Gå til innhold

IVF GJENGEN


^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Gjest vilje ikke logga inn

Ann78: det er jo fantastisk at du er potensiell tvillingmamma!! dette sier de er den mest nervepirrende delen av ivf prosessen; rugingen. Stell pent med deg selv! Præv å ikke "overfokusere"!!

Selv er det uttak på meg imorgen.... Gruer meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke petidin .. Ingenting i blodåren her nei .. Men så sa legen at blæren min lå litt lavt, så han måtte trykke og styre litt med magen min. Begynte å lure om jeg hadde "slapp blære" jeg, men jeg var visst bare sånn av natur :ler:

Jeg kjente det når de skulle inn i eggposene for å si det sånn, men det gikk greit. Smertene var verre etterpå. Er litt bedre i dag, tror jeg :roll: det kommer og går liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann78: det er jo fantastisk at du er potensiell tvillingmamma!! dette sier de er den mest nervepirrende delen av ivf prosessen; rugingen. Stell pent med deg selv! Præv å ikke "overfokusere"!!

Selv er det uttak på meg imorgen.... Gruer meg masse!

Åh.. Vi skrev visst samtidig !! Ja dette er jammen spennende :hoppe: Sa til mannen i går; "Hva er det du har fått meg med på nå da :hakeslepp: " hehehe.

Skummelt, spennende og kjempegøy ;)

Åh.. Du må ha masse lykke til i morgen du da !!! Håper på mange fine egg !!! Du får holde oss oppdatert her inne ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestivitas
Jeg fikk ikke petidin .. Ingenting i blodåren her nei .. Men så sa legen at blæren min lå litt lavt, så han måtte trykke og styre litt med magen min. Begynte å lure om jeg hadde "slapp blære" jeg, men jeg var visst bare sånn av natur :ler:

Jeg kjente det når de skulle inn i eggposene for å si det sånn, men det gikk greit. Smertene var verre etterpå. Er litt bedre i dag, tror jeg :roll: det kommer og går liksom...

Hm, det høres litt skummelt ut...... men det er jo verdt det, så kanskje jeg skal slutte å fokusere på det som er vondt og bare konsentrere meg om det som forhåpentligvis kommer ;)

Masse lykke til til deg da!! Så utrolig spennende tid du er inne i nå!!!

Hvor gamle er vi her inne da? Om noen har lyst til å si det da.

Det er jo faktisk litt interessant siden man får litt forskjellige prognoser og sånn?

Selv er jeg 30, og ung i IVF sammenheng sa spesialisten, selv føler jeg meg ikke så ung i "få barn sammenheng", men allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det høres litt skummelt ut...... men det er jo verdt det, så kanskje jeg skal slutte å fokusere på det som er vondt og bare konsentrere meg om det som forhåpentligvis kommer ;)

Masse lykke til til deg da!! Så utrolig spennende tid du er inne i nå!!!

Hvor gamle er vi her inne da? Om noen har lyst til å si det da.

Det er jo faktisk litt interessant siden man får litt forskjellige prognoser og sånn?

Selv er jeg 30, og ung i IVF sammenheng sa spesialisten, selv føler jeg meg ikke så ung i "få barn sammenheng", men allikevel...

Alle reagerer jo forskjellig, mulig jeg er litt pysete også :ler: Det gikk jo fint da,. Og jeg gjør det igjen hvis ikke det klaffer, men vi håper at dette er gull-egget (egga) :klø:

Jeg er også 30 år.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg også med i IVF-klubben. Etter to og et halvt år med prøving inkludert to AIH-forsøk med en SA i mellom.

Skal ringe inn når jeg begynner å blø nå, men sykepleieren som ga meg negativt svar på blodprøve i dag sa at det nok ikke ble uttak før i slutten av september. Vi er ved Riksen.

Så da er det bare å satse på en junibaby da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen nye prøvere! Ann78 idag har jeg henta ut en eggekartong :) altså 12 egg.

Men hvor mange som befruktes er jo usikkert, også skal de jo dele seg fint også da. Får vite hvordan det gikk imorgen!

Så er vi snart "medrugere" jeg og du kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg også med i IVF-klubben. Etter to og et halvt år med prøving inkludert to AIH-forsøk med en SA i mellom.

Skal ringe inn når jeg begynner å blø nå, men sykepleieren som ga meg negativt svar på blodprøve i dag sa at det nok ikke ble uttak før i slutten av september. Vi er ved Riksen.

Så da er det bare å satse på en junibaby da.

:klem:

Velkommen nye prøvere! Ann78 idag har jeg henta ut en eggekartong :) altså 12 egg.

Men hvor mange som befruktes er jo usikkert, også skal de jo dele seg fint også da. Får vite hvordan det gikk imorgen!

Så er vi snart "medrugere" jeg og du kanskje

Ååååå !! Så kjempe-spennende Vilje :hoppe: :hoppe: hele 12 egg !!! Skal krysse fingrene for at det går bra med befruktning og deling ;) Lang prosess dette her...

Endret av Ann78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilje ikke logga inn

Da ble det 8 befrukta og nye nervepirrende timer før man får vite om de deler seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 8 befrukta og nye nervepirrende timer før man får vite om de deler seg...

:popcorn: :popcorn:

Dette er jammen spennende !!! Jeg krysser fingrene for deg !!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja altså, det var meg ovenfor. Hehe, logget meg ikke inn. .Jeg er altså ruger på ett egg siden igår!

Så utrolig spennede!!!!

Ligger du bare på sofaen nå eller?

Jeg tror jeg kommer til å gjøre det i alle fall, selv om det sikkert ikke har noen betydning...

Lykke til! Håper det resulterer i en liten spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja altså, det var meg ovenfor. Hehe, logget meg ikke inn. .Jeg er altså ruger på ett egg siden igår!

Gratulerer som ruger, Vilje!:)

Når får du stelle godt med deg selv fremover, du har noen laaange, men spennende uker foran deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da ble det jammen 2 egg på oss !!! Litt sånn nerveblandet fryd her, :ler: Hva har jeg gjort nå????? hjelp !! liksom :fnise:

Neida, det skal nok gå så fint... Nå bare krysser jeg fingrene !!!

Hei Ann78 :blomst:

Masssse lykke til.Tenkte akkurat samme tanke da jeg fikk satt

inn 2 egg,men det ble fort bare glede!!ser for meg 2 småtasser

som løper rundt. :tommelopp:

Krysser fingrene for deg ... og meg(tok prøve i dag,så tankene mine er på labben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ann78 :blomst:

Masssse lykke til.Tenkte akkurat samme tanke da jeg fikk satt

inn 2 egg,men det ble fort bare glede!!ser for meg 2 småtasser

som løper rundt. :tommelopp:

Krysser fingrene for deg ... og meg(tok prøve i dag,så tankene mine er på labben.

Åh :hoppe: :hoppe: Jeg krysser fingrene for deg også !!! jeg skal teste om 6 dager ;)

Får du vite det i morgen da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da er vi på rugedag 4....og maaaasse mensmurringer....tror toget er gått jeg...

Det var vel tidlig å gi opp, vet at mange kjenner mensmurringer rundt denne tida (kan være egge(ne) som fester seg).

Mensmurring er faktisk et veldig vanlig graviditetstegn, så ikke gi opp ennå! :)

Ann78, hvordan går det med deg, du skal vel teste snart?

Selv har jeg tatt ferie fra ivf, er på'an igjen i september. Til da bare nyter jeg ferien! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...