det jeg trenger når jeg er på sykehuset.

Startet med spray i dag, så nå er jeg i gang jeg og! :)

:juhu: :juhu: Så gøy at du er i gang nå Lillie :juhu:

.....................................................

jeg lurer på nårtid det er vanlig å få blødning når man går på synarela ? Jeg har lest både det ene og det andre :klø: Jeg har jo ganske normal syklus på 28-29 dager.. Noen erfaringer ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: Så gøy at du er i gang nå Lillie :juhu:

.....................................................

jeg lurer på nårtid det er vanlig å få blødning når man går på synarela ? Jeg har lest både det ene og det andre :klø: Jeg har jo ganske normal syklus på 28-29 dager.. Noen erfaringer ??

Jepp, godt å være i gang, selv om jeg ikke akkurat digger sprayinga.;)

Sist jeg gikk på synarela fikk jeg mensen nesten en uke etter normalen (min syklus er på 28 dager). Jeg husker jeg nesten fikk panikk, siden jeg skulle starte på sprøytene og ennå ventet på tanta...Men det gikk nå bra.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sprayet i tre dager. Ingen bivirkninger (det er sikkert litt tidlig for det), annet enn irritert og sår nese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, godt å være i gang, selv om jeg ikke akkurat digger sprayinga.;)

Sist jeg gikk på synarela fikk jeg mensen nesten en uke etter normalen (min syklus er på 28 dager). Jeg husker jeg nesten fikk panikk, siden jeg skulle starte på sprøytene og ennå ventet på tanta...Men det gikk nå bra.:)

ok.. Da er det ingen vits for meg å teste kanskje... Er bare 3 dager over ikm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. Da er det ingen vits for meg å teste kanskje... Er bare 3 dager over ikm..

Slik jeg har forstått det er det ikke alle som får en blødning på sprayen heller, det gjør heller ingenting. Du får da beskjed av klinikken om å ta en test for å utelukke graviditet og hvis den er negativ begynner du på sprøytene etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den forresten 5 dager etter spraystart, dvs 3-4 dager før i forhold til vanlig syklus. Så her er alt normalt tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der dukket TR opp, 4 dager over tiden.. jaja, alt er i rute, 4 dager til sprøytestart :hoppe: :hoppe:

Så bra du er i rute. :)

Jeg fikk forresten TR i dag, akkurat 28 dager etter forrige. Så ingen "kluss" i syklusen denne gangen (slik som forrige gang).

Skal du bruke puregon, menopur eller gonal-f?

Jeg brukte puregon sist, men kun tre ble befruktet. Som tidligere nevnt overlevde kun ett egg (ikke verdens beste kvalitet heller). Denne gang er jeg satt på menopur, så blir spennende med noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bruke Puregon denne gangen også. Sist hadde vi 6 egg, der 4 ble befruktet og 2 av dem overlevde.. men jeg ble ikke nedregulert med synarela sist gang. Hadde en slik kort protokoll der jeg ble stimulert med puregon og nedregulert samtidig med orgalutran. (begynte på syklusdag 4, så det var langt ifra så tidkrevende som dette)

MEN... håper på bedre resultater denne gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke dagbok, så jeg får oppdatere litt her i stedet (selv om det ikke er mye til oppdatering): Har gått på spray i åtte dager, og spraymens kom i dag. Jeg skal spraye i mer enn to uker til før jeg skal begynne på sprøyter. Dette her tar tid, altså ... Hvordan ligger dere andre an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...