Gå til innhold

Et hjem fylt av kjærlighet

Kara W

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

:klemmer: til alle som har vært innom boken min mens jeg var borte.

I september fant jeg ut at jeg var gravid igjen, og livet raste litt sammen. Egentlig bare teit, for vi hadde pratet om at vi kanskje ville ha en til. Men så bare skjedde det, og jeg mistet helt fotfeste. Har ikke orket å være sosial, hverken på nett eller i virkeligheten, og de siste månedene har det vært utrolig mye å gjøre på jobben.

Ting er mye bedre nå, men jeg kjenner at jeg fortsatt sliter med noen ting. Det er mye tanker oppe i hodet, og jeg har egentlig savnet litt å ha et sted å tømme meg, både det positive og det negative. Fra neste uke av håper jeg ting har roet seg på jobben, og jeg kan begynne å ha fokus på meg og familien igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt og se deg igjen!!!

Jeg har lurt på hvor du har blitt av, og så har jeg ny mobil og dermed mista nummeret ditt.

:klem:

PS!

Kan jeg få nummeret ditt igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk og klemmer :klemmer:

Jeg sov lenge idag, og etter å ha matet barna og satt på barne-TV så kom mannen og la seg sammen med meg. Etter en liten stund hører vi at de begynner å lete etter oss, og vi prøvde å rope at vi var på soverommet, men det hørte de tydeligvis ikke. Skjønte etterpå at de hadde vært ute i gangen og sagt til naboen at pappa var borte og de kunne ikke finne ham noe sted :flau: Jeg fikk heldigvis pratet med henne og forklart at vi ikke hadde gått fra barna.

Ellers har storebror begynt å spise skikkelig igjen, og aktivitetsnivået har vært rimelig høyt idag. Lillesøster hadde smørt masse yogurt i håret og trengte å bade, så avsluttet dagen med et langt bad. De holdt på i nesten en time, og siden jeg først måtte være på badet, så stelte jeg negler, skrubbet ansiktet, tok ansiktsmaske og nappet brynene. Føler meg ganske fin og fresh nå, noe som ikke alltid har vært tilfelle i det siste. Kanskje jeg skulle badet barne litt oftere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøster hadde smørt masse yogurt i håret og trengte å bade, så avsluttet dagen med et langt bad. De holdt på i nesten en time, og siden jeg først måtte være på badet, så stelte jeg negler, skrubbet ansiktet, tok ansiktsmaske og nappet brynene. Føler meg ganske fin og fresh nå, noe som ikke alltid har vært tilfelle i det siste. Kanskje jeg skulle badet barne litt oftere :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna er i seng, og jeg kan slenge meg nedpå med en kopp te og laptopen. Selv om vi ikke gjør så mye, så blir jeg veldig sliten.

Egentlig var det min tur til å stå opp med barna idag, men jeg våknet ikke før ti. Da var de godt i gang med å leke sammen :sjenert: Etter frokost tenkte jeg at jeg først skulle gå og kle på meg, og så rydde kjøkkenet etterpå. Da jeg kom inn på kjøkkenet igjen hadde lillesøster tatt stolen sin bort til kjøkkenbenken og fått tak i pakken med skinke, smøret, og en av våre utrolig skarpe kjøkkenkniver :sjokkert: Hun hadde spist halvparten av skinken, og hakket løs på smøret, men hadde heldigvis unngått å skjære seg!

Mannen har spillkveld, så jeg skal finne frem strikketøy og slappe av. Lillesøster har litt feber, så er mulig en av oss må være hjemme imorgen, og mistenker at det blir meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå skulle jeg ønske at det var meg som muligens måtte være hjemme i morgen. Tror kanskje jeg trenger ferie....

:klemmer: Hadde vært koselig å treffes en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...

Ikke mye overskudd til å skrive om dagen. Er totalt utslitt og har bare lyst til å sove. Har fått meg 50% sykemelding, som jeg håper skal hjelpe. Er ellers lei av å ha syk familie. Føles som en evighet siden sist alle var friske. Jeg var hjemme med lillesøster igår, og idag ble begge barna sendt hjem fra barnehagen. Er mannens tur til å være hjemme imorgen, men det er ikke så mye futt i ham heller.

Egentlig hadde jeg planlagt å dra på strikketreff imorgen, men mannen skal ut, så da blir jeg heller hjemme og sover litt. Kanskje jeg tar turen innom garnbutikken etter jobb og har mitt helt eget strikketreff med te og sjokolade :Nikke:

På torsdag skal jeg besøke Nótt. Det er alt for lenge siden sist jeg har sett henne, så det gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det jevnlig alenestrikketreff med og uten sjokolade og te.Holder på å strikke strømpebukse. Kusina mi som har laget mønsteret, og jeg tester det. :) Fikk et hespe nydelig sage-grønt garn i posten for litt siden i 85/15 polwarth/silke, og det er herlig å strikke med!

Og så koselig at du og Nótt skal treffes da. Det er kjempelenge siden jeg så henne sist. Dere må kose dere hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jevnlig alenestrikketreff med og uten sjokolade og te.Holder på å strikke strømpebukse. Kusina mi som har laget mønsteret, og jeg tester det. :) Fikk et hespe nydelig sage-grønt garn i posten for litt siden i 85/15 polwarth/silke, og det er herlig å strikke med!

Og så koselig at du og Nótt skal treffes da. Det er kjempelenge siden jeg så henne sist. Dere må kose dere hvertfall.

Savner deg også Saeria. :klemmer:

Hjemme-alene-strikketreff har jeg til stadighet her i sofan så det er ikke noe nytt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger til sengs på 3. dagen med influensa :forkjola: Lillesøster har vannkopper og er hjemme fra barnehagen på 3 dagen også, men heldigvis kunne svigermor komme og passe litt. Hun har dratt nå, men jeg har fått sove i 4 timer, så er veldig fornøyd med bare det.

Det er karneval i barnehagen idag, og storebror ville bruke Batmankosymet sitt. Fint, så slapp jeg å sy noe. Helt frem til i går kveld da han fant ut at han skulle være kanin! Den planen var heldigvis glemt idag, og han var veldig fornøyd med å være Batman igjen. Skulle bare ønske jeg hadde vært frisk nok til å hente eller levere så jeg fikk sett alle de små søte i kostymene sine.

Men nå sitter en jente og hopper opp og ned ved siden av meg og maser om Donald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her dro Vesla i barnehagen som en liten mus, glad hun fant ut av det for 2 uker siden for å si det sånn. På den måten fikk jeg tid til å lage, forkaste og lage igjen ører (som om det skulle være så vanskelig). :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...